whahahahahaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik heb je post een beetje aangepast om het op minder regels te hebben
Kuno, boefje!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Beter Casual-T
kan ik het helpen dat hij een lap text had gemaakt...!quote:
Wheheh, zeer juist! Wou nog bijna zeggen toen ik 'maar' een 7 had voor 'initiatief tonen' dat ik mijn hele stage druk heb lopen FOK!'en in plaats van het vragen naar nieuwe klusjes ed, maar kon het nog net inslikken..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Beter Casual-T
Een 8 voor: topic diarree, fokken, onzin uitkramen
Een 7 voor: informatieve posts, emailtjes naar vrienden en onzin websites bekijken
Luctorrrrrrquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemiddag allemaal
Ben eindelijk terug van shopppen (maatpak + bijbehorende schoenen) kopen
hallootjesquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemiddag allemaal
Ben eindelijk terug van shopppen (maatpak + bijbehorende schoenen) kopen
Die is al langs geweest hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@TT: Wat is/zijn stagaires? Ik neem aan dat daar stagiair(e)s mee bedoelt worden
Dat zijn hardwerkende stagiairesquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hey miss![]()
Is het bij jullie ook zulk mooi weer?
@TT: Wat is/zijn stagaires? Ik neem aan dat daar stagiair(e)s mee bedoelt worden
typo in de TTquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hallootjes
ben je geslaagd voor een pak+schoenen??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
voor als het ooit zover komt: FOTO!!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:17 schreef Leinonlein het volgende:
Ik ga als ik geld heb ook maar eens een mooi (mantel)pakje kopen denk ik.
daar heb ik ook 2 paar van, mooie en fijne schoenen voor een goede prijsquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
echte Emilio Salvatini schoenen
Ik had veel schoenen die gewoon zeer deden als ik er mee ging lopenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:17 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Die is al langs geweest hoor
Schoenen voor onder een pak kopen is echt een drama voor manenn vind ik, die schoenen zijn vaak veel te lomp, te saai of gewoon leluk! Ik ga als ik geld heb ook maar eens een mooi (mantel)pakje kopen denk ik.
Helaas heb ik veel te veel van dit soort schoenen, mij verleiden dmv hun uiterlijk en ondertussen kun je er niet op lopen, maar dan staan ze alweer in mijn kastquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had veel schoenen die gewoon zeer deden als ik er mee ging lopen
ik koop altijd maar één paar schoenen. En die schoenen draag ik totdat ze stuk zijn. En dan weer nieuwe scoren.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:23 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
mij verleiden dmv hun uiterlijk en ondertussen kun je er niet op lopen, maar dan staan ze alweer in mijn kast.
Dat vind ik wel weer mee vallen hoorquote:
Ja. Het zonnetje schijnt hier lekkerquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hey miss![]()
Is het bij jullie ook zulk mooi weer?
toen ik het vroeg goot het hier, maar nu is het weer droogquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja. Het zonnetje schijnt hier lekker
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben ff bellen naar London Dungeon (kan ik gelijk ff mijn Engels oefenen)
hier nietquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja. Het zonnetje schijnt hier lekker
Daar ga ik ook heen!!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
check for yourself![]()
http://www.thedungeons.com/
Pumps zijn sexyquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat vind ik wel weer mee vallen hoor
Hij is lekker bezigquote:
je ziet 'em vandaag hier ook niet hequote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ja die ETA die zegt weld at die daar in Azie is... maar volgens mij heeft hij het gewoon te druk met al die aanslagen van em...!
WIe?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:43 schreef DaFan het volgende:
Doei Casual![]()
![]()
Goeie bedanklijst ook, ik was Kus alweer bijna vergeten
huh, ehhhh, ik was ff afwezig, maar ben er weer......quote:
dus je hebt gemiddeld 50 posts per week gehaaldquote:
K ookquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij ook veel succes met je verdere carriere, hoop wel dat je hier nog af en toe langs komt voor de gezelligheid, dat ga ik namelijk ook doen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |