Vind je? Luque is absolute miskoop en Lazovic moet zich ook nog bewijzen bij een top club. Daarnaast ben ik niet overtuigd van de kwaliteiten van v/d Leegte en Zonnevelt, al kan ik daar niet heel veel zinnigs over zeggen, simpelweg omdat ik ze niet goed genoeg ken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:09 schreef du_ke het volgende:
Zo lijkt PSV toch wel goed bezig op de spelersmarkt.
Luque? Hebben we die? Zonneveld en vooral VDL zijn voor de breedte gehaald en behalve basisspelers Cocu en Alex is vooralsnog de gehele selectie intact gebleven en versterkt met Aissati. Bakkal ontwikkelt zich goed, Reis is een veelbelovende jongen en als Guardado komt, koopt PSV gericht in.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:14 schreef Fetai het volgende:
[..]
Vind je? Luque is absolute miskoop en Lazovic moet zich ook nog bewijzen bij een top club. Daarnaast ben ik niet overtuigd van de kwaliteiten van v/d Leegte en Zonnevelt, al kan ik daar niet heel veel zinnigs over zeggen, simpelweg omdat ik ze niet goed genoeg ken.
Ik heb ook absoluut geen twijfels over de kwaliteit van jullie selectie (wel van jullie trainer, maar dat terzijde), maar wel over de inkopen. Ik vind het maar hoge bedragen die uitgegeven worden voor niets meer dan talenten. Maar wie weet loont die lef uiteindelijk toch en zit ik er naast.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:26 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Luque? Hebben we die? Zonneveld en vooral VDL zijn voor de breedte gehaald en behalve basisspelers Cocu en Alex is vooralsnog de gehele selectie intact gebleven en versterkt met Aissati. Bakkal ontwikkelt zich goed, Reis is een veelbelovende jongen en als Guardado komt, koopt PSV gericht in.
VDL: gratisquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:29 schreef Fetai het volgende:
[..]
Ik heb ook absoluut geen twijfels over de kwaliteit van jullie selectie (wel van jullie trainer, maar dat terzijde), maar wel over de inkopen. Ik vind het maar hoge bedragen die uitgegeven worden voor niets meer dan talenten. Maar wie weet loont die lef uiteindelijk toch en zit ik er naast.
Maar hebben jullie Luque niet meer gehaald?
Bakken geldquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:35 schreef Dylan Dog het volgende:
Dus: 9 nieuwe spelers of gehuurde spelers terug voor de prijs van 300.000 euro en twee bakken met geld.
Ja, wacht even, waren Bakkal en Aissati niet al eigendom van PSV? Daarnaast heb ik ook wel mijn twijfels over de kwaliteit van de overige spelersquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:35 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
VDL: gratis
Zonneveld: 3 ton (dacht ik)
Reis: gratis
Aissati: gratis
Bakkal: gratis
Lazovic: bak met geld
Roorda: gratis
Luque: die komt niet
Guardado: nog een bak met geld
Dus: 9 nieuwe spelers of gehuurde spelers terug voor de prijs van 300.000 euro en twee bakken met geld.
ja dus die zijn gratisquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:38 schreef Fetai het volgende:
[..]
Ja, wacht even, waren Bakkal en Aissati niet al eigendom van PSV?
En Culinaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:39 schreef cultheld het volgende:
Inmiddels staat het bericht ook op vi.nl. Ik hoop dat Robert in de deal betrokken kan worden.
Misschien iets meer moeite doen dan tvp postenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:04 schreef HL_Dog43 het volgende:
Word ik nou gek of raak ik dit topic steeds kwijt? *schaam*
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:05 schreef dndiek het volgende:
[..]
Misschien iets meer moeite doen dan tvp posten
quote:3/7/2007 - Atlas ontkent formeel bod op Guardado
(Gepost door RvN)
BRON: ESPN
De zaakwaarnemer van Guardado bevestigde tegenover ESPN dat de speler akkoord is met PSV, nadat zij maandag een aanbod ontvingen. Volgens de zaakwaarnemer heeft PSV ook een bod uitgebracht bij diens club Atlas. Dat wordt door de voorzitter van die club ontkent. Volgens hem is er nog geen formeel bod. Hij liet weten dat Atlas zijn speler het liefst wil behouden. Indien de speler wegwil is er echter de afspraak met de speler dat Atlas mee zal werken als er een goede transfer wordt geboden. Volgens de voorzitter bedraagt de contractuele afkoopsom 8 miljoen euro en wordt die ook door de club gevraagd. In de media wordt gesproken dat PSV slechts 50% van de transferrechten zou willen overnemen. De voorzitter liet weten daar in ieder geval niet aan mee te willen werken
Van PSV netwerk, dus de spelfouten komen niet van mijquote:Atlas ontkent formeel bod op Guardado
BRON: ESPN
De zaakwaarnemer van Guardado bevestigde tegenover ESPN dat de speler akkoord is met PSV, nadat zij maandag een aanbod ontvingen. Volgens de zaakwaarnemer heeft PSV ook een bod uitgebracht bij diens club Atlas. Dat wordt door de voorzitter van die club ontkent. Volgens hem is er nog geen formeel bod. Hij liet weten dat Atlas zijn speler het liefst wil behouden. Indien de speler wegwil is er echter de afspraak met de speler dat Atlas mee zal werken als er een goede transfer wordt geboden. Volgens de voorzitter bedraagt de contractuele afkoopsom 8 miljoen euro en wordt die ook door de club gevraagd. In de media wordt gesproken dat PSV slechts 50% van de transferrechten zou willen overnemen. De voorzitter liet weten daar in ieder geval niet aan mee te willen werken.
hehequote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:05 schreef dndiek het volgende:
[..]
Misschien iets meer moeite doen dan tvp posten
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:24 schreef Neoktheone het volgende:
Laten we vooral niet te vroeg juichen:
[..]
Van PSV netwerk, dus de spelfouten komen niet van mij
edit: net te laat![]()
Ik hoop dat je sarcastisch bent?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:11 schreef jpg97 het volgende:
Grijpen ze hier ook naast?
Hoop niet dat Dirk Scheringa om de hoek komt kijken daar bij Atlas
50% voor 4 miljoen euro dan natuurlijk. Triest als het zo is, maar wel begrijpelijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:37 schreef mcyodogg het volgende:
Als het echt een geweldenaar is, moet je nooit 50% kopen +8 miljoen. Dan ga je sowieso geen winst op hem maken. En dat is toch wat PSV wilt?
Maar goed, d'r is nog geen formeel bod gedaan, dat maakt me nog niet zo zenuwachtig.
van der Leegte noemenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Kromkamp staat zowiezo in de basis
Die Mexicaan schijnt echt goed te zijn.
Deze zal wel op de plek van Cocu spelen nadat hij eerst wat invalbeurten heeft gehad dus Aissati kan beter vertrekken als hij veel speeltijd wil.
Je hebt ook nog Mendez, Culina, Vayryen, Van der Leegte
er wordt ook bewust niet gekocht voor het centrum in de verdediging en dat vind ik wel een misserquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:26 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Luque? Hebben we die? Zonneveld en vooral VDL zijn voor de breedte gehaald en behalve basisspelers Cocu en Alex is vooralsnog de gehele selectie intact gebleven en versterkt met Aissati. Bakkal ontwikkelt zich goed, Reis is een veelbelovende jongen en als Guardado komt, koopt PSV gericht in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |