quote:Jouw score is: 1
Gemiddeld 1.0 - 1.5:
Jij bent een 'volbloed' hetero en je voelt je daar prima bij.
Half nederland kan ook best gevoelens hebben voor het eigen geslacht - ook al willen ze het zelf vaak niet toegeven of weten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:26 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Half Nederland komt bi/homo seksueel uit die test.![]()
Dit is geen test maar een domme promotie actie van het COC![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:31 schreef Bastard het volgende:
2.2 gescoord
Met de gedachte "een biertje drinken met iemand van je eigen geslacht en je daar happy bij voelen wil nog niet zeggen dat ik hem meteen wil afzuigen"
Neeee niets serieusquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:09 schreef Leonilein het volgende:
Haha ik ken het (maar heb dus een man en zooo zeker ben ik nou ook weer niet)
Ik ben een paar weken geleden naar een Pannfeest geweest.. En het hangt er een beetje vanaf wat voor meisje je zoekt. Als je serieus iets wilt, is een Pannfeest geen succes... Voor een spannende avond is zo'n feest prima
Ja, dat is dus de grap: er zijn geen Pannfeesten meer binnenkort. Het megapannfeest is toch net geweest?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:16 schreef Leonilein het volgende:
Hm, in dat geval, wanneer ga je mee? HAHA
iddquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:19 schreef P8 het volgende:
En de grootste homofoben zijn volgens deze test 100% hetero, yeah right
Megapann is net geweest idd. Ach, volgend seizoen nieuwe ronde, nieuwe kansen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:18 schreef Mirri het volgende:
Maar jij hebt een man? Toch gaan jullie naar Pannfeesten?![]()
Om een trio te scoren ofzo?![]()
En ga je dan ook zoenen met meiden daar?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:23 schreef Leonilein het volgende:
[..]
Megapann is net geweest idd. Ach, volgend seizoen nieuwe ronde, nieuwe kansen.
En nee, mijn man mag niet mee hoor, naar dat soort feesten. Dat is voor/van mij en mijn girlfriends!![]()
Ja dat MAG niet, want als je iets anders hebt dan 1.0 ben je een verderfelijke faggot en moet je jezelf van kant makenquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:21 schreef L-IS het volgende:
[..]
idd![]()
wat een kutvragen. Dus je mag geen vrienden meer hebben
quote:Jouw score is: 0
Gemiddeld 1.0 - 1.5:
Jij bent een echte vent en je voelt je daar prima bij. Wij willen je wel waarschuwen voor de vele biseksuele mannen die er volgens onze gegevens zijn.
Bron voor dit gelul?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:43 schreef MouzurX het volgende:
Biseksueel slaat eigenlijk nergens op, want als man krijg je een stijve van of een vrouw of een man. Het zit dan gewoon in je hoofd dat je het andere geslacht ook leuk vind....
Ach wat jammer, zal ik het nooit te weten komenquote:Er is een fout opgetreden waardoor u geen toegang heeft.
Deze vragenlijst gebruikt cookies, zorg ervoor dat deze (tijdelijk) geaccepteerd worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |