Bron: www.uwv.nlquote:Bent u in dienst van een werkgever? Om uw zwangerschapsverlof en -uitkering (WAZO) aan te vragen, moet u dan de volgende stappen nemen:
1. Informeer uw werkgever 3 weken voor de ingang van uw verlof. De uitkering kan ingaan tussen 6 en 4 weken voor de dag na de datum dat u bent uitgerekend.
2. Uw werkgever stuurt UWV een aanvraag voor de WAZO-uitkering.
3. Geef uw werkgever een verklaring van uw verloskundige, gynaecoloog of huisarts waarin staat dat u zwanger bent.
dank voor de tip want lekker is het niet, maar een lekker broodje hawai erbij van bakkertje bart en dan vergeet ik de smaak van de thee welquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:07 schreef Tan het volgende:
@marlieske, schepje honing door de brandnetelthee doet wonderen voor de smaak!!
En kun je flink gaan stofzuigenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:45 schreef Kleintje het volgende:
Maar het is een stuk goedkoper dan van die ijscompressen en als de zak stuk gaat ben je hooguit een euro armer!
Leuk, een meissie!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:06 schreef Kleintje het volgende:
Gisteren toen ik bij de vlos was lag ukkie met de rug wat krom, wat met de rug naar voren. Dus vandaar dat ik bijna niets voelde. trapjes en stompjes gaan dan richting achterkant.
Nu is het ruggetje duidelijk links te voelen (voor de kijkers rechts) en de billetjes ook links.
Madam probeert haar benen te strekken lijkt wel want soms voel ik rechts (voor de kijkers links) dus een voet tussen mijn ribben.
Wat leukquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:22 schreef Kleintje het volgende:
En dat ligt allemaal in inpakpapier in de kast.
randa_v dankjewel voor de linkjes, het is mij nu duidelijk! heb verder niet zo'n lastige werkgever (zeg maar gerust, heb een hele lieve werkgever), maar voor haar is dit ook de eerste keer,quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:37 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Bron: www.uwv.nl
De eerste quote is vanuit werkgever en de tweede vanuit werknemer.
Zegt helemaal niks hoor, want dat monstertje hier danste lekker mee met de weeėn. Verpleegkundige vond het dolkomisch, ik ook want het deed geen pijn. Mja, Ken was dan ook niet bepaald een dikkerd: 2690 g. Dus dit zegt eigenlijk ook helemaal niksquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:58 schreef phileine het volgende:
Oe kleintje, heeft pinda nog zoveel ruimte om te bewegen? Ik wil je niet ontmoedigen, maar dat betekent meestal dat ze nog wel een tijdje willen blijven zitten. Vaak is het een teken van naderende bevalling als ze wat stiller worden, omdat ze gewoon geen ruimte meer hebben. Hou je het nog vol allemaal?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:17 schreef Gaoxing het volgende:
Zit je in de VS, Renda?
Wat liefquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:27 schreef DeLiedje het volgende:
Ik heb de mama vitamines van vsm... met ook foliumzuur en bijvoorbeeld minder vit A als in normale multivitaminen-tabletten...
Verder heb ik weinig te melden, behalve dan dat ik echt een soort van schopjes voelsinds een aantal dagen...
Eerst waren het meer belletjes en fladdertjes, nu voelt het zoals het voelt wanneer je met het topje van een vinger in je handpalm duwtheerlijk! nog niet constant hoor, vooral als ik in bed of op de bank lig... Maar soms ook gewoon ineens als ik zit te werken aan m'n naaimachine of achter de pc zit (te Fokken ipv te werken
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |