Syl is altijd jaloers geweest op Liekequote:
Nee hoor, Sylvia was altijd mijn favorietquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan doe je nog niet zo tegen haar. Maar ik snap dat alle Lieke haters Sylvia nu geweldig vinden.
Dit valt mij ook ontzettend tegen. Ik ben geen Sylhater, maar dit echt ongelooflijk laag.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Véél te lang idd. Ik ging er speciaal voor zitten, maar kan nu niet wachten tot de opgedonderd is.
ALs er iemand niet geniepig is is het Lieke wel. De rest zijn sneaksquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:30 schreef robert2006 het volgende:
[..]
jongen, die lieke redt zich wel, geniepige mensen overleven meestal alles
Uhm, dat is natuurlijk niet perse waar.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Over Lieke hoeft niemand zich zorgen te maken. Het gaat om de acties van Sylvia. Zoiets flik je gewoon niet, als het om de vriendin van de goede vriend gaat.
Ben je nou serieus?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:29 schreef demins het volgende:
[..]
Het was ook zo absurd en buiten iedere proportie dat je er alleen je schouders over kunt ophalen!
Syl had al voor me afgedaan. Dat zal niet veranderen na vanavond. Dit is onnodige grofheid alleen bedoeld om achteraf nog eens je gelijk te halen. Ik mag lije dat Huub haar voortijdig wegstuurt!
OMG, wat ben ik boos...![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind Sil echt afgedaan hebben nu. Zo reageer je niet en als je dan wel iemand die je NIET kent wel zoent, dan spoor je voor mij niet.
het is een slons.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:33 schreef riri het volgende:
valt me weer op wat voor lelijk gebit ze heeft
en ze praat altijd zo...tja....er komt bijna niets uit
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:33 schreef petraa het volgende:
[..]
ALs er iemand niet geniepig is is het Lieke wel. De rest zijn sneaks
Als je goede redenen hebt wel ja, maar die kan ze dus niet hebben. Maar Sylvia kent nog steeds alleen maar de Lieke van de tjd dat ze nog schoonmaakster was.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:33 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Uhm, dat is natuurlijk niet perse waar.
Als het om en goeie vriend gaat laat juist wel merken dat je zijn vriendin niet ziet zitten.
Anders ben je gewoon laf.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:33 schreef Sug4r het volgende:
Van mij mag ze zo lang blijven als ze wilt, ik vond haar altijd al![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |