hehe jij alweerquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:39 schreef Mark_Rutte het volgende:
Je Nederlands is te slecht voor een academicus, waarschijnlijk ben je gewoon een VMBO'er.
laat me raden jij doet hboquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:04 schreef SevenWonders het volgende:
Los van de hele grammatica, stijl of spelling in het bericht van TS.
Maar de HBO'ers leren een vak. Met duidelijk geformuleerde eindtermen halen ze straks een diploma, een diploma dat kennelijk iets waard is voor jullie werkgever. Waarschijnlijk hebben zij wel het collega 'salarisonderhandelingen' gevolgd.
Een WO'er? Tja, die doet tentamens, leest een paar boeken, ontwikkeld zijn eigen brein en persoonlijkheid, maar wat leert hij nu eigenlijk? Wat is zijn 'bul' straks waard....kennelijk minder dan een HBO-diploma...
Niet de opleiding maar iemands "poppenkast gehalte" wordt vandaag de dag door het bedrijfsleven gewaardeerd. En dat vind ik ook fout.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:11 schreef dieselnoi het volgende:
Zo ik heb vandaag weer een dagje werk opzitten. Kom ik erachter dat mijn collegas meer verdienen dan ik! En dan zijn slechts hbo'ers terwijl ik een zeer zware studie doe (ik doe er zelfs twee eigenlijk) op het hoogste niveau. Die hbo'ers komen geeneens in de buurt van het analytisch en abstract denken dat ik ontwikkeld heb mede door mijn studie. Slaat toch nergens op.
En ze zijn gewoon even oud als mij. Ik vermoed ook dat ik meer ervaring dan hun heb op administratief gebied (ik heb al een paar jaar daarvoor op een financiele administratie gewerkt). Maarja de mensen die mij aannemen weten het curriculum niet. En die hbo'ers doen bedrijfseconomie. Klinkt stoer en indrukwekkend maar het heeft echt geen ene reet te maken met het werk wat we allemaal moeten doen. In dit geval is iemand die een hoog analytisch en abstract vermogen heeft veel waardevoller. En die studie bedrijfseconomie is natuurlijk ook gewoon peanuts. Ik bedoel die gasten kunnen gewoon altijd parttime daarnaast nog werken. Zegt wel genoeg over hun opleiding.
HBOers die meer verdienen dan ik![]()
En ja hoor weer word ik door mensen die gewoon minder capaciteiten en talenten hebben dan ik overtroffen. Dit is al de zoveelste keer.
quote:Op maandag 2 juli 2007 21:11 schreef dieselnoi het volgende:
En ze zijn gewoon even oud als mij ik (ben). Ik vermoed ook dat ik meer ervaring dan hun hen heb op administratief gebied (ik heb al een paar jaar daarvoor op een financiel e administratiekantoor gewerkt).
Maarja de mensen die mij aannemen weten het curriculum niet.
Mensen zonder zelfkennis verdienen idd al helemaal geen goed salarisquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:51 schreef TNA het volgende:
De TT is ook echt van "als mij" naar "dan mij" veranderd
Dat maakt het hakken op z'n topics niet minder amusantquote:Op woensdag 4 juli 2007 02:03 schreef Schlumberger het volgende:
Hehe, in bijna alle reacties op de spelling van TS staat wel weer een ander foutje.Mensen, het leven draait om meer dan spelfouten. Relax.
Overigens heb ik een vaag vermoeden dat de topics van dieselnoi nep zijn... Hij komt wel erg twisted over...
Ja dat is waar. Maar dan ben ik liever onwetend, want ik moet er altijd erg om lachenquote:Op woensdag 4 juli 2007 02:03 schreef Schlumberger het volgende:
Overigens heb ik een vaag vermoeden dat de topics van dieselnoi nep zijn... Hij komt wel erg twisted over...
Ja inderdaad, die geef je toch voordat je überhaupt word aangenomen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoezo weten mensen die je aannemen je curriculum niet
![]()
Gast ik doe geneeskunde , dat is ook een WO opleiding. Daar krijg je nog meer praktijk in 1 jaar dan in jou hele HBO opleiding. Dan heb ik het nog niet eens over wat je later er allemaal mee kan. Met verpleegkunde kun je maar 1 ding, verplegen. Met geneeskunde kun je zoveel meer.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:04 schreef SevenWonders het volgende:
Los van de hele grammatica, stijl of spelling in het bericht van TS.
Maar de HBO'ers leren een vak. Met duidelijk geformuleerde eindtermen halen ze straks een diploma, een diploma dat kennelijk iets waard is voor jullie werkgever. Waarschijnlijk hebben zij wel het collega 'salarisonderhandelingen' gevolgd.
Een WO'er? Tja, die doet tentamens, leest een paar boeken, ontwikkeld zijn eigen brein en persoonlijkheid, maar wat leert hij nu eigenlijk? Wat is zijn 'bul' straks waard....kennelijk minder dan een HBO-diploma...
Mwah, nu doe je te simpel over het HBO hoor.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:39 schreef DR878 het volgende:
[..]
Gast ik doe geneeskunde , dat is ook een WO opleiding. Daar krijg je nog meer praktijk in 1 jaar dan in jou hele HBO opleiding. Dan heb ik het nog niet eens over wat je later er allemaal mee kan. Met verpleegkunde kun je maar 1 ding, verplegen. Met geneeskunde kun je zoveel meer.
HBO is hetzelfde als WO , behalve dat de stof iets minder diep is en dat je niet het onderzoek in duikt, maar dat je puur á la middelbare school voorgekauwde shit voorgeschoteld krijgt.
Van een paar paginas terug maar wat haat ik mensen die bij alle fouten die ze maken zeggen dat ze dyslectisch zijn..quote:Op maandag 2 juli 2007 22:04 schreef dieselnoi het volgende:
hallo nogmaals. spelling of gramattica zegt echt helemaal niets over mijn niveau
Ik ben dyslectisch
Als die studie peanuts is, waarom heb je die er niet even bij gedaan dan..?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:11 schreef dieselnoi het volgende:
Zo ik heb vandaag weer een dagje werk opzitten. Kom ik erachter dat mijn collegas meer verdienen dan ik! En dan zijn slechts hbo'ers terwijl ik een zeer zware studie doe (ik doe er zelfs twee eigenlijk) op het hoogste niveau. Die hbo'ers komen geeneens in de buurt van het analytisch en abstract denken dat ik ontwikkeld heb mede door mijn studie. Slaat toch nergens op.
En ze zijn gewoon even oud als mij. Ik vermoed ook dat ik meer ervaring dan hun heb op administratief gebied (ik heb al een paar jaar daarvoor op een financiele administratie gewerkt). Maarja de mensen die mij aannemen weten het curriculum niet. En die hbo'ers doen bedrijfseconomie. Klinkt stoer en indrukwekkend maar het heeft echt geen ene reet te maken met het werk wat we allemaal moeten doen. In dit geval is iemand die een hoog analytisch en abstract vermogen heeft veel waardevoller. En die studie bedrijfseconomie is natuurlijk ook gewoon peanuts. Ik bedoel die gasten kunnen gewoon altijd parttime daarnaast nog werken. Zegt wel genoeg over hun opleiding.
HBOers die meer verdienen dan ik![]()
En ja hoor weer word ik door mensen die gewoon minder capaciteiten en talenten hebben dan ik overtroffen. Dit is al de zoveelste keer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |