quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:04 schreef Karina het volgende:
Waarom moet ik mij opleiding/leeftijd/postcode invullen? Wat heeft dat er mee te maken? Zijn mensen uit de Randstad eerde Bi dan mensen van het platteland?
Als je ouders uit buitenland komen dan ben je per direct homoquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:04 schreef Karina het volgende:
Waarom moet ik mij opleiding/leeftijd/postcode invullen? Wat heeft dat er mee te maken? Zijn mensen uit de Randstad eerde Bi dan mensen van het platteland?
hetro dusquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:06 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Als je ouders uit buitenland komen dan ben je per direct homo
Je doet zonder dat je het weet mee aan een onderzoek van hun, het heeft niks met de test zelf te maken maar zo kunnen de makers van de test precies zien wat voor soort mensen de test nemen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:04 schreef Karina het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:04 schreef Karina het volgende:
Dit zal eerder voor hun eigen statistieken zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:04 schreef Karina het volgende:
Ik wist wel dat er troep zat in die vliegtuig-uitlaatgassenquote:
Jamaar Joog! Als je met een zooi vrienden graag de kroeg induikt en dan naar je vriendin gaat dan ben je gewoon homo, je weet toch?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:20 schreef jogy het volgende:
1.6, overal wat enigszins lichamelijk was op hetero/enkel andere geslacht gezet en bij vriendschap wat verder het midden in.. Beetje een gekleurde test alsjehetmijvraagt.
Jij bent lebbisch!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:12 schreef nokwanda het volgende:
Heb hem vorige week al gedaan. Wat een belachelijke test!
Scoorde trouwens 1.7 en ben blijkbaar bi- curious
Maar die vragen zijn gewoon raar. Hoezo emotionele band?
Ja.. die heb ik met een paar vrouwen ja.
Niettusquote:
Wellus, je hebt e-mosioneele banden met vrouwen! Jij lebbo!quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wellus, je hebt e-mosioneele banden met vrouwen! Jij lebbo!
ha ha haquote:Ik denk dat eigenlijk de enige vragen op de test hadden moeten zijn:
Ben je man of vrouw?
Vond je het een kut- of een klotetest?
Iedereen die niet meteen kotsmisselijk wordt bij het zien van iemand van hetzelfde geslacht is volgens die site bicurieus, het enige curieuse is die test zelfquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jamaar Joog! Als je met een zooi vrienden graag de kroeg induikt en dan naar je vriendin gaat dan ben je gewoon homo, je weet toch?
Vaag joh...Dan moeten er dus enkele mannen(of meer) op deze wereld rondlopen die je wel een beurt zou willen geven, alleen je hebt ze nog niet ontmoetquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:35 schreef Spec87 het volgende:
1.7
Maar ik ben ervan overtuigd dat ik bi ben, maar ik heb nog nooit een jongen/man gezient tot wie ik me seksueel aangetrokken voel. Maar ik sta absoluut niet negatief tegenover het idee.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:12 schreef Sabine73 het volgende:
Ik ben dus ook kennelijk bisexueel. Nog leuke meisjes hier???![]()
quote:Jouw score is: 1
Gemiddeld 1.0 - 1.5:
Jij bent een 'volbloed' hetero en je voelt je daar prima bij.
Half nederland kan ook best gevoelens hebben voor het eigen geslacht - ook al willen ze het zelf vaak niet toegeven of weten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:26 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Half Nederland komt bi/homo seksueel uit die test.![]()
Dit is geen test maar een domme promotie actie van het COC![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:31 schreef Bastard het volgende:
2.2 gescoord
Met de gedachte "een biertje drinken met iemand van je eigen geslacht en je daar happy bij voelen wil nog niet zeggen dat ik hem meteen wil afzuigen"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |