abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 juli 2007 @ 18:35:54 #101
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_51102121
Laat me nou nog ff hier hooooog op mn roze wolk.....
  dinsdag 3 juli 2007 @ 18:37:06 #102
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_51102155
Nou vooruit dan
Wat lieeehieeef kleine voetjes die zich met zachte plopjes afzetten tegen je baarmoederwand
Saartje
  dinsdag 3 juli 2007 @ 18:37:13 #103
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51102159
DeLiedje! Wat leuk!
  dinsdag 3 juli 2007 @ 18:39:47 #104
175463 Renda
Dutchie gone USA
pi_51102231
Oh wat leuk DeLiedje
Me too, was a rebellious teen once. To be honest, I still am, with the exception that I now focus on what truly makes this world go mad: government agency's and their political bullcrap instead of my parents and family
  dinsdag 3 juli 2007 @ 19:24:46 #105
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_51103883
Ik ben laatst bij de dietist geweest, zij vertelde me dat ik me gewoon moet houden aan de voorschriften die er zijn voor "gewone" mensen. Met een glaasje melk extra.

Die lijst met advies hoeveelheden staat hier: http://www.voedingscentru(...)elheden+per+dag_.htm

Maar ik moest van de dietist echt wel die 5 boterhammen naar binnen werken in verband met de stoelgang. Die kan toch al lastig worden tijdens de zwangerschap, en dan heb je je voedingvezels wel nodig. En je hebt natuurlijk ook vitamines nodig voor jezelf en de kleine. Dus groente 2 ons, en 2 stuks fruit. En je haalt nog meer voedingsvezels uit de groente.
Beetje raar om alleen meer vlees te eten, was ook wel belangrijk volgens de dietist, maar niet belangrijker, of meer nodig..

Ik slik de zwangerschapsvitamines van VSM. En nu nog steeds, maar vooral omdat ik moeite heb om aan die hoeveelheden uit de lijst te komen (ook voor de zwangerschap al)...
pi_51103990
Pepijn welkom leuke naam, zo heet mijn neefje van bijna 1 ook
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  dinsdag 3 juli 2007 @ 19:59:07 #107
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_51105190
Ik neem gravitamon ter aanvulling van mijn dieet. Baadt het niet, dan schaadt het niet, toch?

Heb vandaag weer lekker lamlendig dagje gehad. Guusje groei hard, en dat vreet energie. Nog 8 werkdagen en dan hebben we verlof!! Effectief nog 24 uur "vrij" te besteden (8 uur verplichte cursus en 4 uur per dag, vandaar). Begin me nu wel een klein beetje zorgen te maken hoe ik de tijd vul, maar ach, komt wel goed.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 20:01:20 #108
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_51105277
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 18:37 schreef Maneki.Neko het volgende:
Nou vooruit dan
Wat lieeehieeef kleine voetjes die zich met zachte plopjes afzetten tegen je baarmoederwand
Kleine voetjes, kleine voetjes? Ze zijn al 2 cm hoor!

dinsdag 3 juli 2007 @ 20:08:19 #109
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_51105555
Ik voel nog steeds niks? Ja zondagavond een beetje en gister een heel klein beetje. Maar of het de baby was? Ik weet het niet.
Ik troost mezelf met de gedachte dat het dan een rustig beebje zal zijn
pi_51106445
Pepijn, wat een mooi stoer mannetje ben je!

Kleintje leuk een meisje.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 20:32:36 #111
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_51106521
Dank je voor de tip van de erwten, ga morgen eens een zak kopen werkt inderdaad vast beter als een normaal kompres.
Bleekselderij komt mijn oren nog net niet uit, maar deed eigenlijk niets

Kleintje een meid oooh wat leuk, ik ben zo nieuwsgierig wat het wordt zou graag wat kleertjes gaan kopen in schattig roze of stoer blauw.
Paradijsvogeltje 2690gr wat een kleintje hier wordt de kleine al geschat op ruim 3 kg bij 35 weken, en ruimte heeft de kleine niet echt meer, zit volledig klem onder mijn ribben.
Dus of wat Phileine zegt dan klopt.... dan zit de kleine niet lang meer binnen als het om ruimte gebrek zou gaan, maar van mij mag ie nog n weekje of 3 blijven zitten minimaal!

P_iglet wat fijn dat alles goed gaat met jullie! En wat lekker dat Pepijn zo goed slaapt en drinkt.
Mama van Isa en Ties
  dinsdag 3 juli 2007 @ 20:40:57 #112
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_51106867
Vandaag weer bij de gyn geweest, de aardappel doet het hartstikke goed. Ook het hartje heb ik gehoord! Dat gaat echt heel snel... En het beweegt! (een soort van)
Bloeddruk was ook heel goed.

Over 3 weken mag ik weer, dat is de laatste op de ivf poli. Over 5 weken heb ik een afspraak met een "gewone" gyn, dan gaan we overleggen of we in het ziekenhuis blijven of dat we naar een verloskundige mogen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_51108054
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 20:01 schreef DeLiedje het volgende:

[..]

Kleine voetjes, kleine voetjes? Ze zijn al 2 cm hoor!

Die van onze frummel zijn groter, al 4,4 cm haha. Overigens geen idee wat "gemiddeld" is rond deze tijd .
Maar leuk he dat geschop of geboks of wat het dan ook is . Die kleine druktemakertjes
Fake it till you make it...
  dinsdag 3 juli 2007 @ 21:27:19 #114
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_51108778

Erg fijn om zo'n beginnetje te voelen... Ben zo benieuwd hoe dat straks voelt als je buik nog veel voller zit.....
  dinsdag 3 juli 2007 @ 21:30:29 #115
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_51108930
Fijn. Mits de voetjes lekker aan de zijkant blijven en niet hoppakee naar boven worden geschopt.
En 2 cm.... Oehoe, Groei Punkie, groei!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 3 juli 2007 @ 22:26:56 #116
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_51111360
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 21:27 schreef DeLiedje het volgende:

Erg fijn om zo'n beginnetje te voelen... Ben zo benieuwd hoe dat straks voelt als je buik nog veel voller zit.....
Dan voel je meer schuiven en duwen, soms nog wel trapjes maar ik kan wel merken dat de bewegingsruimte van pinda rap minder wordt. Af en toe een aardige knijp in mijn maag, zeker als ik op bed lig dus steeds meer last van maagzuur dus renie's is een aanrader
Maar als de kleine beweegt dan zie je letterlijk heel je buik golven, blijft een prachtig gezicht en zo leuk voor je partner omdat te zien. Ik kan uren naar mijn buik staren om zoveel mogelijk van dit soort acties te zien
Ooh ja op de echo van 31 mei waren hier de voetjes al bijna 6cm, krijg dus een kind op grote voet
Mama van Isa en Ties
pi_51114246
Pffff.... Wat gaan jullie hard! Hek wa gemist?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  woensdag 4 juli 2007 @ 08:25:13 #118
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51119275
Ik doe er nog even eentje vanaf een enorme roze wolk hoor!
Heerlijk zo vanmorgen in de trein, geen boek bij me dus gewoon 20 minuten om te mijmeren en te zwijmelen.

Zat even terug te denken aan de dag van het testen en dat JustMe me belde en dat we samen zaten te janken aan de telefoon. Gelijk heb ik dan weer waterige oogjes.

Ik ben echt zo gelukkig! Over 6 maanden ligt er bij ons in huis zo'n ieniemini-mensje in een wiegje en dat is dan helemaal van ons.
Niemand die ik hoef te vragen of ik hem/haar even op mag pakken, niemand die zijn kind na een uurtje weer terug wel, gewoon helemaal van ons. Al wil ik er bij wijze van spreken de hele dag mee op m'n schoot zitten om verliefd naar te staren.

Het is allemaal zo leuk, zo echt, ik loop heerlijk trots met strakke dingetjes aan om dat buikje maar te showen.

Zat ook nog even aan de echo te denken en het maakt me idd geen fluit meer uit of het een jongetje of meisje is, het is gewoon ons kindje dan, en dat is wat telt!
Maar ik ben wel nog steeds stiknieuwsgierig hoor!
pi_51119290
BE Je bent echt zo heerlijk ultiem gelukkig he, dat spat er gewoon vanaf!
  woensdag 4 juli 2007 @ 08:33:58 #120
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_51119348
pff, ik ben nog niets aangekomen, in tegendeel zelfs. Ik ben nu zelfs afgevallen. Ik eet best weinig, omdat ik nog steeds last heb van misselijkheid. Vooral rond etenstijd, als ik eten ruik wordt ik helemaal naar.

Mijn ventje gaat vandaag de echo weer inscannen, dus ik zal m zo snel mogelijk weer posten.

Gelukkig gaat wel alles goed met de frummel, ondanks dat ik zo weinig eet. Over 3 weken mag ik weer. De verpleegkundige zei dat het er dan allemaal heel anders uit kan zien. Dat de misselijkheid dan weg is. Zo niet dan mag ik wat meenemen tegen de misselijkheid. Dat vroegen ze deze keer ook al, maar ik vind het zo eng om weer meer pillen te slikken tijdens de zwanegrschap.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_51119373
Wat vind ik het heerlijk om mensen helemaal verliefd over hun baby'tje in wording te horen praten... BE, echt zo fijn voor je dat je kan genieten van het zwanger zijn!
En natuurlijk alle andere dames die over hun echo praten, en over voetjes etc

Ik heb nooit een schatting gekregen van de voetlengte...alleen dat ze mooi recht op de beentjes stonden (nu ja, goed gemonteerd is ook al wat )
Frummel vind het hier fijn om in mijn zij te prikken met zijn/haar voetjes, kan ze soms bijna vastgrijpen.
Vraag me wel af of ons kleintje tegen de bevalling aan wat beter wil gaan liggen, ik hoor overal vrouwen die last hadden van gepor in de ribben en de maag en dat heb ik helemaal niet.
Het hoofdje ligt al wel in de bekkeningang.
pi_51119498
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 08:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik doe er nog even eentje vanaf een enorme roze wolk hoor!
Heerlijk zo vanmorgen in de trein, geen boek bij me dus gewoon 20 minuten om te mijmeren en te zwijmelen.

Zat even terug te denken aan de dag van het testen en dat JustMe me belde en dat we samen zaten te janken aan de telefoon. Gelijk heb ik dan weer waterige oogjes.

Ik ben echt zo gelukkig! Over 6 maanden ligt er bij ons in huis zo'n ieniemini-mensje in een wiegje en dat is dan helemaal van ons.
Niemand die ik hoef te vragen of ik hem/haar even op mag pakken, niemand die zijn kind na een uurtje weer terug wel, gewoon helemaal van ons. Al wil ik er bij wijze van spreken de hele dag mee op m'n schoot zitten om verliefd naar te staren.

Het is allemaal zo leuk, zo echt, ik loop heerlijk trots met strakke dingetjes aan om dat buikje maar te showen.

Zat ook nog even aan de echo te denken en het maakt me idd geen fluit meer uit of het een jongetje of meisje is, het is gewoon ons kindje dan, en dat is wat telt!
Maar ik ben wel nog steeds stiknieuwsgierig hoor!
pi_51119572
Wat zijn we hier toch lekker gelukkig met zijn allen.. Ondanks de kwaaltjes toch lekker genieten van het groeiende mensje in onze buik..
pi_51119677
Wat een lieve zwijmelverhalen hier
Ik durf nog niet zo goed te genieten eigenlijk. Voel me er nog best mat onder. Wel blij dat we een baby krijgen maar ik ben bang wat de zwangerschap nog gaat brengen. Voorlopig gaat het wel goed maar het zijn de laatste maanden die tellen natuurlijk.
Ik lijd verder best nog onder een miskraam uit het verleden, denk dat ik me er ook pas gerust onder voel als ik een echo krijg voorbij de 9 weken, dat alles dan goed is.
Ik fantaseer er wel veel over wat de reactie van onze andere kinderen gaat zijn, ik denk dat ze het héél leuk gaan vinden
om bestwil
  woensdag 4 juli 2007 @ 08:57:46 #125
3744 Kleintje
op en top!
pi_51119685
Deliedje... leuk... bewegingen van die enorme reuzevoeten in je buik

BE... raar he... je wordt gewoon MAMA! Gewoon niet te bevatten dat er 2 harten in jou kloppen. Dat je straks gewoon een eigen kindje hebt... en geen boodschappentas nodig hebt. Blijf heerlijk op die roze/blauwe wolk en geniet ervan!!!!

Ticootje, die misselijkheid is vreselijk voor jou. En dat niet willen/kunnen eten ook. Maar geloof me, je kleintje komt niets te kort. Die pakt wel van jou. Jammer dan dat mama eruit gaat zien als een zombie en zich slecht voelt!

Ik ben nog steeds intact. Nog niet uit elkaar gevallen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')