zoals eerder te lezen het laatste deel van de 30 miljoen + de transfer van Beasleyquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ben benieuwd waar het geld vandaan komt.
Ik hoop dat Koné verkocht wordt. En anders 3-4-3 spelen met drie slopers achterin en een ruit op het middenveld met Guardado, Aissati, Afellay en Simons.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
We zullen gewoon met 3 spitsen spelen. Koeman laat zijn aankoop van 7mln sowieso spelen en om Farfán en Koné kan hij niet heen.
Wie zijn dan die drie slopersquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik hoop dat Koné verkocht wordt. En anders 3-4-3 spelen met drie slopers achterin en een ruit op het middenveld met Guardado, Aissati, Afellay en Simons.
Rajkovic, Da Costa en Salcido.quote:
Het is alleen geen sloper.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:16 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Salcido geen goede verdediger vinden![]()
![]()
![]()
![]()
Als hij stopt met blunderenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:18 schreef Fetai het volgende:
Da Costa is ook geen onaardige toch?
Aissati mag van mij wel op de plaats van Affelay komen, Aissati is veel beter als Affelayquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Kromkamp staat zowiezo in de basis
Die Mexicaan schijnt echt goed te zijn.
Deze zal wel op de plek van Cocu spelen nadat hij eerst wat invalbeurten heeft gehad dus Aissati kan beter vertrekken als hij veel speeltijd wil.
Je hebt ook nog Mendez, Culina, Vayryen, Van der Leegte
Vergis je niet hoor, Salcido is een conditiebeest. Misschien niet iemand met een indrukwekkend postuur, maar hij vliegt er wel in als het moet. Cordoba is ook geen reus, maar wel degelijk een sloper.quote:
Pfff, Afellay gewoon als diepste middenvelder laten spelen en Guardado en Aissati op de flanken zetten. Zo moeilijk is het niet hoor. Ik heb liever dat prutser Méndez buiten de basis valt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Kromkamp staat zowiezo in de basis
Die Mexicaan schijnt echt goed te zijn.
Deze zal wel op de plek van Cocu spelen nadat hij eerst wat invalbeurten heeft gehad dus Aissati kan beter vertrekken als hij veel speeltijd wil.
Je hebt ook nog Mendez, Culina, Vayryen, Van der Leegte
Ik vind Salcido een goede speler hoor, maar geen typische sloper als Alex is.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Vergis je niet hoor, Salcido is een conditiebeest. Misschien niet iemand met een indrukwekkend postuur, maar hij vliegt er wel in als het moet. Cordoba is ook geen reus, maar wel degelijk een sloper.
Dat lijkt mij van links naar recht de beste optie dan jaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:23 schreef mcyodogg het volgende:
Guardado-Salcido-Da Costa-Kromkamp, lijkt me het meest waarschijnlijke dan.
Alex is dan ook misschien wel de beste verdediger ter wereld. Toch heb je een behoorlijke achterhoede met een Balkan-talent (temperament en vechtlust genoeg), het grootste Portugese verdedigende talent en een gelouterde Mexicaanse stopper in die linie.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vind Salcido een goede speler hoor, maar geen typische sloper als Alex is.
Mij niet, want Guardado is geen 4-3-3 speler.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:26 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat lijkt mij van links naar recht de beste optie dan ja
Ik kijk vanuit Koeman's standpuntquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Pfff, Afellay gewoon als diepste middenvelder laten spelen en Guardado en Aissati op de flanken zetten. Zo moeilijk is het niet hoor. Ik heb liever dat prutser Méndez buiten de basis valt.
Afellay is wel goed gaan spelen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:20 schreef andre347 het volgende:
[..]
Aissati mag van mij wel op de plaats van Affelay komen, Aissati is veel beter als Affelay![]()
Aissati en in meerdere mate Afellay zijn zodanig blessuregevoelig dat ik verwacht dat er altijd wel een plaatsje vrij is op het middenveld.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Afellay is wel goed gaan spelen.
Aissati moet meer wedstrijden gaan spelen.
En Culina en Vayrynen spelen nog altijd bij PSV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |