quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:35 schreef Mirri het volgende:
Lijst van mijn favoriete minder bekende of onbekende liedjes
Soms kloppen de clips op you tube niet bij het liedje en een enkele keer heb ik alleen een live versie kunnen viinden.
Air - Cherry Blossom Girl
Alizee - Veni Vedi Vici
Baby Bash - Suga Suga
Black Cats - Popfather
Bobby McFerrin - Common Threads
Creedence Clearwater Revival - Someday Never Comes
Feist - Lonely Lonely
Hanson - Lovesong
Iron and Wine - Naked As We Came
Karaja - She Moves
Kinnie Starr - Alright
Manish Vyas - Shivoham
Mr Airplane Man - How Long
Portishead - Roads
Tatu - Prostie Dvizheniya
Tatu - Doshitai Do Sta
Tatu - Stars
Tatu - Zavedi (echt fucking awesome)
The Organ - Brother
En dit is Maksim
Heb de OP even van een verfrissend ontwerp voorzienquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zie in de OP Suga Suga staan als nieuw? Volgens mij niet hoor
Fluorescent Adolescent nieuwe single Arctic Monkeys, erg lekker, weet nog niet of ie al gepost was.
donroyco, zie dat je hier ook weer een OP hebt gemaakt, goed bezig, zie ze overal opduiken![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:50 schreef Bullet-tooth het volgende:
Props donroyco!
Merciquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:51 schreef nipeng het volgende:
Zo even de afbeeldingen naar JPG omgezet en op images.fok.nl gepompt.
Wat een lekker nummer is dat zeg! Kwam net voorbij opquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:36 schreef donroyco het volgende:
Timbaland ft. Keri Hilson & D.O.E. - Way I are
Inderdaad...quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:20 schreef Smeich het volgende:
[..]
Wat een lekker nummer is dat zeg! Kwam net voorbij optmf
Ieder z'n keus he...quote:Op zondag 15 juli 2007 18:49 schreef AstroStart het volgende:
Wat een brakke nummers komen hier voorbij. Tijd voor een goed nummer met een fantastische clip:
Sophie Ellis Bextor - Today The Sun's On Us
inderdaad ....quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
Inderdaad...
net als:
Yves Larock - Rise Up
Haar album is uitstekend, maar deze single vind ik geen goede keuze. Het schijnt dat "If You Go" de vierde single gaat worden; dat is WEL een geweldig nummer. Als derde zou ik "If I Can't Dance" hebben gekozen.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:49 schreef AstroStart het volgende:
Wat een brakke nummers komen hier voorbij. Tijd voor een goed nummer met een fantastische clip:
Sophie Ellis Bextor - Today The Sun's On Us
I agree! Today The Sun's On Us vind ik een beetje een standaardplaatje. Ze zou eigenlijk moeten gaan voor 'If You Go' of 'Only One'.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Haar album is uitstekend, maar deze single vind ik geen goede keuze. Het schijnt dat "If You Go" de vierde single gaat worden; dat is WEL een geweldig nummer. Als derde zou ik "If I Can't Dance" hebben gekozen.
Dan kan Here comes the summer van Moke ook nog wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:59 schreef AstroStart het volgende:
KT Tunstall - Hold On
Die stemquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:36 schreef donroyco het volgende:
Timbaland ft. Keri Hilson & D.O.E. - Way I are
Is dat nu pas een single? Anyway, toffe gast, die Wudstik.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:55 schreef Molluck het volgende:
Ohja, ik denk niet dat dit de nieuwe Spacekees wordt, maar het ikzelf vind zijn album heel goed. Dit is de nieuwe single: Wudstik - De Flow
Bij DAC altijd al 1 van de beste gevonden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:10 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Is dat nu pas een single? Anyway, toffe gast, die Wudstik.
Ja klopt, een van de weinige NL hiphop/rap die ik wel tof vind.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:25 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Bij DAC altijd al 1 van de beste gevonden.
Naast Jiggy Djé en Grootmeester Jan.
Wel leuke clip is dat.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:48 schreef donroyco het volgende:
Mark Ronson ft. Lily Allen - Oh my God
Is al een oudje (2006), maar wel een fantastisch nummer! Waarschijnlijk de beste single van Lily Allen tot nu toe. Overigens is het een cover van de Kaiser Chiefs, maar dat weten de meesten vast wel hierquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:48 schreef donroyco het volgende:
Mark Ronson ft. Lily Allen - Oh my God
Komt nu pas voorbij op de muziekzenders...quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:41 schreef AstroStart het volgende:
[..]
Is al een oudje (2006), maar wel een fantastisch nummer! Waarschijnlijk de beste single van Lily Allen tot nu toe. Overigens is het een cover van de Kaiser Chiefs, maar dat weten de meesten vast wel hier
Op de betere radiozenders draaien ze hem ook al een paar maanden, vreemd alleen dat ze deze cover heeft uitgebracht, want ze heeft ook covers van Keane - Everybody's Changing en The Kooks - Naive gemaakt, die ik allebei beter vind...quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:54 schreef donroyco het volgende:
[..]
Komt nu pas voorbij op de muziekzenders...![]()
de making off (van de clip) is nu geplaatst als videoreply, erg mooi om te zienquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:05 schreef Longmen het volgende:
zZz-Grip Uitgeroepen tot beste toetsenist van NL. Wereldberoemd in het buitenland!
Alleen geen nieuw nummerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:28 schreef Fir3fly het volgende:
Editors - An End has a Start, wat een geweldig nummer. Hun tweede album is echt de moeite waard.
Als single wel dacht ik. Zo lang is ie toch nog niet uit?quote:
Hm ja zou kunnen, ben niet zo op de hoogte van singles. Dacht dat "A end has" de eerste single was, maar dat is dus niet zo?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als single wel dacht ik. Zo lang is ie toch nog niet uit?
Nope, 'Smokers Outside the Hospital Doors' was de eerste single. Ook een erg mooi nummer trouwensquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:42 schreef Longmen het volgende:
[..]
Hm ja zou kunnen, ben niet zo op de hoogte van singles. Dacht dat "A end has" de eerste single was, maar dat is dus niet zo?
Ik vind het eigenlijk maar weinig van KC weg hebben hoor.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:49 schreef AstroStart het volgende:
De nieuwe van de Sugababes: About You Now
Ik vind hem zelf wel aardig, niet geweldig (dat vind ik de Sugababes al sinds 2001 niet meer, sinds het vertrek van Siobhan), maar waarschijnlijk zal dit wel een top 10 hit worden in Nederland. Het klinkt erg radiovriendelijk en erg Kelly Clarkson.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:41 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk maar weinig van KC weg hebben hoor.
Anyhoo, dit is wat mij betreft wederom een overheerlijke, prachtige en ultiem catchy single van de beste meidengroep aller tijden. Hoe flikken ze het toch elke! keer! weer? Het blijft indrukwekkend hoe hun eerste singles altijd zo ongelooflijk fantastisch zijn. Komt ie:!
Die is al uit 2005quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:27 schreef Ace1 het volgende:
[..]
![]()
OT:
Plain white tees - Hey There Delilah
Die is al wel minstens een jaar oudquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:10 schreef Molluck het volgende:
The Killers - Bones
Ik wou hier een snode reply neerzetten, maar dit is idd niet de nieuwe singlequote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Die is al wel minstens een jaar oud.
De mooiste songs van Loose zijn nog niet uitgebracht (vind ik dan): Somebody to love, Glow, Wait for You en Afraid. Maar goed, die zijn ook minder main stream dan de rest.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:23 schreef AFX. het volgende:
Nelly Furtado - DO it.
Stond natuurlijk al op het album, maar zojuist de clip gezien.
Mijn persoonlijke favoriet van Loose.
En Goose - British Mode ookquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Die is al wel minstens een jaar oud.
Ik dacht zelf een paar weken terug dat het ook een nieuw nummer was. Wat blijkt, het staat al op haar debuutalbum uit 2000 (Gourmandises)quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:35 schreef VBVFV het volgende:
Alizee - veni vidi vici
Wat een prachtige meid is het toch![]()
Lekker nummertje iddquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:46 schreef Drumpie het volgende:
Shantel - Disko Partizani
http://www.youtube.com/watch?v=gViaOYgV8yI
Ik vind het swingend en wel grappig/mooi liedje
YouTube Niet te laat, maar wordt wel al (veel) gedraaid... Catchy nummer, blijft de hele dag in je hoofd zitten, goede achterban (zoon van Sting)quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Fiction Plane - Two sisters? Of ben ik gewoon laat![]()
September - Cry for you vond ik iets beterquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:41 schreef PieterBas het volgende:
September - Can't get over..
* PieterBas zit in Zweden.. en hoort dit een paar keer per dag. Erg catchy pop nummertje
Satellites vind ik toch net nog ietjes beterquote:September - Cry for you vond ik iets beter
Die single is ook al twee maanden uit, http://nl.youtube.com/watch?v=BQe83M9gzYI is pas écht een nieuwe single, dat wordt de volgende. Ik heb ze gezien op Pukkelpop, erg prettige stem heeft die zanger, veelbelovend bandje. Ga het album zeker checken.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:37 schreef Longmen het volgende:
Reverend and the Makers ~ Heavyweight champion of the world
heerlijk nummertje!! te beluisteren opquote:From the opening notes you can tell this lot are from Liverpool: they channel three decades worth of the city’s most tune-rich guitar bands, from The Pale Fountains in the ‘80s to The La’s in the ‘90s and The Coral in the Noughties. They might even be the next in that royal bloodline. Veteran producer John Leckie, who was behind an early version of the The La’s self-titled debut from 1990, certainly thinks they’re a bit special as he recently polished two tracks for them, which are currently on-line. The ecstatic Gimme Love is particularly fine.
The Troubadours’ debut single will be released in August.
Wow! geweldig nummer!quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Die single is ook al twee maanden uit, http://nl.youtube.com/watch?v=BQe83M9gzYI is pas écht een nieuwe single, dat wordt de volgende. Ik heb ze gezien op Pukkelpop, erg prettige stem heeft die zanger, veelbelovend bandje. Ga het album zeker checken.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:08 schreef Heroinjunk het volgende:
Justin Nozuka - After Tonight
Geen idee of ie hier al uit is, volgens mij niet. Maar die jongen heeft een stem als een juweeltje.
Die is al een half jaar geleden uitgebracht met maar een matig succes, helaas want ik ben ook erg fan van die gast. Maar Criminal is nu de nieuwe singlequote:Op zaterdag 1 september 2007 23:08 schreef Heroinjunk het volgende:
Justin Nozuka - After Tonight
Geen idee of ie hier al uit is, volgens mij niet. Maar die jongen heeft een stem als een juweeltje.
De Spencer & Hill remix is trouwens ook ubervet. Heerlijke bass.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:41 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk maar weinig van KC weg hebben hoor.
Anyhoo, dit is wat mij betreft wederom een overheerlijke, prachtige en ultiem catchy single van de beste meidengroep aller tijden. Hoe flikken ze het toch elke! keer! weer? Het blijft indrukwekkend hoe hun eerste singles altijd zo ongelooflijk fantastisch zijn. Komt ie:!
Ow, die Kanye West is lekkerquote:Op donderdag 13 september 2007 16:31 schreef SybrenK het volgende:
Nieuwe clips:
Kanye West Ft. T-pain - Good Life
http://nl.youtube.com/watch?v=urwTzs1Lx_w
The Opposites - Dom, Lomp & Famous ft. Dio & Willie Wartaal
http://nl.youtube.com/watch?v=Nn3WnzmiwMg
Hoeveel clips maakt Kanye per week?quote:Op donderdag 13 september 2007 16:31 schreef SybrenK het volgende:
Nieuwe clips:
Kanye West Ft. T-pain - Good Life
http://nl.youtube.com/watch?v=urwTzs1Lx_w
The Opposites - Dom, Lomp & Famous ft. Dio & Willie Wartaal
http://nl.youtube.com/watch?v=Nn3WnzmiwMg
Wauw, een mede-liefhebberquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:27 schreef Marble het volgende:
Ze zijn back!
Matchbox Twenty - How far we've come
Weer een heerlijk nummer (alsof ze ooit anders hebben).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |