abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51119711
BE leuk he dat zwijmelen. Je klinkt echt helemaal roze wolkerig Geniet er maar van.

Piglet en Tigger gefeliciteerd met jullie mooie Pepijn Je klinkt heel goed. Geniet van die eerste zo byzondere weken.

Ik moet morgen voor de 20 weken scan. En ik ben zo benieuwd wat het is. Al maakt het ons helemaal niks uit, we willen het toch graag weten.
Het eten vind ik trouwens dit keer wel heel vervelend. Ik kan nou niet echt heel erg genieten of bedenken wat ik nou graag lust. Dat heb ik volgens mij niet eerder zo lang gehad. En soms ook nog wel misselijk. Voor de rest gaat het hier wel goed eigenlijk. Dat zachte voetjes getrappel is zo leuk, daar kan ik nou echt heel erg van genieten
  woensdag 4 juli 2007 @ 09:01:35 #127
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_51119736
Pepijn!
Wat een heerlijk mannetje! Veel geluk met hem Pig en Tig!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  woensdag 4 juli 2007 @ 09:02:14 #128
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_51119743
even een vraagje, is het normaal dat je tepels vervellen?? Er hangen allemaal velletjes aan...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 4 juli 2007 @ 09:03:32 #129
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_51119766
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 08:33 schreef Ticootje het volgende:
pff, ik ben nog niets aangekomen, in tegendeel zelfs. Ik ben nu zelfs afgevallen. Ik eet best weinig, omdat ik nog steeds last heb van misselijkheid. Vooral rond etenstijd, als ik eten ruik wordt ik helemaal naar.

Mijn ventje gaat vandaag de echo weer inscannen, dus ik zal m zo snel mogelijk weer posten.

Gelukkig gaat wel alles goed met de frummel, ondanks dat ik zo weinig eet. Over 3 weken mag ik weer. De verpleegkundige zei dat het er dan allemaal heel anders uit kan zien. Dat de misselijkheid dan weg is. Zo niet dan mag ik wat meenemen tegen de misselijkheid. Dat vroegen ze deze keer ook al, maar ik vind het zo eng om weer meer pillen te slikken tijdens de zwanegrschap.
Ticootje, ik weet hoe je je voelt. Ik ben in de eerste vier maanden zelf vijf kilo afgevallen en maakten we ons ook even zorgen. Maar alles bleek gewoon goed te gaan met het monstertje.
Maar dat maakt het niet minder onaangenaam, hé?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 4 juli 2007 @ 09:03:38 #130
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51119770
Lewis, dat herken ik wel.
Ik stond gisteren de spekjes voor de stamppot andijvie al uit te bakken toen ik die pan maar aan de kant gezet heb en lekker spaghetti heb gemaakt!
  woensdag 4 juli 2007 @ 09:03:54 #131
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_51119774
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 08:57 schreef Kleintje het volgende:

Ticootje, die misselijkheid is vreselijk voor jou. En dat niet willen/kunnen eten ook. Maar geloof me, je kleintje komt niets te kort. Die pakt wel van jou. Jammer dan dat mama eruit gaat zien als een zombie en zich slecht voelt!
Het is meer het eten wat ik eigenlijk moet eten.

Ik kan wel chips eten of koekjes. Maar als ik dan aardappels ruik wordt ik kotsmisselijk.

Nu zit ik bijvoorbeeld heerlijk mn manderijntje te eten en dat gaat dan weer heel goed. Ik ben gewoon raar.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_51119802
Nee hoor Ticootje, ik heb ondertussen geleerd dat je moet eten waar je trek in hebt, op het moment dat je daadwerkelijk trek hebt. Dat scheelt toch een hoop met lange tanden eten en bijbehorende misselijkheid.
om bestwil
  woensdag 4 juli 2007 @ 09:07:31 #133
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_51119837
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 09:03 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Het is meer het eten wat ik eigenlijk moet eten.

Ik kan wel chips eten of koekjes. Maar als ik dan aardappels ruik wordt ik kotsmisselijk.

Nu zit ik bijvoorbeeld heerlijk mn manderijntje te eten en dat gaat dan weer heel goed. Ik ben gewoon raar.
Helemaal waar, rare
Zwanger zijn is gewoon raar. Ik ging bij bepaalde dingen gewoon bijna over mijn nek als ik al aan het consumeren ervan dácht! Probeer voorlopig maar eventjes voldoende energie bij elkaar te snacken! En drink goed: thee, water... wat er ook maar ingaat en blijft. Sterkte
pi_51119839
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 19:59 schreef DaviniaHR het volgende:
Begin me nu wel een klein beetje zorgen te maken hoe ik de tijd vul, maar ach, komt wel goed.
1) uitslapen
2) James Patterson boeken lezen
3) Bezoek ontvangen wat voor je kookt

En verder horen we het wel, als je wat nodig hebt
  woensdag 4 juli 2007 @ 09:07:47 #135
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51119841
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 14:35 schreef p_iglet het volgende:
Zo maar ff een update hoe het hier nu gaat.

Pepijn is echt een super ventje!!

Gruwelijk eigenwijs. Hij doet alleen waar hij zin in heeft (goh van wie zou die dat nu hebben)
Want waarom zouden baby's veel moeten slapen, als je ook lekker uren rond kunt kijken. Dat is veeeeeel leuker .
En wat nou de eerste paar dagen zo veel mogelijk liefst om de 2 uur drinken. Pepijn doet gewoon niet eerder zijn mond open als dat hij daar zin in heeft. En drinkt dan ook meteen als een pitbullterrier . Dus daardoor komt borstvoeding hier ook prima op gang.
Afgelopen nacht wou hij na om 23.00 gedronken te hebben om 5.00 pas weer!!
Mag zo'n kleintje al zo lang zonder voeding dan
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 4 juli 2007 @ 09:07:52 #136
3744 Kleintje
op en top!
pi_51119843
Inderdaad... eten wat je kan eten en wil eten. Tegen heug en meug eten zorgt alleen maar voor nog meer misselijkheid.
Fruit is altijd goed, daar zitten ook goede dingen in. Zorg wel dat je vitaminen binnen blijft krijgen en voldoende vocht, dan kan je het erg lang uithouden.
  woensdag 4 juli 2007 @ 09:09:28 #137
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51119876
Wat lotusparel zegt!
Als je echt niks anders binnen krijgt dan iig maar gewoon het voedsel dat je wel binnen krijgt, ook al is dat niet keurig van de schijf van 5.
Dat komt wel weer na die 12 weken (als het goed is).

Tijdens de vakantie was ik na een week echt wel klaar met het eten uit het hotel en hield ik het elke dag bij een salade en een flinke berg frietjes met veel zout. En ook vorige week in Azie heb ik steeds frietjes bij de roomservice besteld als ik echt gewoon even iets wilde eten waar ik mezelf goed mee kon vullen om het zo maar te zeggen.
  woensdag 4 juli 2007 @ 09:10:14 #138
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_51119887
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 09:07 schreef Kleintje het volgende:
Inderdaad... eten wat je kan eten en wil eten. Tegen heug en meug eten zorgt alleen maar voor nog meer misselijkheid.
Fruit is altijd goed, daar zitten ook goede dingen in. Zorg wel dat je vitaminen binnen blijft krijgen en voldoende vocht, dan kan je het erg lang uithouden.
Dit en mijn post, Ticootje.
Overigens kun je ook proberen in etappes over de dag verspreid te eten. Ik kreeg op een bepaald moment ook mijn bord niet meer leeg. Ik at zo'n 6-8 keer per dag.
  woensdag 4 juli 2007 @ 09:12:33 #139
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51119930
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 08:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik doe er nog even eentje vanaf een enorme roze wolk hoor!
Heerlijk zo vanmorgen in de trein, geen boek bij me dus gewoon 20 minuten om te mijmeren en te zwijmelen.

Zat even terug te denken aan de dag van het testen en dat JustMe me belde en dat we samen zaten te janken aan de telefoon. Gelijk heb ik dan weer waterige oogjes.

Ik ben echt zo gelukkig! Over 6 maanden ligt er bij ons in huis zo'n ieniemini-mensje in een wiegje en dat is dan helemaal van ons.
Niemand die ik hoef te vragen of ik hem/haar even op mag pakken, niemand die zijn kind na een uurtje weer terug wel, gewoon helemaal van ons. Al wil ik er bij wijze van spreken de hele dag mee op m'n schoot zitten om verliefd naar te staren.

Het is allemaal zo leuk, zo echt, ik loop heerlijk trots met strakke dingetjes aan om dat buikje maar te showen.

Zat ook nog even aan de echo te denken en het maakt me idd geen fluit meer uit of het een jongetje of meisje is, het is gewoon ons kindje dan, en dat is wat telt!
Maar ik ben wel nog steeds stiknieuwsgierig hoor!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 4 juli 2007 @ 09:15:19 #140
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_51119991
quote:
[roze wolk enzo]
Ik had er niet over heen gelezen, hoor
Geniet er idd maar lekker van. Na al die jaren over al onze verliefdheid en roze wolken heen lezen, mag je nu eindelijk zelf zwijmelen!
  woensdag 4 juli 2007 @ 09:21:16 #141
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_51120101
Ooooh P_iglet nadat ik jouw verhaaltje heb gelezen kan ik helemaal niet meer wachten tot onze mini er is! Wat klink je heerlijk gelukkig!

Hier gisteren de gordijnen voor de babykamer opgehaald bij de Hema. Nu is de kamer dan echt af. Nou ja op wat kleine dingetjes na dan maar die gaan we waarschijnlijk komend weekend doen.

O en voor iedereen die nu nog geen idee heeft wat tijdens het verlof te doen: de dagen vliegen echt voorbij. Soms zie ik 's morgens best op tegen zo'n lange dag zonder iets maar voor ik het weet is het alweer 16 uur. Echt heel vreemd.
  woensdag 4 juli 2007 @ 09:59:22 #142
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_51120940
Roze wolken zijn leuk! Ik benin het algemeen niet veel verder gekomen dat het erg bijzonder is, maar plezierig is wat anders. Nu wordt het steeds leuker. (Mag ook wel met 33 weken zwangerschap...) Rugje begint zich te gedragen, bijna verlof, en het belangrijkste: als Guusje nu geboren wordt, is er eigenlijk helemaal niets aan de hand. Dan gaat hij een tijdje de couveuze in en heeft daar dan later (waarschijnlijk.hopelijk) geen last van. Geeft heel veel rust. En natuurlijk het feit dat hij later profvoetballer gaat worden (boksen vind ik eng) helpt natuurlijk ook

Vraagje: als Guusje nog veel ruimte heeft nu, betekent dat dan dat het eenklein kind is? Mijn buik(je) is ter hoogte van 34 weken, dus wel ruim, maar toch... Waarschijnlijk stel ik me weer aan, maar zowel PR als ik waren mini (2770 en 2760 g, resp) bij de geboorte, terwijl deze zwangerschap "soepeltjes" verloopt...

Ach, een mens moet zich ergens druk om maken, nietwaar?

En voor mijn verlof heb ik al een hele waslijst aan taken voor mezelf opgesteld, die nu heerlijk uitgesteld worden. Variërend van het verzorgen van de bank tot het herinrichten van de kast in de woonkamer.
En anders komt 12 juli het laatste Harry Potter boek uit, dus die moet gelezen worden, en daarna alle andere zes boeken weer om te zien wat je de vorige keren allemaal gemist hebt
Ik denk niet dat ik me de eerste tijd ga vervelen...

En als Guus weer een groeispurt dagje heeft, komt er sowieso niets uit mijn klauwen, dus dan is er weer een dag voorbij. Komt wel goed. Nu nog mijn uren vol krijgen voor werk...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_51121119
Frummel is zo lekker aanwezig steeds .
Zo nog even babykamer-muur bijwerken en verder ga ik vandaag lekker weinig doen .
Fake it till you make it...
  woensdag 4 juli 2007 @ 10:07:16 #144
3744 Kleintje
op en top!
pi_51121135
Lewis, spannend morgen. 20 weken alweer. Tijd vliegt echt!

Davinia, daar is weinig over te zeggen. Kan zijn dat het nog een groeispurt moet maken en nu wat achter ligt, of eerst voor heeft gelegen. Want je weet niet of je baarmoeder gewoon extreem is gegroeid, of dat je kind kleiner is. Of dat er veel vruchtwater is. Enige die dat kunnen zeggen dat zijn de verloskundigen. En ook pas na een echo.

Stiemie, heerlijk he, als het kamertje af is. Ik kan het ook niet laten om er af en toe binnen te wandelen om te kijken!
  woensdag 4 juli 2007 @ 10:30:31 #145
1762 YPPY
Yppiaans
pi_51121776
Jaar geleden liep ik hier ook nog rond, wat vliegt de tijd.

Kleintje, ik kan me voorstellen dat je het gehad hebt, zeker als je al zo vaak misleidende signalen hebt gehad. En die 3 cm, die had ik ook zonder het te merken.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 4 juli 2007 @ 10:39:26 #146
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_51122045
Ach, de verloskundige vond alles prachtig en mooi, dus ik maak me niet heel erg veel zorgen, en bij de pret-echo van 28 weken was het vruchtwater ook goed, dus het zal wel. En bij de vorige controle was hij (of mijn baarmoeder) ook heel goed gegroeid vond ze.
Over twee weken krijgen we hopelijk een schatting van het gewicht, want daar ben ik wel heel erg nieuwsgierig naar. Niet dat het sluitend is, natuurlijk, maar ben gewoon erg benieuwd.

Hebben jullie rare dromen? Ik droom alleenmaar over mijn werk en collega's. 1 keertje baby/bevallingsgerelateerd... Maar verder zijn we heeeeeel normaal
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_51122402
quote:
Ik doe er nog even eentje vanaf een enorme roze wolk hoor!
Heerlijk zo vanmorgen in de trein, geen boek bij me dus gewoon 20 minuten om te mijmeren en te zwijmelen.

Zat even terug te denken aan de dag van het testen en dat JustMe me belde en dat we samen zaten te janken aan de telefoon. Gelijk heb ik dan weer waterige oogjes.

Ik ben echt zo gelukkig! Over 6 maanden ligt er bij ons in huis zo'n ieniemini-mensje in een wiegje en dat is dan helemaal van ons.
Niemand die ik hoef te vragen of ik hem/haar even op mag pakken, niemand die zijn kind na een uurtje weer terug wel, gewoon helemaal van ons. Al wil ik er bij wijze van spreken de hele dag mee op m'n schoot zitten om verliefd naar te staren.

Het is allemaal zo leuk, zo echt, ik loop heerlijk trots met strakke dingetjes aan om dat buikje maar te showen.

Zat ook nog even aan de echo te denken en het maakt me idd geen fluit meer uit of het een jongetje of meisje is, het is gewoon ons kindje dan, en dat is wat telt!
Maar ik ben wel nog steeds stiknieuwsgierig hoor!
Dit is echt precies hoe mijn man en ik ook denken!
Altijd als er een kindje geboren was dan maar afwachten of je hem op schoot krijgt.
Straks kunnen we hem pakken wanneer we willen.

@Ticootje: Ik heb ook een tijdje gehad dat ik nauwelijks iet luste. Ik heb gewoon hetgeen gegeten wat ik wel luste. Beter iets dan niets in je maag lijkt mij.
Ik luste bv wel vla en dat heb ik veel gegeten en ook crackers inplaats van brood. En inderdaad chips en koekjes gingen er goed in.
Wat anderen ook zeggen eet gewoon wat je wel lust en drink er goed bij.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2007 10:55:35 ]
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:19:22 #148
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_51123302
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 08:57 schreef Kleintje het volgende:
BE... raar he... je wordt gewoon MAMA! Gewoon niet te bevatten dat er 2 harten in jou kloppen.
En, als het een jongetje is.... dat je dan gewoon al die tijd een piemel in je gehad hebt.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:20:17 #149
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51123329
Muts! Ik spuug recht mijn meloen tegen het scherm!
pi_51123543
LULLOL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')