Ah, ge heeft 't over den fipeaux?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:55 schreef marrietje het volgende:
Wa de gij zei.
Also, das ist eigentlich ein französisches version von das wort FIPOquote:Op maandag 2 juli 2007 22:58 schreef marrietje het volgende:
Jaaaa die, was da?
Schroom nietquote:Op maandag 2 juli 2007 23:16 schreef marrietje het volgende:
Ik durfde het niet te vragen.
Zou ik ook wel eens willen wetenquote:Op maandag 2 juli 2007 23:23 schreef petraa het volgende:
wat is de bedoeling van die cumshots ?
Alweerquote:
en engeltje en marrietje dan?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:28 schreef petraa het volgende:
Iannnnnnnnnnnnn, Eendjuhhhhh
Waren we dat nietquote:Op maandag 2 juli 2007 23:36 schreef marrietje het volgende:
Hi eendje, zullen we weer vriendjes zijn?
Ik ken marrietje niet, dus als ze zich even voorstelt, wil ik gerust hoi zeggen tegen haar.quote:
Ja het kakt wel een beetje inquote:Op maandag 2 juli 2007 23:39 schreef petraa het volgende:
Saaie boel trouwens hiero
Dit is zoooooooooooo offtopicquote:Op maandag 2 juli 2007 23:43 schreef Gert het volgende:
Natasia begint weer te dreigen dat er na de gouden kooi wat met Huub gebeurt.
Je zou haast hopen dat ze eens goed te grazen wordt genomen zodra ze de villa uit loopt, met d'r fucking gedreig.
Sorry, ik was even afgeleid door die link in Itsme's sing.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:39 schreef petraa het volgende:
Saaie boel trouwens hiero
Neeeeeequote:Op maandag 2 juli 2007 23:44 schreef TherAngelina het volgende:
Ik heb er genoeg van. Ik ben het zat. Ik zie jullie misschien wel weer met de volgende BB of zo.
Hoesow dat ?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:44 schreef TherAngelina het volgende:
Ik heb er genoeg van. Ik ben het zat. Ik zie jullie misschien wel weer met de volgende BB of zo.
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:44 schreef TherAngelina het volgende:
'Even'quote:Op maandag 2 juli 2007 23:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Sorry, ik was even afgeleid door die link in Itsme's sing.![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA OMG LOL hááááá het leven is zo goedquote:Op maandag 2 juli 2007 23:44 schreef TherAngelina het volgende:
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:48 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA OMG LOL hááááá het leven is zo goed.
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:48 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Wisselvalligequote:Op maandag 2 juli 2007 23:48 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Zo beter dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |