Wel 2,5 miljoen dollarquote:Atlas: bod PSV afgeslagen
BRON: ESPN
De Telegraaf meldt dat de Mexicaan Guardado bij PSV wordt gezien als opvolger van Cocu. De transfer is echter nog verre van rond. Inmiddels heeft de vice-voorzitter van Atlas wel bevestigd dat de club een bod van PSV heeft ontvangen. Eerder ontkende de voorzitter van die club dat nog. Het bod zou echter zijn afgewezen. De vice-voorzitter liet weten dat zijn club vasthoudt aan de transferclausule van naar verluidt 8 miljoen dollar. PSV zou echter maar 2,5 miljoen dollar hebben geboden volgens Mexicaanse media. The vice-voorzitetr sprak tegen ESPN zijn irritatie uit dat PSV met de speler zou hebben gesproken zonder toestemming van de club, hetgeen niet is toegestaan volgens de regels.
Daar is dus nog bakken met geld van overquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zoals eerder te lezen het laatste deel van de 30 miljoen + de transfer van Beasley
Die blijkbaar op gaat voor de helft aan andere zaken dan de selectie als ik het goed begrijp.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dan blijft er nog 16.6 miljoen over toch?
Verschil is wel dat Ajax het een paar jaar zonder kan doen, terwijl er bij PSV structureel opgerekend wordt en op begroot wordt. Het gaat me helemaal niet om het prestige spelletje, maar bij PSV kan 1 jaar geen CL voetbal direct desastreus zijn en in een negatieve spiraal komen, waar Ajax het nog 2 jaar zou kunnen 'uitzingen'.quote:[..]
Als Ajax dit jaar geen CL haalt heeft het inderdaad een gigantisch probleem.
Mwah, kan natuurlijk een middel zijn om de prijs zo laag mogelijk te krijgen met onderhandelen. Maar je moet ook weer niet te laag inzetten natuurlijk...quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:20 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat PSV maar 2.5 miljoen dollar heeft geboden. Zo naief zullen ze toch niet zijn..?
Precies en dat is exact waar ik zo bang voor ben. Al wordt het nu wel problematisch voro Ajax als ze weer de CL niet halen denk ik.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Verschil is wel dat Ajax het een paar jaar zonder kan doen, terwijl er bij PSV structureel opgerekend wordt en op begroot wordt. Het gaat me helemaal niet om het prestige spelletje, maar bij PSV kan 1 jaar geen CL voetbal direct desastreus zijn en in een negatieve spiraal komen, waar Ajax het nog 2 jaar zou kunnen 'uitzingen'.
2,5 Miljoen, ze lachen PSV gewoon uitquote:Op woensdag 4 juli 2007 08:35 schreef Neoktheone het volgende:
Met Atlas zijn we er dus nog lang niet uit:
[..]
Wel 2,5 miljoen dollarEn een geïrriteerde voorzitter.
Het tweede bod moet wel heel goed zijn, anders kunnen we ook daar weer een streep door trekken![]()
.. Hmm ik dacht dat ze de positie van Cocu intern gingen oplossen..quote:Atlas niet tevreden over 'Guardado-voorstel' PSV
4/7/2007 10:52
PSV moet nog even onderhandelen met Atlas voordat het José Andrés Guardado kan inlijven. 'Dit is niet wat wij verwachten.'
Vice-voorzitter Gustavo Montoya reageert op de website van de Mexicaanse club op de onderhandelingen met PSV over een transfer van de twintigjarige middenvelder. 'We hebben vandaag (dinsdag, red.) een voorstel van PSV ontvangen. We hebben het gelezen en bestudeerd. Ze hebben een belangrijke hoeveelheid geboden, maar het voldoet nog niet aan wat Atlas verwacht', aldus Montoya.
'We wachten tot morgen (woensdag, red.) en hopen dat ze dan terugkomen met een meer aansprekend bod. Als het in de buurt komt van wat Atlas eist, dan is het waarschijnlijk dat de transfer doorgaat áls het Andrés interesseert. En anders niet. We vragen om respect, want we willen een van de beste spelers van onze ploeg niet zomaar laten gaan.'
Guardado is een twintigvoudig international. Hij heeft er twee seizoenen op zitten bij Atlas en zou bij PSV op de positie van de vertrokken Phillip Cocu moeten gaan spelen.
PSV kan toch niet erop rekenen dat ze elk jaar de CL halen? NL heeft maar 2 plaatsen (waarvan 1 voorronde), en vanaf volgende seizoen zijn Ajax, Az, PSV en Feyenoord waarschijnlijk behoorlijk aan elkaar gewaagd en kan je dus zomaar buiten de boot vallen. PSV moet gewoon structureel ergens anders geld uit vrij kunnen maken voor de begroting. Bijvoorbeeld via zo'n spelersfonds zoals ze al in gedachten hadden (en wat Feyenoord nu dus heeft). Ik hoop dat ze volgend seizoen wel met zoiets gaan komen...quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:40 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Precies en dat is exact waar ik zo bang voor ben. Al wordt het nu wel problematisch voro Ajax als ze weer de CL niet halen denk ik.
Mis mis.....quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:13 schreef knep het volgende:
Waarom gaat er altijd iets mis met die transfers en komt PSV weer negatief in het nieuws?
Waarom heb ik dan het gevoel dat PSV de hele tijd negatief in het nieuws komt over dit soort zaken? Terwijl andere clubs dit soort praktijken binnenskamers houden, tenminste zo lijkt het.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Mis mis.....
PSV heeft een bod gedaan wat nog niet voldoet aan de vraagprijs van de Mexicanen.
Het is in mijn optiek niet meer dan logisch dat ze niet meteen de vraagprijs betalen.
Ik heb wel het gevoel dat deze transfer wel goed zal komen in tegenstelling tot de transfer van Perez.
Een citaat als; "Ze hebben een belangrijke hoeveelheid geboden, maar het voldoet nog niet aan wat Atlas verwacht', stemt mij wel redelijk positief.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:17 schreef knep het volgende:
[..]
Waarom heb ik dan het gevoel dat PSV de hele tijd negatief in het nieuws komt over dit soort zaken? Terwijl andere clubs dit soort praktijken binnenskamers houden, tenminste zo lijkt het.
Ik heb denk ik nog een wrange smaak overgehouden aan dat gedoe in de winterstop.
En Reker die vandaag zegt dat PSV geen miljoenenaankopen van 6, 7 miljoen euro kan doen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:20 schreef PyTh het volgende:
[..]
Een citaat als; "Ze hebben een belangrijke hoeveelheid geboden, maar het voldoet nog niet aan wat Atlas verwacht', stemt mij wel redelijk positief.
moet je ff bij VI gaan klagenquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:24 schreef Dylan Dog het volgende:
"Een belangrijke hoeveelheid"
Man man wat een kutvertaling weer.
Dat kun je toch niet zo zeggen? Zeg dan 'Een significant bedrag' of 'een behoorlijk bod' maar toch geen 'Belangrijke hoeveelheid'.quote:
Als dat waar is, snap ik goed dat PSV zelfs nog maar weigert om er 1 euro bij te doen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:20 schreef rubbereend het volgende:
vandaag een mooie reconstructie over de transfer van Perez in het AD, lijkt een redelijk kloppend verhaal. Waarbij Ajax dus de prijs verhoogde tussentijds!
quote:Op maandag 9 juli start voor PSV de voorbereiding op het nieuwe seizoen 2007-2008 officieel met de eerste training. Deze training op De Herdgang begint om 10.30 uur. De trainingen van PSV zullen voortaan een half uur later beginnen dan in de afgelopen seizoenen gebruikelijk was.
quote:Perez grote verliezer van deze zomer
Door PETER VAN DUYL
AMSTERDAM/EINDHOVEN - Het leek zo’n zekere deal, maar de transfer van Kenneth Perez van Ajax naar PSV lijkt verder weg dan ooit.
De soap rond de Deense aanvaller hangt aan elkaar van loze beloften, vage toezeggingen en een vraagprijs die de ene dag opeens hoger was dan de dag daarvoor.
De transfer van Kenneth Perez van Ajax naar PSV is vrijwel zeker van de baan. De Eindhovenaren richten hun pijlen momenteel op twee andere aanvallers. Pas als die pogingen nergens toe leiden, komt Perez bij PSV weer in beeld.
Daarmee is Perez voorlopig de grote verliezer van deze zomer. Een maand geleden had de Deen mogelijkheden te over, maar morgen verschijnt hij gewoon op de eerste training van Ajax. Hij is het slachtoffer geworden van een soap, die de verhoudingen tussen Ajax en PSV - de vaandeldragers van het Nederlandse voetbal - op scherp heeft gezet.
Begin juni mocht Perez zich verheugen in de belangstelling van zowel PSV als Feyenoord. De Deen zette alles op een rijtje en toen de landskampioen liet weten dat ze er met Ajax wel uit zou komen, koos hij voor een nieuwe avontuur in Eindhoven.
Op vrijdag 15 juni bereikte PSV in Nice een akkoord met de zaakwaarnemer van Perez over een contract voor drie jaar. Ajax had toen al een indicatie van de vraagprijs gegeven, die rond de miljoen euro lag. Op basis daarvan vertelde de PSV-delegatie Perez dat hij ervan uit kon gaan dat de transfer zou rondkomen.
In het weekeinde daarop bereikte Ajax echter een akkoord met Feyenoord over Perez, voor een veel hoger bedrag dan een miljoen. En toen PSV na dat weekeinde liet weten aan de oorspronkelijke prijs te willen voldoen, liet Ajax weten dat de oude vraagprijs niet meer gold. De Amsterdammers wilden nu 1,8 miljoen euro voor de aanvaller hebben.
In Eindhoven werd dat bericht met verbijstering ontvangen. Er werd anderhalve week heen en weer gemaild en gebeld, waarbij PSV het bod verhoogde tot 1,2 miljoen. Vervolgens werd een afspraak gemaakt tussen beide clubs. Daarbij waren namens Ajax de directeuren Martin van Geel en Maarten Fontein aanwezig, PSV werd vertegenwoordigd door technischmanager Stan Valckx en juridisch adviseur Peter Fossen.
Tijdens dat gesprek herinnerde PSV de Amsterdamse delegatie aan de oude vraagprijs van een miljoen. Ajax ontkende niet dat dit bedrag ooit genoemd was, maar liet weten dat er een nieuwe situatie was ontstaan. Daarop kapte de Eindhovense delegatie het gesprek af en stapte in de auto naar huis.
Sindsdien is de onderlinge verhouding tussen Ajax en PSV ronduit koel en is de transfer van Perez in een impasse beland. Het gaat al lang niet meer om geld alleen, want de Eindhovenaren zouden de resterende zes ton voor de speler best kunnen ophoesten. Het is vooral een prestigezaak geworden.
In Brabant voelen ze zich gepiepeld door Ajax dat in Eindhoven wordt beticht van een ‘onbetrouwbare en onfatsoenlijke’ manier van handelen. Daarom heeft PSV op voorhand weinig vertrouwen in een nieuwe onderhandelingsronde met de Amsterdammers.
Ook de speler is boos op zijn werkgever Ajax en inmiddels ook geïrriteerd door de opstelling van PSV. Perez vindt dat de landskampioen de morele verplichting heeft zijn transfer koste was kost af te ronden. Hij staat volledig met lege handen omdat de belangstelling van Feyenoord ook is verflauwd. Tijdens zijn presentatie liet de nieuwe Feyenoord-trainer Bert van Marwijk weten ‘het niet logisch te vinden’ als de Deen alsnog naar Rotterdam zou komen.
Ajax en PSV hebben beide geen behoefte om al te diep op de zaak in te gaan. Een woordvoerder van de Amsterdammers laat weten dat de club geen enkele behoefte heeft aan commentaar.
Hetzelfde geluid komt uit Eindhoven. ,,Misschien dat er ooit een moment komt dat wij hier iets over kwijt willen, maar dat is nog niet aangebroken,’’ zegt Stan Valckx.
Nou ja, er was nog geen akkoord tussen Ajax en PSV. Ajax gaf een indicatie van de vraagprijs, bereikt de dag erna voor een hoger bedrag een definitief akkoord met Feyenoord, dan is het niet zo raar dat je dan ook van PSV een hoger bedrag wil, lijkt me. Zeker als PSV een grotere concurrent.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:28 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Als dat waar is, snap ik goed dat PSV zelfs nog maar weigert om er 1 euro bij te doen.
kom zeg, als je aangeeft wat je moet betalen en de dag erop verdubbel je dat heb je toch geen basis meer. Wat moeten we dan gaan onderhandelen. Twee dagen later kan het wel 3 miljoen worden. Als je niet eens meer wat hebt aan het woord van de onderhandelingspartnerquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nou ja, er was nog geen akkoord tussen Ajax en PSV. Ajax gaf een indicatie van de vraagprijs, bereikt de dag erna voor een hoger bedrag een definitief akkoord met Feyenoord, dan is het niet zo raar dat je dan ook van PSV een hoger bedrag wil, lijkt me. Zeker als PSV een grotere concurrent.
Zakelijk en sportief gezien is dat niet heel debiel en had PSV het in dezelfde plaats denk ik ook wel gedaan. Heel netjes is anders, maar een echt akkoord was er ook weer niet zoals ik het lees.
Het mág natuurlijk wel, maar netjes is het niet. Kijk als Ajax had gezegd: Feyenoord biedt 1.2 miljoen, dan had PSV dat betaald maar nu mik je er ineens 8 ton bovenop waardoor het bedrag bijna verdubbelt. Dat vind ik niet netjes om het maar eens zo uit te drukken. Dan zou het voor mij ook een principekwestie worden hoor.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nou ja, er was nog geen akkoord tussen Ajax en PSV. Ajax gaf een indicatie van de vraagprijs, bereikt de dag erna voor een hoger bedrag een definitief akkoord met Feyenoord, dan is het niet zo raar dat je dan ook van PSV een hoger bedrag wil, lijkt me. Zeker als PSV een grotere concurrent.
Zakelijk en sportief gezien is dat niet heel debiel en had PSV het in dezelfde plaats denk ik ook wel gedaan. Heel netjes is anders, maar een echt akkoord was er ook weer niet zoals ik het lees.
Maar aan Feyenoord voor 1.8 verkopen en aan PSV voor 1 miljoen is toch ook raar? Terwijl er geen echt akkoord was tussen Ajax en PSV.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kom zeg, als je aangeeft wat je moet betalen en de dag erop verdubbel je dat heb je toch geen basis meer. Wat moeten we dan gaan onderhandelen. Twee dagen later kan het wel 3 miljoen worden. Als je niet eens meer wat hebt aan het woord van de onderhandelingspartner
De vrijdag voor het weekend was PSV rond met Perez. De maandag erna beslissen ze pas of ze akkoord gaan met een transferbedrag van 1 miljoen. Dan is het niet zo raar dat er in het weekend ook dingen kunnen gebeuren die de transfer(prijs) kunnen beinvloeden.quote:Er wordt bewust in gesprek gegaan met Perez om die 1 miljoen die gevraagd binnen de bandbreedte ligt die PSV wil betalen. Als Ajax in een keer met die prijs was gekomen had PSV misschien niet eens met Perez gepraat.
Het is niet netjes wanneer er een officieel akkoord is. Wanneer er geïnformeerd wordt bij Ajax in de zin van wat willen jullie ongeveer voor Perez hebben? En dan komt er ineens een club die meer biedt dan de vraagprijs - dan is het toch niet raar dat je voor de hogere prijs gaat?quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:45 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Het mág natuurlijk wel, maar netjes is het niet. Kijk als Ajax had gezegd: Feyenoord biedt 1.2 miljoen, dan had PSV dat betaald maar nu mik je er ineens 8 ton bovenop waardoor het bedrag bijna verdubbelt. Dat vind ik niet netjes om het maar eens zo uit te drukken. Dan zou het voor mij ook een principekwestie worden hoor.
Dat is te begrijpen van beide kanten. Ajax heeft alle recht om te zeggen dat er nu een hogere prijs is en PSV heeft alle recht om dan te zeggen dan hoeft het niet meer. Het is dom van PSV geweest om al rond te zijn met Perez zonder dat er een officieel akkoord op papier was met Ajax.quote:"Tijdens dat gesprek herinnerde PSV de Amsterdamse delegatie aan de oude vraagprijs van een miljoen. Ajax ontkende niet dat dit bedrag ooit genoemd was, maar liet weten dat er een nieuwe situatie was ontstaan. Daarop kapte de Eindhovense delegatie het gesprek af en stapte in de auto naar huis."
Wel als de speler zelf niet naar die andere club wil.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is niet netjes wanneer er een officieel akkoord is. Wanneer er geïnformeerd wordt bij Ajax in de zin van wat willen jullie ongeveer voor Perez hebben? En dan komt er ineens een club die meer biedt dan de vraagprijs - dan is het toch niet raar dat je voor de hogere prijs gaat?
Ik weet ook wel dat het niet verboden is, maar als je zegt dat de prijs ongeveer 1 miljoen is, kun je dat mijns inziens niet over het weekend ineens naar 1.8 miljoen opkrikken. En hoe komt Ajax ineens aan die 1.8 miljoen? Zou Feyenoord écht uit het niets, zonder naar de vraagprijs te vragen, ineens 1.8 miljoen bieden?quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar aan Feyenoord voor 1.8 verkopen en aan PSV voor 1 miljoen is toch ook raar? Terwijl er geen echt akkoord was tussen Ajax en PSV.
[..]
De vrijdag voor het weekend was PSV rond met Perez. De maandag erna beslissen ze pas of ze akkoord gaan met een transferbedrag van 1 miljoen. Dan is het niet zo raar dat er in het weekend ook dingen kunnen gebeuren die de transfer(prijs) kunnen beinvloeden.
[..]
Het is niet netjes wanneer er een officieel akkoord is. Wanneer er geïnformeerd wordt bij Ajax in de zin van wat willen jullie ongeveer voor Perez hebben? En dan komt er ineens een club die meer biedt dan de vraagprijs - dan is het toch niet raar dat je voor de hogere prijs gaat?
[..]
Dat is te begrijpen van beide kanten. Ajax heeft alle recht om te zeggen dat er nu een hogere prijs is en PSV heeft alle recht om dan te zeggen dan hoeft het niet meer. Het is dom van PSV geweest om al rond te zijn met Perez zonder dat er een officieel akkoord op papier was met Ajax.
En ik ben benieuwd welke twee aanvallers PSV nu ineens op het oog heeftquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:00 schreef jpg97 het volgende:
Ik hoop dat Perez lekker in Amsterdam blijft etteren
Ze mogen iig niks kosten als ik het goed heb...quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:14 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
En ik ben benieuwd welke twee aanvallers PSV nu ineens op het oog heeft![]()
Eerder dat ze ajax niet teveel op mogen leverenquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze mogen iig niks kosten als ik het goed heb...
Ja het is allemaal Valckx zijn schuld! Alles! De schulden die de afgelopen jaren opgebouwd zijn, de spelers die liever naar een andere club gaan, andere clubs die belachelijk hoge bedragen bieden, andere clubs die ineens hun vraagprijs verhogen, de trainer die liever andere spelers ziet komen. Ja, Valckx moet eruit, dan komt alles goed en worden we de komende 15 jaar op rij kampioen!quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:36 schreef DouweEgbert het volgende:
Wat is Stan slecht in zaken doen.
de Cler, Makaay, Perez en nu Atlas. Alle transfers mislukken doordat Stan te weinig bied.
Of heeft PSV niet zoveel meer te besteden?
quote:Farfan zeker tien dagen uit de roulatie
De enkelblessure die Jefferson Farfan opliep in het duel om de Copa America lijkt mee te vallen. Zijn meespelen in de Copa America lijkt echter wel voorbij. Volgens de eerste diagnose heeft de spits van PSV zijn enkelbanden verrekt. Hij is minimaal 10 dagen uit de roulatie.
Gelukkig maar, hopen dat het niet verdere gevolgen met zich mee brengtquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:17 schreef Leso_Varen het volgende:
Blessure van Farfan valt mee trouwens:
[..]
Die techniek werkt bij Ajax en Feyenoord ook geweldig toch?quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:57 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ja het is allemaal Valckx zijn schuld! Alles! De schulden die de afgelopen jaren opgebouwd zijn, de spelers die liever naar een andere club gaan, andere clubs die belachelijk hoge bedragen bieden, andere clubs die ineens hun vraagprijs verhogen, de trainer die liever andere spelers ziet komen. Ja, Valckx moet eruit, dan komt alles goed en worden we de komende 15 jaar op rij kampioen!
![]()
Gelukkigquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:17 schreef Leso_Varen het volgende:
Blessure van Farfan valt mee trouwens:
[..]
quote:Ook de speler is boos op zijn werkgever Ajax en inmiddels ook geïrriteerd door de opstelling van PSV. Perez vindt dat de landskampioen de morele verplichting heeft zijn transfer koste was kost af te ronden
Ik ben blij dat ie nu al ettert: Dat scheelt weer een hoop gedonder op de Herdgang.quote:
Daar is iedereen op dit forum bang voorquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:11 schreef HL_Dog43 het volgende:
Daarbij heb ik ook gelezen dat PSV het verlies van Alex en Cocu intern wil oplossen.Als je het mij vraagt graaft PSV zichzelf in het eigen graf.
Inderdaad, Reker deed een beetje makkelijk over het feit dat Cocu en Alex weggaan. Hij komt niet erg bezorgd over over hun vertrek en dat verbaasd mij welquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:22 schreef andre347 het volgende:
[..]
Daar is iedereen op dit forum bang voor![]()
Hopen dat hij gelijk heeft en wij ongelijkquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:26 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Inderdaad, Reker deed een beetje makkelijk over het feit dat Cocu en Alex weggaan. Hij komt niet erg bezorgd over over hun vertrek en dat verbaasd mij wel![]()
Bronquote:Guardado heeft geduld met transfer naar PSV
4/7/2007 20:23
Atlas heeft een bod van PSV op José Guardado als onvoldoende weggezet. Maar volgens de Mexicaan zelf is het zo slecht nog niet.
Het bod van PSV is niet zo laag als Atlas misschien doet voorkomen. 'Ze verdienen evenveel als bij de transfer van Rafa Márquez', plaatst Guardado de geboden afkoopsom in perspectief.
De verkoop van huidige verdediger van Barcelona aan AS Monaco bracht in 1999 ruim 3,5 miljoen euro in het laadje bij Atlas. Volgens Mexicaanse kranten heeft de Eindhovense club echter drie miljoen dollar (2,2 miljoen euro) over voor de twintigvoudig Mexicaans international, die zelf op details na tot overeenstemming is gekomen met PSV.
Guardado beseft dat hij geduld moet hebben voor het realiseren van zijn droom ooit te spelen voor een Europese club. 'Een transfer neemt altijd tijd in beslag, twee of drie dagen of een week', aldus de linkspoot, die met Mexico verwikkeld is in de strijd om de Copa América.
Misschien heeft meneer alleen maar interesse in geld en de positieve balans dan een goed presterend PSV.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:26 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Inderdaad, Reker deed een beetje makkelijk over het feit dat Cocu en Alex weggaan. Hij komt niet erg bezorgd over over hun vertrek en dat verbaasd mij wel![]()
Mij doet het juist deugd. Ik vermoed dat Rajkovic geen Alcidesje wordt, maar er meteen zal staan. Guardado zal Cocu niet vervangen, maar wel een goed alternatief vormen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:26 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
je zal sowieso wat anders moeten gaan spelen op het middenveld want een systeem staat of valt bij de spelers die je tot je beschikking hebt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Mij doet het juist deugd. Ik vermoed dat Rajkovic geen Alcidesje wordt, maar er meteen zal staan. Guardado zal Cocu niet vervangen, maar wel een goed alternatief vormen.
Of niet...quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:26 schreef -Mo- het volgende:
De transfer Guardado wordt weer een lekkere soap.
quote:'Valckx verwacht snel akkoord over Guardado'
Het Eindhovens Dagblad meldt dat manager Stan Valckx erop rekent dat hij snel tot een akkoord kan komen met Atlas uit Mexico over de transfer van Guardado.
„We volgen hem al langere tijd. Het zou geweldig zijn als we hem kunnen aantrekken”, zei Valckx gisteravond tegenover het ED. Hij zou een contract voor vijf seizoenen kunnen ondertekenen.
Ik zou zeggen: Laat die rechtzaak hangen en betrek Robert in de deal. Iedereen blijquote:Guardado's Atlas sluit deal met Robert niet uit, maar zaak tegen Betis zorgt voor problemen
BRON: Medio Tiempo
Atlas heeft vandaag laten weten dat ze besloten hebben om Guardado te verkopen als het gewenste bedrag wordt betaald. De afgelopen dagen gaf de club aan de middenvelder eigenlijk helemaal niet te willen verkopen. De speler heeft de club overtuigd dat hij absoluut wegwil, aldus de vice-president. Atlas zal hem nu verkopen aan de hoogste bieder, PSV of een andere club, mits dat bod hoog genoeg is.
PSV Netwerk
De vice-voorzitter sluit niet uit dat Robert nog betrokken wordt in de deal. Atlas wil de spits al langer graag terug naar Mexico halen. Volgens de vice-voorzitter is de kans op een deal met de beide spelers klein, omdat een rechtzaak van PSV tegen Betis de zaken bemoeilijkt. Eerder dit jaar werd er door PSV en Betis gemeld dat de transfer van Robert naar Betis definitief rond was. De afgelopen weken verschenen er echter berichten dat de Spanjaarden afwillen van Robert en niet willen betalen.
Vandaag dus afwachtenquote:'PSV rond met Guardado'
Uitgegeven: 5 juli 2007 08:55
Laatst gewijzigd: 5 juli 2007 08:55
AMSTERDAM - PSV heeft overeenstemming bereikt met Andrés Guardado. Dat meldt De Telegraaf donderdag. De 20-jarige middenvelder van Atlas tekent naar verluidt een verbintenis tot medio 2012 bij de Eindhovense club.
In afwachting daarvan hoopt PSV vandaag de onderhandelingen met de Mexicaanse club over de transfersom voor de Mexicaan af te ronden.
Guardado kon ook naar de Mexicaanse topclub Guadalajara. De middenvelder wilde echter direct de overstap maken naar een Europese club.
Salcido Guardado, die in twintig interlands voor Mexico twee keer scoorde, zou bij PSV de tweede Mexicaanse international worden. Vorige zomer namen de Brabanders Carlos Salcido over van Guadalajara.
Salcido Guardado?!quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:36 schreef appelsientje het volgende:
Bron: Nu.nl
[..]
Vandaag dus afwachten
Die namen leveren wel problemen op. Gisteren hadden ze het in de Metro over Carlos Salgado ipv Salcidoquote:
Volgens mij ving PSV er bij die Betis deal nog 5 miljoen voor, had ik liever om eerlijk te zijnquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:48 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Of niet...
[..]
[..]
Ik zou zeggen: Laat die rechtzaak hangen en betrek Robert in de deal. Iedereen blij![]()
"Salcides" ben ik ook al een aantal keer tegen gekomen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:24 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Die namen leveren wel problemen op. Gisteren hadden ze het in de Metro over Carlos Salgado ipv Salcido
quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:20 schreef Daemician het volgende:
[..]
"Salcides" ben ik ook al een aantal keer tegen gekomen.![]()
Ik moet zeggen dat ik er niet gerust op ben. Valckx is volgens mij 1 van de weinigen die in een half jaar tijd 2x een "bijna zekere" transfer met één en dezelfde speler om zeep hielpquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:36 schreef appelsientje het volgende:
Bron: Nu.nl
[..]
Vandaag dus afwachten
http://www.sc-heerenveen.nl/web/show/id=42457/contentid=5221quote:Roy Beerens tekent voor drie jaar bij Heerenveen
05 juli 2007
Heerenveen heeft zich versterkt met Roy Beerens. De aanvaller tekende een contract dat hem voor drie jaar aan de Friese club verbindt. Roy Beerens is afkomstig van PSV, maar kwam het afgelopen seizoen op huurbasis voor NEC uit. Meerdere clubs waren in Beerens, die met Jong Oranje Europees kampioen werd, geïnteresseerd, maar de negentienjarige Brabander koos voor een toekomst in It Friese Haagje.
Roy Beerens (22-12-1987) is afkomstig uit Bladel. De aanvaller kwam anderhalf seizoen voor PSV uit, waarin hij negen maal in de hoofdmacht van de Eindhovense club speelde. Beerens werd afgelopen seizoen door PSV verhuurd aan NEC. In Nijmegen kwam hij tot veertien basisoptredens waarin hij twee maal scoorde.
PSV wilde het contract van Beerens graag verlengen en hem dan weer verhuren, maar de talentvolle aanvaller ging niet op de Eindhovense aanbieding in. Voor Beerens, die op het EK onder 21 tot vier invalbeurten kwam en in de halve finale tegen Jong Engeland in de beslissende penaltyreeks twee strafschoppen benutte, waren meerdere clubs in de race.
Beerens koos uiteindelijk voor Heerenveen. De aanvaller kan op beide vleugels uit de voeten en is ook achter de spitsen inzetbaar. In Friesland tekende hij voor drie jaar. Heerenveen heeft bovendien een optie een vierde seizoen in het contract bedongen.
Ik hoop dat hiermee de parallel met Huntelaar ophoudt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:13 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
http://www.sc-heerenveen.nl/web/show/id=42457/contentid=5221
Ik ook, dan zou hij na anderhalf seizoen alweer vertrekken.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:23 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Ik hoop dat hiermee de parallel met Huntelaar ophoudt.
Voor 10 miljoen hoor je mij niet klagenquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:47 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik ook, dan zou hij na anderhalf seizoen alweer vertrekken.![]()
Hoe hij het in de jeugd deed weet ik niet. Maar wat ik van hem gezien heb is hij idd een leuke speler, snel en zeker ook wel het nodige talent. Hoe zich dat ontwikkelt is altijd maar afwachten natuurlijk maar ik denk dat jullie er een goede aan hebbenquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Betreffende Roy Beerens, hoe heeft hij het bij PSV in de jeugd/opleiding/beloftes eigenlijk gedaan?? Bij NEC en onder Foppe een leuke speler om te zien, technische, goeie actie en gedreven. Wie van de die-hard PSV'ers heeft een goede omschrijving in een paar woorden/zinnen??
[..]
Voor 10 miljoen hoor je mij niet klagen
Leuk voor PSV (not)quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:13 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
http://www.sc-heerenveen.nl/web/show/id=42457/contentid=5221
En wat had PSV dan wel moeten doen? Hem speeltijd garanderen terwijl je Kone Farfan en Lazovic hebt?quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:00 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Leuk voor PSV (not)
Naar mijn mening had men dit niet moeten doen.
Verhuren voor een seizoen of 2 en dan kan je zien of hij zich zodanig heeft ontwikkeld dat ie misschien wel of niet klaar is voor PSV.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:14 schreef R4V3 het volgende:
[..]
En wat had PSV dan wel moeten doen? Hem speeltijd garanderen terwijl je Kone Farfan en Lazovic hebt?
Hij heeft nog een contract voor een jaar dat hij weigert te verlengen. Dan houdt het snel op he.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:23 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Verhuren voor een seizoen of 2 en dan kan je zien of hij zich zodanig heeft ontwikkeld dat ie misschien wel of niet klaar is voor PSV.
quote:“Once it was decided that Capello wouldn't continue, Mijatovic opened talks with Schuster, Koeman, Laudrup, Wenger... But without reaching an agreement with any of them. As a candidate, I thought Schuster would be the right fit for my philosophy, but when Mijatovic told me that Capello was the right call, I listened to him, just as I always do with those responsible for the sporting section. Now he does fit into our current situation.”
Die Duitser gaat daar toch gewoon tekenen?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:24 schreef djnospinzone het volgende:
http://www.realmadrid.com/articulo/rma40865.htm
[..]:D:D
uiteraard.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:27 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Die Duitser gaat daar toch gewoon tekenen?
Denk dat het gewoon een truc is om minder te betalen... hij wil weg, daar is niks meer aan te doenquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:28 schreef djnospinzone het volgende:
Madrid wil zijn contract niet afkopen
De voorzitter van Getafe maakte er ook geen probleem van. Inmiddels is het;quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:28 schreef djnospinzone het volgende:
Dus die komt gewoonquote:We moeten nog wel de contractduur en het salaris bespreken, maar ik denk niet dat dit een groot probleem zal vormen
Precies, en als ze hun interesse gaan verleggen naar Koeman, zal PSV ook wel een afkoopsom verlangen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:28 schreef djnospinzone het volgende:
Nou.....quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:34 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Precies, en als ze hun interesse gaan verleggen naar Koeman, zal PSV ook wel een afkoopsom verlangen.![]()
Hoe kan iets wat in de toekomst ligt nou een feit zijn?quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:39 schreef HL_Dog43 het volgende:
Mensen ik heb een tijdje geleden gelezen dat Van Nistelrooij niet meer naar PSV terugkeert in de toekomst. Is dit een gerucht of feit?
Hij heeft gezegd dat hij terug zou komen, darna heeft hij een keer gezegd dat hij niet per sé terug wilde komen. Hoezeer die uitspraken door de pers uit z'n verband zijn gerukt, weet ik niet. Daarnaast zijn mensen zo veranderlijk als het weer, dus als hij dat al gezegd zou hebben, kan hij er net zo goed morgen weer ander over denken.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:05 schreef HL_Dog43 het volgende:
oja.. nee maar of het waar is dat ie dit misschien heeft gezegd. Zo bedoel ik het in feite.
bron?quote:
quote:
quote:5/7/2007 - Tweede bod PSV op Guardado lijkt kansrijk
(Gepost door RvN)
BRON: Medio Tiempo
Een tweede bod dat PSV vandaag heeft uitgebracht op Guardado lijkt kansrijk. Volgens de technisch directeur van Atlas heeft PSV een bod van 4,5 miljoen euro neergelegd voor 75% van de transferrechten. De directie van de club zal het voorstel vanmiddag bespreken. Volgens de Mexicaanse media wordt er binnen de club positief gereageerd op het nieuwe bod.
Aldus PSV Netwerk.quote:5/7/2007 - Clubs lijken dichtbij elkaar te komen, Atlas hoopt nog op Robert
(Gepost door RvN)
BRON: Sportsya
In een reactie op het twee bod van PSV op Guardado liet de voorzitter van de Mexicaanse club Atlas weten dat de club het bod van PSV nu analyseert. Het bod zou op diverse punten afwijken van hetgeen de Mexicaanse club had gevraagd. De transfersom zou wel in de buurt komen, maar onder andere de betalingswijze zou nog verbeterd moeten worden volgens de voorzitter. Atlas zou heel graag Robert in de deal willen betrekken. Afgaand op de uitlatingen van de voorzitter heeft PSV die er buiten gelaten. Atlas zou hem graag huren als onderdeel van de deal, maar volgens de voorzitter zal dat geen harde eis zijn in de onderhandelingen. PSV is echter in een juridische strijd verwikkeld met Betis, dat Robert overnam, maar hem nu niet meer wil betalen.
---------------------Gomes------------------quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:01 schreef cultheld het volgende:
Alles wijst er op dat we 3-5-2 of 3-4-3 gaan spelen komend seizoen.
Achteraf een gouden greep die ons geld bespaard heeft. Voor een goed resultaat hebben we hem niet nodig gehad. En zo werkt het in het huidig voetbal bij een grote club uit een niet-voetballand met bescheiden budget.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er niet gerust op ben. Valckx is volgens mij 1 van de weinigen die in een half jaar tijd 2x een "bijna zekere" transfer met één en dezelfde speler om zeep hielp![]()
![]()
Inderdaad, dat we op de laatste dag alsnog kampioen zijn geworden had inderdaad meer met wijsheid dan geluk te maken.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:04 schreef okee6 het volgende:
[..]
Achteraf een gouden greep die ons geld bespaard heeft. Voor een goed resultaat hebben we hem niet nodig gehad. En zo werkt het in het huidig voetbal bij een grote club uit een niet-voetballand met bescheiden budget.
No more Ball, no more Kluivert and no Luque.
En ook dat moet je nuanceren, NEC en Utrecht leverden tegen ons beiden een uitmuntende prestatie als je dat afzet tegen hun overige wedstrijden. Excelsior in eigen huis daarentegen was ook voor ons lastig. En dat er één doelpunt tussenzat met Ajax, vergeet de foutjes van Gomes niet, hoevaak maakt hij die? PSV had de meeste marge, en daarom won het.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:08 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Inderdaad, dat we op de laatste dag alsnog kampioen zijn geworden had inderdaad meer met wijsheid dan geluk te maken.![]()
Zal toch niet?quote:ik heb gehoord dat Quaresma naar PSV komt
Die gaat al naar Feyenoordquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:42 schreef Paaskonijn het volgende:
Dit las ik op het forum van www.hattrick.org
[..]
Zal toch niet?
Zo geweldig vind ik Porto ook weer nietquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Alleen de Europese top kan hem betalen.
Atlético Madrid is ook in de markt. Dat is Europese middenmoot.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Alleen de Europese top kan hem betalen.
Europese top qua geld.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:01 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Atlético Madrid is ook in de markt. Dat is Europese middenmoot.
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=94481/sc=b6e90equote:Transfer Guardado nog niet in stroomversnelling
6/7/2007 15:11
Atlas-voorzitter Fernando Acosta ziet nog haken en ogen bij de door PSV gewenste komst van middenvelder José Guardado.
Op de website van de Mexicaanse club zegt Acosta dat de overgang van zijn speler nog niet rond is. Acosta: 'Wij bestuderen nog het tegenvoorstel dat we van PSV hebben ontvangen. Dat voorstel bevat niet alle elementen die wij hebben voorgesteld.'
Vanzelfsprekend voeren financiële elementen daarbij de boventoon. Acosta: 'PSV wil het transferbedrag in drie termijnen betalen, maar wij willen dat de betaling sneller verloopt. Verder willen wij een deel van de eigendomsrechten van Guardado behouden.'
Acosta verder: 'Het is nodig dat onze juridische afdeling waakzaam blijft, zodat de belangen van Atlas zijn gewaarborgd. Wij hebben het verder met PSV gehad over Robert, die we eventueel zouden willen huren.' De Braziliaanse aanvaller werd afgelopen seizoen verhuurd aan Real Betis Sevilla en is in Eindhoven niet meer gewenst.
Acosta zei ook dat PSV niet is geconfronteerd met een deadline. 'We willen de transfer wel zo spoedig mogelijk afronden. Ik geloof dat dat wel gaat lukken. PSV is een serieuze club, ik verwacht geen problemen.'
Die lijst van namen is niet slecht, wordt echt wat volgend seizoen o.a. ook door de aankopen van feijenoordquote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:35 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
---------------------Gomes------------------
-------Da Costa--Rajkovic--Salcido-------
Kromkamp--------Simons-------Guardado
-----------Aissati---------Afellay-----------
-----------Farfan-Lazovic/Koné------------
of
---------------------Afellay-------------------
--------Farfan----Lazovic----Koné---------
Zoiets dan? (mocht Guardado komen). Ziet er wel goed uit. Al weet ik nog niet zo goed of Rajkovic dit al kan...
Ik dacht meer hier aan:quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:35 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
-----------Aissati---------Afellay-----------
-----------Farfan-Lazovic/Koné------------
of
---------------------Afellay-------------------
--------Farfan----Lazovic----Koné---------
Zoiets dan? (mocht Guardado komen). Ziet er wel goed uit. Al weet ik nog niet zo goed of Rajkovic dit al kan...
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:02 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=94481/sc=b6e90e
Hopen dat het goed gaat goedkomen!![]()
Lekker is dat, wordt er straks veel betaald voor Guardado en dan gaat straks een gedeelte van de eventuele transferopbrengst weer terug. Dan moeten ze ook niet zo veel geld vragenquote:Vanzelfsprekend voeren financiële elementen daarbij de boventoon. Acosta: 'PSV wil het transferbedrag in drie termijnen betalen, maar wij willen dat de betaling sneller verloopt. Verder willen wij een deel van de eigendomsrechten van Guardado behouden.'
Acosta verder: 'Het is nodig dat onze juridische afdeling waakzaam blijft, zodat de belangen van Atlas zijn gewaarborgd. Wij hebben het verder met PSV gehad over Robert, die we eventueel zouden willen huren.' De Braziliaanse aanvaller werd afgelopen seizoen verhuurd aan Real Betis Sevilla en is in Eindhoven niet meer gewenst.
Nee ging iets fout met de transferquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:49 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Lekker is dat, wordt er straks veel betaald voor Guardado en dan gaat straks een gedeelte van de eventuele transferopbrengst weer terug. Dan moeten ze ook niet zo veel geld vragen![]()
En Robert is toch allang verkocht of hoe heb ik dat?![]()
Daarom snap ik nog steeds niet waarom psv Hofland niet heeft gekocht. Want dan had je Hofland samen met Da Costa achterin kunnen zetten. Dan kon Rajkovic zich mooi laten zien met invalbeurten want het is natuurlijk nog maar de vraag of het een echte versterking is. Nu heb je alleen Addo centraal achterin als man met "ervaring"quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik dacht meer hier aan:
-------------------Gomes---------------
-----Rajkovic---Da Costa----Salcido
-----------------Simons-----------------
------Aissati-----------Guardado------
---------------Afellay--------------------
------Farfán--Lazovic--Koné----------
Koeman zal wel hier voor gaan:
--------------------Gomes-------------------
Kromkamp---Addo---Da Costa--Salcido
Afellay-------Simons-------Guardado----
-------Farfán------Lazovic----Koné--------
Iedereen speelde op het EK prima. Beerens wordt volgens mij echt wel overrated, hij is niet goed genoeg voor de Europese Top waar PSV hard op weg is om te komen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:07 schreef ganzenherder het volgende:
Wordt die Beerens nou ineens zo overschat of ben ik de enige met die mening?![]()
Op het EK speelde iedereen nou eenmaal goed en ik kan nou niet echt zeggen dat ik zo onder de indruk was van zijn spel voor het EK...Hij is nog jong ok maar ik geloof niet dat het een topper wordt
In welk opzicht heb je her hier over?Want ik zie niet in dat PSV hard op weg is om bij de Europese Top te komen eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:11 schreef andre347 het volgende:
[..]
Iedereen speelde op het EK prima. Beerens wordt volgens mij echt wel overrated, hij is niet goed genoeg voor de Europese Top waar PSV hard op weg is om te komen.
euhmm.. ik vond PSV best wel goed in de CL. Op sportief gebied niet op financieel gebiedquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:35 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
In welk opzicht heb je her hier over?Want ik zie niet in dat PSV hard op weg is om bij de Europese Top te komen eerlijk gezegd.![]()
Ach dat gebeurt zo vaak, dat een club nog zoveel % van de doorverkoop krijgt, dat is praktisch hetzelfde als dat ze een deel van de eigendomsrechten behoudenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:49 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Lekker is dat, wordt er straks veel betaald voor Guardado en dan gaat straks een gedeelte van de eventuele transferopbrengst weer terug. Dan moeten ze ook niet zo veel geld vragen![]()
Ik vind de huidige opstelling anders wel weer een champions league halve finale waardigquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:35 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
In welk opzicht heb je her hier over?Want ik zie niet in dat PSV hard op weg is om bij de Europese Top te komen eerlijk gezegd.![]()
Pardon?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:45 schreef k3vil het volgende:
[..]
Ik vind de huidige opstelling anders wel weer een champions league halve finale waardig
Atlas wil tegen de 6 miljoen euro voor haar publiekslieveling. PSV biedt naar verluid 4.5 miljoen voor 75% van de rechten. De overige 25% staat gelijk aan 1,5 miljoen. Dus 6 miljoen in totaal.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:49 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Bron PSV Netwerkquote:6/7/2007 - Beerens vond stap naar Ajax te groot en koos voor Heerenveen
(Gepost door RvN)
Tegenover Voetbal International liet Roy Beerens weten dat hij ook naar Ajax kon. 'Tijdens het EK heeft mijn zaakwaarnemer contacten gelegd. Ajax had interesse, PSV wilde verlengen en er was belangstelling uit Spanje.'
PSV Netwerk
De keuze viel op Heerenveen. 'Ik wilde in Nederland blijven en Heerenveen is een mooie club. Na één gesprek wist ik genoeg. Ik heb ook niet meer met Ajax gesproken, die stap vond ik te groot. Als je meteen naar een grote club gaat kun je ver terugvallen.'
Dat is niet belangrijk. Beerens is een arrogant pisventje; Die past beter bij Ajax dan in Eindhoven.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:17 schreef MaatjeTho het volgende:
Zo, na ruim 2,5 jaar hier lurken in het topic ook maar eens reageren![]()
[..]
Bron PSV Netwerk
Is Ajaxdan zoveel groter dan PSV?
Hee welkom.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:17 schreef MaatjeTho het volgende:
Zo, na ruim 2,5 jaar hier lurken in het topic ook maar eens reageren![]()
[..]
Bron PSV Netwerk
Is Ajaxdan zoveel groter dan PSV?
Lijkt me ook ja.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is niet belangrijk. Beerens is een arrogant pisventje; Die past beter bij Ajax dan in Eindhoven.
Preciesquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:49 schreef mcyodogg het volgende:
Nee, hij vindt PSV blijkbaar ook te groot voor hem, anders had ie wel verlengd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |