Een vlieg met hoeven en een paardenstaart?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Veeeeeulen, hoe ziet een paardenvlieg er uit?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:18 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ja dag, ik ga al die duistere zaken hier niet rondspuien.
Ja, ik leef nog, maar daar is alles mee gezegd. Misschien is medicatie nog heul zo slecht nog niet.
*Pakt een rubberhamer*quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:18 schreef TherAngelina het volgende:
Ja dag, ik ga al die duistere zaken hier niet rondspuien.
Ja, ik leef nog, maar daar is alles mee gezegd. Misschien is medicatie nog heul zo slecht nog niet.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:20 schreef Veulen het volgende:
[..]
*Pakt een rubberhamer*
Waar wil je hem hebben?
Hoezo trouwens?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:15 schreef mootie het volgende:
Gisteren door een rotzak gestoken bij de kinderboerderij. Zag er uit als een vlieg, ik voelde een prik en zag een druppel bloed. Nu een grote harde bult op mn scheenbeen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Een paardendaas bedoel je?
Zo: http://www.soortenbank.nl/soorten.php?soortengroep=insecten&menuentry=index&selected=populair&letter=P
Zoietsquote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:15 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:25 schreef mootie het volgende:
[..]
![]()
(topic leeft wel weer op door de paardenvlieg)
Een paardenvlieg noemen ze ook wel een daas, die kan lelijk steken inderdaadquote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Gisteren door een rotzak gestoken bij de kinderboerderij. Zag er uit als een vlieg, ik voelde een prik en zag een druppel bloed. Nu een grote harde bult op mn scheenbeen.![]()
Auw... Beetje nestosiel helpt meestal wel. Ik word vaker gebeten door dat soort smerige beesten, helpt bijna altijd.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:23 schreef mootie het volgende:
Gisteren door een rotzak gestoken bij de kinderboerderij. Zag er uit als een vlieg, ik voelde een prik en zag een druppel bloed. Nu een grote harde bult op mn scheenbeen.![]()
Ik had wel plaatjes gezocht, maar dan zie ik het formaat niet, het zag er gewoon uit als een vlieg eigenlijk. Zat bijna onder de tafel om dat kreng te volgen, wilde weten wat het was.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:26 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Een paardenvlieg noemen ze ook wel een daas, die kan lelijk steken inderdaad![]()
Ze lijken op een vlieg alleen aan de vleugels zie je het goed die staan wijder uit. Het zijn krengen hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik had wel plaatjes gezocht, maar dan zie ik het formaat niet, het zag er gewoon uit als een vlieg eigenlijk. Zat bijna onder de tafel om dat kreng te volgen, wilde weten wat het was.![]()
Zo noemen ze mij ook wel esquote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:26 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Een paardenvlieg noemen ze ook wel een daas, die kan lelijk steken inderdaad![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo noemen ze mij ook wel es
Maar ik kan dan ook lelijk prikken![]()
![]()
van een prik van een daas kan je wel een week last hebben, van jou ook?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo noemen ze mij ook wel es
Maar ik kan dan ook lelijk prikken![]()
![]()
Het record staat geloof ik op 3 weken niet meer kunnen lopen en volledig ontoerekenbaar in katzwijm liggenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:31 schreef Sug4r het volgende:
[..]
van een prik van een daas kan je wel een week last hebben, van jou ook?
Zeg je ego overstijgt je hoofdquote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:34 schreef PC eend het volgende:
Het record staat geloof ik op 3 weken niet meer kunnen lopen en volledig ontoerekenbaar in katzwijm liggen![]()
opschepperquote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het record staat geloof ik op 3 weken niet meer kunnen lopen en volledig ontoerekenbaar in katzwijm liggen![]()
Dusss.........quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:35 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zeg je ego overstijgt je hoofd![]()
Het is eerder 3 seconden en in slaap vallen
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:35 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zeg je ego overstijgt je hoofd![]()
Het is eerder 3 seconden en in slaap vallen
Ja ik heb vaak moeite om ze te overtuigen dat ik echt God niet benquote:
Even terugbladerenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:42 schreef Terecht het volgende:
Waarrrrr blijven die vermaarde cumshots en appeltaart?!
quote:
Er staat wel een heuse appeltaartquote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:47 schreef Terecht het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is lijm man! Deze tellen we dus mooi niet mee![]()
Kom dus maar op met die cumshots! Is er geen kiekje van DGK zelf![]()
Dat laatste zag ik helemaal nietquote:
Ik raad kwarktaart aanquote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:55 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik prefereer American Pie, schijn je ook nog je leuter in te kunnen steken.
Alleen als hij nog een beetje warm is hequote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:55 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik prefereer American Pie, schijn je ook nog je leuter in te kunnen steken.
Het lijkt me gewoon de perfecte taart om je leuter in te douwenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:58 schreef Terecht het volgende:
[..]
vertel vertel.....ik hang aan je lippen![]()
Dank voor de infoquote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:58 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Alleen als hij nog een beetje warm is he
De meeste conditioners lenen zich er wel voor denk ik.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:59 schreef TherAngelina het volgende:
Als je van dat Andrélon volumecrème op je gezicht smeert heb je ook een cumshot.
Als de nood hoog is, steek ik hem nog dwars door een stroopwafelquote:
heb je dat uitgeprobeerd?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:59 schreef TherAngelina het volgende:
Als je van dat Andrélon volumecrème op je gezicht smeert heb je ook een cumshot.
Deel je ervaring met ons achteloze lezers!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Het lijkt me gewoon de perfecte taart om je leuter in te douwen![]()
Werkzaam in de pr0nbusiness?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:59 schreef TherAngelina het volgende:
Taart vers uit de doosquote:Op dinsdag 3 juli 2007 03:01 schreef Terecht het volgende:
[..]
Deel je ervaring met ons achteloze lezers!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |