De mensen die naar Huub en Sylvia die genieten van een mooi gesprek. Op gelijk niveau . Je kunt echt zien dat het maatjes voor het leven zijn. Ik vind het ontroerend om te zien. Dit soort gesprekken zijn er tijden niet meer geweest. Helaas is de trent nu elkaar afzeiken of tegen elkaar schelden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:05 schreef scanman01 het volgende:
Niemand meer die luistert naar Sylvia?
Kan me voorstellen trouwens.
Geweldig neergezetquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat een wereld van verschil:
Nadia, met een beeldschoon koppie en de mooiste stem in DGK, die volgens o.a.scanman bekakt praat, maar bijzonder goed in de betere kringen zou kunnen verkeren. Klasse.
[afbeelding]
En Amanda, een verschrikkelijke trut, die de hoeveelheid hersenen heeft van een amoebe, de stem van een viswijf en een bos inferieur touw op haar hoofd waarmee ik een modelbootje nog niet mee durf vast te leggen. Ordinair.
[afbeelding]
Persoonlijk ben ik dat zalvende zoete stemmetje spuuzat...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nadia, met een beeldschoon koppie en de mooiste stem in DGK, die volgens o.a.scanman bekakt praat, maar bijzonder goed in de betere kringen zou kunnen verkeren. Klasse.
Maar ze KENT Amanda niet!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:16 schreef Gigageil het volgende:
Amandaaaa, Nadia zit al weken streams te kijken, wat dacht je ? , ik ben niet ordinair....![]()
![]()
Ja heb jij dit ook zo gemist? Ik ookquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:16 schreef akveor het volgende:
[..]
De mensen die naar Huub en Sylvia die genieten van een mooi gesprek. Op gelijk niveau . Je kunt echt zien dat het maatjes voor het leven zijn. Ik vind het ontroerend om te zien. Dit soort gesprekken zijn er tijden niet meer geweest. Helaas is de trent nu elkaar afzeiken of tegen elkaar schelden.
kijken we naar dezelfde streams???quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:16 schreef Peter6000 het volgende:
Poe hee, Amanda zet Nadia hier wel ff op haar plaats.
ja in kringen waarin poezelvrouwtjus de godganselijke dag voor de spiegel staan en discussies hebben over crempje zus en lippenstifje zo.......Ja een goed gesprek zal je met dit mooie leeghoofdje wel kunnen voerenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[afbeelding]
En Amanda, een verschrikkelijke trut, die de hoeveelheid hersenen heeft van een amoebe, de stem van een viswijf en een bos inferieur touw op haar hoofd waarmee ik een modelbootje nog niet mee durf vast te leggen. Ordinair.
[afbeelding]
Ik snap ook niet dat men nu naar dat gebral overschakelt dat kan je de rest van de week/maand/jaar nog genoeg zien.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:16 schreef akveor het volgende:
[..]
De mensen die naar Huub en Sylvia die genieten van een mooi gesprek. Op gelijk niveau . Je kunt echt zien dat het maatjes voor het leven zijn. Ik vind het ontroerend om te zien. Dit soort gesprekken zijn er tijden niet meer geweest. Helaas is de trent nu elkaar afzeiken of tegen elkaar schelden.
Adel is helemaal NIX en Nadia tot nu toe is ook NIXquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:16 schreef Gert het volgende:
Nadia is Amanda zo totaal de baas.
Niet dat dit echt knap is, maar het is wel leuk om te zien.
Gewoon als web-icon gebruiken, werkt primaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:14 schreef pony_pak het volgende:
[..]
Ik wou 'm als usericon gebruiken, maar hij is net iets te groot
Laat maar zitten dus
De plaatjes en de tekst kloppen, maar ik ben absoluut niet gecharmeerd van Nada nog Amanda.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
plus 1quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ze KENT Amanda niet!![]()
(ik ken Amanda ook niet maar vind haar vreselijk ordinair)
Oooooooooh wat zou dat geweldig zijn, als Palma eens tegen Amanda en Natasia gaat doen zoals ze tegen Lieke doet! Dat levert pas beelden op!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:16 schreef pullup het volgende:
Huub uit weer dat hij het gevoel heeft dat hij niet alleen tegen 7 andere miljonairs speelt, doelend op de partijdigheid van het personeel.
ik zou de rollen ook zolangzamerhand wel eens willen zien omgedraaid![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:19 schreef Lobasca het volgende:
Hoorde jkullie Natasia een kwartiertje geleden tegen Dimitri nog? 'Ga jijdie vaatwasser eens uitruimen, doe is waar je voor aangenomen bent.' En dan op een commanderende manier.
Ja ik hoor ook veel liever Natas en Amanda...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik dat zalvende zoete stemmetje spuugzat...![]()
Ze zei ook nog,"je zit alleen maar te kletsen!"quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:19 schreef Lobasca het volgende:
Hoorde jkullie Natasia een kwartiertje geleden tegen Dimitri nog? 'Ga jijdie vaatwasser eens uitruimen, doe is waar je voor aangenomen bent.' En dan op een commanderende manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |