Ik ben al kwetsbaar nuquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:43 schreef mootie het volgende:
Zullen we ons kwetsbaar opstellen?
Ik was al bang dat jullie een gelijktijdige cyclus aan het ontwikkelen warenquote:
quote:
Zolang je het maar niet in je ogen krijgt...... dat doet zeeeeeeeerrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Kut, krijg ik het nu over me heen?
Wehehe, over me heen...
En langquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zolang je het maar niet in je ogen krijgt...... dat doet zeeeeeeeerrrrrrrrrrr![]()
Van ontroeringquote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd... uren later tranen je ogen nog....
Aaaah, nou is je sig zo leeg!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:10 schreef Sug4r het volgende:
Zo even die kutuil uit mijn sig gejaagd, die heeft er lang genoeg gezeten![]()
Ik sjaggo? Nee dat ben ik niet snel gelukkig![]()
Geeneens een nieuwequote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:10 schreef Sug4r het volgende:
Zo even die kutuil uit mijn sig gejaagd, die heeft er lang genoeg gezeten![]()
Ik sjaggo? Nee dat ben ik niet snel gelukkig![]()
Hemels topic van engeltje, ik wil er een beetje zuinig mee doenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Topic deaudt!?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Topic deaudt!?
Dus ik kan wel stoppen met die mond-op-mond...?quote:
It is rumoured that you canquote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:43 schreef PC eend het volgende:
Dus ik kan wel stoppen met die mond-op-mond...?
Niemand verteld mij ook watquote:
Arme jongen, ik heb je gered van dat verschrikkelijke lot. Gevangenissen zijn niet voor tere jongetjes zoals jijquote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:51 schreef PC eend het volgende:
Niemand verteld mij ook wat![]()
Als het aan mij had gelegen was ik doorgegaan totdat ik werd opgepakt voor lijkschennerij en necrofilie
Gaan we katten?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Arme jongen, ik heb je gered van dat verschrikkelijke lot. Gevangenissen zijn niet voor tere jongetjes zoals jij![]()
Duurde anders best lang voor je het door hadquote:
Veeeeeulen, hoe ziet een paardenvlieg er uit?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Duurde anders best lang voor je het door had![]()
Als ik sneller ben, lijkt het topic niet meer doodquote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Duurde anders best lang voor je het door had![]()
Ja dag, ik ga al die duistere zaken hier niet rondspuienquote:
Een paardendaas bedoel je?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:15 schreef mootie het volgende:
Veeeeeulen, hoe ziet een paardenvlieg er uit?
Het stuiptrekt nog een beetje.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:18 schreef PC eend het volgende:
Als ik sneller ben, lijkt het topic niet meer dood![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ik sneller ben, lijkt het topic niet meer dood![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |