abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51087762
quote:
Bent u in dienst van een werkgever? Om uw zwangerschapsverlof en -uitkering (WAZO) aan te vragen, moet u dan de volgende stappen nemen:

1. Informeer uw werkgever 3 weken voor de ingang van uw verlof. De uitkering kan ingaan tussen 6 en 4 weken voor de dag na de datum dat u bent uitgerekend.
2. Uw werkgever stuurt UWV een aanvraag voor de WAZO-uitkering.
3. Geef uw werkgever een verklaring van uw verloskundige, gynaecoloog of huisarts waarin staat dat u zwanger bent.
Bron: www.uwv.nl

De eerste quote is vanuit werkgever en de tweede vanuit werknemer.
pi_51088465
Kleintje wat lekker dat je nog een nacht goed geslapen hebt. Als je uitgerust bent zien dingen er vaak toch wat anders uit! Ik wens je goede nachten tot pinda zich echt gaat aandienen .
Fake it till you make it...
  dinsdag 3 juli 2007 @ 12:28:04 #53
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_51089451
Wat een mooie baby.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 12:33:21 #54
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_51089676
Pepijn is erg lief!!
Doet hij het goed? Ben erg benieuwd hoe het met P_iglet gaat nu.

In ieder geval heel veel succes gewenst voor tentamen de 17e !!! Alvast een paar jompels voor extra hulp

Bij mijn werk heb ik alleen zo'n zwangerschapsverklaring moeten geven (2 keer, want ze was de eerste kwijt ) en even met de mevrouw van pz de begin- en einddata van mijn verlof vastgesteld. Dat was het.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 12:46:59 #55
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_51090172
Wat een lieve Pepijn Mooi hoor!!

En wat een gedoe met alle werkperikelen hier, ik geloof dat ik me maar gelukkig prijs met een werkgever die daar niet zo moeilijk over deed/doet. Succes allen!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 3 juli 2007 @ 12:55:29 #56
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_51090474
Gefeliciteerd P_iglet en T_igger. Lief hoor.
En P_iglet probeer maar lekker rustig aan te doen totdat je weer dingen moet straks. Veel geluk.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 13:15:51 #57
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_51091157
Leuk kindje zeg!
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  dinsdag 3 juli 2007 @ 13:17:16 #58
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_51091206
Oooh wat een scheetje die Pepijn, viel mij ook meteen op die lange nageltjes die krijgt van de week zijn eerste manicure
Shirtje trouwens ook erg leuk, heb dezelfde hier in het wit liggen Al mooi schoon ligt het te wachten op de vulling

Deepfreeze mentholpoeder werkt wel redelijk tegen de jeuk.... en ja gewoon lekker ongegeneerd krabben

Hier alleen een zwangerschapsverklaring hoeven inleveren bij de werkgever de rest hebben hun geregeld met het uwv. Hoe mijn baas de andere zaken heeft geregeld..... kan beter zwijgen denk ik

Vandaag contact met mijn advocaat gehad, de werkgever wil liever niet naar de rechter toe, hun advocaat ziet nu wel in dat mijn relaas meer strookt met de waarheid als die van mijn werkgever
Dus nu kan er gesproken gaan worden over een reeel en eerlijk accoord om afscheid van ze te gaan nemen na mijn verlof. Ben zo blij als ik straks bevallen ben en weer wat orde op zaken kan gaan stellen... heb nu het idee met alles op de wachtbank te zitten. En dat ligt niet in mijn aard... ben liever actief bezig.
Van de week eens bellen of de lieve detacheringsdame mijn cv al heeft doorgespeelt, was een erg leuke baan

Vandaag bij de vlos geweest, alles was weer keurig ze steekt haar handen er niet voor in het vuur maar pinda ligt ws met de billen mijn longen te pletten en veel ruimte is er niet meer over (ik ben gewoon te klein!!) Verder mag ik aan de lekkere *blegh* brandnetelthee om toch wat vocht af te drijven want ze vond mijn pootje ook wel erg dik worden, dus net de eerste overheerlijke kop thee op
Zo lang verhaal maar tja heb verlof dus tijd zat
Mama van Isa en Ties
pi_51092002
pepijn wat ben je mooi en stoer!!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_51092884
p_iglet en t_igger, gefeliciteerd met Pepijn!!

Wat een mooi mannetje
Variety is the spice of life
  dinsdag 3 juli 2007 @ 14:07:45 #61
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_51092981
@marlieske, schepje honing door de brandnetelthee doet wonderen voor de smaak!!
  dinsdag 3 juli 2007 @ 14:11:31 #62
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_51093104
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 14:07 schreef Tan het volgende:
@marlieske, schepje honing door de brandnetelthee doet wonderen voor de smaak!!
dank voor de tip want lekker is het niet, maar een lekker broodje hawai erbij van bakkertje bart en dan vergeet ik de smaak van de thee wel
Mama van Isa en Ties
pi_51093872
Zo maar ff een update hoe het hier nu gaat.

Pepijn is echt een super ventje!!

Gruwelijk eigenwijs. Hij doet alleen waar hij zin in heeft (goh van wie zou die dat nu hebben)
Want waarom zouden baby's veel moeten slapen, als je ook lekker uren rond kunt kijken. Dat is veeeeeel leuker .
En wat nou de eerste paar dagen zo veel mogelijk liefst om de 2 uur drinken. Pepijn doet gewoon niet eerder zijn mond open als dat hij daar zin in heeft. En drinkt dan ook meteen als een pitbullterrier . Dus daardoor komt borstvoeding hier ook prima op gang.
Afgelopen nacht wou hij na om 23.00 gedronken te hebben om 5.00 pas weer!!

Met mij gaat alles ook redelijk. Ik kom zelfs zonder problemen het trappetje van de hoogslaper op en af . Alleen zitten gaat af en toe niet zo makkelijk vanwege een zooitje hechtingen en ik flink last van naweeen.

De kraamzorg hier is prima. Onze badkamer is nog nooit zo schoon geweest .Ze zijn ook echt super flexibel. Dus komend weekend als t_igger weer moet werken komen ze wat langer en dan donderdag en vrijdag als hij nog thuis is wat korter. Zodat ik niet meteen uren met die kleine alleen ben.

Ik ben zo verliefd
  dinsdag 3 juli 2007 @ 14:41:25 #64
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_51094073
Oh wat klinkt dat allemaal heerlijk P_iglet!!! Geniet ervan.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 14:47:01 #65
3744 Kleintje
op en top!
pi_51094267
Klinkt heerlijk p_iglet!
Geniet heerlijk van hem en laat je goed verwennen door de kraamverzorgster! Daar is ze voor!
  dinsdag 3 juli 2007 @ 14:48:28 #66
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_51094325
Wat een schatje ben je Pepijn! P_iglet en T_igger, wees maar vooral verliefd

Kleintje, slaap maar lekker nog een paar dagjes met rust enzo hé? Je weet wat ze zeggen, hé? 'Stilte voor de storm'.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 15:11:58 #67
3744 Kleintje
op en top!
pi_51095165
Lijkt me wel wat, meer van zulke nachten. Dit is echt heerlijk.

Op dit moment is er een illegaal feestje in mijn buik.
Draait alle kanten op en je ziet mijn buik echt vreselijk bewegen.
Niet pijnlijk, af en toe even mijn ribben die wat meer druk krijgen, maar het is vooral erg grappig.
Lekker dan... nu al illegale feestjes geven zonder dat papa en mama uitgenodigd zijn!
  dinsdag 3 juli 2007 @ 15:15:14 #68
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_51095278
Marlieske: bleekselderij helpt ook

Niet in de brandnetelthee dan he, gewoon in de sla.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 15:25:34 #69
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_51095651
P_iglet, wat klink je lekker fijn. Pepijn is prachtig!!
Hier weer een check up gehad. Buik en baby groeien goed. Ik ben zo smoor op onze mini. Nog maar 10 weken!! (En, en... als hij/zij zo vroeg komt als Luuke nog maar iets minder dan 9 weken. Neen, ik zal me er niet op instellen! En het allerliefste aan het verlossersbezoek... Ze ging het hartje luisteren, en Luuke legde haar handje ook op mijn buik, om de baby te horen. Mijn kinderen....
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 3 juli 2007 @ 15:39:17 #70
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51096065
Lishe! Super!
Ik zat me vanmorgen nog af te vragen wanneer er weer een update zou komen van je.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 15:45:24 #71
3744 Kleintje
op en top!
pi_51096263
Jeee Lishe... ook nog maar 10 weken.
Wat vliegt de tijd zeg!!!!

Marlieske... koop voor je pootjes een zak diepvriesdoperwten.
Deze kan je heerlijk om je voeten heen leggen, lekker goed koelen.
Daarna weer invriezen voor een volgende keer.
nee... de erwten zijn niet meer geschikt voor consumptie
Maar het is een stuk goedkoper dan van die ijscompressen en als de zak stuk gaat ben je hooguit een euro armer!
  dinsdag 3 juli 2007 @ 15:48:14 #72
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_51096357
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 15:45 schreef Kleintje het volgende:
Maar het is een stuk goedkoper dan van die ijscompressen en als de zak stuk gaat ben je hooguit een euro armer!
En kun je flink gaan stofzuigen
  dinsdag 3 juli 2007 @ 15:54:46 #73
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_51096613
Dank je BE. Ik merk dat ik echt veel te weinig met anderen bezig ben, alleen maar ons. En Deliedje natuurlijk, maar die hoort bij mijn eigen wereldje zegmaar. Dus veel meer dan af en toe een update heb ik niet te zemelen. Belangrijker: Als straks baby2 gearriveerd is heb ik genoeg credits nog om ongegeneerd te spammen.

En nog een noot van lief... Hij heeft mijn geliefde voedingskussen omgedoopt tot Dam. Die ligt als een soort scheidingswand tussen ons in in bed. heb echt last van dat schaambot (zo heet dat toch? of schaambeen?) Ik geloof dat het voortraject beter was voor ons love-life.
pi_51096763
Het klinkt heerlijk p_iglet, geniet samen van dat heerlijke ventje.

Oe kleintje, heeft pinda nog zoveel ruimte om te bewegen? Ik wil je niet ontmoedigen, maar dat betekent meestal dat ze nog wel een tijdje willen blijven zitten. Vaak is het een teken van naderende bevalling als ze wat stiller worden, omdat ze gewoon geen ruimte meer hebben. Hou je het nog vol allemaal?

Die van die erwten is wel goed, vooral omdat die kleine balletjes een stuk lekkerder aanvoelen aan je voeten dan zo'n plak ijscompres, dat vond ik tenminste. Ik deed er nog altijd een plastic tasje omheen, dan is het ook iets minder koud en helpt tegen het scheuren.
mooi he, alles
pi_51096900
Lishe
mooi he, alles
  dinsdag 3 juli 2007 @ 16:06:18 #76
3744 Kleintje
op en top!
pi_51097023
Gisteren toen ik bij de vlos was lag ukkie met de rug wat krom, wat met de rug naar voren. Dus vandaar dat ik bijna niets voelde. trapjes en stompjes gaan dan richting achterkant.
Nu is het ruggetje duidelijk links te voelen (voor de kijkers rechts ) en de billetjes ook links.
Madam probeert haar benen te strekken lijkt wel want soms voel ik rechts (voor de kijkers links) dus een voet tussen mijn ribben.

Het is niet meer zoals vroeger, echt van die trappen, het is meer geschuif. Dus ook niet pijnlijk. Maar het geeft leuke golfbewegingen in mijn buik.

Enne, zoals ik me gisteren en vandaag voel... zo hou ik het nog wel vol!

Idd. wat Phileine zegt... een extra plastic tasje er omheen. Het hielp bij mij beter dan voetjes omhoog, koud badje of vochtafdrijvende goedjes. Alhoewel ik het geen straf vind om stengels bleekselderij te eten!
  dinsdag 3 juli 2007 @ 16:08:06 #77
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_51097096
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 16:06 schreef Kleintje het volgende:
Gisteren toen ik bij de vlos was lag ukkie met de rug wat krom, wat met de rug naar voren. Dus vandaar dat ik bijna niets voelde. trapjes en stompjes gaan dan richting achterkant.
Nu is het ruggetje duidelijk links te voelen (voor de kijkers rechts ) en de billetjes ook links.
Madam probeert haar benen te strekken lijkt wel want soms voel ik rechts (voor de kijkers links) dus een voet tussen mijn ribben.
Leuk, een meissie!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_51097143
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 16:08 schreef Sugar het volgende:

[..]

Leuk, een meissie!
Hihi.
Ik geef het op om te zeggen dat je je verspreekt, kleintje..
  dinsdag 3 juli 2007 @ 16:13:18 #79
3744 Kleintje
op en top!
pi_51097293
hahaha.... doe ik het gewoon weer!
Ach... vind dat ik het aardig lang heb volgehouden!
Hier thuis weet ik me er steeds uit te redden!
Jerry zei vorige week nog dat ie heel erg sterk het gevoel heeft dat het een jongen is. Terwijl ie eerder vaak dacht dat het een meisje was.
Hij weet het nog steeds niet zeker...
Maar af en toe zou ik het het liefst gewoon willen zeggen.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 16:16:45 #80
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_51097427
Weet je partner het niet Kleintje? Knap dat je het voor je kan houden!
Maar een meisje, Hoera!
  dinsdag 3 juli 2007 @ 16:22:21 #81
3744 Kleintje
op en top!
pi_51097668
nope, hij weet het niet. Het was overduidelijk te zien op de echo's, maar hij zag het niet en wil het dus niet weten.

Heb me wel vaker versproken, maar heb inmiddels door dat hoe meer je er zelf over inzit dat je jezelf versproken hebt, hoe meer het opvalt.
Dus de keren daarna noem ik expres het andere geslacht.
De specifieke meisjesdingen heb ik gewassen en gestreken op een dag dat hij lang van huis was.
En dat ligt allemaal in inpakpapier in de kast.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 16:24:18 #82
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_51097745
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 16:22 schreef Kleintje het volgende:
En dat ligt allemaal in inpakpapier in de kast.
Wat leuk
  dinsdag 3 juli 2007 @ 16:25:38 #83
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_51097797
En hij lurkt niet stiekem mee op FOK? ...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_51098211
Was ik me ook aan het afvragen
Hier is het omgekeerd: ik weet van 'niets' en vriendlief weet het wel. De geslachtsgebonden kleertjes liggen ook netjes verstopt hier, die moeten nog wel gewassen en gestreken worden later.
Mijn vader en mijn vriend hebben zich een paar keer versproken en nu zit vriendlief (denk ik hč) vaak in de andere vorm over het kindje te praten.
Het werkt in elk geval, ik begin zelf terug meer te twijfelen of het nu een jongetje of een meisje wordt...
pi_51098917
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:37 schreef Randa_v het volgende:

[..]

Bron: www.uwv.nl

De eerste quote is vanuit werkgever en de tweede vanuit werknemer.
randa_v dankjewel voor de linkjes, het is mij nu duidelijk! heb verder niet zo'n lastige werkgever (zeg maar gerust, heb een hele lieve werkgever), maar voor haar is dit ook de eerste keer,

gaaf kleintje, een meisje!

super p_iglet, geniet er volop van!

lishe wat lief die 2 kinders van je!

ik weet niet wat het wordt... wilde het erg graag weten, maar echt duidelijk was het niet, vk had een vermoeden, die sprak ze wel uit (na duidelijk gezegd te hebben dat manlief het niet wilde weten grr) maar ook dat vermoeden werd toch teruggedraaid, de navelstreng lag er voor...
  dinsdag 3 juli 2007 @ 17:18:17 #86
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_51099541
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 15:58 schreef phileine het volgende:

Oe kleintje, heeft pinda nog zoveel ruimte om te bewegen? Ik wil je niet ontmoedigen, maar dat betekent meestal dat ze nog wel een tijdje willen blijven zitten. Vaak is het een teken van naderende bevalling als ze wat stiller worden, omdat ze gewoon geen ruimte meer hebben. Hou je het nog vol allemaal?
Zegt helemaal niks hoor, want dat monstertje hier danste lekker mee met de weeėn. Verpleegkundige vond het dolkomisch, ik ook want het deed geen pijn. Mja, Ken was dan ook niet bepaald een dikkerd: 2690 g. Dus dit zegt eigenlijk ook helemaal niks
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_51099727
P_iglet, geniet er lekker van hoor! Fijn dat het goed lukt ook met het stapelbed (leuk dat je het even vermeld, want volgens mij waren er nogal wat mensen die dat niet hadden verwacht ).

Lishe wat ga je hard, nog maar 10 weken! Haha "de Dam", klinkt erg knus zo in bed, maar niet heus .

Kleintje, wat een gezellig kind, feestjes vieren zonder papa en mama uit te nodigen . Haha.

Onze Frummel is vandaag ook druk, natuurlijk vanmorgen toen ik probeerde het te filmen met de camera tijdens het vaste gymmomentje van die kleine, was het bijzonder stil . Klein eigenwijsje .
Maar nu wordt er weer flink bewogen!
Fake it till you make it...
pi_51100014
Mikael heeft ook tot aan de geboorte flink gefeest hoor. Ik voelde en zag hem tijdens de weeen nog met zijn kontje van de ene kant naar de andere kant draaien. Want hij schoot zelfs nog opeens een heel stuk opzij waardoor de vlos dacht dat ie in een stuit ging liggen Maar dat was gelukkig niet gebeurt. Pas toen ik een beetje mee mocht drukken werd ie rustig, maar ja toen kwam is met zijn koppie vast en kon ie ook niks meer
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  dinsdag 3 juli 2007 @ 17:37:02 #89
11682 Moonah
Jolie femme
pi_51100163
Oeh, Pepijn is écht een Pepijn. Klein kaboutertje...
Fijn dat de BV lekker op gang komt P_iglet!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ōk wir.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 17:43:20 #90
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51100398
Ik heb totaal over je update heen gelezen p_iglet!
Wat klink je goed zeg! Houden zo!
  dinsdag 3 juli 2007 @ 17:51:39 #91
175463 Renda
Dutchie gone USA
pi_51100717
Hahaha, Nijna! Stiekum zijn ze he?

Gisteren voor het eerst het hartje gehoord, het was even zoeken en na heeeeeeeeeel veel gerommel (aka wegzwemmen van de doppler) een hele snelle hartslag van 168 slagen p/m

Onze vroedvrouw kijkt wel anders aan tegen voedingsadvies dan in Nederland.
Volgens haar moet ik oa heel weinig brood en pasta eten, terwijl het voedingsadviescentrum juist aangeeft gemiddeld 6 sneetjes brood per dag te eten en 200 gram pasta/aardappelen ect.

Ook vitamines hier worden me aangesmeerd als nooit tevoren. Nu lees ik op de website van het voedingsadviescentrum dat tijdens zwangerschap alleen foliumzuur en vitamine D nodig is om in te nemen. eventueel een multi-preparaat, goed, dat kan natuurlijk nooit kwaad. Wat slikken jullie?
Me too, was a rebellious teen once. To be honest, I still am, with the exception that I now focus on what truly makes this world go mad: government agency's and their political bullcrap instead of my parents and family
  dinsdag 3 juli 2007 @ 17:57:48 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51100920
Ik slik een multi-vitamine, de 'zwanger zijn' van de etos. Gewoon voor mijn eigen gevoel ter aanvulling op mijn eten. Of het echt nodig is en werkt, geen idee, maar ik heb zo wel het idee dat ik dingen aanvul mochten er tekorten zijn.

Over de rest van dat voedingsadvies, dat vind ik maar raar hoor.
Mss bedoelt ze alleen dat je daar niet compleet mee 'overboard' moet gaan of zo? Omdat het wel flink aan kan zetten dan? Dat je beter extra groente kan eten ipv extra brood of zo?
Ik zou geloof ik toch de neiging hebben het nederlandse advies aan te houden.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 18:03:43 #93
175463 Renda
Dutchie gone USA
pi_51101094
ja, dat heb ik ook BE.
Nu eet ik ook niet extreem veel brood ofzo, 6 sneetjes per dag, moet er niet aan denken, maar ook bv fruit (ik gaf aan 's ochtend vaak banaan en perzik te eten, met een bakje yoghurt, eet wat makkelijker dan een boterham met kaas) moest ik mee oppassen volgens haar, ik moest veel vlees en nog meer vlees en nog veel meer vlees eten (proteine)
Nu vind ik de Amerikaanse stijl van eten niet echt je van het (zeg maar rustig erg ongezond), en om 's ochtends vlees te gaan braden? Nee dankje, lijkt me ook niet echt gezond
Me too, was a rebellious teen once. To be honest, I still am, with the exception that I now focus on what truly makes this world go mad: government agency's and their political bullcrap instead of my parents and family
pi_51101095
Ik slik Gravitamon (multivitaminen) dat is voor vrouwen met een kinderwens, zwangerschap of net bevallen. Zit dus ook de juiste hoeveelheid voliumzuur in.

Ik kreeg net van de huisarts een tip voor dames met een lage bloeddruk en veel duizeligheid (zoals ik zelf) die bijv geen drop lusten . Zoethout thee schijnt dezelfde stoffen te bevatten als wat er in drop zit en kan net het verschil maken tussen dizzy of minder/niet dizzy
  dinsdag 3 juli 2007 @ 18:07:43 #95
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51101215
Nou nee, dat lijkt bijna op een South Beach zwangerschapdieet.
En dat terwijl ik nou juist zou zeggen dat je met vlees moet matigen.
Gewoon normaal blijven eten dus.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 18:17:51 #96
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_51101525
Zit je in de VS, Renda?
pi_51101537
Renda ik denk dat je gewoon moet eten wat je zelf lekker vindt en wat niet schadelijk is voor je kind. Dus als jij 's morgens lekker perzik met banaan en yoghurt wilt eten gewoon doen. Vlees bakken en braden doe je in vet en dat is niet bepaald gezond om heel veel van binnen te krijgen.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 18:27:53 #98
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_51101857
Ik heb de mama vitamines van vsm... met ook foliumzuur en bijvoorbeeld minder vit A als in normale multivitaminen-tabletten...

Verder heb ik weinig te melden, behalve dan dat ik echt een soort van schopjes voel sinds een aantal dagen...

Eerst waren het meer belletjes en fladdertjes, nu voelt het zoals het voelt wanneer je met het topje van een vinger in je handpalm duwt heerlijk! nog niet constant hoor, vooral als ik in bed of op de bank lig... Maar soms ook gewoon ineens als ik zit te werken aan m'n naaimachine of achter de pc zit (te Fokken ipv te werken )
  dinsdag 3 juli 2007 @ 18:30:23 #99
175463 Renda
Dutchie gone USA
pi_51101945
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 18:17 schreef Gaoxing het volgende:
Zit je in de VS, Renda?
Mijn man is Amerikaan.
Dank voor jullie advies, ik blijf gewoon eten als ik altijd doe, lekker gezond, biologisch en gevarieerd
  dinsdag 3 juli 2007 @ 18:33:51 #100
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_51102043
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 18:27 schreef DeLiedje het volgende:
Ik heb de mama vitamines van vsm... met ook foliumzuur en bijvoorbeeld minder vit A als in normale multivitaminen-tabletten...

Verder heb ik weinig te melden, behalve dan dat ik echt een soort van schopjes voel sinds een aantal dagen...

Eerst waren het meer belletjes en fladdertjes, nu voelt het zoals het voelt wanneer je met het topje van een vinger in je handpalm duwt heerlijk! nog niet constant hoor, vooral als ik in bed of op de bank lig... Maar soms ook gewoon ineens als ik zit te werken aan m'n naaimachine of achter de pc zit (te Fokken ipv te werken )
Wat lief Nu nog wel tenminste
Saartje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')