Flauw Ree.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:44 schreef RayMania het volgende:
Sorry, maar felicitatietopics voor userkinderen?
24-uurstopics okay, maar dit gaat te ver.
Gefeliciteerd trouwens!.
Natuurlijk, ook de Hoolsdieren moeten felicitatie topics, en de ouders, schoonouders en andere familieleden.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:08 schreef RayMania het volgende:
Nee, niet alleen maar omdat Popo er een opmerking over maakt.
Kan prima in Hools, felicitatietopics van users is wat anders, zo kunnen we wel bezig blijven, toch?
Interpreteren kun je leren.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:13 schreef Bluezz het volgende:
Ok, ga ik een topic openen voor mijn moeder op 16 augustus.
Dat lijkt me ook niet meer dan logisch.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik vond het eigenlijk ook een beetje overdreven. Verjaardags- en geboortetopics vind ik best, maar anders kan je elke dag wel een 24-uurs topic maken.
Zal ik onthouden voor 27 juliquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sowieso zijn felicitatie-topics overrated.
quote:Op zondag 8 juli 2007 14:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ga eerst de basisschool maar eens afmaken en kom dan terug
En vraag meteen aan je RIAGG begleider of hij je opvoedt
Dit lijkt me niet de manier van een discussie voeren hier.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee.
Je kan ook gewoon zeggen als je zoals gewoonlijk weer uitgeluld bent.
Ja maar hullie doet het ook...quote:Op zondag 8 juli 2007 15:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Gelukkig reageren andere users wel heel normaal tegen hem.
Bij die eerste quote wordt hij eerst irritant en een idioot genoemd. Dan verwacht jij een normaal antwoord?quote:Op zondag 8 juli 2007 15:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja maar hullie doet het ook...
Kom op he...
Omdat hij zich op dat moment ook irritant gedraagt. En iemand idioot noemen, het zal wel aan mij liggen, maar moet je daar zo een post voor terugplaatsen?quote:Op zondag 8 juli 2007 15:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bij die eerste quote wordt hij eerst irritant en een idioot genoemd. Dan verwacht jij een normaal antwoord?
Dit lijkt me ook niet de manier van een discussie voeren hier. Om het maar even met jouw woorden te zeggen.
Waarom quote je hem niet hier?
Klopt, ze kunnen niet meer dan een ban aanvragen natuurlijk. Maar in feite is dat beleid niet goed. "We weten dat ie irritant is, dus moeten jullie hem maar negeren." Da's eigenlijk de omgekeerde wereld...quote:Op zondag 8 juli 2007 16:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Daar kunnen de mods van VBL volgens mij weinig aan doen. Dus is het misschien aan de users om er wat slimmer mee om te gaan.
buiten het feit dat zn discussie manier natuurlijk belachelijk is reageert hij hier op dat hij een idioot genoemd wordt, dus dan kan je reactie verwachtenquote:Op zondag 8 juli 2007 14:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
[..]
Dit lijkt me niet de manier van een discussie voeren hier.
Daar had je een best bulldozer voor nodig.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:20 schreef rubbereend het volgende:
puin geruimd
ben erger gewend in VBLquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Daar had je een best bulldozer voor nodig.
Dat zit eropquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:05 schreef toma het volgende:
Voetbalfoto-Onderschriftcompetitie #82
slotje
Flikker die gast gewoon eraf, mateloos irritant.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:20 schreef rubbereend het volgende:
puin geruimd
Je kan er af en toe best goed mee discussieren hoor.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:40 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Flikker die gast gewoon eraf, mateloos irritant.
Dat zei ik gisteren ook in het Kennedy topic, maar dat werd verwijderd.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik vind sowieso dat veel users daar vrij dom mee omgaan. Het is sinds jaar en dag bekend dat DAM irritatie opwekt en dat discussieren niet zijn beste punt is toch blijven mensen toch steeds maar weer reageren.. en dan ook nog eens op zo'n manier... dan weet je dat DAM ook weer met een dergelijke reactie terugkomt. Dit gebeurt x keer, dan is de maat weer een keer vol en wordt DAM weer voor een tijdje gebanned... En als hij weer terug is begint alles weer opnieuw. Vrij naief.
Dat is het niet alleen. Ik geloof dat ik redelijk op hem gereageerd heb, en ook dan komt hij met zinnetjes die iemand als DeFranseSlag niet zouden misstaan.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is maar hoe je er tegenover staat, wat Robbie hier ook al vertelde.
Ik heb altijd gelijk!quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:40 schreef zjroentje het volgende:
Niet zo brutaal jongeman!
jij bent écht goed.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:52 schreef RayMania het volgende:
Alles gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |