Waarschijnlijk heb jij verkeerd geluisterdquote:Op maandag 2 juli 2007 21:47 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Kut Nederlands docente, ze zei het toch echt.
Ze zei dus dat het ''als ik'' was.
Ja de TS is toch een huillie.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:48 schreef egeltje1985 het volgende:
Trouwens, de mensen die zeggen dat spelling er niet toe doet 'omdat iedereen ze toch wel begrijpt' moeten dit topic even zien. Want iedereen valt over de spelfouten en niemand heeft het nog over het echte onderwerp: de TS en zijn salaris.
Ja het kan allebei, ligt aan de zin.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:48 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Dus dan ik en als ik zijn allebei goed?
Ligt er aan wat erna komt.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:48 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Dus dan ik en als ik zijn allebei goed?
collega'squote:Op maandag 2 juli 2007 21:11 schreef dieselnoi het volgende:
Zo ik heb vandaag weer een dagje werk opzitten. Kom ik erachter dat mijn collegas meer verdienen dan ik!
ik benquote:En dan zijn slechts hbo'ers terwijl ik een zeer zware studie doe (ik doe er zelfs twee eigenlijk) op het hoogste niveau. Die hbo'ers komen geeneens in de buurt van het analytisch en abstract denken dat ik ontwikkeld heb mede door mijn studie. Slaat toch nergens op.
En ze zijn gewoon even oud als mij.
heb dan zij hebbenquote:Ik vermoed ook dat ik meer ervaring dan hun heb op administratief gebied (ik heb al een paar jaar daarvoor op een financiele administratie gewerkt).
kennenquote:Maarja de mensen die mij aannemen weten het curriculum niet.
naast hun studie parttime werkenquote:En die hbo'ers doen bedrijfseconomie. Klinkt stoer en indrukwekkend maar het heeft echt geen ene reet te maken met het werk wat we allemaal moeten doen. In dit geval is iemand die een hoog analytisch en abstract vermogen heeft veel waardevoller. En die studie bedrijfseconomie is natuurlijk ook gewoon peanuts. Ik bedoel die gasten kunnen gewoon altijd parttime daarnaast nog werken.
Het zou me niet verbazen als er nog meer fouten inzitten. En dan heb ik nog niet eens de interpunctiefouten uit je tekst gehaald, arrogant eikeltje.quote:. Zegt wel genoeg over hun opleiding.
HBOers die meer verdienen dan ik![]()
En ja hoor weer word ik door mensen die gewoon minder capaciteiten en talenten hebben dan ik overtroffen. Dit is al de zoveelste keer.
neen, je bent een huilliequote:Op maandag 2 juli 2007 22:04 schreef dieselnoi het volgende:
hallo nogmaals. spelling of gramattica zegt echt helemaal niets over mijn niveau
Ik ben dyslectisch
Dyslectici maken volgens mij andere fouten. Je bent gewoon een pretentieus lulletje dat zich beter voelt dan anderen. Is het weleens bij je opgekomen dat je collega's meer verdienen omdat ze ook echt meer verdienen?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:04 schreef dieselnoi het volgende:
hallo nogmaals. spelling of gramattica zegt echt helemaal niets over mijn niveau
Ik ben dyslectisch
Dat dus.quote:
WO-ers weten iets, HBO-ers kunnen iets.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:11 schreef dieselnoi het volgende:
HBOers die meer verdienen dan ik![]()
En ja hoor weer word ik door mensen die gewoon minder capaciteiten en talenten hebben dan ik overtroffen. Dit is al de zoveelste keer.
quote:Op maandag 2 juli 2007 22:20 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
WO-ers weten begrijpen iets, HBO-ers weten kunnen iets.
Dat is het verschil
Ja, als je zegt: jij bent even dom als ik (ben)quote:Op maandag 2 juli 2007 21:47 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Kut Nederlands docente, ze zei het toch echt.
Ze zei dus dat het ''als ik'' was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |