nou nou, is de macht van de fora zo grootquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:40 schreef petraa het volgende:
Ze krijgt allemaal leuke reakties, nou na vanavond niet meer.
Dat is maar goed ook. alleen moet je dan ook accepteren dat Sylvia ook haar gevoel nagaat wat Lieke betreft.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Had niet anders verwacht. Dat deed hij ook al toen ze nog in de villa zat en Lieke constant liep af te zeiken. Huub trekt zich gelukkig van niemand wat aan en gaat zijn eigen gevoelens achterna.
Wat? Hoe komt je daar nou bij. Je kijkt dan niet genoeg denk ik.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:40 schreef robert2006 het volgende:
[..]
en dat hebben huub en lieke niet
met hedda heeft huub dat ook
Robert kijkt met een Amanda brilquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat? Hoe komt je daar nou bij. Je kijkt dan niet genoeg denk ik.
Lieke heeft geen gevoel voor humor. Sylvia ook niet trouwens, maar die is weer erg geslepen in het stompzinnig meelachen...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:40 schreef robert2006 het volgende:
[..]
en dat hebben huub en lieke niet
met hedda heeft huub dat ook
Wij hebben heel vaak, eigenlijk nooit, hetzelfde id.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieke mag Sylvia op de bek slaan wat mij betreft. Sylvia is geen bewoner meer, dus daar staat dan geen exit op. Maar ja, Lieke slaat niet.
Vond ik ook ja! Het zit hem toch dwars heb ik het idee!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:43 schreef De_Moester het volgende:
nou goed dat huub weer terug komt op sylvia's gedrag naar lieke![]()
nou ja, ik deel die mening met meerdere mensen hier hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat? Hoe komt je daar nou bij. Je kijkt dan niet genoeg denk ik.
Dat is dus exact wat ik schreef.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:43 schreef eeff het volgende:
[..]
Wij hebben heel vaak, eigenlijk nooit, hetzelfde id.
En dat is niet errrrrg..
Lieke en Sylvia slaan elkaar niet op de bek, echt niet.
Wat is dat nu weer voor iets achterlijks????!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:44 schreef schatje het volgende:
Amanda wilde urine van de heren met schaamhaar over Nadia heen gooien.
Die griet is echt gestoordquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:44 schreef schatje het volgende:
Amanda wilde urine van de heren met schaamhaar over Nadia heen gooien.
Vandaar dat ze iedere dag sex met hem heeft?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:44 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nou ja, ik deel die mening met meerdere mensen hier hoor.
lieke is echt alleen maar met huub vanwege speltechnische redenen, als het kan dumpt ze hem
Ik dacht dat ze weer naar Barcelona is gegaan toch, na DGK?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:41 schreef demins het volgende:
Sylvia heeft haar leven nog steeds niet op orde... en weer een SPANJE ertussendoor!
Omdat Nadia haar een vieze slet noemde.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:45 schreef Starlie het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor iets achterlijks????!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |