Ah, ge heeft 't over den fipeaux?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:55 schreef marrietje het volgende:
Wa de gij zei.
Also, das ist eigentlich ein französisches version von das wort FIPOquote:Op maandag 2 juli 2007 22:58 schreef marrietje het volgende:
Jaaaa die, was da?
Schroom nietquote:Op maandag 2 juli 2007 23:16 schreef marrietje het volgende:
Ik durfde het niet te vragen.
Zou ik ook wel eens willen wetenquote:Op maandag 2 juli 2007 23:23 schreef petraa het volgende:
wat is de bedoeling van die cumshots ?
Alweerquote:
en engeltje en marrietje dan?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:28 schreef petraa het volgende:
Iannnnnnnnnnnnn, Eendjuhhhhh
Waren we dat nietquote:Op maandag 2 juli 2007 23:36 schreef marrietje het volgende:
Hi eendje, zullen we weer vriendjes zijn?
Ik ken marrietje niet, dus als ze zich even voorstelt, wil ik gerust hoi zeggen tegen haar.quote:
Ja het kakt wel een beetje inquote:Op maandag 2 juli 2007 23:39 schreef petraa het volgende:
Saaie boel trouwens hiero
Dit is zoooooooooooo offtopicquote:Op maandag 2 juli 2007 23:43 schreef Gert het volgende:
Natasia begint weer te dreigen dat er na de gouden kooi wat met Huub gebeurt.
Je zou haast hopen dat ze eens goed te grazen wordt genomen zodra ze de villa uit loopt, met d'r fucking gedreig.
Sorry, ik was even afgeleid door die link in Itsme's sing.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:39 schreef petraa het volgende:
Saaie boel trouwens hiero
Neeeeeequote:Op maandag 2 juli 2007 23:44 schreef TherAngelina het volgende:
Ik heb er genoeg van. Ik ben het zat. Ik zie jullie misschien wel weer met de volgende BB of zo.
Hoesow dat ?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:44 schreef TherAngelina het volgende:
Ik heb er genoeg van. Ik ben het zat. Ik zie jullie misschien wel weer met de volgende BB of zo.
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:44 schreef TherAngelina het volgende:
'Even'quote:Op maandag 2 juli 2007 23:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Sorry, ik was even afgeleid door die link in Itsme's sing.![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA OMG LOL hááááá het leven is zo goedquote:Op maandag 2 juli 2007 23:44 schreef TherAngelina het volgende:
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:48 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA OMG LOL hááááá het leven is zo goed.
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:48 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Wisselvalligequote:Op maandag 2 juli 2007 23:48 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Zo beter dan?quote:
Omdat je in Duitsland woont?quote:
Ja, heel veel eventjesquote:
Je laat je toch niet wegjagen door 1 cumshot!?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:09 schreef petraa het volgende:
Ik ga me nest in!!!!
Jaaaa, ik heb ook gevoelquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je laat je toch niet wegjagen door 1 cumshot!?
Je hebt zelfs al een compliment van haar mogen koppen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:14 schreef petraa het volgende:
Heej Leandra is er ook
Das duidelijk. Maarre ik gaquote:
Je post nog wel vrij vrolijkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:20 schreef Leandra het volgende:
Truste Petraa![]()
![]()
Groetjes terug en eenaan Freckles Ian.
Omdat ik geen emoticonkeuze heb, anders waren het zwaaiende en snurkende emoticons met eenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je post nog wel vrij vrolijk![]()
Hoelang gaat je ellende nog duren?![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:21 schreef mootie het volgende:
Hoi geitjes!
Scary shitquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Chill, alle SC dames zijn sjaggo.
Ik ben geen damequote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb álle reden om sjaggo te zijnquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Wrom is dat plaatje vrouwontered?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En Gert post als een ware held een vrouw-onterend plaatje op pagina 1![]()
IN YOUR FACE!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Kut, krijg ik het nu over me heen?
Wehehe, over me heen...
Ik ben al kwetsbaar nuquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:43 schreef mootie het volgende:
Zullen we ons kwetsbaar opstellen?
Ik was al bang dat jullie een gelijktijdige cyclus aan het ontwikkelen warenquote:
Zolang je het maar niet in je ogen krijgt...... dat doet zeeeeeeeerrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Kut, krijg ik het nu over me heen?
Wehehe, over me heen...
En langquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zolang je het maar niet in je ogen krijgt...... dat doet zeeeeeeeerrrrrrrrrrr![]()
Van ontroeringquote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd... uren later tranen je ogen nog....
Aaaah, nou is je sig zo leeg!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:10 schreef Sug4r het volgende:
Zo even die kutuil uit mijn sig gejaagd, die heeft er lang genoeg gezeten![]()
Ik sjaggo? Nee dat ben ik niet snel gelukkig![]()
Geeneens een nieuwequote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:10 schreef Sug4r het volgende:
Zo even die kutuil uit mijn sig gejaagd, die heeft er lang genoeg gezeten![]()
Ik sjaggo? Nee dat ben ik niet snel gelukkig![]()
Hemels topic van engeltje, ik wil er een beetje zuinig mee doenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Topic deaudt!?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Topic deaudt!?
Dus ik kan wel stoppen met die mond-op-mond...?quote:
It is rumoured that you canquote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:43 schreef PC eend het volgende:
Dus ik kan wel stoppen met die mond-op-mond...?
Niemand verteld mij ook watquote:
Arme jongen, ik heb je gered van dat verschrikkelijke lot. Gevangenissen zijn niet voor tere jongetjes zoals jijquote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:51 schreef PC eend het volgende:
Niemand verteld mij ook wat![]()
Als het aan mij had gelegen was ik doorgegaan totdat ik werd opgepakt voor lijkschennerij en necrofilie
Gaan we katten?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Arme jongen, ik heb je gered van dat verschrikkelijke lot. Gevangenissen zijn niet voor tere jongetjes zoals jij![]()
Duurde anders best lang voor je het door hadquote:
Veeeeeulen, hoe ziet een paardenvlieg er uit?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Duurde anders best lang voor je het door had![]()
Als ik sneller ben, lijkt het topic niet meer doodquote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Duurde anders best lang voor je het door had![]()
Ja dag, ik ga al die duistere zaken hier niet rondspuienquote:
Een paardendaas bedoel je?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:15 schreef mootie het volgende:
Veeeeeulen, hoe ziet een paardenvlieg er uit?
Het stuiptrekt nog een beetje.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:18 schreef PC eend het volgende:
Als ik sneller ben, lijkt het topic niet meer dood![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ik sneller ben, lijkt het topic niet meer dood![]()
Een vlieg met hoeven en een paardenstaart?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:15 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:18 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ja dag, ik ga al die duistere zaken hier niet rondspuien.
Ja, ik leef nog, maar daar is alles mee gezegd. Misschien is medicatie nog heul zo slecht nog niet.
*Pakt een rubberhamer*quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:18 schreef TherAngelina het volgende:
Ja dag, ik ga al die duistere zaken hier niet rondspuien.
Ja, ik leef nog, maar daar is alles mee gezegd. Misschien is medicatie nog heul zo slecht nog niet.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:20 schreef Veulen het volgende:
[..]
*Pakt een rubberhamer*
Waar wil je hem hebben?
Hoezo trouwens?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:15 schreef mootie het volgende:
Gisteren door een rotzak gestoken bij de kinderboerderij. Zag er uit als een vlieg, ik voelde een prik en zag een druppel bloed. Nu een grote harde bult op mn scheenbeen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Een paardendaas bedoel je?
Zo: http://www.soortenbank.nl/soorten.php?soortengroep=insecten&menuentry=index&selected=populair&letter=P
Zoietsquote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:15 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:25 schreef mootie het volgende:
[..]
![]()
(topic leeft wel weer op door de paardenvlieg)
Een paardenvlieg noemen ze ook wel een daas, die kan lelijk steken inderdaadquote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Gisteren door een rotzak gestoken bij de kinderboerderij. Zag er uit als een vlieg, ik voelde een prik en zag een druppel bloed. Nu een grote harde bult op mn scheenbeen.![]()
Auw... Beetje nestosiel helpt meestal wel. Ik word vaker gebeten door dat soort smerige beesten, helpt bijna altijd.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:23 schreef mootie het volgende:
Gisteren door een rotzak gestoken bij de kinderboerderij. Zag er uit als een vlieg, ik voelde een prik en zag een druppel bloed. Nu een grote harde bult op mn scheenbeen.![]()
Ik had wel plaatjes gezocht, maar dan zie ik het formaat niet, het zag er gewoon uit als een vlieg eigenlijk. Zat bijna onder de tafel om dat kreng te volgen, wilde weten wat het was.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:26 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Een paardenvlieg noemen ze ook wel een daas, die kan lelijk steken inderdaad![]()
Ze lijken op een vlieg alleen aan de vleugels zie je het goed die staan wijder uit. Het zijn krengen hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik had wel plaatjes gezocht, maar dan zie ik het formaat niet, het zag er gewoon uit als een vlieg eigenlijk. Zat bijna onder de tafel om dat kreng te volgen, wilde weten wat het was.![]()
Zo noemen ze mij ook wel esquote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:26 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Een paardenvlieg noemen ze ook wel een daas, die kan lelijk steken inderdaad![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo noemen ze mij ook wel es
Maar ik kan dan ook lelijk prikken![]()
![]()
van een prik van een daas kan je wel een week last hebben, van jou ook?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo noemen ze mij ook wel es
Maar ik kan dan ook lelijk prikken![]()
![]()
Het record staat geloof ik op 3 weken niet meer kunnen lopen en volledig ontoerekenbaar in katzwijm liggenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:31 schreef Sug4r het volgende:
[..]
van een prik van een daas kan je wel een week last hebben, van jou ook?
Zeg je ego overstijgt je hoofdquote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:34 schreef PC eend het volgende:
Het record staat geloof ik op 3 weken niet meer kunnen lopen en volledig ontoerekenbaar in katzwijm liggen![]()
opschepperquote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het record staat geloof ik op 3 weken niet meer kunnen lopen en volledig ontoerekenbaar in katzwijm liggen![]()
Dusss.........quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:35 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zeg je ego overstijgt je hoofd![]()
Het is eerder 3 seconden en in slaap vallen
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:35 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zeg je ego overstijgt je hoofd![]()
Het is eerder 3 seconden en in slaap vallen
Ja ik heb vaak moeite om ze te overtuigen dat ik echt God niet benquote:
Even terugbladerenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:42 schreef Terecht het volgende:
Waarrrrr blijven die vermaarde cumshots en appeltaart?!
quote:
Er staat wel een heuse appeltaartquote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:47 schreef Terecht het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is lijm man! Deze tellen we dus mooi niet mee![]()
Kom dus maar op met die cumshots! Is er geen kiekje van DGK zelf![]()
Dat laatste zag ik helemaal nietquote:
Ik raad kwarktaart aanquote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:55 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik prefereer American Pie, schijn je ook nog je leuter in te kunnen steken.
Alleen als hij nog een beetje warm is hequote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:55 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik prefereer American Pie, schijn je ook nog je leuter in te kunnen steken.
Het lijkt me gewoon de perfecte taart om je leuter in te douwenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:58 schreef Terecht het volgende:
[..]
vertel vertel.....ik hang aan je lippen![]()
Dank voor de infoquote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:58 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Alleen als hij nog een beetje warm is he
De meeste conditioners lenen zich er wel voor denk ik.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:59 schreef TherAngelina het volgende:
Als je van dat Andrélon volumecrème op je gezicht smeert heb je ook een cumshot.
Als de nood hoog is, steek ik hem nog dwars door een stroopwafelquote:
heb je dat uitgeprobeerd?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:59 schreef TherAngelina het volgende:
Als je van dat Andrélon volumecrème op je gezicht smeert heb je ook een cumshot.
Deel je ervaring met ons achteloze lezers!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Het lijkt me gewoon de perfecte taart om je leuter in te douwen![]()
Werkzaam in de pr0nbusiness?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:59 schreef TherAngelina het volgende:
Taart vers uit de doosquote:Op dinsdag 3 juli 2007 03:01 schreef Terecht het volgende:
[..]
Deel je ervaring met ons achteloze lezers!![]()
Mijn mini-leutertje leent zich niet voor dat soort praktijken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 03:01 schreef Terecht het volgende:
[..]
Deel je ervaring met ons achteloze lezers!![]()
Nu ben ik toch benieuwd hoe een vrouw aan deze insiders-info komt?!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 03:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn mini-leutertje leent zich niet voor dat soort praktijken.![]()
Jij begint over taarten, ik zeg alleen welke mij het lekkerste lijkt voelen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 03:05 schreef Terecht het volgende:
[..]
Nu ben ik toch benieuwd hoe een vrouw aan deze insiders-info komt?!
Uit de Libellequote:Op dinsdag 3 juli 2007 03:05 schreef Terecht het volgende:
[..]
Nu ben ik toch benieuwd hoe een vrouw aan deze insiders-info komt?!
Ik zie een complot tegen de man!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 03:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij begint over taarten, ik zeg alleen welke mij het lekkerste lijkt voelen.![]()
Heb jij een handdoekje voor je naakte lichaampje of is dat een jurkje?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 03:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij begint over taarten, ik zeg alleen welke mij het lekkerste lijkt voelen.![]()
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 3 juli 2007 03:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Jurkje!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 03:09 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Heb jij een handdoekje voor je naakte lichaampje of is dat een jurkje?![]()
Kan ook! Dat glijdt best lekker, geen super magere kwark nemen dan!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 03:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip![]()
Wou het gelijk proberen.... heb geen taart![]()
Kan ik hem ook gewoon in een bak kwark hangen?![]()
Ik heb hoofdpijn schat... de taart staat in de oven?quote:
Wat veel jongens/mannen ook doen...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 03:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip![]()
Wou het gelijk proberen.... heb geen taart![]()
Kan ik hem ook gewoon in een bak kwark hangen?![]()
Wijs hem eens terecht op je vrouw zijnquote:
Aha....... wodka en bloed......... het plaatje is ineens duidelijk!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 03:11 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Wat veel jongens/mannen ook doen...een gat in hun matras maken en daar dan jam en ham en zo in doen. Alleen voor die ham zoek je maar een alternatief
.
Ik zou het niet weten, lees dat blad nietquote:Op dinsdag 3 juli 2007 03:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb hoofdpijn schat... de taart staat in de oven?
Zoiets zeker![]()
![]()
Wil jij mijn ham zijn?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 03:11 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Wat veel jongens/mannen ook doen...een gat in hun matras maken en daar dan jam en ham en zo in doen. Alleen voor die ham zoek je maar een alternatief
.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 03:11 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Wat veel jongens/mannen ook doen...een gat in hun matras maken en daar dan jam en ham en zo in doen.
Jam mag dus wel straffeloos misbruikt wordenquote:Alleen voor die ham zoek je maar een alternatief.
Hoofdpijn is een stomme smoes. En als er echte hoofdpijn of andere (niet ondragelijke) pijn is, is het ook niet redelijkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 03:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb hoofdpijn schat... de taart staat in de oven?
Zoiets zeker![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 03:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Aha....... wodka en bloed......... het plaatje is ineens duidelijk!![]()
Precies, er is niets beter en lekkerder tegen hoofdpijn dan seksquote:Op dinsdag 3 juli 2007 03:14 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Hoofdpijn is een stomme smoes. En als er echte hoofdpijn of andere (niet ondragelijke) pijn is, is het ook niet redelijk. Want seks is een natuurlijke pijnstiller
. Alleen moet ik het met aspirientjes doen door mijn gedwongen celibaat
.
Zit je bij de nonnenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 03:14 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Hoofdpijn is een stomme smoes. En als er echte hoofdpijn of andere (niet ondragelijke) pijn is, is het ook niet redelijk. Want seks is een natuurlijke pijnstiller
. Alleen moet ik het met aspirientjes doen door mijn gedwongen celibaat
.
Een ram voor jullie harses is dus wat jullie nodig hebbenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 03:16 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Precies, er is niets beter en lekkerder tegen hoofdpijn dan seks![]()
Ik zit midden in een zware depressiequote:Op dinsdag 3 juli 2007 03:17 schreef TherAngelina het volgende:
Hááá het weerjournaal gaat over mij: 'Nat en somber'.
Oehhhh gewaagd.
Erwin krols zeker?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 03:17 schreef TherAngelina het volgende:
Hááá het weerjournaal gaat over mij: 'Nat en somber'.
Oehhhh gewaagd.
Zullen we onze emoties gaan uiten in het Dennis en Nadia topic? Daar waar we ranja drinken en gewoon mogen voelen wat we willen voelen?quote:
Donkere wolkjes?quote:
Er schijnt daar een goede sfeer te hangen als ik daar niet komquote:Op dinsdag 3 juli 2007 03:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Zullen we onze emoties gaan uiten in het Dennis en Nadia topic? Daar waar we ranja drinken en gewoon mogen voelen wat we willen voelen?![]()
Bij mij ging het zo mis....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 03:26 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Donkere wolkjes?
Ik blader momenteel door een fotoalbum uit mijn kindertijd... kijken waar het mis ging.
en? al uitgekwakt?quote:
Dus je hebt een bureau?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:20 schreef Liess het volgende:
Werk op een uitzendbureau, administratie..
Tussen de geyle nuecqsex door bedoel je?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:30 schreef Liess het volgende:
Ja ondertussen ook ff lunchen enz...
Ben ik zó obvious?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:36 schreef Liess het volgende:
Oh stiekemerd, je wilt me gewoon nemen op het kopierapparaat.
neh, ben geen helderziende natuurlijk.... maar als jij zulke opmerkingen laat vallen welquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dus jij weet nu wat ik allemaal nog meer van plan was enzo?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:41 schreef Liess het volgende:
[..]
neh, ben geen helderziende natuurlijk.... maar als jij zulke opmerkingen laat vallen wel
Maar is ze lekker?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:47 schreef Liess het volgende:
Mn vrouwelijke collega zit kantoor hiernaast....
Dat is dus niets, we moeten er wel een LEKKER wijf bij hebben!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:47 schreef Liess het volgende:
Ik vind der niet lekker, maar ook niet lelijk
Nou ff danquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:52 schreef Liess het volgende:
Ken ik niet
Als ze lekker is doe maar.
Ik MOET ff aan het werk nu, mijn werk moet af voordat jij hier komt om me op het kopieerapparaat te nemen.
Totsstraks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |