abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51109303
Je Nederlands is te slecht voor een academicus, waarschijnlijk ben je gewoon een VMBO'er.
pi_51109575
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 21:39 schreef Mark_Rutte het volgende:
Je Nederlands is te slecht voor een academicus, waarschijnlijk ben je gewoon een VMBO'er.
hehe jij alweer
pi_51110381
Los van de hele grammatica, stijl of spelling in het bericht van TS.

Maar de HBO'ers leren een vak. Met duidelijk geformuleerde eindtermen halen ze straks een diploma, een diploma dat kennelijk iets waard is voor jullie werkgever. Waarschijnlijk hebben zij wel het collega 'salarisonderhandelingen' gevolgd.

Een WO'er? Tja, die doet tentamens, leest een paar boeken, ontwikkeld zijn eigen brein en persoonlijkheid, maar wat leert hij nu eigenlijk? Wat is zijn 'bul' straks waard....kennelijk minder dan een HBO-diploma...
Take on the situation, but not the torment ...
pi_51110586
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 22:04 schreef SevenWonders het volgende:

Maar de HBO'ers leren een vak. Met duidelijk geformuleerde eindtermen halen ze straks een diploma, een diploma dat kennelijk iets waard is voor jullie werkgever. Waarschijnlijk hebben zij wel het collega 'salarisonderhandelingen' gevolgd.

Een WO'er? Tja, die doet tentamens, leest een paar boeken, ontwikkeld zijn eigen brein en persoonlijkheid, maar wat leert hij nu eigenlijk? Wat is zijn 'bul' straks waard....kennelijk minder dan een HBO-diploma...
laat me raden jij doet hbo
pi_51110935
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 22:08 schreef Originele_Naam het volgende:

[..]

laat me raden jij doet hbo
Lang lang lang geleden wel ja
Take on the situation, but not the torment ...
pi_51111469
Gezien het aantal taalfouten en het feit dat je je niet kunt inhouden en geen respect hebt voor je collega's snap ik wel waarom jij minder verdient. Je bent niet geschikt als leider en wordt vanwege je analytisch vermogen waarschijnlijk gebruikt als rekenwonder terwijl de hbo'ers de grote lijnen bepalen
Who is Sebastian Rooks?
pi_51111640
Wat verdient hij nou eigenlijk?? Ik heb ook eens HBO gedaan ben benieuwd of ik meer verdien als hij.
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
pi_51112132
quote:
Op maandag 2 juli 2007 21:11 schreef dieselnoi het volgende:
Zo ik heb vandaag weer een dagje werk opzitten. Kom ik erachter dat mijn collegas meer verdienen dan ik! En dan zijn slechts hbo'ers terwijl ik een zeer zware studie doe (ik doe er zelfs twee eigenlijk) op het hoogste niveau. Die hbo'ers komen geeneens in de buurt van het analytisch en abstract denken dat ik ontwikkeld heb mede door mijn studie. Slaat toch nergens op.

En ze zijn gewoon even oud als mij. Ik vermoed ook dat ik meer ervaring dan hun heb op administratief gebied (ik heb al een paar jaar daarvoor op een financiele administratie gewerkt). Maarja de mensen die mij aannemen weten het curriculum niet. En die hbo'ers doen bedrijfseconomie. Klinkt stoer en indrukwekkend maar het heeft echt geen ene reet te maken met het werk wat we allemaal moeten doen. In dit geval is iemand die een hoog analytisch en abstract vermogen heeft veel waardevoller. En die studie bedrijfseconomie is natuurlijk ook gewoon peanuts. Ik bedoel die gasten kunnen gewoon altijd parttime daarnaast nog werken. Zegt wel genoeg over hun opleiding.

HBOers die meer verdienen dan ik
En ja hoor weer word ik door mensen die gewoon minder capaciteiten en talenten hebben dan ik overtroffen. Dit is al de zoveelste keer.
Niet de opleiding maar iemands "poppenkast gehalte" wordt vandaag de dag door het bedrijfsleven gewaardeerd. En dat vind ik ook fout.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 22:51:38 #159
139330 TNA
For the stars that shine
pi_51112403
De TT is ook echt van "als mij" naar "dan mij" veranderd
pi_51112478
Wat een idioten hier.

Het is: evenveel verdienen als ik of meer verdienen dan ik. Mij gebruik je sowieso bijna nooit. Alleen in achterlijke zinsconstructies.
  woensdag 4 juli 2007 @ 01:38:44 #161
125878 Gabry
Lento Violento
pi_51117091
In mij leggen alle vogels een ei.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
  woensdag 4 juli 2007 @ 01:46:18 #162
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_51117208
quote:

En ze zijn gewoon even oud als mij ik (ben). Ik vermoed ook dat ik meer ervaring dan hun hen heb op administratief gebied (ik heb al een paar jaar daarvoor op een financiel e administratiekantoor gewerkt).

Maarja de mensen die mij aannemen weten het curriculum niet.
Hoezo weten mensen die je aannemen je curriculum niet
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_51117351
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 22:51 schreef TNA het volgende:
De TT is ook echt van "als mij" naar "dan mij" veranderd
Mensen zonder zelfkennis verdienen idd al helemaal geen goed salaris
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  woensdag 4 juli 2007 @ 02:03:19 #164
152583 Schlumberger
Voeten niet op de bank a.u.b.
pi_51117437
Hehe, in bijna alle reacties op de spelling van TS staat wel weer een ander foutje. Mensen, het leven draait om meer dan spelfouten. Relax.

Overigens heb ik een vaag vermoeden dat de topics van dieselnoi nep zijn... Hij komt wel erg twisted over...
  woensdag 4 juli 2007 @ 07:48:05 #165
160419 Zij-en-Hij
Je Doet Het Verkeerd Sukkel!!!
pi_51118961
quote:

En ze zijn gewoon even oud als mij.
"..Hij Spreekt Alien-taal! Kicken!!!.."
Verneukte Koffiepads..
pi_51121148
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 22:16 schreef SevenWonders het volgende:

[..]

Lang lang lang geleden wel ja
vandaar dat je zulke poep praat
  woensdag 4 juli 2007 @ 10:39:20 #167
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_51122043
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 02:03 schreef Schlumberger het volgende:
Hehe, in bijna alle reacties op de spelling van TS staat wel weer een ander foutje. Mensen, het leven draait om meer dan spelfouten. Relax.

Overigens heb ik een vaag vermoeden dat de topics van dieselnoi nep zijn... Hij komt wel erg twisted over...
Dat maakt het hakken op z'n topics niet minder amusant
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  woensdag 4 juli 2007 @ 16:07:48 #168
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_51134592
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 02:03 schreef Schlumberger het volgende:
Ja dat is waar. Maar dan ben ik liever onwetend, want ik moet er altijd erg om lachen
Guanine en Cytosine! *O*
pi_51134708
goh, is dit een klaagbak of een cursus nederlands?!!
Dyslectie houdt in: je raakt in de war van letters, getallen, woorden, volgorden of verbale uitleg. Als we toch cursussen aan het uitdelen zijn (dus twee zware studies met Dyslectie, klink onwaarschijnlijk, maar je krijg de voordeel van de twijfel)

Ikzelf heb MBO gedaan, tot niveau 2, zit ook op een hogere plek... Dit is dus de reden waarom je NOOIT MOET VRAGEN NAAR IEMAND ZIJN SALARIS!!!! Dat is al heel erg dom, sommige dingen moet je niet bespreken!
Jouw baasjes dachten dat dit bedrag prima was voor je en dat bedrag prima voor een ander... ben je er niet blij mee, janken bij je baas, maar ga er niet om janken en doe er niets aan, want dat is zonde van je tijd!!!

Wat kan mij het schelen wat een ander verdiend?! Lekker fucking belangrijk zeg..... ik ga weer verder veel geld verdienen met mijn laag niveau....
Don't blame me, it's a hardware problem
  woensdag 4 juli 2007 @ 16:14:28 #170
62913 Blik
The one and Only!
pi_51134894
anders ga je met je analytisch en abstract denkvermogen een andere baan zoeken...

pauper
pi_51137384
Zoals dubdidub al poste:

TS:

woensdag 4 juli 2007 @ 17:44:24 #172
87694 Robin__
letitredno
pi_51137815
Je hebt toch zelf die krabbel onder je contract gezet? Dus schijnbaar verdiende je genoeg naar je eigen mening he..

Heerlijk, van die verbeten arrogante mannetjes die gewoon gekontneukt worden door zichzelf
pi_51144804
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 01:46 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Hoezo weten mensen die je aannemen je curriculum niet
Ja inderdaad, die geef je toch voordat je überhaupt word aangenomen.
  woensdag 4 juli 2007 @ 21:39:16 #174
125545 DR878
I dont give a shit.
pi_51146948
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 22:04 schreef SevenWonders het volgende:

Gast ik doe geneeskunde , dat is ook een WO opleiding. Daar krijg je nog meer praktijk in 1 jaar dan in jou hele HBO opleiding. Dan heb ik het nog niet eens over wat je later er allemaal mee kan. Met verpleegkunde kun je maar 1 ding, verplegen. Met geneeskunde kun je zoveel meer.

HBO is hetzelfde als WO , behalve dat de stof iets minder diep is en dat je niet het onderzoek in duikt, maar dat je puur á la middelbare school voorgekauwde shit voorgeschoteld krijgt.
Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%
  woensdag 4 juli 2007 @ 21:48:38 #175
164241 Dorkquemada
I won't enjoy it.
pi_51147340
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 21:39 schreef DR878 het volgende:

[..]

Gast ik doe geneeskunde , dat is ook een WO opleiding. Daar krijg je nog meer praktijk in 1 jaar dan in jou hele HBO opleiding. Dan heb ik het nog niet eens over wat je later er allemaal mee kan. Met verpleegkunde kun je maar 1 ding, verplegen. Met geneeskunde kun je zoveel meer.

HBO is hetzelfde als WO , behalve dat de stof iets minder diep is en dat je niet het onderzoek in duikt, maar dat je puur á la middelbare school voorgekauwde shit voorgeschoteld krijgt.
Mwah, nu doe je te simpel over het HBO hoor.
Einddoel van een opleiding is niet een kunstje aan te leren maar om je op je toekomst voor te bereiden en je de vaardigheden te geven zodat je jezelf kan ontwikkelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dorkquemada op 04-07-2007 21:59:51 ]
"Life, loathe it or ignore it, you can't like it"
  woensdag 4 juli 2007 @ 21:54:57 #176
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51147601
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:04 schreef dieselnoi het volgende:
hallo nogmaals. spelling of gramattica zegt echt helemaal niets over mijn niveau

Ik ben dyslectisch
Van een paar paginas terug maar wat haat ik mensen die bij alle fouten die ze maken zeggen dat ze dyslectisch zijn..
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  woensdag 4 juli 2007 @ 21:55:12 #177
46177 CJ_S
weg van teruggeweest
pi_51147614
Ik verdien ook meer - maar ik krijg het niet...

Dat jij je collega's niet hetzelfde salaris gunt als dat je zelf vangt vind ik egoistisch
  donderdag 5 juli 2007 @ 08:47:18 #178
83951 rashudo
project 2501
pi_51157468
De TT veranderen, in iets dat nog steeds fout is, dat is 'priceless'.
Their eyes opaque.
  donderdag 5 juli 2007 @ 09:30:21 #179
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_51158094
quote:
Zo ik heb vandaag weer een dagje werk opzitten. Kom ik erachter dat mijn collegas meer verdienen dan ik! En dan zijn slechts hbo'ers terwijl ik een zeer zware studie doe (ik doe er zelfs twee eigenlijk) op het hoogste niveau. Die hbo'ers komen geeneens in de buurt van het analytisch en abstract denken dat ik ontwikkeld heb mede door mijn studie. Slaat toch nergens op.

En ze zijn gewoon even oud als mij. Ik vermoed ook dat ik meer ervaring dan hun heb op administratief gebied (ik heb al een paar jaar daarvoor op een financiele administratie gewerkt). Maarja de mensen die mij aannemen weten het curriculum niet. En die hbo'ers doen bedrijfseconomie. Klinkt stoer en indrukwekkend maar het heeft echt geen ene reet te maken met het werk wat we allemaal moeten doen. In dit geval is iemand die een hoog analytisch en abstract vermogen heeft veel waardevoller. En die studie bedrijfseconomie is natuurlijk ook gewoon peanuts. Ik bedoel die gasten kunnen gewoon altijd parttime daarnaast nog werken. Zegt wel genoeg over hun opleiding.

HBOers die meer verdienen dan ik
En ja hoor weer word ik door mensen die gewoon minder capaciteiten en talenten hebben dan ik overtroffen. Dit is al de zoveelste keer.
Als die studie peanuts is, waarom heb je die er niet even bij gedaan dan..?
pi_51159784
Ik denk niet dat dieselnoi nog terugkomt op zijn topic. Maar ondertussen wil hij wel andere mensen zwart maken in andere topics
Wiskunde ophalen voor WO studie
There is no such thing as Automerge
pi_51159914
Ga solliciteren, analytisch vermogen zal bij een andere werkgever zeker hoger gewaardeerd worden, kun je ook je CV laten zien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')