Jij wilt 4 cent terug krijgen?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:15 schreef patist het volgende:
ik wil me geld terug voor nu tenminste voor 30 minuten!!!
plassen..sanitair relexenquote:Op maandag 2 juli 2007 22:16 schreef patist het volgende:
ik moet in ieder geval pissen van die fontijn geluiden
Maar dit werkt ookquote:Op maandag 2 juli 2007 22:17 schreef Copycat het volgende:
Hoi. Post 25 zorgt ervoor dat ik dit topic niet kan zien, merk ik na mijn aantal post per page op 1 te zetten...
je gaat stoppenquote:Op maandag 2 juli 2007 22:17 schreef tutjehola het volgende:
Een mooi moment om mijn allerallerlaatste sigaret te roken, in alle rust
Neem je Opa ook mee voor de rellen?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:16 schreef Oma1 het volgende:
dit is echt erg zeg ze lijken wel gek daar achter kom op met beeld anders komen wij wel hahahha
nou we zitten dicht bij elkaar ...(dus)quote:Op maandag 2 juli 2007 22:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zullen we....autorijden..ik hoor nu alleen de snelweg![]()
Dan heb je niet genoeg gekeken.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:19 schreef pullup het volgende:
Ik heb potdomme toen er nog niet voor die streams beteeld hoefde te worden geen streamlock gezien![]()
Van VOL begreep ik dat Amanda (wie anders?) vanavond per ongeluk verklapte dat ze vanmiddag op hun falie hadden gehad tijdens de streamlock. Dit zal inderdaad wel weer een instructie streamlock zijn.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:18 schreef avonne het volgende:
Ze nemen nu de tijd om het met elkaar te bespreken. Ik vind dat erg veel lijken op "verhalen op elkaar afstemmen" oftewel, wat eerder vanavond is verteld wordt nu anders verteld.
Ik mag niet komen in de buurt van Alkmaarquote:Op maandag 2 juli 2007 22:19 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nou we zitten dicht bij elkaar ...(dus)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |