Syl is altijd jaloers geweest op Liekequote:
Nee hoor, Sylvia was altijd mijn favorietquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan doe je nog niet zo tegen haar. Maar ik snap dat alle Lieke haters Sylvia nu geweldig vinden.
Dit valt mij ook ontzettend tegen. Ik ben geen Sylhater, maar dit echt ongelooflijk laag.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Véél te lang idd. Ik ging er speciaal voor zitten, maar kan nu niet wachten tot de opgedonderd is.
ALs er iemand niet geniepig is is het Lieke wel. De rest zijn sneaksquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:30 schreef robert2006 het volgende:
[..]
jongen, die lieke redt zich wel, geniepige mensen overleven meestal alles
Uhm, dat is natuurlijk niet perse waar.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Over Lieke hoeft niemand zich zorgen te maken. Het gaat om de acties van Sylvia. Zoiets flik je gewoon niet, als het om de vriendin van de goede vriend gaat.
Ben je nou serieus?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:29 schreef demins het volgende:
[..]
Het was ook zo absurd en buiten iedere proportie dat je er alleen je schouders over kunt ophalen!
Syl had al voor me afgedaan. Dat zal niet veranderen na vanavond. Dit is onnodige grofheid alleen bedoeld om achteraf nog eens je gelijk te halen. Ik mag lije dat Huub haar voortijdig wegstuurt!
OMG, wat ben ik boos...![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind Sil echt afgedaan hebben nu. Zo reageer je niet en als je dan wel iemand die je NIET kent wel zoent, dan spoor je voor mij niet.
het is een slons.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:33 schreef riri het volgende:
valt me weer op wat voor lelijk gebit ze heeft
en ze praat altijd zo...tja....er komt bijna niets uit
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:33 schreef petraa het volgende:
[..]
ALs er iemand niet geniepig is is het Lieke wel. De rest zijn sneaks
Als je goede redenen hebt wel ja, maar die kan ze dus niet hebben. Maar Sylvia kent nog steeds alleen maar de Lieke van de tjd dat ze nog schoonmaakster was.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:33 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Uhm, dat is natuurlijk niet perse waar.
Als het om en goeie vriend gaat laat juist wel merken dat je zijn vriendin niet ziet zitten.
Anders ben je gewoon laf.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:33 schreef Sug4r het volgende:
Van mij mag ze zo lang blijven als ze wilt, ik vond haar altijd al![]()
Dat mens spoort niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:34 schreef demins het volgende:
Sinds ik weg ben stelt het allemaal niets meer voor, zegt Sylvia impliciet.
Ik kan me voorstellen dat je twijfelt, maar hierin zit geen greintje ironie!!!quote:
Dit alles gebaseerd op de premisse, dat Lieke een topwijf is.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je goede redenen hebt wel ja, maar die kan ze dus niet hebben. Maar Sylvia kent nog steeds alleen maar de Lieke van de tjd dat ze nog schoonmaakster was.
in dat geval sluit ik mij graag bij jouw mening aanquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:35 schreef demins het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je twijfelt, maar hierin zit geen greintje ironie!!!![]()
Had niet anders verwacht. Dat deed hij ook al toen ze nog in de villa zat en Lieke constant liep af te zeiken. Huub trekt zich gelukkig van niemand wat aan en gaat zijn eigen gevoelens achterna.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:36 schreef ericahysterica het volgende:
huub neemt het voor Lieke op : Goed zo huub
maar wel een beetje met een ondertoon van 'bij gebrek aan beter'quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:36 schreef ericahysterica het volgende:
huub neemt het voor Lieke op : Goed zo huub
wat doet dat gedrocht nou weer in de kooi!!! die gaat toch niet blijven mag ik hopenquote:
Niet echt. Meer gebaseerd op het feit (volgens mij) dat ze nog niets heeft gedaan waardoor je zo'n hekel aan haar kunt krijgen. Ze kan je niet liggen of wat dan ook, maar smerige streken heeft ze absoluut niet uitgehaald.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:36 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Dit alles gebaseerd op de premisse, dat Lieke een topwijf is.
Quod non.
dat en alleen dat kan het wezen......dus terecht er uit gegooit!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:37 schreef gomi het volgende:
sylvia is gewoon jaloers. zij werd getoneelhaakt en lieke kwam op haar plek.
zou je dat kunnen vertalen ik ben niet zo ontwikkeld?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:36 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Dit alles gebaseerd op de premisse, dat Lieke een topwijf is.
Quod non.
en dat hebben huub en lieke nietquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze kunnen gewoon lekker om en met elkaar lachen om helemaal niks, dat vind ik gewoon positief
Lieke mag Sylvia op de bek slaan wat mij betreft. Sylvia is geen bewoner meer, dus daar staat dan geen exit op. Maar ja, Lieke slaat niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:39 schreef eeff het volgende:
En weet je wat het erge is? Dat ik toch hoop op een clash met Sylvia en Lieke....![]()
nou nou, is de macht van de fora zo grootquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:40 schreef petraa het volgende:
Ze krijgt allemaal leuke reakties, nou na vanavond niet meer.
Dat is maar goed ook. alleen moet je dan ook accepteren dat Sylvia ook haar gevoel nagaat wat Lieke betreft.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Had niet anders verwacht. Dat deed hij ook al toen ze nog in de villa zat en Lieke constant liep af te zeiken. Huub trekt zich gelukkig van niemand wat aan en gaat zijn eigen gevoelens achterna.
Wat? Hoe komt je daar nou bij. Je kijkt dan niet genoeg denk ik.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:40 schreef robert2006 het volgende:
[..]
en dat hebben huub en lieke niet
met hedda heeft huub dat ook
Robert kijkt met een Amanda brilquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat? Hoe komt je daar nou bij. Je kijkt dan niet genoeg denk ik.
Lieke heeft geen gevoel voor humor. Sylvia ook niet trouwens, maar die is weer erg geslepen in het stompzinnig meelachen...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:40 schreef robert2006 het volgende:
[..]
en dat hebben huub en lieke niet
met hedda heeft huub dat ook
Wij hebben heel vaak, eigenlijk nooit, hetzelfde id.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieke mag Sylvia op de bek slaan wat mij betreft. Sylvia is geen bewoner meer, dus daar staat dan geen exit op. Maar ja, Lieke slaat niet.
Vond ik ook ja! Het zit hem toch dwars heb ik het idee!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:43 schreef De_Moester het volgende:
nou goed dat huub weer terug komt op sylvia's gedrag naar lieke![]()
nou ja, ik deel die mening met meerdere mensen hier hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat? Hoe komt je daar nou bij. Je kijkt dan niet genoeg denk ik.
Dat is dus exact wat ik schreef.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:43 schreef eeff het volgende:
[..]
Wij hebben heel vaak, eigenlijk nooit, hetzelfde id.
En dat is niet errrrrg..
Lieke en Sylvia slaan elkaar niet op de bek, echt niet.
Wat is dat nu weer voor iets achterlijks????!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:44 schreef schatje het volgende:
Amanda wilde urine van de heren met schaamhaar over Nadia heen gooien.
Die griet is echt gestoordquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:44 schreef schatje het volgende:
Vandaar dat ze iedere dag sex met hem heeft?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:44 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nou ja, ik deel die mening met meerdere mensen hier hoor.
lieke is echt alleen maar met huub vanwege speltechnische redenen, als het kan dumpt ze hem
Ik dacht dat ze weer naar Barcelona is gegaan toch, na DGK?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:41 schreef demins het volgende:
Sylvia heeft haar leven nog steeds niet op orde... en weer een SPANJE ertussendoor!
Omdat Nadia haar een vieze slet noemde.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:45 schreef Starlie het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor iets achterlijks????!
Tja Nadia heeft gewoon mensenkennis!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:45 schreef schatje het volgende:
[..]
Omdat Nadia haar een vieze slet noemde.
Nadia gaat dan huilenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:44 schreef schatje het volgende:
Ja, ik schreef dus ook dat Lieke niet gaat vechten. Dat zit niet in haar.quote:
Wanneer heeft Nadia dat gezegd?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:45 schreef schatje het volgende:
[..]
En ook niet in Sylviaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ik schreef dus ook dat Lieke niet gaat vechten. Dat zit niet in haar.
Ik hoop dat dit een grap is?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:43 schreef noekje het volgende:
Wat wil Amanda? Ze wilde iedereen laten plassen in een fles en dat over Nadia heengooien en dan zeggen..wie is hier nu de slet??
wtf..
Shit, dan heb ik de 1e keer gemist dat Nadia grof in de mond werd. Ze begint zich dus al aan te passen begrijp ik. Zei ze het recht in die vieze slet haar domme proletensmoeltje?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:45 schreef schatje het volgende:
[..]
Zullen we heel voorzichtig proberen om 1 post per COS on topic te laten zijn? Gewoon een probeerseltje.quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:46 schreef pullup het volgende:
Zit nu iedereen hier Sylvia te verwijten dat ze een ander gewoon niet magWat een onzin, dat lijkt me haar goed recht.
Doe jij zo tegen mensen die je niet mag dan. Geen begroetingskus geven terwijl ze dat wel doet bij een onbekende? En doe je dat ook als je weet dat je hele goede vriend verliefd is op die persoon? Leuk danquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:46 schreef pullup het volgende:
Zit nu iedereen hier Sylvia te verwijten dat ze een ander gewoon niet magWat een onzin, dat lijkt me haar goed recht.
had je maar een bril... maar de hele dag op het toilet is ook niksquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:37 schreef gomi het volgende:
sylvia is gewoon jaloers. zij werd getoneelhaakt en lieke kwam op haar plek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |