Kleine voetjes, kleine voetjes? Ze zijn al 2 cm hoor!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:37 schreef Maneki.Neko het volgende:
Nou vooruit dan
Wat lieeehieeefkleine voetjes die zich met zachte plopjes afzetten tegen je baarmoederwand
Die van onze frummel zijn groter, al 4,4 cmquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:01 schreef DeLiedje het volgende:
[..]
Kleine voetjes, kleine voetjes? Ze zijn al 2 cm hoor!
![]()
Dan voel je meer schuiven en duwen, soms nog wel trapjes maar ik kan wel merken dat de bewegingsruimte van pinda rap minder wordt. Af en toe een aardige knijp in mijn maag, zeker als ik op bed ligquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:27 schreef DeLiedje het volgende:![]()
Erg fijn om zo'n beginnetje te voelen... Ben zo benieuwd hoe dat straks voelt als je buik nog veel voller zit.....
quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik doe er nog even eentje vanaf een enorme roze wolk hoor!
Heerlijk zo vanmorgen in de trein, geen boek bij me dus gewoon 20 minuten om te mijmeren en te zwijmelen.
Zat even terug te denken aan de dag van het testen en dat JustMe me belde en dat we samen zaten te janken aan de telefoon.Gelijk heb ik dan weer waterige oogjes.
Ik ben echt zo gelukkig! Over 6 maanden ligt er bij ons in huis zo'n ieniemini-mensje in een wiegje en dat is dan helemaal van ons.
Niemand die ik hoef te vragen of ik hem/haar even op mag pakken, niemand die zijn kind na een uurtje weer terug wel, gewoon helemaal van ons. Al wil ik er bij wijze van spreken de hele dag mee op m'n schoot zitten om verliefd naar te staren.
Het is allemaal zo leuk, zo echt, ik loop heerlijk trots met strakke dingetjes aan om dat buikje maar te showen.![]()
Zat ook nog even aan de echo te denken en het maakt me idd geen fluit meer uit of het een jongetje of meisje is, het is gewoon ons kindje dan, en dat is wat telt!![]()
Maar ik ben wel nog steeds stiknieuwsgierig hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |