heel zeikerigquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:18 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Wat deed Sylvia tegen Lieke????
Lieke wilde zoenen en sylvia nietquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:18 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Wat deed Sylvia tegen Lieke????
en dan nada kussenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:18 schreef scanman01 het volgende:
Zagen jullie dat? Sylvia duwde Lieke weg toen ze een knuffel wilde.
Sylvia![]()
![]()
![]()
![]()
Nee ik was net te laat maar hoorde wel dat Lieke zei geen probleem met iemand te hebben (syl dus)quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:18 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia![]()
![]()
![]()
![]()
heel goed sylviaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:18 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom? Als je geen goed gevoel met iemand hebt... dan niet toch?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:18 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia![]()
![]()
![]()
![]()
Sylvia mocht haar al niet toen ze schoonmaakster was , en ze was gewoon mediageil om zo met Huub te flirten. Maar ik ben het wel met Sylvia eens.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:19 schreef Desii het volgende:
Wat gemeen van Sylvia.... ze wilde Lieke geen 3 zoenen geven..
sylvia heeft nu bij mij ook afgedaan.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:19 schreef noekje het volgende:
Nou ja! Wat belachelijk hoe Sylvia reageert.
Natasia stelt zich ontzettend aan!
Ja en dan wel iemand zoenen die je niet kent.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:20 schreef eeff het volgende:
[..]
Waarom? Als je geen goed gevoel met iemand hebt... dan niet toch?
Zij kan toch gewoon een statement maken?
Hoezo? ze heeft altijd aangegeven dat ze Lieke niet mocht. Ik zoen ook geen mensen die ik niet mag.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:19 schreef itsme het volgende:
Jezus weer een die tegen lieke is. bah
Ga maar schijnheilig doen met BAN sylvia.![]()
Heel erg kinderachtig hoe Sylvia reageert op Lieke.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:19 schreef noekje het volgende:
Nou ja! Wat belachelijk hoe Sylvia reageert.
Natasia stelt zich ontzettend aan!
heel normaal iddquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja en dan wel iemand zoenen die je niet kent.
Waarom wel als je iemand niet magquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:20 schreef petraa het volgende:
[..]
En dus nog geen gevoel bij, dan geef je het voordeel van de twijfel denk ik?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Omdat ze dacht dat Lieke niets om Huub gaf. Inmiddels moet ze toch wel beter weten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:20 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Hoezo? ze heeft altijd aangegeven dat ze Lieke niet mocht. Ik zoen ook geen mensen die ik niet mag.![]()
Tja.. maar geeft met dit openlijke statement wel weer voer voor die anderen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:20 schreef eeff het volgende:
[..]
Waarom? Als je geen goed gevoel met iemand hebt... dan niet toch?
Zij kan toch gewoon een statement maken?
Net of Brian en amanda zo goed voor Sylvia waren.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Of ze mag haar gewoon niet. Niet iedereen vindt Lieke zo geweldig als jijquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:21 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb de streams meteen uitgezet. Wat een verschrikkelijk mens. Iedereen even omhelzen en Lieke wegduwen. Of ze heeft de laatste maanden geen streams gekeken en ook met niemand erover gepraat... of ze is gewoon echt een verschrikkelijk vals en jaloers mens. Streams een uurtje uit bij mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |