Dennis moet poepen.quote:
Hij zei dat Lieke de eer aan zichzelf moet houden en net moet doen dat het haar niet stoort wat Sylvia flikte bij haar binnenkomst. Lieke zei op haar beurt dat het haar niet stoorde... dat niet iedereen je leuk kan vinden.quote:
Precies eindelijk eens een volwassen gesprek.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat men nu naar dat gebral overschakelt dat kan je de rest van de week/maand/jaar nog genoeg zien.
waarom, nou ze is trots, over 80 dagen doet ze dat gewoon ook in de supermarktquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:21 schreef demins het volgende:
Natasia showt haar tieten. Ordinairrrrrrrrrrr![]()
contraminatie?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ik zal deze post ff uitleggen.
Ik bedoelde juist dat Amanda Nadia totaal niet op haar plaats zet, ze zit wanhopig Natasia te imiteren, en ook Huub met haar "Dat is ook niet erg". Het is een treurige poging van Amanda.
Om dit te benadrukken, post ik het juist precies andersom, het is dus een ironische opmerking (volgens mij is er in dit geval zelfs een hele mooie taalkundige term voor, iets omgekeerd zeggen om een versterkt effect te creëren, maar ik weet ff niet hoe dat ook alweer heet).
Ik hoop dat je eventuele verwarring die mijn posting heeft veroorzaakt, bij deze is opgelost.
Als ik eraan denk, zal ik proberen voortaan een PI te plaatsen, bij een dergelijke posting.
Sorry maar de intonatie waarmee Amanda zegt dat iemand moet sterven gaat mij iets te verquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja overdrijven kan ook maar een beetje intonatie is welkom in een gesprek
![]()
Ze heeft haar bij aankomst ook als enige niet gekust, las ik.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:26 schreef Day het volgende:
Negeert Sylvia Lieke nou?
nog 2 minuutjes en dan kan die weer aanquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:25 schreef scanman01 het volgende:
Is ze al weg? Dan kan ik de streams weer aandoen.
Ja volledig!! Ik vind het héél kinderachtig!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:26 schreef Day het volgende:
You got that right.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:26 schreef Day het volgende:
Ik zag haar bij de auto, dus had ze al weer aangezet.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:26 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nog 2 minuutjes en dan kan die weer aan
Dat valt me dan wel weer mee van hem. Maar reken maar ze het morgen op haar bord krijgt van Palma en consorten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij zei dat Lieke de eer aan zichzelf moet houden en net moet doen dat het haar niet stoort wat Sylvia flikte bij haar binnenkomst. Lieke zei op haar beurt dat het haar niet stoorde... dat niet iedereen je leuk kan vinden.
Echt ..ging ze weg zonder gedag te zeggen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:26 schreef Day het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |