We speculeren al twee dagen en dat is lang vol te houden.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:06 schreef F04 het volgende:
Alleen mogen we niks zien.
Ik wil Jaap's moeder niet zien, maar de rest welquote:Op maandag 2 juli 2007 22:06 schreef F04 het volgende:
Alleen mogen we niks zien.
Dennis ook dus?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wil Jaap's moeder niet zien, maar de rest wel![]()
Alleen als hij zijn handen in zijn zakken heeft, anders lopen hier teveel Fokkers een trauma op.quote:
Neuuuuh.quote:
waar zie je dat?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:11 schreef lillkiss het volgende:
huub en amanda geven elly(volgens mij is dat elly) een zoen
Nee Cora komt dat vertellen.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:11 schreef akveor het volgende:
Misschien dat Atsma persoonlijk op bezoek komt om te vertellen dat dit echt niet meer zo kan... dat gepest en getreiter... enzo...
Barry?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:11 schreef akveor het volgende:
Misschien dat Atsma persoonlijk op bezoek komt om te vertellen dat dit echt niet meer zo kan... dat gepest en getreiter... enzo...
een uurquote:Op maandag 2 juli 2007 22:10 schreef wolferl het volgende:
Hoelang staan die streams al op slot?
Of laat ze praten in kantoor.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:12 schreef Mika25 het volgende:
Van sommige streamlocks kan ik het nut nog wel inzien, maar laat die moeder dan "achter" op bezoek komen en stuur daar dan Jaap heen. Deze streamlock is gewoon belachelijk.
quote:Op maandag 2 juli 2007 22:12 schreef DrsH het volgende:
Willem Holleder is bij Jaap op bezoek
1 en 2 vanaf 21.30...drie kwartier al bijna...quote:Op maandag 2 juli 2007 22:10 schreef wolferl het volgende:
Hoelang staan die streams al op slot?
[DGK] Updates #4quote:Op maandag 2 juli 2007 22:14 schreef wolferl het volgende:
Oke waar kan ik zien in 1 oogopslag wat er tussen 12 uur vanmorgen en 9 uur vanavond is gebeurd?
Ik heb namelijk gewerkt en ik kan niks opvangen.
De 1 moet plassen en de ander krijgt honger...quote:Op maandag 2 juli 2007 22:14 schreef milk-shake het volgende:
ga maar wat te knabbelen pakken.......krijg honger van die geluiden![]()
na ik ga er zo van naar bedquote:Op maandag 2 juli 2007 22:16 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
De 1 moet plassen en de ander krijgt honger...
even denken wat ik er van moet![]()
ja en ik verveel mequote:Op maandag 2 juli 2007 22:16 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
De 1 moet plassen en de ander krijgt honger...
even denken wat ik er van moet![]()
Jij wilt 4 cent terug krijgen?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:15 schreef patist het volgende:
ik wil me geld terug voor nu tenminste voor 30 minuten!!!
plassen..sanitair relexenquote:Op maandag 2 juli 2007 22:16 schreef patist het volgende:
ik moet in ieder geval pissen van die fontijn geluiden
Maar dit werkt ookquote:Op maandag 2 juli 2007 22:17 schreef Copycat het volgende:
Hoi. Post 25 zorgt ervoor dat ik dit topic niet kan zien, merk ik na mijn aantal post per page op 1 te zetten...
je gaat stoppenquote:Op maandag 2 juli 2007 22:17 schreef tutjehola het volgende:
Een mooi moment om mijn allerallerlaatste sigaret te roken, in alle rust
Neem je Opa ook mee voor de rellen?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:16 schreef Oma1 het volgende:
dit is echt erg zeg ze lijken wel gek daar achter kom op met beeld anders komen wij wel hahahha
nou we zitten dicht bij elkaar ...(dus)quote:Op maandag 2 juli 2007 22:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zullen we....autorijden..ik hoor nu alleen de snelweg![]()
Dan heb je niet genoeg gekeken.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:19 schreef pullup het volgende:
Ik heb potdomme toen er nog niet voor die streams beteeld hoefde te worden geen streamlock gezien![]()
Van VOL begreep ik dat Amanda (wie anders?) vanavond per ongeluk verklapte dat ze vanmiddag op hun falie hadden gehad tijdens de streamlock. Dit zal inderdaad wel weer een instructie streamlock zijn.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:18 schreef avonne het volgende:
Ze nemen nu de tijd om het met elkaar te bespreken. Ik vind dat erg veel lijken op "verhalen op elkaar afstemmen" oftewel, wat eerder vanavond is verteld wordt nu anders verteld.
Ik mag niet komen in de buurt van Alkmaarquote:Op maandag 2 juli 2007 22:19 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nou we zitten dicht bij elkaar ...(dus)![]()
ze bestonden toen ook hoorquote:Op maandag 2 juli 2007 22:19 schreef pullup het volgende:
Ik heb potdomme toen er nog niet voor die streams beteeld hoefde te worden geen streamlock gezien![]()
Om eerlijk te zijn heb ik daar nooit van gehoord. 't Zal wel iets legaals zijn...quote:Op maandag 2 juli 2007 22:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Roevka, herinner jij je deze nog? (dacht ik aan door je avatar)
[afbeelding]
als jaap dit allemaal geacteerd heeft dan mag paul verhoeven wel bij hem aankloppen voor een rol in zijn nieuwste filmquote:Op maandag 2 juli 2007 22:18 schreef avonne het volgende:
De bewoners worden nu dus ingelicht over wie het bezoek is en wat die kwam doen.
Het kan niet anders dan dat dat informatie is die wij niet mogen weten.
Ze nemen nu de tijd om het met elkaar te bespreken. Ik vind dat erg veel lijken op "verhalen op elkaar afstemmen" oftewel, wat eerder vanavond is verteld wordt nu anders verteld.
Ik geloof nog steeds niets van "Cora en de afpersers"-verhaal.
Het hele huwelijk is nooit serieus geweest, maar een toneelstuk
Precies.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:19 schreef pullup het volgende:
Ik heb potdomme toen er nog niet voor die streams betaald hoefde te worden geen streamlock gezien![]()
nou ja zegquote:Op maandag 2 juli 2007 22:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik mag niet komen in de buurt van Alkmaar![]()
Zo erg als nu was het nooitquote:
Dan kan die actrice nog Jaap gebruikt hebben om geld te vangen he...quote:Op maandag 2 juli 2007 22:18 schreef avonne het volgende:
De bewoners worden nu dus ingelicht over wie het bezoek is en wat die kwam doen.
Het kan niet anders dan dat dat informatie is die wij niet mogen weten.
Ik geloof nog steeds niets van "Cora en de afpersers"-verhaal.
Het hele huwelijk is nooit serieus geweest, maar een toneelstuk
Hoofdletter is Shift indrukken en vasthouden....quote:Op maandag 2 juli 2007 22:21 schreef robert2006 het volgende:
[..]
als jaap dit allemaal geacteerd heeft dan mag paul verhoeven wel bij hem aankloppen voor een rol in zijn nieuwste film
waarom dit hoef je niet te lezen als je niet wilt waar is mama erica ik mis prinses amandaquote:Op maandag 2 juli 2007 22:23 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hoofdletter is Shift indrukken en vasthouden....
op je toetsenbord!![]()
Voor Soca Elly wel. Anna wordt zo gekroond.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:24 schreef akveor het volgende:
DOP al afgelopen?
moet jij niet naar bed...........Pr Amanda slaapt ook al langquote:Op maandag 2 juli 2007 22:24 schreef robert2006 het volgende:
[..]
waarom dit hoef je niet te lezen als je niet wilt waar is mama erica ik mis prinses amanda
quote:Op maandag 2 juli 2007 22:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Roevka, herinner jij je deze nog? (dacht ik aan door je avatar)
[afbeelding]
Is het zeker dat die gewonnen heeft?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor Soca Elly wel. Anna wordt zo gekroond.
Inderdaad!quote:
Ach ze had toch al een dikke vette prijs...quote:Op maandag 2 juli 2007 22:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor Soca Elly wel. Anna wordt zo gekroond.
Wat maken jullie je druk... neem gewoon als ik een Fukitolquote:Op maandag 2 juli 2007 22:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik niet meer, ik heb net doorgespoeld.
quote:Op maandag 2 juli 2007 22:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Leuk bureaubladachtergrond
[afbeelding]
![]()
En ik zie ook nu dat je niet alleen een streamer bent maar ook een leecher en een upperquote:Op maandag 2 juli 2007 22:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Leuk bureaubladachtergrond
[afbeelding]
![]()
Verkeerd gehoord dan, ze is derde geworden.quote:
Ik hoorde de stem van Jaap bij het lezen van deze post.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:09 schreef lillkiss het volgende:
dit is tog FOCKING niet normaal!!!??
Een auto.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:29 schreef milk-shake het volgende:
ik hoorde weer wat.............was het een auto...was het de fontein![]()
Het is toch absurt om al met elkaar te gaan trouwen als je elkaar net 3 weken kent? Ik heb nooit zo in dat verhaal geloofd. Tijdens de bezoeken van Cora zag je ze helemaal niet knuffelen of kussen. Ze waren afstandelijk naar elkaar en gesprekken verliepen niet soepel.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:21 schreef robert2006 het volgende:
[..]
als jaap dit allemaal geacteerd heeft dan mag paul verhoeven wel bij hem aankloppen voor een rol in zijn nieuwste film
Ik word er goed lijp van.... ik zit al bijna anderhalf uur te kijken naar een villa...quote:Op maandag 2 juli 2007 22:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat maken jullie je druk... neem gewoon als ik een Fukitol![]()
Dat zou makkelijk kunnenquote:Op maandag 2 juli 2007 22:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
En ik zie ook nu dat je niet alleen een streamer bent maar ook een leecher en een upper![]()
Wie weet heb ik je al eens wat kuddo's gegeven?![]()
Holleeder zei net voor de streamlock: 'Hallo jonge, ik hoorde dat je een probleem had. Ik heb sterk het gevoel dat we elkaar kunnen helpen'quote:Op maandag 2 juli 2007 22:12 schreef DrsH het volgende:
Willem Holleder is bij Jaap op bezoek
SV op VOLquote:Op maandag 2 juli 2007 22:14 schreef wolferl het volgende:
Oke waar kan ik zien in 1 oogopslag wat er tussen 12 uur vanmorgen en 9 uur vanavond is gebeurd?
Ik heb namelijk gewerkt en ik kan niks opvangen.
shit gemist..quote:Op maandag 2 juli 2007 22:30 schreef avonne het volgende:
Yep, Anna heeft gewonnen.
Beter dan navelstaren... het maakt je zo rustig, heeeerlijkquote:Op maandag 2 juli 2007 22:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik word er goed lijp van.... ik zit al bijna anderhalf uur te kijken naar een villa...
Goed gehoord, maar verkeerd ingelicht.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verkeerd gehoord dan, ze is derde geworden.
is CORA een man? DUS DAT IS HET!!!quote:Op maandag 2 juli 2007 22:32 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor echt CORA. Ik hou echt van hem hoor.
dat was Elly niet.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:34 schreef akveor het volgende:
Ik hoor Elly: Denk erom jonge...
Omg, als dat zo is, breekt mijn klomp.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:34 schreef farceman het volgende:
vrijdag drinken ze er en borrel op...ze gaan wel trouwen dus
Yep, dat hoorde ik ook.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:35 schreef Mokum020 het volgende:
Cora zei....ga zitten mam....
duidelijk dus
Laat haar die 10.000 borg betalen en helpen Jaap van z'n schulden af te komen...quote:Op maandag 2 juli 2007 22:34 schreef lillkiss het volgende:
zn schoonmoeder misschien?
Ik denk wel dat TIEN alles gaat doen om het huwelijk door te laten gaan. Het zou me dus niets verbazen.quote:
Beats mequote:Op maandag 2 juli 2007 22:35 schreef itsme het volgende:
Zo hoe gaan ze dit nu weer brengen dan?
Cora is ook een slachtoffer.![]()
Je kunt 't altijd op rtl5 kijken...via internet (www.rtl.nl, programma gemist) daar staat het vanaf morgen of zo..quote:
ja, jaap zei dat de eerste regel in cora's brief was dat ze hoopte dat amanda en brian de brief niet jattenquote:Op maandag 2 juli 2007 22:36 schreef blomst het volgende:
Hoorden jullie ook iets over Amanda brian en brief?
was wel in het zwart gekleedquote:Op maandag 2 juli 2007 22:36 schreef Kinga het volgende:
Geloof dat Dimitri er is.... of ben ik nou scheel.
Blijkbaar is er enórm veel te verbergen.quote:
Oei. Ze lezen mee. De beelden nog maar even kleiner gemaakt dus.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:30 schreef akveor het volgende:
Zwart pak en witte stropdas in de kamer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |