Ik ook, dan zou hij na anderhalf seizoen alweer vertrekken.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:23 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Ik hoop dat hiermee de parallel met Huntelaar ophoudt.
Voor 10 miljoen hoor je mij niet klagenquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:47 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik ook, dan zou hij na anderhalf seizoen alweer vertrekken.![]()
Hoe hij het in de jeugd deed weet ik niet. Maar wat ik van hem gezien heb is hij idd een leuke speler, snel en zeker ook wel het nodige talent. Hoe zich dat ontwikkelt is altijd maar afwachten natuurlijk maar ik denk dat jullie er een goede aan hebbenquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Betreffende Roy Beerens, hoe heeft hij het bij PSV in de jeugd/opleiding/beloftes eigenlijk gedaan?? Bij NEC en onder Foppe een leuke speler om te zien, technische, goeie actie en gedreven. Wie van de die-hard PSV'ers heeft een goede omschrijving in een paar woorden/zinnen??
[..]
Voor 10 miljoen hoor je mij niet klagen
Leuk voor PSV (not)quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:13 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
http://www.sc-heerenveen.nl/web/show/id=42457/contentid=5221
En wat had PSV dan wel moeten doen? Hem speeltijd garanderen terwijl je Kone Farfan en Lazovic hebt?quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:00 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Leuk voor PSV (not)
Naar mijn mening had men dit niet moeten doen.
Verhuren voor een seizoen of 2 en dan kan je zien of hij zich zodanig heeft ontwikkeld dat ie misschien wel of niet klaar is voor PSV.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:14 schreef R4V3 het volgende:
[..]
En wat had PSV dan wel moeten doen? Hem speeltijd garanderen terwijl je Kone Farfan en Lazovic hebt?
Hij heeft nog een contract voor een jaar dat hij weigert te verlengen. Dan houdt het snel op he.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:23 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Verhuren voor een seizoen of 2 en dan kan je zien of hij zich zodanig heeft ontwikkeld dat ie misschien wel of niet klaar is voor PSV.
quote:“Once it was decided that Capello wouldn't continue, Mijatovic opened talks with Schuster, Koeman, Laudrup, Wenger... But without reaching an agreement with any of them. As a candidate, I thought Schuster would be the right fit for my philosophy, but when Mijatovic told me that Capello was the right call, I listened to him, just as I always do with those responsible for the sporting section. Now he does fit into our current situation.”
Die Duitser gaat daar toch gewoon tekenen?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:24 schreef djnospinzone het volgende:
http://www.realmadrid.com/articulo/rma40865.htm
[..]:D:D
uiteraard.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:27 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Die Duitser gaat daar toch gewoon tekenen?
Denk dat het gewoon een truc is om minder te betalen... hij wil weg, daar is niks meer aan te doenquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:28 schreef djnospinzone het volgende:
Madrid wil zijn contract niet afkopen
De voorzitter van Getafe maakte er ook geen probleem van. Inmiddels is het;quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:28 schreef djnospinzone het volgende:
Dus die komt gewoonquote:We moeten nog wel de contractduur en het salaris bespreken, maar ik denk niet dat dit een groot probleem zal vormen
Precies, en als ze hun interesse gaan verleggen naar Koeman, zal PSV ook wel een afkoopsom verlangen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:28 schreef djnospinzone het volgende:
Nou.....quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:34 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Precies, en als ze hun interesse gaan verleggen naar Koeman, zal PSV ook wel een afkoopsom verlangen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |