abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51117665
Leuk, beide op 1 foto

pi_51119360
Met Atlas zijn we er dus nog lang niet uit:
quote:
Atlas: bod PSV afgeslagen

BRON: ESPN

De Telegraaf meldt dat de Mexicaan Guardado bij PSV wordt gezien als opvolger van Cocu. De transfer is echter nog verre van rond. Inmiddels heeft de vice-voorzitter van Atlas wel bevestigd dat de club een bod van PSV heeft ontvangen. Eerder ontkende de voorzitter van die club dat nog. Het bod zou echter zijn afgewezen. De vice-voorzitter liet weten dat zijn club vasthoudt aan de transferclausule van naar verluidt 8 miljoen dollar. PSV zou echter maar 2,5 miljoen dollar hebben geboden volgens Mexicaanse media. The vice-voorzitetr sprak tegen ESPN zijn irritatie uit dat PSV met de speler zou hebben gesproken zonder toestemming van de club, hetgeen niet is toegestaan volgens de regels.
Wel 2,5 miljoen dollar En een geïrriteerde voorzitter.

Het tweede bod moet wel heel goed zijn, anders kunnen we ook daar weer een streep door trekken
We sure are cute for two ugly people.
pi_51119807
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 19:49 schreef rubbereend het volgende:

[..]

zoals eerder te lezen het laatste deel van de 30 miljoen + de transfer van Beasley
Daar is dus nog bakken met geld van over .
pi_51119863
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 19:43 schreef PyTh het volgende:

[..]

Dan blijft er nog 16.6 miljoen over toch?
Die blijkbaar op gaat voor de helft aan andere zaken dan de selectie als ik het goed begrijp.
quote:
[..]

Als Ajax dit jaar geen CL haalt heeft het inderdaad een gigantisch probleem.
Verschil is wel dat Ajax het een paar jaar zonder kan doen, terwijl er bij PSV structureel opgerekend wordt en op begroot wordt. Het gaat me helemaal niet om het prestige spelletje, maar bij PSV kan 1 jaar geen CL voetbal direct desastreus zijn en in een negatieve spiraal komen, waar Ajax het nog 2 jaar zou kunnen 'uitzingen'.
pi_51120078
Ik kan me niet voorstellen dat PSV maar 2.5 miljoen dollar heeft geboden. Zo naief zullen ze toch niet zijn..?
pi_51120127
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 09:20 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat PSV maar 2.5 miljoen dollar heeft geboden. Zo naief zullen ze toch niet zijn..?
Mwah, kan natuurlijk een middel zijn om de prijs zo laag mogelijk te krijgen met onderhandelen. Maar je moet ook weer niet te laag inzetten natuurlijk...
  woensdag 4 juli 2007 @ 10:26:50 #157
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51121659
Speltip 9: Weet hoeveel je moet inzetten
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:40:35 #158
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_51124085
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 09:08 schreef BliksemSchigt het volgende:

Verschil is wel dat Ajax het een paar jaar zonder kan doen, terwijl er bij PSV structureel opgerekend wordt en op begroot wordt. Het gaat me helemaal niet om het prestige spelletje, maar bij PSV kan 1 jaar geen CL voetbal direct desastreus zijn en in een negatieve spiraal komen, waar Ajax het nog 2 jaar zou kunnen 'uitzingen'.
Precies en dat is exact waar ik zo bang voor ben. Al wordt het nu wel problematisch voro Ajax als ze weer de CL niet halen denk ik.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:43:37 #159
152878 andre347
3, 4 en 7
pi_51124178
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 08:35 schreef Neoktheone het volgende:
Met Atlas zijn we er dus nog lang niet uit:
[..]

Wel 2,5 miljoen dollar En een geïrriteerde voorzitter.

Het tweede bod moet wel heel goed zijn, anders kunnen we ook daar weer een streep door trekken
2,5 Miljoen, ze lachen PSV gewoon uit
pi_51124193
Farfan geblesseerd geraakt op de Copa trouwens. Niet bekend of en hoe ernstig het is.
pi_51124317
PSV moet gewoon een fatsoenlijk bedrag bieden

Ook bij Perez. Gewoon een half miljoen meer.
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:06:03 #162
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51124935
quote:
Atlas niet tevreden over 'Guardado-voorstel' PSV

4/7/2007 10:52

PSV moet nog even onderhandelen met Atlas voordat het José Andrés Guardado kan inlijven. 'Dit is niet wat wij verwachten.'
Vice-voorzitter Gustavo Montoya reageert op de website van de Mexicaanse club op de onderhandelingen met PSV over een transfer van de twintigjarige middenvelder. 'We hebben vandaag (dinsdag, red.) een voorstel van PSV ontvangen. We hebben het gelezen en bestudeerd. Ze hebben een belangrijke hoeveelheid geboden, maar het voldoet nog niet aan wat Atlas verwacht', aldus Montoya.

'We wachten tot morgen (woensdag, red.) en hopen dat ze dan terugkomen met een meer aansprekend bod. Als het in de buurt komt van wat Atlas eist, dan is het waarschijnlijk dat de transfer doorgaat áls het Andrés interesseert. En anders niet. We vragen om respect, want we willen een van de beste spelers van onze ploeg niet zomaar laten gaan.'

Guardado is een twintigvoudig international. Hij heeft er twee seizoenen op zitten bij Atlas en zou bij PSV op de positie van de vertrokken Phillip Cocu moeten gaan spelen.
.. Hmm ik dacht dat ze de positie van Cocu intern gingen oplossen..
PieAir
pi_51125034
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:40 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Precies en dat is exact waar ik zo bang voor ben. Al wordt het nu wel problematisch voro Ajax als ze weer de CL niet halen denk ik.
PSV kan toch niet erop rekenen dat ze elk jaar de CL halen? NL heeft maar 2 plaatsen (waarvan 1 voorronde), en vanaf volgende seizoen zijn Ajax, Az, PSV en Feyenoord waarschijnlijk behoorlijk aan elkaar gewaagd en kan je dus zomaar buiten de boot vallen. PSV moet gewoon structureel ergens anders geld uit vrij kunnen maken voor de begroting. Bijvoorbeeld via zo'n spelersfonds zoals ze al in gedachten hadden (en wat Feyenoord nu dus heeft). Ik hoop dat ze volgend seizoen wel met zoiets gaan komen...

[ Bericht 0% gewijzigd door Dr_Frickin_Evil op 04-07-2007 12:16:08 ]
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:13:12 #164
11102 knep
Mountainfreak
pi_51125200
Waarom gaat er altijd iets mis met die transfers en komt PSV weer negatief in het nieuws?
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:14:35 #165
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51125240
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:13 schreef knep het volgende:
Waarom gaat er altijd iets mis met die transfers en komt PSV weer negatief in het nieuws?
Mis mis.....

PSV heeft een bod gedaan wat nog niet voldoet aan de vraagprijs van de Mexicanen.
Het is in mijn optiek niet meer dan logisch dat ze niet meteen de vraagprijs betalen.

Ik heb wel het gevoel dat deze transfer wel goed zal komen in tegenstelling tot de transfer van Perez.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:17:48 #166
11102 knep
Mountainfreak
pi_51125359
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:14 schreef PyTh het volgende:

[..]

Mis mis.....

PSV heeft een bod gedaan wat nog niet voldoet aan de vraagprijs van de Mexicanen.
Het is in mijn optiek niet meer dan logisch dat ze niet meteen de vraagprijs betalen.

Ik heb wel het gevoel dat deze transfer wel goed zal komen in tegenstelling tot de transfer van Perez.
Waarom heb ik dan het gevoel dat PSV de hele tijd negatief in het nieuws komt over dit soort zaken? Terwijl andere clubs dit soort praktijken binnenskamers houden, tenminste zo lijkt het.

Ik heb denk ik nog een wrange smaak overgehouden aan dat gedoe in de winterstop .
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:20:46 #167
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51125469
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:17 schreef knep het volgende:

[..]

Waarom heb ik dan het gevoel dat PSV de hele tijd negatief in het nieuws komt over dit soort zaken? Terwijl andere clubs dit soort praktijken binnenskamers houden, tenminste zo lijkt het.

Ik heb denk ik nog een wrange smaak overgehouden aan dat gedoe in de winterstop .
Een citaat als; "Ze hebben een belangrijke hoeveelheid geboden, maar het voldoet nog niet aan wat Atlas verwacht', stemt mij wel redelijk positief.
pi_51125544
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:20 schreef PyTh het volgende:

[..]

Een citaat als; "Ze hebben een belangrijke hoeveelheid geboden, maar het voldoet nog niet aan wat Atlas verwacht', stemt mij wel redelijk positief.
En Reker die vandaag zegt dat PSV geen miljoenenaankopen van 6, 7 miljoen euro kan doen?
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:24:02 #169
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_51125595
"Een belangrijke hoeveelheid"

Man man wat een kutvertaling weer.
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:26:26 #170
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51125684
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:24 schreef Dylan Dog het volgende:
"Een belangrijke hoeveelheid"

Man man wat een kutvertaling weer.
moet je ff bij VI gaan klagen
PieAir
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:28:52 #171
11102 knep
Mountainfreak
pi_51125769
Zucht
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:33:42 #172
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_51125923
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:26 schreef jpg97 het volgende:

[..]

moet je ff bij VI gaan klagen
Dat kun je toch niet zo zeggen? Zeg dan 'Een significant bedrag' of 'een behoorlijk bod' maar toch geen 'Belangrijke hoeveelheid'.
Wat een vrouw!
spits!
pi_51126007
Wat is Stan slecht in zaken doen.
de Cler, Makaay, Perez en nu Atlas. Alle transfers mislukken doordat Stan te weinig bied.
Of heeft PSV niet zoveel meer te besteden?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 juli 2007 @ 13:20:37 #174
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51127771
vandaag een mooie reconstructie over de transfer van Perez in het AD, lijkt een redelijk kloppend verhaal. Waarbij Ajax dus de prijs verhoogde tussentijds!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 4 juli 2007 @ 13:28:04 #175
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_51128093
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:20 schreef rubbereend het volgende:
vandaag een mooie reconstructie over de transfer van Perez in het AD, lijkt een redelijk kloppend verhaal. Waarbij Ajax dus de prijs verhoogde tussentijds!
Als dat waar is, snap ik goed dat PSV zelfs nog maar weigert om er 1 euro bij te doen.
Wat een vrouw!
spits!
pi_51128135
We beginnen maandag trouwens een half uurtje later dan normaal!
quote:
Op maandag 9 juli start voor PSV de voorbereiding op het nieuwe seizoen 2007-2008 officieel met de eerste training. Deze training op De Herdgang begint om 10.30 uur. De trainingen van PSV zullen voortaan een half uur later beginnen dan in de afgelopen seizoenen gebruikelijk was.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 juli 2007 @ 13:36:52 #177
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51128470
quote:
Perez grote verliezer van deze zomer
Door PETER VAN DUYL

AMSTERDAM/EINDHOVEN - Het leek zo’n zekere deal, maar de transfer van Kenneth Perez van Ajax naar PSV lijkt verder weg dan ooit.
De soap rond de Deense aanvaller hangt aan elkaar van loze beloften, vage toezeggingen en een vraagprijs die de ene dag opeens hoger was dan de dag daarvoor.

De transfer van Kenneth Perez van Ajax naar PSV is vrijwel zeker van de baan. De Eindhovenaren richten hun pijlen momenteel op twee andere aanvallers. Pas als die pogingen nergens toe leiden, komt Perez bij PSV weer in beeld.

Daarmee is Perez voorlopig de grote verliezer van deze zomer. Een maand geleden had de Deen mogelijkheden te over, maar morgen verschijnt hij gewoon op de eerste training van Ajax. Hij is het slachtoffer geworden van een soap, die de verhoudingen tussen Ajax en PSV - de vaandeldragers van het Nederlandse voetbal - op scherp heeft gezet.

Begin juni mocht Perez zich verheugen in de belangstelling van zowel PSV als Feyenoord. De Deen zette alles op een rijtje en toen de landskampioen liet weten dat ze er met Ajax wel uit zou komen, koos hij voor een nieuwe avontuur in Eindhoven.

Op vrijdag 15 juni bereikte PSV in Nice een akkoord met de zaakwaarnemer van Perez over een contract voor drie jaar. Ajax had toen al een indicatie van de vraagprijs gegeven, die rond de miljoen euro lag. Op basis daarvan vertelde de PSV-delegatie Perez dat hij ervan uit kon gaan dat de transfer zou rondkomen.

In het weekeinde daarop bereikte Ajax echter een akkoord met Feyenoord over Perez, voor een veel hoger bedrag dan een miljoen. En toen PSV na dat weekeinde liet weten aan de oorspronkelijke prijs te willen voldoen, liet Ajax weten dat de oude vraagprijs niet meer gold. De Amsterdammers wilden nu 1,8 miljoen euro voor de aanvaller hebben.

In Eindhoven werd dat bericht met verbijstering ontvangen. Er werd anderhalve week heen en weer gemaild en gebeld, waarbij PSV het bod verhoogde tot 1,2 miljoen. Vervolgens werd een afspraak gemaakt tussen beide clubs. Daarbij waren namens Ajax de directeuren Martin van Geel en Maarten Fontein aanwezig, PSV werd vertegenwoordigd door technischmanager Stan Valckx en juridisch adviseur Peter Fossen.

Tijdens dat gesprek herinnerde PSV de Amsterdamse delegatie aan de oude vraagprijs van een miljoen. Ajax ontkende niet dat dit bedrag ooit genoemd was, maar liet weten dat er een nieuwe situatie was ontstaan. Daarop kapte de Eindhovense delegatie het gesprek af en stapte in de auto naar huis.

Sindsdien is de onderlinge verhouding tussen Ajax en PSV ronduit koel en is de transfer van Perez in een impasse beland. Het gaat al lang niet meer om geld alleen, want de Eindhovenaren zouden de resterende zes ton voor de speler best kunnen ophoesten. Het is vooral een prestigezaak geworden.

In Brabant voelen ze zich gepiepeld door Ajax dat in Eindhoven wordt beticht van een ‘onbetrouwbare en onfatsoenlijke’ manier van handelen. Daarom heeft PSV op voorhand weinig vertrouwen in een nieuwe onderhandelingsronde met de Amsterdammers.

Ook de speler is boos op zijn werkgever Ajax en inmiddels ook geïrriteerd door de opstelling van PSV. Perez vindt dat de landskampioen de morele verplichting heeft zijn transfer koste was kost af te ronden. Hij staat volledig met lege handen omdat de belangstelling van Feyenoord ook is verflauwd. Tijdens zijn presentatie liet de nieuwe Feyenoord-trainer Bert van Marwijk weten ‘het niet logisch te vinden’ als de Deen alsnog naar Rotterdam zou komen.

Ajax en PSV hebben beide geen behoefte om al te diep op de zaak in te gaan. Een woordvoerder van de Amsterdammers laat weten dat de club geen enkele behoefte heeft aan commentaar.

Hetzelfde geluid komt uit Eindhoven. ,,Misschien dat er ooit een moment komt dat wij hier iets over kwijt willen, maar dat is nog niet aangebroken,’’ zegt Stan Valckx.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_51128605
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:28 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Als dat waar is, snap ik goed dat PSV zelfs nog maar weigert om er 1 euro bij te doen.
Nou ja, er was nog geen akkoord tussen Ajax en PSV. Ajax gaf een indicatie van de vraagprijs, bereikt de dag erna voor een hoger bedrag een definitief akkoord met Feyenoord, dan is het niet zo raar dat je dan ook van PSV een hoger bedrag wil, lijkt me. Zeker als PSV een grotere concurrent.

Zakelijk en sportief gezien is dat niet heel debiel en had PSV het in dezelfde plaats denk ik ook wel gedaan. Heel netjes is anders, maar een echt akkoord was er ook weer niet zoals ik het lees.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 juli 2007 @ 13:42:49 #179
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51128716
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:40 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Nou ja, er was nog geen akkoord tussen Ajax en PSV. Ajax gaf een indicatie van de vraagprijs, bereikt de dag erna voor een hoger bedrag een definitief akkoord met Feyenoord, dan is het niet zo raar dat je dan ook van PSV een hoger bedrag wil, lijkt me. Zeker als PSV een grotere concurrent.

Zakelijk en sportief gezien is dat niet heel debiel en had PSV het in dezelfde plaats denk ik ook wel gedaan. Heel netjes is anders, maar een echt akkoord was er ook weer niet zoals ik het lees.
kom zeg, als je aangeeft wat je moet betalen en de dag erop verdubbel je dat heb je toch geen basis meer. Wat moeten we dan gaan onderhandelen. Twee dagen later kan het wel 3 miljoen worden. Als je niet eens meer wat hebt aan het woord van de onderhandelingspartner

Er wordt bewust in gesprek gegaan met Perez om die 1 miljoen die gevraagd binnen de bandbreedte ligt die PSV wil betalen. Als Ajax in een keer met die prijs was gekomen had PSV misschien niet eens met Perez gepraat.
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 4 juli 2007 @ 13:45:50 #180
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_51128847
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:40 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Het mág natuurlijk wel, maar netjes is het niet. Kijk als Ajax had gezegd: Feyenoord biedt 1.2 miljoen, dan had PSV dat betaald maar nu mik je er ineens 8 ton bovenop waardoor het bedrag bijna verdubbelt. Dat vind ik niet netjes om het maar eens zo uit te drukken. Dan zou het voor mij ook een principekwestie worden hoor.
Wat een vrouw!
spits!
pi_51129167
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:42 schreef rubbereend het volgende:

[..]

kom zeg, als je aangeeft wat je moet betalen en de dag erop verdubbel je dat heb je toch geen basis meer. Wat moeten we dan gaan onderhandelen. Twee dagen later kan het wel 3 miljoen worden. Als je niet eens meer wat hebt aan het woord van de onderhandelingspartner
Maar aan Feyenoord voor 1.8 verkopen en aan PSV voor 1 miljoen is toch ook raar? Terwijl er geen echt akkoord was tussen Ajax en PSV.
quote:
Er wordt bewust in gesprek gegaan met Perez om die 1 miljoen die gevraagd binnen de bandbreedte ligt die PSV wil betalen. Als Ajax in een keer met die prijs was gekomen had PSV misschien niet eens met Perez gepraat.
De vrijdag voor het weekend was PSV rond met Perez. De maandag erna beslissen ze pas of ze akkoord gaan met een transferbedrag van 1 miljoen. Dan is het niet zo raar dat er in het weekend ook dingen kunnen gebeuren die de transfer(prijs) kunnen beinvloeden.
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:45 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Het mág natuurlijk wel, maar netjes is het niet. Kijk als Ajax had gezegd: Feyenoord biedt 1.2 miljoen, dan had PSV dat betaald maar nu mik je er ineens 8 ton bovenop waardoor het bedrag bijna verdubbelt. Dat vind ik niet netjes om het maar eens zo uit te drukken. Dan zou het voor mij ook een principekwestie worden hoor.
Het is niet netjes wanneer er een officieel akkoord is. Wanneer er geïnformeerd wordt bij Ajax in de zin van wat willen jullie ongeveer voor Perez hebben? En dan komt er ineens een club die meer biedt dan de vraagprijs - dan is het toch niet raar dat je voor de hogere prijs gaat?
quote:
"Tijdens dat gesprek herinnerde PSV de Amsterdamse delegatie aan de oude vraagprijs van een miljoen. Ajax ontkende niet dat dit bedrag ooit genoemd was, maar liet weten dat er een nieuwe situatie was ontstaan. Daarop kapte de Eindhovense delegatie het gesprek af en stapte in de auto naar huis."
Dat is te begrijpen van beide kanten. Ajax heeft alle recht om te zeggen dat er nu een hogere prijs is en PSV heeft alle recht om dan te zeggen dan hoeft het niet meer. Het is dom van PSV geweest om al rond te zijn met Perez zonder dat er een officieel akkoord op papier was met Ajax.
pi_51129258
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is niet netjes wanneer er een officieel akkoord is. Wanneer er geïnformeerd wordt bij Ajax in de zin van wat willen jullie ongeveer voor Perez hebben? En dan komt er ineens een club die meer biedt dan de vraagprijs - dan is het toch niet raar dat je voor de hogere prijs gaat?
Wel als de speler zelf niet naar die andere club wil.
  woensdag 4 juli 2007 @ 13:59:10 #183
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_51129465
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:52 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Maar aan Feyenoord voor 1.8 verkopen en aan PSV voor 1 miljoen is toch ook raar? Terwijl er geen echt akkoord was tussen Ajax en PSV.
[..]

De vrijdag voor het weekend was PSV rond met Perez. De maandag erna beslissen ze pas of ze akkoord gaan met een transferbedrag van 1 miljoen. Dan is het niet zo raar dat er in het weekend ook dingen kunnen gebeuren die de transfer(prijs) kunnen beinvloeden.
[..]

[..]

Dat is te begrijpen van beide kanten. Ajax heeft alle recht om te zeggen dat er nu een hogere prijs is en PSV heeft alle recht om dan te zeggen dan hoeft het niet meer. Het is dom van PSV geweest om al rond te zijn met Perez zonder dat er een officieel akkoord op papier was met Ajax.
Ik weet ook wel dat het niet verboden is, maar als je zegt dat de prijs ongeveer 1 miljoen is, kun je dat mijns inziens niet over het weekend ineens naar 1.8 miljoen opkrikken. En hoe komt Ajax ineens aan die 1.8 miljoen? Zou Feyenoord écht uit het niets, zonder naar de vraagprijs te vragen, ineens 1.8 miljoen bieden?

Anyway, ik snap best dat Ajax het maximale eruit wil halen maar ik snap nog veel beter dat PSV nu grosser Schwanz tegebn Ajax zegt.
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 4 juli 2007 @ 14:00:15 #184
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51129519
Ik hoop dat Perez lekker in Amsterdam blijft etteren
PieAir
pi_51130058
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:00 schreef jpg97 het volgende:
Ik hoop dat Perez lekker in Amsterdam blijft etteren
En ik ben benieuwd welke twee aanvallers PSV nu ineens op het oog heeft
pi_51132572
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:14 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

En ik ben benieuwd welke twee aanvallers PSV nu ineens op het oog heeft
Ze mogen iig niks kosten als ik het goed heb...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_51132688
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 15:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ze mogen iig niks kosten als ik het goed heb...
Eerder dat ze ajax niet teveel op mogen leveren .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 4 juli 2007 @ 15:57:24 #188
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_51134210
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:36 schreef DouweEgbert het volgende:
Wat is Stan slecht in zaken doen.
de Cler, Makaay, Perez en nu Atlas. Alle transfers mislukken doordat Stan te weinig bied.
Of heeft PSV niet zoveel meer te besteden?
Ja het is allemaal Valckx zijn schuld! Alles! De schulden die de afgelopen jaren opgebouwd zijn, de spelers die liever naar een andere club gaan, andere clubs die belachelijk hoge bedragen bieden, andere clubs die ineens hun vraagprijs verhogen, de trainer die liever andere spelers ziet komen. Ja, Valckx moet eruit, dan komt alles goed en worden we de komende 15 jaar op rij kampioen!

pi_51135019
Blessure van Farfan valt mee trouwens:
quote:
Farfan zeker tien dagen uit de roulatie
De enkelblessure die Jefferson Farfan opliep in het duel om de Copa America lijkt mee te vallen. Zijn meespelen in de Copa America lijkt echter wel voorbij. Volgens de eerste diagnose heeft de spits van PSV zijn enkelbanden verrekt. Hij is minimaal 10 dagen uit de roulatie.
  woensdag 4 juli 2007 @ 16:43:41 #190
152878 andre347
3, 4 en 7
pi_51135934
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 16:17 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Gelukkig maar, hopen dat het niet verdere gevolgen met zich mee brengt
pi_51136258
Als ik Valckx was zou ik ook gestopt zijn. Zo kun je niet onderhandelen. En inderdaad het mag allemaal wel, maar geloofwaardiger wordt Ajax er niet op.

En ik snap dat Perez nu teleurgesteld is, het gaat vooral ten koste van zijn toekomst.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_51136348
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 15:57 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Ja het is allemaal Valckx zijn schuld! Alles! De schulden die de afgelopen jaren opgebouwd zijn, de spelers die liever naar een andere club gaan, andere clubs die belachelijk hoge bedragen bieden, andere clubs die ineens hun vraagprijs verhogen, de trainer die liever andere spelers ziet komen. Ja, Valckx moet eruit, dan komt alles goed en worden we de komende 15 jaar op rij kampioen!

Die techniek werkt bij Ajax en Feyenoord ook geweldig toch?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_51139402
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 16:17 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Gelukkig
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_51139531
quote:
Ook de speler is boos op zijn werkgever Ajax en inmiddels ook geïrriteerd door de opstelling van PSV. Perez vindt dat de landskampioen de morele verplichting heeft zijn transfer koste was kost af te ronden
pi_51139596
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 18:28 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Ik ben blij dat ie nu al ettert: Dat scheelt weer een hoop gedonder op de Herdgang.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_51139624
Dat bod op Guardado moet wel goed zijn nu
  woensdag 4 juli 2007 @ 18:31:32 #197
159022 AminBen
El Maestro
  woensdag 4 juli 2007 @ 20:47:27 #198
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_51144797
Hopelijk komt morgen m'n nieuwe uitshirt binnen
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_51145212
PSV en zijn transfers

Ook bij lazovic boden ze eerst super weinig
  woensdag 4 juli 2007 @ 21:11:26 #200
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_51145777
Nou 1 ding is zeker. Ik heb een bloedhekel aan de Amsterdamse manier van handelen. Een verdubbeling van de vraagprijs doe je NIET ongeacht wat de mensen zeggen over ajax heeft het recht bla bla. ONZIN. 1 miljoen is 1 miljoen en geen kleine 2miljoen.2 ton erboven is nog redelijk te noemen.8 ton is belachelijk.

Daarbij heb ik ook gelezen dat PSV het verlies van Alex en Cocu intern wil oplossen.Als je het mij vraagt graaft PSV zichzelf in het eigen graf.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  woensdag 4 juli 2007 @ 21:22:29 #201
152878 andre347
3, 4 en 7
pi_51146261
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 21:11 schreef HL_Dog43 het volgende:
Daarbij heb ik ook gelezen dat PSV het verlies van Alex en Cocu intern wil oplossen.Als je het mij vraagt graaft PSV zichzelf in het eigen graf.
Daar is iedereen op dit forum bang voor
  woensdag 4 juli 2007 @ 21:26:21 #202
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_51146423
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 21:22 schreef andre347 het volgende:

[..]

Daar is iedereen op dit forum bang voor
Inderdaad, Reker deed een beetje makkelijk over het feit dat Cocu en Alex weggaan. Hij komt niet erg bezorgd over over hun vertrek en dat verbaasd mij wel
Patat Friet
  woensdag 4 juli 2007 @ 21:27:56 #203
152878 andre347
3, 4 en 7
pi_51146488
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 21:26 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Inderdaad, Reker deed een beetje makkelijk over het feit dat Cocu en Alex weggaan. Hij komt niet erg bezorgd over over hun vertrek en dat verbaasd mij wel
Hopen dat hij gelijk heeft en wij ongelijk
pi_51146763
nadeel is dat wij iig al weten dat wij gelijk krijgen.. maarja wie weet wie er nog uit de spreekwoordelijke hoge hoed getoverd worden..
  woensdag 4 juli 2007 @ 21:53:17 #205
152878 andre347
3, 4 en 7
pi_51147520
quote:
Guardado heeft geduld met transfer naar PSV

4/7/2007 20:23

Atlas heeft een bod van PSV op José Guardado als onvoldoende weggezet. Maar volgens de Mexicaan zelf is het zo slecht nog niet.

Het bod van PSV is niet zo laag als Atlas misschien doet voorkomen. 'Ze verdienen evenveel als bij de transfer van Rafa Márquez', plaatst Guardado de geboden afkoopsom in perspectief.

De verkoop van huidige verdediger van Barcelona aan AS Monaco bracht in 1999 ruim 3,5 miljoen euro in het laadje bij Atlas. Volgens Mexicaanse kranten heeft de Eindhovense club echter drie miljoen dollar (2,2 miljoen euro) over voor de twintigvoudig Mexicaans international, die zelf op details na tot overeenstemming is gekomen met PSV.

Guardado beseft dat hij geduld moet hebben voor het realiseren van zijn droom ooit te spelen voor een Europese club. 'Een transfer neemt altijd tijd in beslag, twee of drie dagen of een week', aldus de linkspoot, die met Mexico verwikkeld is in de strijd om de Copa América.
Bron
  woensdag 4 juli 2007 @ 21:57:28 #206
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_51147720
quote:

[..]

Misschien heeft meneer alleen maar interesse in geld en de positieve balans dan een goed presterend PSV.
pi_51153293
quote:

[..]

Mij doet het juist deugd. Ik vermoed dat Rajkovic geen Alcidesje wordt, maar er meteen zal staan. Guardado zal Cocu niet vervangen, maar wel een goed alternatief vormen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 5 juli 2007 @ 00:42:30 #208
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51153725
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 00:25 schreef cultheld het volgende:

[..]

Mij doet het juist deugd. Ik vermoed dat Rajkovic geen Alcidesje wordt, maar er meteen zal staan. Guardado zal Cocu niet vervangen, maar wel een goed alternatief vormen.
je zal sowieso wat anders moeten gaan spelen op het middenveld want een systeem staat of valt bij de spelers die je tot je beschikking hebt.
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 5 juli 2007 @ 00:53:47 #209
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51154028
voor de mensen met sport1, Guardado staat nu te spelen in de Copa tegen Chili
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_51155086
Niet alleen is er het probleem dat Alex en Cocu uit de basiself zijn, maar nog belangrijker, Ronald Koeman staat nog steeds aan het roer !
Ik support gevallen topclubs!
pi_51155979
De transfer Guardado wordt weer een lekkere soap.
pi_51157488
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 02:26 schreef -Mo- het volgende:
De transfer Guardado wordt weer een lekkere soap.
Of niet...
quote:
'Valckx verwacht snel akkoord over Guardado'

Het Eindhovens Dagblad meldt dat manager Stan Valckx erop rekent dat hij snel tot een akkoord kan komen met Atlas uit Mexico over de transfer van Guardado.

„We volgen hem al langere tijd. Het zou geweldig zijn als we hem kunnen aantrekken”, zei Valckx gisteravond tegenover het ED. Hij zou een contract voor vijf seizoenen kunnen ondertekenen.
quote:
Guardado's Atlas sluit deal met Robert niet uit, maar zaak tegen Betis zorgt voor problemen

BRON: Medio Tiempo

Atlas heeft vandaag laten weten dat ze besloten hebben om Guardado te verkopen als het gewenste bedrag wordt betaald. De afgelopen dagen gaf de club aan de middenvelder eigenlijk helemaal niet te willen verkopen. De speler heeft de club overtuigd dat hij absoluut wegwil, aldus de vice-president. Atlas zal hem nu verkopen aan de hoogste bieder, PSV of een andere club, mits dat bod hoog genoeg is.
PSV Netwerk
De vice-voorzitter sluit niet uit dat Robert nog betrokken wordt in de deal. Atlas wil de spits al langer graag terug naar Mexico halen. Volgens de vice-voorzitter is de kans op een deal met de beide spelers klein, omdat een rechtzaak van PSV tegen Betis de zaken bemoeilijkt. Eerder dit jaar werd er door PSV en Betis gemeld dat de transfer van Robert naar Betis definitief rond was. De afgelopen weken verschenen er echter berichten dat de Spanjaarden afwillen van Robert en niet willen betalen.
Ik zou zeggen: Laat die rechtzaak hangen en betrek Robert in de deal. Iedereen blij
  donderdag 5 juli 2007 @ 10:36:05 #213
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_51159530
Bron: Nu.nl
quote:
'PSV rond met Guardado'
Uitgegeven: 5 juli 2007 08:55
Laatst gewijzigd: 5 juli 2007 08:55

AMSTERDAM - PSV heeft overeenstemming bereikt met Andrés Guardado. Dat meldt De Telegraaf donderdag. De 20-jarige middenvelder van Atlas tekent naar verluidt een verbintenis tot medio 2012 bij de Eindhovense club.

In afwachting daarvan hoopt PSV vandaag de onderhandelingen met de Mexicaanse club over de transfersom voor de Mexicaan af te ronden.
Guardado kon ook naar de Mexicaanse topclub Guadalajara. De middenvelder wilde echter direct de overstap maken naar een Europese club.

Salcido Guardado, die in twintig interlands voor Mexico twee keer scoorde, zou bij PSV de tweede Mexicaanse international worden. Vorige zomer namen de Brabanders Carlos Salcido over van Guadalajara.
Vandaag dus afwachten
  donderdag 5 juli 2007 @ 11:13:26 #214
79837 Lemming22
pi_51160674
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]

Vandaag dus afwachten
Salcido Guardado?!

We zullen zien vandaag, ik hoop in ieder geval dat het voor het weekend rond is, dan zouden we eventuele andere potentiele kopers te vlug af zijn..
pi_51161034
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:13 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Salcido Guardado?!
Die namen leveren wel problemen op. Gisteren hadden ze het in de Metro over Carlos Salgado ipv Salcido
pi_51161081
En dan ook nog Soldado erbij halen voor in de aanval!
pi_51161141
Toch wel nieuwsgierig of het nou gaat lukken met Guardado!
pi_51162340
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 08:48 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Of niet...
[..]

[..]

Ik zou zeggen: Laat die rechtzaak hangen en betrek Robert in de deal. Iedereen blij
Volgens mij ving PSV er bij die Betis deal nog 5 miljoen voor, had ik liever om eerlijk te zijn
Patat Friet
pi_51162769
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:24 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Die namen leveren wel problemen op. Gisteren hadden ze het in de Metro over Carlos Salgado ipv Salcido
"Salcides" ben ik ook al een aantal keer tegen gekomen.
pi_51162969
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:20 schreef Daemician het volgende:

[..]

"Salcides" ben ik ook al een aantal keer tegen gekomen.
  donderdag 5 juli 2007 @ 14:28:39 #222
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51167284
Ja, we hadden ook Da Costa in de verdediging staan, een Alex heet ook Da Costa met de achternaam
PieAir
pi_51168116
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]

Vandaag dus afwachten
Ik moet zeggen dat ik er niet gerust op ben. Valckx is volgens mij 1 van de weinigen die in een half jaar tijd 2x een "bijna zekere" transfer met één en dezelfde speler om zeep hielp
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_51168904
quote:
Roy Beerens tekent voor drie jaar bij Heerenveen
05 juli 2007
Heerenveen heeft zich versterkt met Roy Beerens. De aanvaller tekende een contract dat hem voor drie jaar aan de Friese club verbindt. Roy Beerens is afkomstig van PSV, maar kwam het afgelopen seizoen op huurbasis voor NEC uit. Meerdere clubs waren in Beerens, die met Jong Oranje Europees kampioen werd, geïnteresseerd, maar de negentienjarige Brabander koos voor een toekomst in It Friese Haagje.

Roy Beerens (22-12-1987) is afkomstig uit Bladel. De aanvaller kwam anderhalf seizoen voor PSV uit, waarin hij negen maal in de hoofdmacht van de Eindhovense club speelde. Beerens werd afgelopen seizoen door PSV verhuurd aan NEC. In Nijmegen kwam hij tot veertien basisoptredens waarin hij twee maal scoorde.

PSV wilde het contract van Beerens graag verlengen en hem dan weer verhuren, maar de talentvolle aanvaller ging niet op de Eindhovense aanbieding in. Voor Beerens, die op het EK onder 21 tot vier invalbeurten kwam en in de halve finale tegen Jong Engeland in de beslissende penaltyreeks twee strafschoppen benutte, waren meerdere clubs in de race.

Beerens koos uiteindelijk voor Heerenveen. De aanvaller kan op beide vleugels uit de voeten en is ook achter de spitsen inzetbaar. In Friesland tekende hij voor drie jaar. Heerenveen heeft bovendien een optie een vierde seizoen in het contract bedongen.
http://www.sc-heerenveen.nl/web/show/id=42457/contentid=5221

[ Bericht 41% gewijzigd door En1gma op 05-07-2007 15:19:53 ]
pi_51169230
quote:
Ik hoop dat hiermee de parallel met Huntelaar ophoudt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Dr_Frickin_Evil op 05-07-2007 15:37:43 ]
pi_51170044
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 15:23 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:

[..]

Ik hoop dat hiermee de parallel met Huntelaar ophoudt.
Ik ook, dan zou hij na anderhalf seizoen alweer vertrekken.
  donderdag 5 juli 2007 @ 16:13:24 #227
159022 AminBen
El Maestro
pi_51170861
Luc Nilis spitsentrainer
pi_51171595
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 16:13 schreef AminBen het volgende:
Luc Nilis spitsentrainer

Briljante zet
Patat Friet
  donderdag 5 juli 2007 @ 16:39:01 #229
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_51171700
Betreffende Roy Beerens, hoe heeft hij het bij PSV in de jeugd/opleiding/beloftes eigenlijk gedaan?? Bij NEC en onder Foppe een leuke speler om te zien, technische, goeie actie en gedreven. Wie van de die-hard PSV'ers heeft een goede omschrijving in een paar woorden/zinnen??
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 15:47 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik ook, dan zou hij na anderhalf seizoen alweer vertrekken.
Voor 10 miljoen hoor je mij niet klagen
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_51171863
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 16:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Betreffende Roy Beerens, hoe heeft hij het bij PSV in de jeugd/opleiding/beloftes eigenlijk gedaan?? Bij NEC en onder Foppe een leuke speler om te zien, technische, goeie actie en gedreven. Wie van de die-hard PSV'ers heeft een goede omschrijving in een paar woorden/zinnen??
[..]

Voor 10 miljoen hoor je mij niet klagen
Hoe hij het in de jeugd deed weet ik niet. Maar wat ik van hem gezien heb is hij idd een leuke speler, snel en zeker ook wel het nodige talent. Hoe zich dat ontwikkelt is altijd maar afwachten natuurlijk maar ik denk dat jullie er een goede aan hebben .
  donderdag 5 juli 2007 @ 17:00:05 #231
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_51172414
quote:
Leuk voor PSV (not)
Naar mijn mening had men dit niet moeten doen.
pi_51172830
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 16:13 schreef AminBen het volgende:
Luc Nilis spitsentrainer
Goed om te horen
Farfan gemixt met Nilis
  donderdag 5 juli 2007 @ 17:14:44 #233
90464 R4V3
Forza PSV
pi_51172866
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 17:00 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

Leuk voor PSV (not)
Naar mijn mening had men dit niet moeten doen.
En wat had PSV dan wel moeten doen? Hem speeltijd garanderen terwijl je Kone Farfan en Lazovic hebt?
  donderdag 5 juli 2007 @ 17:16:56 #234
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_51172933
PSV club card is binnen
  donderdag 5 juli 2007 @ 17:23:28 #235
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_51173153
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 17:14 schreef R4V3 het volgende:

[..]

En wat had PSV dan wel moeten doen? Hem speeltijd garanderen terwijl je Kone Farfan en Lazovic hebt?
Verhuren voor een seizoen of 2 en dan kan je zien of hij zich zodanig heeft ontwikkeld dat ie misschien wel of niet klaar is voor PSV.
  donderdag 5 juli 2007 @ 17:25:12 #236
90464 R4V3
Forza PSV
pi_51173209
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 17:23 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

Verhuren voor een seizoen of 2 en dan kan je zien of hij zich zodanig heeft ontwikkeld dat ie misschien wel of niet klaar is voor PSV.
Hij heeft nog een contract voor een jaar dat hij weigert te verlengen. Dan houdt het snel op he.
  donderdag 5 juli 2007 @ 17:28:09 #237
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_51173298
Hmm sjah als ie weigert dan houd het idd op.
Jammer.
pi_51173653
Hoe staat het er met onze Mexicaan voor? Guardado
Lastig om daar een lied op te bedenken
pi_51174309
Guardado ohooo, guardado hoooohoho enz enz!

maarja hopen dat deze transfer voor de verandering eens niet afketst, mja stan zal toch wel bekwaam zijn om EEN speler binnen te halen waar we voor naar het stadion komen
pi_51174690
Hopen dat die transfer vandaag nog afgerond wordt, dan kan ik met goed gevoel op vakantie .
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  donderdag 5 juli 2007 @ 18:24:15 #241
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_51174795
http://www.realmadrid.com/articulo/rma40865.htm
quote:
“Once it was decided that Capello wouldn't continue, Mijatovic opened talks with Schuster, Koeman, Laudrup, Wenger... But without reaching an agreement with any of them. As a candidate, I thought Schuster would be the right fit for my philosophy, but when Mijatovic told me that Capello was the right call, I listened to him, just as I always do with those responsible for the sporting section. Now he does fit into our current situation.”
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
  donderdag 5 juli 2007 @ 18:27:16 #242
79837 Lemming22
pi_51174870
quote:
Die Duitser gaat daar toch gewoon tekenen?

Ik heb trouwens ook geen idee wie nu op dit moment een geschikte opvolger van Koeman zou moeten zijn. Van Marwijk is bezet, Stevens zit goed en is slecht behandeld door PSV vorig jaar. Na die twee houdt het al snel op. Dus dan nog maar een jaartje Koeman en dan met een strik erom richting Barcelona sturen.
  donderdag 5 juli 2007 @ 18:27:56 #243
159022 AminBen
El Maestro
pi_51174884
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 18:27 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Die Duitser gaat daar toch gewoon tekenen?
uiteraard.
  donderdag 5 juli 2007 @ 18:28:01 #244
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_51174887
Madrid wil zijn contract niet afkopen
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
  donderdag 5 juli 2007 @ 18:31:00 #245
136429 Paran0id
beetje wasig.
pi_51174969
PSV

Vandaag even de mooie sterren op mijn shirt laten drukken bij de fanstore. Daarnaast, is mijn SCC uiteraard weer verlengt!

12 augustus naar de johan fruitschaal, samen met een ajaxvriend nog wel
pi_51174973
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 18:28 schreef djnospinzone het volgende:
Denk dat het gewoon een truc is om minder te betalen... hij wil weg, daar is niks meer aan te doen
All management is Strategic Management.
  donderdag 5 juli 2007 @ 18:33:26 #247
159022 AminBen
El Maestro
pi_51175040
quote:
De voorzitter van Getafe maakte er ook geen probleem van. Inmiddels is het;
quote:
We moeten nog wel de contractduur en het salaris bespreken, maar ik denk niet dat dit een groot probleem zal vormen
Dus die komt gewoon
pi_51175055
quote:
Precies, en als ze hun interesse gaan verleggen naar Koeman, zal PSV ook wel een afkoopsom verlangen.
  donderdag 5 juli 2007 @ 18:35:35 #249
159022 AminBen
El Maestro
pi_51175108
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 18:34 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Precies, en als ze hun interesse gaan verleggen naar Koeman, zal PSV ook wel een afkoopsom verlangen.
Nou.....

Meteen weg ermee
pi_51176529
komt de klassieker weer,

strik er om, worstebroodjes mee en wie gaat em op de fiets naar madrid brengen?!
.. als je dan toch aant fietsen bent, neem dan meteen Jol ofzo mee
  donderdag 5 juli 2007 @ 19:39:21 #251
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_51176884
Mensen ik heb een tijdje geleden gelezen dat Van Nistelrooij niet meer naar PSV terugkeert in de toekomst. Is dit een gerucht of feit?
pi_51177504
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 19:39 schreef HL_Dog43 het volgende:
Mensen ik heb een tijdje geleden gelezen dat Van Nistelrooij niet meer naar PSV terugkeert in de toekomst. Is dit een gerucht of feit?
Hoe kan iets wat in de toekomst ligt nou een feit zijn?
  donderdag 5 juli 2007 @ 20:05:41 #253
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_51177742
oja.. nee maar of het waar is dat ie dit misschien heeft gezegd. Zo bedoel ik het in feite.
pi_51177936
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 20:05 schreef HL_Dog43 het volgende:
oja.. nee maar of het waar is dat ie dit misschien heeft gezegd. Zo bedoel ik het in feite.
Hij heeft gezegd dat hij terug zou komen, darna heeft hij een keer gezegd dat hij niet per sé terug wilde komen. Hoezeer die uitspraken door de pers uit z'n verband zijn gerukt, weet ik niet. Daarnaast zijn mensen zo veranderlijk als het weer, dus als hij dat al gezegd zou hebben, kan hij er net zo goed morgen weer ander over denken.
pi_51178121
Hij zei een paar weken terug in Voetbal Insite, dat hij terug zou komen als hij niet meer het topniveau had van de top, maar ook weer niet te slecht was geworden voor PSV
pi_51179160
Hij wou ook zijn contract bij Man U uitdienen en dan terug naar PSV

Daar is het ook niet van gekomen
pi_51181338
Henk ten Cate is een held: hij prikkelt PSV (en AZ, en Feyenorod) nu al op uitstekende wijze:

http://www.nu.nl/news/1141614/41/Ajax_gaat_voor_de_titel.html
Wat een vrouw!
spits!
pi_51182750
Ik vind het niet zo prikkelend hoor. Een Ajax-coach moet elk jaar zeggen dat ie kampioen wilt worden. Alleen dat stuk over Perez is wat eenzijdig weergegeven.
pi_51184619
Tweede bod van PSV lijkt kansrijk.
  donderdag 5 juli 2007 @ 23:18:03 #260
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51184998
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 23:07 schreef -Mo- het volgende:
Tweede bod van PSV lijkt kansrijk.
bron?
PieAir
pi_51185125
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 23:18 schreef jpg97 het volgende:

[..]

bron?
quote:
5/7/2007 - Tweede bod PSV op Guardado lijkt kansrijk
(Gepost door RvN)

BRON: Medio Tiempo

Een tweede bod dat PSV vandaag heeft uitgebracht op Guardado lijkt kansrijk. Volgens de technisch directeur van Atlas heeft PSV een bod van 4,5 miljoen euro neergelegd voor 75% van de transferrechten. De directie van de club zal het voorstel vanmiddag bespreken. Volgens de Mexicaanse media wordt er binnen de club positief gereageerd op het nieuwe bod.
quote:
5/7/2007 - Clubs lijken dichtbij elkaar te komen, Atlas hoopt nog op Robert
(Gepost door RvN)

BRON: Sportsya

In een reactie op het twee bod van PSV op Guardado liet de voorzitter van de Mexicaanse club Atlas weten dat de club het bod van PSV nu analyseert. Het bod zou op diverse punten afwijken van hetgeen de Mexicaanse club had gevraagd. De transfersom zou wel in de buurt komen, maar onder andere de betalingswijze zou nog verbeterd moeten worden volgens de voorzitter. Atlas zou heel graag Robert in de deal willen betrekken. Afgaand op de uitlatingen van de voorzitter heeft PSV die er buiten gelaten. Atlas zou hem graag huren als onderdeel van de deal, maar volgens de voorzitter zal dat geen harde eis zijn in de onderhandelingen. PSV is echter in een juridische strijd verwikkeld met Betis, dat Robert overnam, maar hem nu niet meer wil betalen.
Aldus PSV Netwerk.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 6 juli 2007 @ 01:10:04 #262
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51188316
ziet er weer goed uit
DeLuna vindt me dik ;(
pi_51189073
Alles wijst er op dat we 3-5-2 of 3-4-3 gaan spelen komend seizoen .
pi_51189146
PSV in 3-4-3
pi_51191209
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 02:01 schreef cultheld het volgende:
Alles wijst er op dat we 3-5-2 of 3-4-3 gaan spelen komend seizoen .
---------------------Gomes------------------
-------Da Costa--Rajkovic--Salcido-------
Kromkamp--------Simons-------Guardado
-----------Aissati---------Afellay-----------
-----------Farfan-Lazovic/Koné------------

of

---------------------Afellay-------------------
--------Farfan----Lazovic----Koné---------

Zoiets dan? (mocht Guardado komen). Ziet er wel goed uit. Al weet ik nog niet zo goed of Rajkovic dit al kan...
  vrijdag 6 juli 2007 @ 10:39:38 #266
79837 Lemming22
pi_51193342
Dan kies ik voor die met Aissati erbij, vind het namelijk waardeloos als zijn talent verneukt wordt door de sloot middenvelders die we hebben.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 11:44:22 #267
152878 andre347
3, 4 en 7
pi_51195070
Aissati moet inderdaad gewoon spelen, hij is echt Nederlands grootste talent
pi_51197685
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 14:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik er niet gerust op ben. Valckx is volgens mij 1 van de weinigen die in een half jaar tijd 2x een "bijna zekere" transfer met één en dezelfde speler om zeep hielp
Achteraf een gouden greep die ons geld bespaard heeft. Voor een goed resultaat hebben we hem niet nodig gehad. En zo werkt het in het huidig voetbal bij een grote club uit een niet-voetballand met bescheiden budget.

No more Ball, no more Kluivert and no Luque.
pi_51197804
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:04 schreef okee6 het volgende:

[..]

Achteraf een gouden greep die ons geld bespaard heeft. Voor een goed resultaat hebben we hem niet nodig gehad. En zo werkt het in het huidig voetbal bij een grote club uit een niet-voetballand met bescheiden budget.

No more Ball, no more Kluivert and no Luque.
Inderdaad, dat we op de laatste dag alsnog kampioen zijn geworden had inderdaad meer met wijsheid dan geluk te maken.
pi_51198332
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:08 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Inderdaad, dat we op de laatste dag alsnog kampioen zijn geworden had inderdaad meer met wijsheid dan geluk te maken.
En ook dat moet je nuanceren, NEC en Utrecht leverden tegen ons beiden een uitmuntende prestatie als je dat afzet tegen hun overige wedstrijden. Excelsior in eigen huis daarentegen was ook voor ons lastig. En dat er één doelpunt tussenzat met Ajax, vergeet de foutjes van Gomes niet, hoevaak maakt hij die? PSV had de meeste marge, en daarom won het.

Anderzijds wat betreft wijsheid, welke voetbalclub begroot zijn club naar 30% CL-inkomsten? PSV Eindhoven. Ik ben blij dat ze op de administratie inmiddels hebben ingezien dat Guus z'n geluk niet achter heeft gelaten.
pi_51198975
Dit las ik op het forum van www.hattrick.org
quote:
ik heb gehoord dat Quaresma naar PSV komt
Zal toch niet?
pi_51199066
Alleen de Europese top kan hem betalen.
That's all folks!
  vrijdag 6 juli 2007 @ 13:47:34 #273
159022 AminBen
El Maestro
pi_51199165
25 miljoen willen ze
pi_51199483
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:42 schreef Paaskonijn het volgende:
Dit las ik op het forum van www.hattrick.org
[..]

Zal toch niet?
Die gaat al naar Feyenoord
pi_51199669
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo geweldig vind ik Porto ook weer niet
pi_51199725
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Atlético Madrid is ook in de markt. Dat is Europese middenmoot.
pi_51199764
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 14:01 schreef Kadoc het volgende:

[..]

Atlético Madrid is ook in de markt. Dat is Europese middenmoot.
Europese top qua geld.
pi_51199782
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 14:02 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Europese top qua geld.
Dan hebben we het over tig clubs.
pi_51204089
quote:
Transfer Guardado nog niet in stroomversnelling

6/7/2007 15:11

Atlas-voorzitter Fernando Acosta ziet nog haken en ogen bij de door PSV gewenste komst van middenvelder José Guardado.
Op de website van de Mexicaanse club zegt Acosta dat de overgang van zijn speler nog niet rond is. Acosta: 'Wij bestuderen nog het tegenvoorstel dat we van PSV hebben ontvangen. Dat voorstel bevat niet alle elementen die wij hebben voorgesteld.'

Vanzelfsprekend voeren financiële elementen daarbij de boventoon. Acosta: 'PSV wil het transferbedrag in drie termijnen betalen, maar wij willen dat de betaling sneller verloopt. Verder willen wij een deel van de eigendomsrechten van Guardado behouden.'

Acosta verder: 'Het is nodig dat onze juridische afdeling waakzaam blijft, zodat de belangen van Atlas zijn gewaarborgd. Wij hebben het verder met PSV gehad over Robert, die we eventueel zouden willen huren.' De Braziliaanse aanvaller werd afgelopen seizoen verhuurd aan Real Betis Sevilla en is in Eindhoven niet meer gewenst.

Acosta zei ook dat PSV niet is geconfronteerd met een deadline. 'We willen de transfer wel zo spoedig mogelijk afronden. Ik geloof dat dat wel gaat lukken. PSV is een serieuze club, ik verwacht geen problemen.'
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=94481/sc=b6e90e

Dit gaat goedkomen!
pi_51204489
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 08:35 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

of

Zoiets dan? (mocht Guardado komen). Ziet er wel goed uit. Al weet ik nog niet zo goed of Rajkovic dit al kan...
Die lijst van namen is niet slecht, wordt echt wat volgend seizoen o.a. ook door de aankopen van feijenoord
pi_51205464
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 08:35 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

of

Ik dacht meer hier aan:

-------------------Gomes---------------
-----Rajkovic---Da Costa----Salcido
-----------------Simons-----------------
------Aissati-----------Guardado------
---------------Afellay--------------------
------Farfán--Lazovic--Koné----------

Koeman zal wel hier voor gaan:

--------------------Gomes-------------------

Kromkamp---Addo---Da Costa--Salcido

Afellay-------Simons-------Guardado----

-------Farfán------Lazovic----Koné--------
  vrijdag 6 juli 2007 @ 16:41:05 #282
152878 andre347
3, 4 en 7
pi_51205474
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 16:02 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=94481/sc=b6e90e

Hopen dat het goed gaat goedkomen!
  vrijdag 6 juli 2007 @ 16:49:17 #283
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_51205733
quote:
Vanzelfsprekend voeren financiële elementen daarbij de boventoon. Acosta: 'PSV wil het transferbedrag in drie termijnen betalen, maar wij willen dat de betaling sneller verloopt. Verder willen wij een deel van de eigendomsrechten van Guardado behouden.'

Acosta verder: 'Het is nodig dat onze juridische afdeling waakzaam blijft, zodat de belangen van Atlas zijn gewaarborgd. Wij hebben het verder met PSV gehad over Robert, die we eventueel zouden willen huren.' De Braziliaanse aanvaller werd afgelopen seizoen verhuurd aan Real Betis Sevilla en is in Eindhoven niet meer gewenst.
Lekker is dat, wordt er straks veel betaald voor Guardado en dan gaat straks een gedeelte van de eventuele transferopbrengst weer terug. Dan moeten ze ook niet zo veel geld vragen

En Robert is toch allang verkocht of hoe heb ik dat?
Patat Friet
  vrijdag 6 juli 2007 @ 16:54:40 #284
152878 andre347
3, 4 en 7
pi_51205932
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 16:49 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Lekker is dat, wordt er straks veel betaald voor Guardado en dan gaat straks een gedeelte van de eventuele transferopbrengst weer terug. Dan moeten ze ook niet zo veel geld vragen

Nee ging iets fout met de transfer want Betis had een andere speler gekocht
pi_51206172
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 16:40 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik dacht meer hier aan:

-------------------Gomes---------------
-----Rajkovic---Da Costa----Salcido
-----------------Simons-----------------
------Aissati-----------Guardado------
---------------Afellay--------------------
------Farfán--Lazovic--Koné----------

Koeman zal wel hier voor gaan:

--------------------Gomes-------------------

Kromkamp---Addo---Da Costa--Salcido

Afellay-------Simons-------Guardado----

-------Farfán------Lazovic----Koné--------
Daarom snap ik nog steeds niet waarom psv Hofland niet heeft gekocht. Want dan had je Hofland samen met Da Costa achterin kunnen zetten. Dan kon Rajkovic zich mooi laten zien met invalbeurten want het is natuurlijk nog maar de vraag of het een echte versterking is. Nu heb je alleen Addo centraal achterin als man met "ervaring"
Koning.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 18:07:55 #286
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_51208293
Wordt die Beerens nou ineens zo overschat of ben ik de enige met die mening?

Op het EK speelde iedereen nou eenmaal goed en ik kan nou niet echt zeggen dat ik zo onder de indruk was van zijn spel voor het EK...Hij is nog jong ok maar ik geloof niet dat het een topper wordt
Patat Friet
pi_51208349
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 16:41 schreef andre347 het volgende:

[..]
quoteverneukert...
  vrijdag 6 juli 2007 @ 18:11:04 #288
152878 andre347
3, 4 en 7
pi_51208384
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 18:07 schreef ganzenherder het volgende:
Wordt die Beerens nou ineens zo overschat of ben ik de enige met die mening?

Op het EK speelde iedereen nou eenmaal goed en ik kan nou niet echt zeggen dat ik zo onder de indruk was van zijn spel voor het EK...Hij is nog jong ok maar ik geloof niet dat het een topper wordt
Iedereen speelde op het EK prima. Beerens wordt volgens mij echt wel overrated, hij is niet goed genoeg voor de Europese Top waar PSV hard op weg is om te komen.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 18:35:25 #289
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_51209009
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 18:11 schreef andre347 het volgende:

[..]

Iedereen speelde op het EK prima. Beerens wordt volgens mij echt wel overrated, hij is niet goed genoeg voor de Europese Top waar PSV hard op weg is om te komen.
In welk opzicht heb je her hier over?Want ik zie niet in dat PSV hard op weg is om bij de Europese Top te komen eerlijk gezegd.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 18:40:11 #290
152878 andre347
3, 4 en 7
pi_51209158
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 18:35 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

In welk opzicht heb je her hier over?Want ik zie niet in dat PSV hard op weg is om bij de Europese Top te komen eerlijk gezegd.
euhmm.. ik vond PSV best wel goed in de CL. Op sportief gebied niet op financieel gebied
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 6 juli 2007 @ 18:45:27 #291
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51209304
quote:

[..]

Ach dat gebeurt zo vaak, dat een club nog zoveel % van de doorverkoop krijgt, dat is praktisch hetzelfde als dat ze een deel van de eigendomsrechten behouden
DeLuna vindt me dik ;(
pi_51209317
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 18:35 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

Ik vind de huidige opstelling anders wel weer een champions league halve finale waardig
  vrijdag 6 juli 2007 @ 18:55:24 #293
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_51209615
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 18:45 schreef k3vil het volgende:

[..]

Ik vind de huidige opstelling anders wel weer een champions league halve finale waardig
Pardon?

Nou nee dat vind ik nou juist zekers te weten van niet.
Ik denk dat Koeman het vertrek van Cocu en Alex niet zo op kan vangen als Hiddink toen.Dus een halve finale nee.
Ze mogen weer blij zijn als ze de 2e ronde halen.
pi_51209647
quote:

[..]

Atlas wil tegen de 6 miljoen euro voor haar publiekslieveling. PSV biedt naar verluid 4.5 miljoen voor 75% van de rechten. De overige 25% staat gelijk aan 1,5 miljoen. Dus 6 miljoen in totaal.

Betis heeft een andere spits gekocht en wil ineens de transfer van Robert naar Betis ongedaan maken. PSV heeft hierop een rechtzaak aangespannen daar er een overeenkomst was voor 3.5 miljoen.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 19:02:07 #295
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_51209860
Betis moet betalen.Klaar.
Je gaat toch ook niet zeggen om een huiscontract ongedaan te maken omdat je al een ander huis heb gekocht.

Idioot gedoe.
pi_51214516
Zo, na ruim 2,5 jaar hier lurken in het topic ook maar eens reageren
quote:
6/7/2007 - Beerens vond stap naar Ajax te groot en koos voor Heerenveen

(Gepost door RvN)

Tegenover Voetbal International liet Roy Beerens weten dat hij ook naar Ajax kon. 'Tijdens het EK heeft mijn zaakwaarnemer contacten gelegd. Ajax had interesse, PSV wilde verlengen en er was belangstelling uit Spanje.'
PSV Netwerk
De keuze viel op Heerenveen. 'Ik wilde in Nederland blijven en Heerenveen is een mooie club. Na één gesprek wist ik genoeg. Ik heb ook niet meer met Ajax gesproken, die stap vond ik te groot. Als je meteen naar een grote club gaat kun je ver terugvallen.'
Bron PSV Netwerk

Is Ajaxdan zoveel groter dan PSV?
pi_51215129
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 21:17 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]

Bron PSV Netwerk

Dat is niet belangrijk. Beerens is een arrogant pisventje; Die past beter bij Ajax dan in Eindhoven.
pi_51215499
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 21:17 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]

Bron PSV Netwerk

Hee welkom.

Nee, hij vindt PSV blijkbaar ook te groot voor hem, anders had ie wel verlengd.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 22:07:03 #299
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_51216054
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 21:38 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat is niet belangrijk. Beerens is een arrogant pisventje; Die past beter bij Ajax dan in Eindhoven.
Lijkt me ook ja.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 22:32:59 #300
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51216918
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 21:49 schreef mcyodogg het volgende:
Nee, hij vindt PSV blijkbaar ook te groot voor hem, anders had ie wel verlengd.
Precies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')