Holleeder zei net voor de streamlock: 'Hallo jonge, ik hoorde dat je een probleem had. Ik heb sterk het gevoel dat we elkaar kunnen helpen'quote:Op maandag 2 juli 2007 22:12 schreef DrsH het volgende:
Willem Holleder is bij Jaap op bezoek
SV op VOLquote:Op maandag 2 juli 2007 22:14 schreef wolferl het volgende:
Oke waar kan ik zien in 1 oogopslag wat er tussen 12 uur vanmorgen en 9 uur vanavond is gebeurd?
Ik heb namelijk gewerkt en ik kan niks opvangen.
shit gemist..quote:Op maandag 2 juli 2007 22:30 schreef avonne het volgende:
Yep, Anna heeft gewonnen.
Beter dan navelstaren... het maakt je zo rustig, heeeerlijkquote:Op maandag 2 juli 2007 22:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik word er goed lijp van.... ik zit al bijna anderhalf uur te kijken naar een villa...
Goed gehoord, maar verkeerd ingelicht.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verkeerd gehoord dan, ze is derde geworden.
is CORA een man? DUS DAT IS HET!!!quote:Op maandag 2 juli 2007 22:32 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor echt CORA. Ik hou echt van hem hoor.
dat was Elly niet.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:34 schreef akveor het volgende:
Ik hoor Elly: Denk erom jonge...
Omg, als dat zo is, breekt mijn klomp.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:34 schreef farceman het volgende:
vrijdag drinken ze er en borrel op...ze gaan wel trouwen dus
Yep, dat hoorde ik ook.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:35 schreef Mokum020 het volgende:
Cora zei....ga zitten mam....
duidelijk dus
Laat haar die 10.000 borg betalen en helpen Jaap van z'n schulden af te komen...quote:Op maandag 2 juli 2007 22:34 schreef lillkiss het volgende:
zn schoonmoeder misschien?
Ik denk wel dat TIEN alles gaat doen om het huwelijk door te laten gaan. Het zou me dus niets verbazen.quote:
Beats mequote:Op maandag 2 juli 2007 22:35 schreef itsme het volgende:
Zo hoe gaan ze dit nu weer brengen dan?
Cora is ook een slachtoffer.![]()
Je kunt 't altijd op rtl5 kijken...via internet (www.rtl.nl, programma gemist) daar staat het vanaf morgen of zo..quote:
ja, jaap zei dat de eerste regel in cora's brief was dat ze hoopte dat amanda en brian de brief niet jattenquote:Op maandag 2 juli 2007 22:36 schreef blomst het volgende:
Hoorden jullie ook iets over Amanda brian en brief?
was wel in het zwart gekleedquote:Op maandag 2 juli 2007 22:36 schreef Kinga het volgende:
Geloof dat Dimitri er is.... of ben ik nou scheel.
Blijkbaar is er enórm veel te verbergen.quote:
Oei. Ze lezen mee. De beelden nog maar even kleiner gemaakt dus.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:30 schreef akveor het volgende:
Zwart pak en witte stropdas in de kamer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |