quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:53 schreef Skic. het volgende:
Apple SC #150.Is iemand een hele mooie OP aan het maken ofzo?
Ik voel het gewoon.quote:
Had je daar zoveel tijd voor nodig?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:56 schreef DutchErrorist het volgende:sorry ik wou gewoon de 150 hebben
Dus iemand een mooie OP?
Top. Waarom heeft TNT trouwens niet bij de buren geleverd? Dacht dat standaard is, twee keer, dán pas zelf halen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:57 schreef Xilantof het volgende:
En donderdag heb ik 2 gb in mijn MacBook zitten!
Ow, verrek, dat is ook zo. Ik moest ook tekenen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:00 schreef JoMo0 het volgende:
Of je moet tekenen voor het pakketje ..
Trouwens gefeliciteerd ; wie is er al sinds SC #1 aanwezig ?
aan te raden om gelijk te nemen dus als ik een macbook bestel ?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:57 schreef Xilantof het volgende:
En donderdag heb ik 2 gb in mijn MacBook zitten!
Mwah, ik heb een half jaar lang prima kunnen werken met 1 Gb.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:04 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
aan te raden om gelijk te nemen dus als ik een macbook bestel ?
En voor CS3 moet je Geqxon heel erg veel knuffelen..quote:
als je windows wil gaan virtual machinen oid is het ook wel handig lijkt mij?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:09 schreef Xilantof het volgende:
@Skic.
moet tekenen ja
Maar goed, donderdag dus!
@BaggerUser: voor mij gebruik is het gewoon nodig
(Photoshoppen enzo).
Valt mee... ik had het in een dag onder de knie...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:11 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
als je windows wil gaan virtual machinen oid is het ook wel handig lijkt mij?
zal eerst oeten wennen aan osx / leopard dus zal het in het begin nog wel veel gebruiken
Als ik tegenwoordig op Windows zit, dat is pas wennen. Ik had laatst een cdtje in een pc gestopt om een pdfje te printen op school. Ik heb 5 minuten gewacht op een Cd-icoon op het bureaublad!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:13 schreef Jarno het volgende:
Ik snap niet wat er te wennen valt aan os x. In ieder geval in die mate dat je er Windows nog voor nodig zou hebben. Als je Safari kunt opstarten, en naar Google kunt klikken, heb je Windows niet meer nodig.
Dat was voor mij ook een heel avontuur idd. Veel te simpel uiteindelijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:14 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik snapte alleen niets van .dmg's...
Ik zoek heel vaak Spotlight omdat ik dat als app launcher misbruik. Van de week had ik (na 2 weken) mijn werk laptop weer even nodig, en ik schrok echt van de rommeligheid van Windows: "U heeft ongebruikte pictogrammen op het buroblad!", "Netwerk gevonden!!", "Updates staan klaar!". Echt, de rust die OS X dan uitstraalt. Heerlijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:15 schreef Skic. het volgende:
[..]
Als ik tegenwoordig op Windows zit, dat is pas wennen. Ik had laatst een cdtje in een pc gestopt om een pdfje te printen op school. Ik heb 5 minuten gewacht op een Cd-icoon op het bureaublad!![]()
Ik ben zelf ook behoorlijk zen geworden sinds OSX.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik zoek heel vaak Spotlight omdat ik dat als app launcher misbruik. Van de week had ik (na 2 weken) mijn werk laptop weer even nodig, en ik schrok echt van de rommeligheid van Windows: "U heeft ongebruikte pictogrammen op het buroblad!", "Netwerk gevonden!!", "Updates staan klaar!". Echt, de rust die OS X dan uitstraalt. Heerlijk.
Ik gebruik geen widgets.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:19 schreef Jarno het volgende:
Ohja, Dashboard mis ik ook enorm in Windows. Ik gebruik de Teletekst widget vaak om even snel de headlines te kijken.
Mijn weerbericht doet het niet, weet niet waarom niet, Tvgids doe ik via de site, weerberciht boiet me niet, iStat, zal wel, notes, ik ben van de exhte gele papiertjes en een pen .. Ik vind het gewoon niet handig genoeg. Ik heb nog een NS-planner-widget maar gebruikte het nooit enzo .. Met 1 Gb was die widget-shit ook wel traag moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:21 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Waarom niet? TVgids, weerbericht, Istat, notes, handig hoor.
Ik had het pas 2 keer achter elkaar met iTunes op een PC.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:19 schreef Evil_Koekje het volgende:
En dat je programma's helemaal afsluit ipv dat ze naar je dock gaan zonder vensters ergens.
Spotlight, dict ..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:23 schreef DutchErrorist het volgende:
ik het woordenboek omdat ik toch in amerika zit
Ik gebruikte altijd al shift-delete, dus ik mis 'm niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:27 schreef BaggerUser het volgende:
mis je de delete toets niet?.. het is toch weer een extra knopje dat je moet indrukken.. (appeltje backspace)
In het begin is het wennen inderdaad. Duurde een dag ofzo.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:27 schreef BaggerUser het volgende:
mis je de delete toets niet?.. het is toch weer een extra knopje dat je moet indrukken.. (appeltje backspace)
Die is zoooo herkenbaarquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:19 schreef DutchErrorist het volgende:
en natuurlijk je muis in onderste hoek rammen om er achter te komen dat er geen expose is in windows
Vrienden van me hier worden ook altijd boos als 'opeens' hun vensters wegzijn enzo.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:29 schreef Skic. het volgende:
Expose gebruik ik ook niet. Ik ergerde me kapot aan het feit dat ik steeds ongewild venster weg toverde .. Mijn dock was toen ook te groot denk ik.
Nee hoor, hier is nog zo iemand.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ben ik de enige die <fn> <delete> gebruikt?
Begrijpelijk!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:30 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Vrienden van me hier worden ook altijd boos als 'opeens' hun vensters wegzijn enzo.
Je hebt meer opties hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:34 schreef Xilantof het volgende:
Exposé is toch dat je alle vensters in 't klein ziet? Dan zijn ze toch niet weg?
Hoewel ik Fusion niet gestart had staan oid.quote:panic(cpu 0 caller 0x0035D113): mbuf address out of range 0x443
Backtrace, Format - Frame : Return Address (4 potential args on stack)
0x26173df8 : 0x128d08 (0x3cc0a4 0x26173e1c 0x131de5 0x0)
0x26173e38 : 0x35d113 (0x3ecf78 0x443 0x5c4058f0 0xa8c063d4)
0x26173e58 : 0x35d4b3 (0x37f72200 0x1 0x26173ee8 0x19a001)
0x26173e78 : 0x5206a08f (0x37f72200 0x26173ed8 0x1 0x134b11)
0x26173f08 : 0x5206a158 (0x38095e00 0x0 0x0 0x37f60012)
0x26173f48 : 0x204c68 (0x592f600 0x4f91c04 0x2 0x26173fa4)
0x26173f98 : 0x204e4b (0x4f91c04 0x38095e00 0x37f60012 0x1)
0x26173fc8 : 0x19ad2c (0x0 0x0 0x10 0x58df300) Backtrace terminated-invalid frame pointer 0x0
Kernel loadable modules in backtrace (with dependencies):
com.vmware.kext.vmnet(1.0b4)@0x52066000
Kernel version:
Darwin Kernel Version 8.10.1: Wed May 23 16:33:00 PDT 2007; root:xnu-792.22.5~1/RELEASE_I386
Je hebt ook "Show desktop"quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:34 schreef Xilantof het volgende:
Exposé is toch dat je alle vensters in 't klein ziet? Dan zijn ze toch niet weg?
Doet OS X niet hetzelfde?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik zoek heel vaak Spotlight omdat ik dat als app launcher misbruik. Van de week had ik (na 2 weken) mijn werk laptop weer even nodig, en ik schrok echt van de rommeligheid van Windows: "U heeft ongebruikte pictogrammen op het buroblad!", "Netwerk gevonden!!", "Updates staan klaar!". Echt, de rust die OS X dan uitstraalt. Heerlijk.
Hooguit de updates. Maar dat zijn er veeeeeeel minder.quote:
Hier krijg ik anders midden op het scherm een venster of ik met het WiFi netwerk wil connecten. Uit te schakelen, maar toch.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hooguit de updates. Maar dat zijn er veeeeeeel minder.
Wauw... dat is wel 1 keer...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:44 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hier krijg ik anders midden op het scherm een venster of ik met het WiFi netwerk wil connecten. Uit te schakelen, maar toch.
Wat ik vervelender begin te vinden is het opstartfilmpje dat je bij het voor het eerst booten van OS X krijgt te zien. Welcome!
Ben hem nu toch al een keer of zes tegengekomen, dat TUDUDUDUDUDUDU filmpje begint dan wat te irriteren. Onder Windows XP is het tenminste te skippen.quote:
Ja okequote:
Omdat ik op het moment al weer drie weken onder Windows werk en dat mij chagerijnig maakt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:47 schreef JoMo0 het volgende:
Waarom heb je überhaupt een Macbook gekocht ? Je blijft maar zeuren.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:48 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ja oke![]()
Maar die optie noem ik geen "Exposé"
Maar dat is dan misschien foutief termgebruik van mijn kant
Ja maar hij schept wel veel op over zichzelfquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:36 schreef Jarno het volgende:
Iemand dat iWoz boek wel eens gelezen? Istwat?
Ja, het ziet er erg cool uit... maar weet iemand of ik links die zo gevonden zijn ook kan volgen zoals in Firefox?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:27 schreef Skic. het volgende:
Ik vind die pagina search van Safari 3 toch wel erg fakkin' dope!
Enter rammen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:57 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Ja, het ziet er erg cool uit... maar weet iemand of ik links die zo gevonden zijn ook kan volgen zoals in Firefox?
Het leest well lekker door...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:43 schreef Jarno het volgende:
Ach, dat mag toch wel zo ondertussen.
Hmm, dat werkt bij mij niet. Ik bedoel dus []-[f], typ wat karakters van een link, druk [enter] om link te volgen...quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het leest well lekker door...
Owja sinds wanneer maakt Napster CD-R's?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:18 schreef oor het volgende:
ik ga morgen denk ik met een edding even tekenen op mijn witte apple.
Nee ik heb er Ubuntu op gegooidquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[[url=http://www.bookstores.umn.edu/images/system/product/9873.jpg]afbeelding][/url]
Zullen er standaard al MP3tjes op staan?
Wat een lelijk ding is die Samsung.quote:
Ha, bij de Dixons hadden ze gewoon een Airport Express.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik ga denk ik zo 's een Airport Extreme bestellen: die AE komt niet meer goed en ik wil dat 802.11n 's gaan misbruiken.
D'n grune!quote:
Trendy.quote:
Dat was nou echt een tof ding!quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:48 schreef JoMo0 het volgende:
Met de mooie Jojo adapter
Geheugen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:00 schreef Xilantof het volgende:
Jahoor!
briefje in de bus dat ik morgen zelf langs het postkantoor mag om mijn pakketje op te halen!
das dan mijn verjaardagscadeautje voor mezelf!
Omdat het cabaret is. En als ik ze gewoon aan de Bibiliotheek toevoeg dan ziet iTunes alle bestanden als een apart 'album'.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:22 schreef JoMo0 het volgende:
Waarom zou je dat willen ?
Zelf voeg ik zo ook altijd Cabaret toe. Bijvoorbeeld als artiest: "Theo Maassen" , met als albumnaam "Tegen beter weten in".quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:32 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Omdat het cabaret is. En als ik ze gewoon aan de Bibiliotheek toevoeg dan ziet iTunes alle bestanden als een apart 'album'.
Heel irritant.
Dan moet ik heel het spul renamen. Maar het kan dus niet in de podcast dir?quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zelf voeg ik zo ook altijd Cabaret toe. Bijvoorbeeld als artiest: "Theo Maassen" , met als albumnaam "Tegen beter weten in".
Gebruik de DVD-jon crack.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:43 schreef oor het volgende:
hoe activeer ik mijn iphone
Met dank aan deze nerd-taal kun je je iPhone activeren.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:48 schreef oor het volgende:
wat heb ik aan die nerd taal?
MediaFour Macdrive.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:14 schreef magnifor het volgende:
Hoe heet het programma ook al weer waarmee je HFS/HFS+ schijven kan lezen en schrijven in windows?
.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:31 schreef magnifor het volgende:
Op mijn stage hd films downloaden en dan op mijn externe hd zetten die hfs + heeft.
Wat loop je irritant te doen gozer.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:43 schreef oor het volgende:
hoe activeer ik mijn iphone
Genoteerd. Zou het goed doen bij de doppinda's die ik nu aan het vermorzelen ben gok ik zo.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:18 schreef Skic. het volgende:
Even een biertip tussen door. Alfa 9.2. Lekker!
Weet ik wel heel zeker.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Genoteerd. Zou het goed doen bij de doppinda's die ik nu aan het vermorzelen ben gok ik zo.
Sliepuit!quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:53 schreef Jarno het volgende:
Ja kut is dat dus. Ik zit aan de cola.
Voor geligheid en wat kleine puntjes weggebracht, na twee weken krijg ik hem terug met een rotte accu. Teruggebracht, maar al een week niks gehoord.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:09 schreef Remzz het volgende:
Wat was er eignelijk met je MacBook ?
Ah okee, had je dat niet beter online kunnen doen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Voor geligheid en wat kleine puntjes weggebracht, na twee weken krijg ik hem terug met een rotte accu. Teruggebracht, maar al een week niks gehoord.
Sjaa, ik heb hem juist bij een winkel gekocht zodat ik bij problemen gewoon ergens heen kan gaan ipv. een duur 0900 nummer urenlang moet bellenquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:16 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ah okee, had je dat niet beter online kunnen doen?
Kan toch via internet?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Sjaa, ik heb hem juist bij een winkel gekocht zodat ik bij problemen gewoon ergens heen kan gaan ipv. een duur 0900 nummer urenlang moet bellen
Dat duurt altijd langer en je hebt niemand die je in elkaar kan slaan als het mis gaat.quote:
Ik vind Alfa sowieso een van de puikste Nederlandse biermerkenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:18 schreef Skic. het volgende:
Even een biertip tussen door. Alfa 9.2. Lekker!
Vraag maar raak voor een knaakquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:41 schreef Skic. het volgende:
Zo, Reason 3 op de Mac. Tijn, jij hebt er verstand van heh?
Ik moet er iets mee doen he, dat geld. Geld moet rollen!quote:
Ik schop dat 2.5 topic wel als ik iets moet weten.quote:
Jah man, 99 euro.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:32 schreef Sjoewe het volgende:
Zucht, ik moet echt een midi keyboard halen
Ik heb er laatst mee gespeeld en het is zo leuk
Ga updaten dan?quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:45 schreef Furia het volgende:
Weet er hier toevallig nog iemand een handig programmaatje om de dollar koers in de gaten te houden? Ik heb hier nog 10.3.9 op staan, dus widgets werken (volgens mij) niet!
Nou, ik heb wel 10,4 ook, maar die dvd's pakt hij niet meer in mijn dvd speler. Ik zal die dvdspeler er nog eens opnieuw inzetten, maar ik weet niet of dat gaat helpen.quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik moet er iets mee doen he, dat geld. Geld moet rollen!
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ih=001&sspagename=STRK%3AMEWN%3AIT&viewitem=&item=110144983743&rd=1&rd=1#ebayphotohosting
Goed voor mijn geek-cred.
Daarom heb ik hem ook gekocht, mad geek credibility.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:22 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Met je prachtige MacBook onder de arm.... en dan zo'n horloge.![]()
Of het inbouwen van zijn geheugen is jammerlijk mislukt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Xili, zit even met z'n nieuw verkregen lensjes te spelen, die heeft geen tijd voor Fok! vandaag..
Hamerquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:50 schreef Skic. het volgende:
[..]
Of het inbouwen van zijn geheugen is jammerlijk mislukt.
Nee, is gewoon stereo. Analoog surround kan niet over een standaard 3,5 mm plugje gestuurd worden.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:54 schreef Rensz het volgende:
Komt er uit een analoge output van een Intel Mac surround sound? Uit de digitale output komt surround dat weet ik maar ook uit de analoge ourput?
Past er geen Mac Mini HDD onder?quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:35 schreef BaggerUser het volgende:
waarom is er geen externe hd met hetzelfde uiterlijk als een AE ?
Dat je er een meter hoge bigtower van maaktquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:05 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Lijkt wel stoer naast een grote TV, met een nog grotere Mac Mini ernaast.
Extreem lelijk inderdaad. Dat je met zo'n gedrocht durft te lopen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:30 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Hij is ook echt intens lelijk he.![]()
25 euro incl. verzendkosten.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:05 schreef Remzz het volgende:
Dat zijn wel hele nerdy horloges
Maar heb jij echt serieus 40 euro voor dat Casio ding betaald
quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:09 schreef Skic. het volgende:
Kijk, DAT is lelijk. Die Casio is een doodnormaal horloge. Die 'lelijk!'-roepers, wat hebben die dan?
En het grappige is, zo iets heb ik nog echt ook. Ik gok dat 'ie niet zo geavanceerd is als die op het plaatje (het rekenmachine en timer gebeuren doet het namelijk niet meerquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:16 schreef Skic. het volgende:
[..]Een rekenmachine, dit doet wel heel erg kermisachtig aan.
Open er een topic over, jij vindt het hier toch maar stom enzo.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:32 schreef oor het volgende:
[..]
waar zijn deze nog te koop? deze ziet er wel uitgebreid uit.
wat heb jij nou...quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:34 schreef Skic. het volgende:
[..]
Open er een topic over, jij vindt het hier toch maar stom enzo.
omgquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:04 schreef Geqxon het volgende:
TokyoFlash maakt dan wel weer best puike horloges:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Al zitten deze echter wel in de 90 - 120 pricerange.
Okay, bye bye!quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:39 schreef oor het volgende:
nou lekker topicje. alleen de incrowd figuren hebben wat te zeggen.
nou tabee met jullie autisten topic
Bel ze even, koopavond vanavondquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:41 schreef Doekje het volgende:
ik ga een macbook kopenen nu vraag ik me af of ze die op voorraad hebben liggen bij de A-mac in Amersfoort?
Dat laatste heet ook nog eens Pimp...quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:04 schreef Geqxon het volgende:
TokyoFlash maakt dan wel weer best puike horloges:
Al zitten deze echter wel in de 90 - 120 pricerange.
Groetjes aan je moeder!quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:39 schreef oor het volgende:
nou lekker topicje. alleen de incrowd figuren hebben wat te zeggen.
nou tabee met jullie autisten topic
quote:En Apple? Nee, dank je vriendelijk. Bij hen moet ik altijd denken aan de EO Jongerendag. God is hip en Apple ook. Bij Apple is iedereen blij. Het verhaal van Apple is namelijk een blij verhaal. Een verhaal van hoop. Het verhaal van onze bestemming. Apple is de weg. Ja, ook u kunt vrij van zonde zijn. Apple heeft de zelfingenomen betweterigheid van Andries Knevel.
Quote van welk topic?quote:
quote:MacScoop believes that the new version of Apple's iLife suite has gone "Golden Master" -- meaning it is complete and ready for distribution.
The development of the new iLife suite was actually finished a few weeks ago and nothing prevents Apple from releasing it during the summer or on early September, sources told MacScoop.
Many expected the iLife update at Macworld San Francisco 2007, but Apple made no mention or reference to it.
The last reference was from Apple's 1Q 2007 Financial Conference Call in which they suggested the iLife update was coming soon:
Q: Is iLife still a January release time schedule? A: We don't comment on unreleased products, but stay tuned
Ja, dat roep ik dus al maanden. Maar iLife zal wel samen met Leopard gereleased worden denk ik zo? En ach, afgezien van iPhoto gebruik ik de rest maar zelden (al heb ik wel altijd het idee gehad iets met film te gaan doen ofzo).quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:19 schreef Q. het volgende:
About time, ik heb het gevoel dat Apple afgezien van de iPhone al een tijd stil staat.
Ik vond de interface imho niet alles, het feit dat je er alles mee kan vond ik wel indrukwekkend. Een lijst van al je albums printen, je laatst geluisterde jazz muziek, je kan er echt vanalles mee. Zo van "Hey, ik zou dat wel eens willen" , en dan kan dat bijna altijd welquote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:27 schreef Jarno het volgende:
Sowieso zijn maar weinig Windows gebruikers gecharmeerd van iTunes. Ik vond het ook pas écht tof toen ik m'n MB had eigenlijk.
Klopt, bijna niemand weet wat je allemaal met iTunes kan.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:23 schreef Jarno het volgende:
De smart playlists zijn briljant idd.
Europese iPhone versie werd toch direkt 3G?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:39 schreef Jarno het volgende:
Hey, ik mag verlengen. Wat is een tof toestel om nu te kiezen? (En dan over 2 jaar de 3G iPhone?). UMTS of sneller is een must.
Ja, maar ik moet redelijk rap kiezen. Of voor een jaar-abbo en simpeldepimpel toestel gaan, en dan volgend jaar de iPhone.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Europese iPhone versie werd toch direkt 3G?
Motofonequote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:52 schreef Swetsenegger het volgende:
in ieder geval wil ik de volgende keer het meest eenvoudige en vooral kleinste telefoontje
Mja, is een leuk ding hoor maar SMS'en is toch wel erg beperkt. Geen punten, smilies, uitroeptekens, hoofdletters...quote:
Hij zoekt toch ook de eenvoudigstequote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:23 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Mja, is een leuk ding hoor maar SMS'en is toch wel erg beperkt. Geen punten, smilies, uitroeptekens, hoofdletters...
Mijn vader heeft nog steeds een Swing Pocketline 200.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik mis de goeie ouwe Pocketline Swing van KPN waar je tenminste nog penlites in kon proppen
Nokia 6300quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:52 schreef Swetsenegger het volgende:
in ieder geval wil ik de volgende keer het meest eenvoudige en vooral kleinste telefoontje
Met die dinger is toch niks mis? Je kon die dingen altijd laten stuiteren vanwege dat rubber wat eromheen zat en ze blijven het altijd doen. Verder als je in het buitenland zit heb je niet altijd te mogelijkheid tot een stopcontact, of je reisstekker plugt niet goed in zo'n gaar stopcontact. Dan zit je daar. Altijd handig dat je dan nog penlites kan kopen..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:28 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Mijn vader heeft nog steeds een Swing Pocketline 200.
Die doet het nog steeds perfect, hij verteikt het alleen om een nieuwe telefoon te kopen.
[afbeelding]
Dat was een gerucht, en is nog bepaald niet bevestigd. Sterker nog, volgens het laatste gerucht wordt het toch niet zo.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Europese iPhone versie werd toch direkt 3G?
Camera, muziekspeler, radioquote:
De iPhone heeft pas een brakke camera. Geen filmpjes, geen flits, geen zoom.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:00 schreef JoMo0 het volgende:
Inderdaad wat moet je met een brakke camera en een brakke mp3speler in je telefoon ..![]()
Een iPhone daarintegen![]()
Is te doen, doordat hij zo dun is past hij in je broekzak bv. onder je portomonee, ipv naast je portomonee. Om maar wat te noemenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, maar die is volgens mij nog redelijk groot.
Issemooi.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:45 schreef Geqxon het volgende:
http://www.c-h-a-o-s.com/2007/07/05/diy-ibook-server-booklet/
Nice.
quote:
Ik gebruik de camera in mijn K800i dagelijks voor allerlei snapshots omdat ie net wat meer functies heeft dan de standaard phonecamera (al is dat wel flink aan het veranderen).quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:00 schreef JoMo0 het volgende:
Inderdaad wat moet je met een brakke camera en een brakke mp3speler in je telefoon ..![]()
Een iPhone daarintegen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |