quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:53 schreef Skic. het volgende:
Apple SC #150.Is iemand een hele mooie OP aan het maken ofzo?
Ik voel het gewoon.quote:
Had je daar zoveel tijd voor nodig?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:56 schreef DutchErrorist het volgende:sorry ik wou gewoon de 150 hebben
Dus iemand een mooie OP?
Top. Waarom heeft TNT trouwens niet bij de buren geleverd? Dacht dat standaard is, twee keer, dán pas zelf halen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:57 schreef Xilantof het volgende:
En donderdag heb ik 2 gb in mijn MacBook zitten!
Ow, verrek, dat is ook zo. Ik moest ook tekenen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:00 schreef JoMo0 het volgende:
Of je moet tekenen voor het pakketje ..
Trouwens gefeliciteerd ; wie is er al sinds SC #1 aanwezig ?
aan te raden om gelijk te nemen dus als ik een macbook bestel ?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:57 schreef Xilantof het volgende:
En donderdag heb ik 2 gb in mijn MacBook zitten!
Mwah, ik heb een half jaar lang prima kunnen werken met 1 Gb.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:04 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
aan te raden om gelijk te nemen dus als ik een macbook bestel ?
En voor CS3 moet je Geqxon heel erg veel knuffelen..quote:
als je windows wil gaan virtual machinen oid is het ook wel handig lijkt mij?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:09 schreef Xilantof het volgende:
@Skic.
moet tekenen ja
Maar goed, donderdag dus!
@BaggerUser: voor mij gebruik is het gewoon nodig
(Photoshoppen enzo).
Valt mee... ik had het in een dag onder de knie...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:11 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
als je windows wil gaan virtual machinen oid is het ook wel handig lijkt mij?
zal eerst oeten wennen aan osx / leopard dus zal het in het begin nog wel veel gebruiken
Als ik tegenwoordig op Windows zit, dat is pas wennen. Ik had laatst een cdtje in een pc gestopt om een pdfje te printen op school. Ik heb 5 minuten gewacht op een Cd-icoon op het bureaublad!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:13 schreef Jarno het volgende:
Ik snap niet wat er te wennen valt aan os x. In ieder geval in die mate dat je er Windows nog voor nodig zou hebben. Als je Safari kunt opstarten, en naar Google kunt klikken, heb je Windows niet meer nodig.
Dat was voor mij ook een heel avontuur idd. Veel te simpel uiteindelijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:14 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik snapte alleen niets van .dmg's...
Ik zoek heel vaak Spotlight omdat ik dat als app launcher misbruik. Van de week had ik (na 2 weken) mijn werk laptop weer even nodig, en ik schrok echt van de rommeligheid van Windows: "U heeft ongebruikte pictogrammen op het buroblad!", "Netwerk gevonden!!", "Updates staan klaar!". Echt, de rust die OS X dan uitstraalt. Heerlijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:15 schreef Skic. het volgende:
[..]
Als ik tegenwoordig op Windows zit, dat is pas wennen. Ik had laatst een cdtje in een pc gestopt om een pdfje te printen op school. Ik heb 5 minuten gewacht op een Cd-icoon op het bureaublad!![]()
Ik ben zelf ook behoorlijk zen geworden sinds OSX.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik zoek heel vaak Spotlight omdat ik dat als app launcher misbruik. Van de week had ik (na 2 weken) mijn werk laptop weer even nodig, en ik schrok echt van de rommeligheid van Windows: "U heeft ongebruikte pictogrammen op het buroblad!", "Netwerk gevonden!!", "Updates staan klaar!". Echt, de rust die OS X dan uitstraalt. Heerlijk.
Ik gebruik geen widgets.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:19 schreef Jarno het volgende:
Ohja, Dashboard mis ik ook enorm in Windows. Ik gebruik de Teletekst widget vaak om even snel de headlines te kijken.
Mijn weerbericht doet het niet, weet niet waarom niet, Tvgids doe ik via de site, weerberciht boiet me niet, iStat, zal wel, notes, ik ben van de exhte gele papiertjes en een pen .. Ik vind het gewoon niet handig genoeg. Ik heb nog een NS-planner-widget maar gebruikte het nooit enzo .. Met 1 Gb was die widget-shit ook wel traag moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:21 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Waarom niet? TVgids, weerbericht, Istat, notes, handig hoor.
Ik had het pas 2 keer achter elkaar met iTunes op een PC.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:19 schreef Evil_Koekje het volgende:
En dat je programma's helemaal afsluit ipv dat ze naar je dock gaan zonder vensters ergens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |