Oooh wat een scheetje die Pepijn, viel mij ook meteen op die lange nageltjes die krijgt van de week zijn eerste manicure
Shirtje trouwens ook erg leuk, heb dezelfde hier in het wit liggen
![]()
Al mooi schoon ligt het te wachten op de vulling
![]()
Deepfreeze mentholpoeder werkt wel redelijk tegen de jeuk.... en ja gewoon lekker ongegeneerd krabben
![]()
Hier alleen een zwangerschapsverklaring hoeven inleveren bij de werkgever de rest hebben hun geregeld met het uwv. Hoe mijn baas de andere zaken heeft geregeld..... kan beter zwijgen denk ik
Vandaag contact met mijn advocaat gehad, de werkgever wil liever niet naar de rechter toe, hun advocaat ziet nu wel in dat mijn relaas meer strookt met de waarheid als die van mijn werkgever
Dus nu kan er gesproken gaan worden over een reeel en eerlijk accoord om afscheid van ze te gaan nemen na mijn verlof. Ben zo blij als ik straks bevallen ben en weer wat orde op zaken kan gaan stellen... heb nu het idee met alles op de wachtbank te zitten. En dat ligt niet in mijn aard... ben liever actief bezig.
Van de week eens bellen of de lieve detacheringsdame mijn cv al heeft doorgespeelt, was een erg leuke baan
Vandaag bij de vlos geweest, alles was weer keurig ze steekt haar handen er niet voor in het vuur maar pinda ligt ws met de billen mijn longen te pletten
![]()
en veel ruimte is er niet meer over (ik ben gewoon te klein!!) Verder mag ik aan de lekkere *blegh* brandnetelthee om toch wat vocht af te drijven want ze vond mijn pootje ook wel erg dik worden, dus net de eerste overheerlijke
![]()
kop thee op
Zo lang verhaal maar tja heb verlof dus tijd zat