quote:
De BBC ineens een paar 100duizend kijkers erbijquote:Op maandag 2 juli 2007 21:15 schreef snowwie2 het volgende:
Nadal aan de grond
En daar gaan er weer een paar miljoen!quote:Op maandag 2 juli 2007 21:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De BBC ineens een paar 100duizend kijkers erbij.
Gegasteditquote:Op maandag 2 juli 2007 21:15 schreef Rumille het volgende:
Vraagteken in de TT in een uitroepteken? Iemand?
Wel weer iets om naar uit te zien voor morgenquote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 21:19 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Wel weer iets om naar uit te zien voor morgen![]()
Allemaal 3erondepartijenquote:N. Davydenko (Rus,6) - G. Monfils (Fra) -
D. Nalbandian (Arg,23) - M. Baghdatis (Cyp,10) 2-6 5-7 0-6
L. Hewitt (Aus,16) - G. Canas (Arg,22) -
N. Kiefer (Dui) - N. Djokovic (Ser,4) -
T. Berdych (Tsj,7) - H-T. Lee (ZKo) 6-4 7-6 7-6
J. Bjorkman (Zwe,19) - W. Arthurs (Aus) -
M. Youzhny (Rus,14) - J. Nieminen (Fin,18) -
R. Soderling (Zwe,28) - R. Nadal (Spa,2) -
Barend heet ze. Mixed dubbel ging het over.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:19 schreef jaspah het volgende:
barbera bardends zegt net dat rogier wassen door is in het dubbel spel.. maar op de wimbledon site staat dit:
Jeff Coetzee RSA (14)
Rogier Wassen NED (14) 6 2 65 4
v
Click here for Subscription Content WATCH MATCH
Match Statistics
Wesley Moodie RSA
Todd Perry AUS 2 6 77 6
dus..
Babs zei dat fout. Rogier is door in de mixed dubbel.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:19 schreef jaspah het volgende:
barbera bardends zegt net dat rogier wassen door is in het dubbel spel.. maar op de wimbledon site staat dit:
Jeff Coetzee RSA (14)
Rogier Wassen NED (14) 6 2 65 4
v
Click here for Subscription Content WATCH MATCH
Match Statistics
Wesley Moodie RSA
Todd Perry AUS 2 6 77 6
dus..
Regen, maar waarschijnlijk gelijk voor de duisternis.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:22 schreef Mirri het volgende:
Stoppen ze nou vanwege regen of vanwege invallende duisternis?
Het begon te gieten.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:22 schreef Mirri het volgende:
Stoppen ze nou vanwege regen of vanwege invallende duisternis?
Jankovic of Bartoli, het kan geen kwaad om te lezen of om de Wimbledonsite te openen natuurlijk.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:47 schreef Ceriel het volgende:
Wat een geweldige prestatie! Gewoon ook de kwartfinale bereikt hebben op WImbledon. Da's érg goed. Tegen wie moet ze eigenlijk spelen, is dat al bekend?
Thnx.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jankovic of Bartoli, het kan geen kwaad om te lezen of om de Wimbledonsite te openen natuurlijk.
quote:Op maandag 2 juli 2007 21:57 schreef PirE het volgende:
- Gaat met zijn hand aan zijn broek staan sjorren![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zag haar altijd in jouw avatar.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:03 schreef suus21 het volgende:
die tietloze suske & wiske
Waarom niet morgen?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:17 schreef Heero87 het volgende:
Henin - Serena zal normaal gezien wel voor woensdag zijn.
Omdat er bij de vrouwen nog vijf vierde rondewedstrijden volledig afgewerkt moeten worden, en ook bij de mannen is er nog een behoorlijke achterstand. Daar zitten sommigen zelfs nog in de derde (!) ronde.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom niet morgen?
Donderdag SF, zaterdag finale, steeds een dag ertussen. Anders krijg je twee dagen achter elkaar (niet dat dat een probleem zou zijn normaal gesproken, maar als het niet hoeft..).
RTL meldt Henin-Serena morgen.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:25 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Omdat er bij de vrouwen nog vijf vierde rondewedstrijden volledig afgewerkt moeten worden, en ook bij de mannen is er nog een behoorlijke achterstand. Daar zitten sommigen zelfs nog in de derde (!) ronde.
Misschien dat ze wel op de schedule zullen staan, maar dan sowieso ergens helemaal achteraan, dus komen ze door de regen toch niet aan de beurt.
Van dat principe van een dag tussen laten zullen ze sowieso moeten afstappen met al hun achterstand. Trouwens als ze morgen spelen staan ze net zo goed twee dagen achter elkaar op het veld.
Hopelijk toch, zal wel een vierde of vijfde partij zijn (zover komen ze toch nooit). Zou nogal vreemd zijn om kwartfinales af te werken als andere vrouwen nog niet eens hun vierde ronde partij hebben afgewerkt.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:31 schreef Norrage het volgende:
wimbledon.org is steeds trager dan de TV....Op BBC zeiden ze ook dat Serena - Justine morgen zou zijn....
Vast later op de dag, neem ik aan.
Om nog even terug te komen op je opmerking omtrent Krajicek's sublieme prestatie vs. enig snel te verkrijgen info op de Wimbledon-site omtrent dit: Dit zijn al enige uren de enige headlines op de site:quote:Op maandag 2 juli 2007 21:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jankovic of Bartoli, het kan geen kwaad om te lezen of om de Wimbledonsite te openen natuurlijk.
Daarom had ik Hingis leuker gevonden, aangezien ik denk dat ze Hingis in deze vorm (en blessures) makkelijk had kunnen hebben. Staat dan toch leuk.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:53 schreef Norrage het volgende:
Het is een partij tussen de #31 en de #74 van de wereld...vind het niet bijzonder vreemd.
Dat komt er ook niet. Maar de lotingen zijn ook niet zo moeilijk te vinden natuurlijk.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:17 schreef kassenbouwer het volgende:
Nog steeds helemaal niets over Krajicek op de voorpagina van www.wimbledon.org.
Op zich niet erg dat ze geen aandacht krijgt, want dan blijft ze met beide benen op de grond staan en kan ze straks fris de halve finale halen!
Nu ik kijk is het inderdaad wel vreemd dat er uberhaupt geen enkele headline voor haar is....quote:Op maandag 2 juli 2007 23:17 schreef kassenbouwer het volgende:
Nog steeds helemaal niets over Krajicek op de voorpagina van www.wimbledon.org.
Op zich niet erg dat ze geen aandacht krijgt, want dan blijft ze met beide benen op de grond staan en kan ze straks fris de halve finale halen!
Je gelooft toch niet dat Nadal pas de 2e wedstrijd speelt op #1????? hij zit fucking nog in de 3e ronde, en moet zijn 4e ronde dezelfde dag spelen! En hij speelt de tweede wedstrijd??quote:Op maandag 2 juli 2007 23:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat komt er ook niet. Maar de lotingen zijn ook niet zo moeilijk te vinden natuurlijk.
Programma morgen is bekend: http://www.wimbledon.org/en_GB/scores/schedule/schedule9.html
Ik denk dat de mannen wel balen, eerst nog een vrouwenpartij ervoor, als het weer veel regent kan het zomaar een avondpartij worden. Alleen Ferrero mag om 12.00 meteen beginnen, maar dat is al vierde ronde..vreemd weer.
Het staat er, dus ik geloof het. Normaal is het altijd dat de afgebroken partijen de tweede partijen worden de volgende dag, maar bij de vrouwen was het in de eerste week ook niet het geval. Is dat van die twee partijen al zeker trouwens, want dat lijkt me nog niet noodzakelijk.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet dat Nadal pas de 2e wedstrijd speelt op #1????? hij zit fucking nog in de 3e ronde, en moet zijn 4e ronde dezelfde dag spelen! En hij speelt de tweede wedstrijd??
Ze zijn echt gek daar in Londen.
zover ik weet is baan 14 geen showcourt....en ik neem aan dat ze toch wel een single gaan uitzendenn....quote:Op maandag 2 juli 2007 23:26 schreef luckass het volgende:
Zou misa's dubbel (baan 14) als eerste wedstrijd worden uitgezonden?
Uhm geen showcourt?... volgens mij konden we die wedstrijd van net redelijk goed volgen op tv. Die was ook op baan 14quote:Op maandag 2 juli 2007 23:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
zover ik weet is baan 14 geen showcourt....en ik neem aan dat ze toch wel een single gaan uitzendenn....
Nu je het zegt staat dat van die twee partijen er niet...Dat hoorde ik ook zo her en der gezegd worden...quote:Op maandag 2 juli 2007 23:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het staat er, dus ik geloof het. Normaal is het altijd dat de afgebroken partijen de tweede partijen worden de volgende dag, maar bij de vrouwen was het in de eerste week ook niet het geval. Is dat van die twee partijen al zeker trouwens, want dat lijkt me nog niet noodzakelijk.
ohquote:Op maandag 2 juli 2007 23:30 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Uhm geen showcourt?... volgens mij konden we die wedstrijd van net redelijk goed volgen op tv. Die was ook op baan 14
Okee jammerquote:Op maandag 2 juli 2007 23:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
zover ik weet is baan 14 geen showcourt....en ik neem aan dat ze toch wel een single gaan uitzendenn....
Juistquote:Op maandag 2 juli 2007 23:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat komt er ook niet. Maar de lotingen zijn ook niet zo moeilijk te vinden natuurlijk.
Programma morgen is bekend: http://www.wimbledon.org/en_GB/scores/schedule/schedule9.html
Ik denk dat de mannen wel balen, eerst nog een vrouwenpartij ervoor, als het weer veel regent kan het zomaar een avondpartij worden. Alleen Ferrero mag om 12.00 meteen beginnen, maar dat is al vierde ronde..vreemd weer.
Zou me niks verbazen moest Serena dubbel na vandaag afzeggen.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:42 schreef kleinzusje het volgende:
Ach ik zie een voordeel, eerst Ana en Jelena![]()
Serena moet dubbelen ( eigenlijk vandaag) dus het zal wel niet kloppen idd
Maar ik snap echt niet dat ze zo laat beginnen ???
RG was toch 10.00 uur ?
Nee, ook 11.00, dat is het nu ook, alleen uurtje tijdsverschil natuurlijk.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:42 schreef kleinzusje het volgende:
Ach ik zie een voordeel, eerst Ana en Jelena![]()
Serena moet dubbelen ( eigenlijk vandaag) dus het zal wel niet kloppen idd
Maar ik snap echt niet dat ze zo laat beginnen ???
RG was toch 10.00 uur ?
Dus mogelijk:quote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:45 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen moest Serena dubbel na vandaag afzeggen.![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, ook 11.00, dat is het nu ook, alleen uurtje tijdsverschil natuurlijk.
Wat een lijstje inderdaadquote:Op maandag 2 juli 2007 23:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Dus mogelijk:
Henin.
Sharapova.
Mauresmo.
Kuznetsova.
Jankovic.
Ivanovic.
Serena Williams.
Krajicek.!
Maar dan niet allemaal op 1 baanquote:Op maandag 2 juli 2007 23:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Dus mogelijk:
Henin.
Sharapova.
Mauresmo.
Kuznetsova.
Jankovic.
Ivanovic.
Serena Williams.
Krajicek.!
Serena=paard, die kan beter bij de mannen meespelen. 1 brok spieren+doping.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:03 schreef suus21 het volgende:
die williams is echt geweldig. Ik wil zoooo graag dat ze die tietloze suske & wiske inmaakt.!
Le-gen-da-rischquote:Op maandag 2 juli 2007 23:53 schreef Norrage het volgende:
Omdat dit topic actief is, even dit filmpje....Ik was toen 10 jaar en heb het gezien, maar kon me niet herinneren dat het zo'n ongelooflijke legendarisch eind was....waanzinnig: Samprashttp://www.youtube.com/watch?v=X_wPdO72nSs
Zeker omdat Sampras het toernooi nog eventjes won daarna. Serena proporties
Wel ja, maar ze speelt nu dus morgen met haar zus dubbel. Zou me niks verbazen moest ze daarvoor forfait geven om zich niet nodeloos te vermoeien met het oog op de kwartfinale tegen Henin de dag erna.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ging niet door ivm de regen. Maar dan heeft de regen haar geluk gebracht.
Kippenvel, met z'n laatste krachten pompte Samp er nog 'gewoon' ff een ace uitquote:Op maandag 2 juli 2007 23:53 schreef Norrage het volgende:
Omdat dit topic actief is, even dit filmpje....Ik was toen 10 jaar en heb het gezien, maar kon me niet herinneren dat het zo'n ongelooflijke legendarisch eind was....waanzinnig: Samprashttp://www.youtube.com/watch?v=X_wPdO72nSs
Zeker omdat Sampras het toernooi nog eventjes won daarna. Serena proporties
Wist je dat je dood kan gaan van niet-slapen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:41 schreef Solidius het volgende:
Sleep is for the weak!
No shit sherlock.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 03:17 schreef Mirri het volgende:
[..]
Wist je dat je dood kan gaan van niet-slapen?![]()
't was om half zes ook al voor achtenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 05:34 schreef Mirri het volgende:
En ik heb de nacht gewoon doorgehaald he![]()
Nog 9 nachten en ik balanceer op het randje van de dood.
Problem is; ik moet een telefoontje plegen voor 8 uur, en dat red ik nooit als ik in slaap val, dan word ik voor 11 uur niet meer wakker, ook niet met een wekker.
oh, hing kortgeleden de vlag en schooltas uit?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:31 schreef Mirri het volgende:
[..]
Idd, maar niet voor school, daar ben ik lekker van af![]()
![]()
Hehe, ik hou niet van voicemail insprekenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 07:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
't was om half zes ook al voor achten
quote:Tuesday:
Headline:
Some bright or sunny spells but further showers, occasionally heavy.
Today:
Showers from the start over southern parts but with some bright or sunny spells developing. Showers becoming quite widespread again by afternoon, locally heavy and thundery with a fresh westerly breeze. Maximum temperature 19 deg C (66 deg F).
Tonight:
The showers will tend to die away through the evening with many parts having a dry night with clear spells and a moderate westerly breeze. Minimum temperature 12 deg C (54 deg F).
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:00 schreef Bruce117 het volgende:
Het weer voor vandaag is wederom niet al te best
[..]
Ja, maar hier is goed nieuws, met foto:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:13 schreef Norrage het volgende:
Over onze opmerking gesproken gisteravond dat wimbledon geen aandacht besteedt aan Krajicek:
"The other ladies’ games were all third round ties, with Kuznetsova, Ivanovic, Krajicek, Vaidisova and Petrova all winning in straight sets"
Misschien moet je es met een dokter gaan pratenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
ben ik hier de enige die Serena lekker vind?
Je bedoelt die Bokito, die gisteren losgelaten werd op Centre court?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
Die met 30 kg overgewicht waarvan gisteren duidelijk werd dat haar benen het gewicht van dr ass absoluut niet verdragen? Die?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
Zouden op zich leuke statistieken zijn, maar er klopt geen klap van dat lijstje. Ik kan me zo 2 correcte challenges van Federer vlak na elkaar herinneren die een paar millimeter in waren. Sharapova had meerdere correcte challenges tegen Sugiyama en als ik me niet vergis Henman ook tegen Moya.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:29 schreef TheGeneral het volgende:
Hopelijk kan Soderling winnen van Nadal. Oh wat zou ik blij zijn.
Ook leuk dit:
[afbeelding]
Valt toch wel op hoe vaak men ernaast zit.
Misschien dat er nog eentje te vinden is die haar lekker vindt .quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
26, en ik heb gewoon mijn persoonlijke voorkeur die tijdelijk overeenkomt met het mode-beeld (strikt genomen ook al enigzins achterhaald, zie weigering dunne modellen, dove-reclame etc)quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:03 schreef OxygeneFRL het volgende:
Omg jullie houden echt allemaal maar van de perfecte maten 90-60-90 he? Jullie zijn dus gemiddeld 16 jaar doordat jullie nog een monotoon beeld hebben van de samenleving...veel suc6 in de toekomst kinderen.
Ik heb toch echt liever Serena dan een gratenpak tennister uit oostbloklanden die je soms ziet.
yes show itquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Had jij al ergens foto's en verslag gepost van je trip, Mindlight?
Ik vind haar ook wel okequote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
Verschillende smaken heet dat. Ik zou er niet aan moeten denken om naastquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:03 schreef OxygeneFRL het volgende:
Omg jullie houden echt allemaal maar van de perfecte maten 90-60-90 he? Jullie zijn dus gemiddeld 16 jaar doordat jullie nog een monotoon beeld hebben van de samenleving...veel suc6 in de toekomst kinderen.
Ik heb toch echt liever Serena dan een gratenpak tennister uit oostbloklanden die je soms ziet.
Had je al gelezen dat ik je tip heb opgevolgd met mn mail naar WD ?quote:
Iemand ??????quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:02 schreef kleinzusje het volgende:
Heeft iemand voor mij misschien een mp3 tje van de WD tune op de BBC ?
Nog niet, goed dat je het zegt, zal t gelijk ff regelen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Had jij al ergens foto's en verslag gepost van je trip, Mindlight?
Nee gemist, maar nette en vlotte reactiequote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Had je al gelezen dat ik je tip heb opgevolgd met mn mail naar WD ?
Kreeg binnen een uur antwoord en mag mailen om mn geld terug te krijgen.
Ga ik niet doen, maar de reactie vond ik netjes.
thx![]()
Haar tennis is fantastisch, een groot kampioene.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Serena
Haar tennis vind ik ook helemaal niets.
wat is TBA dan?/???quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:12 schreef Andiyan het volgende:
Wat spannend![]()
Ze spelen morgen op Wimbledon op vijf "S. Lands courts" om de achterstanden in te halen. Er spelen overigens alleen junioren op deze "mystery courts."
![]()
Nederland morgen:
4e partij baan 4:
Ladies' Inv. Doubles - Semis
Manon Bollegraf (NED)[2]/ Catarina Lindqvist (SWE)[2] v. Annabel Croft (GBR)/Jo Durie (GBR)
3e partij baan 7:
Mixed Doubles - 1st Rnd.
Martin Damm (CZE)/Michaella Krajicek (NED) v. Andrei Pavel (ROU)/Andreea Ehritt-Vanc (ROU)
1e partij baan 9:
Girls' Singles - 1st Rnd.
Irina Begu (ROU) v. Arantxa Rus (NED)
1e partij baan 14:
Ladies' Doubles - 2nd Rnd.
Michaella Krajicek (NED)/Agnieszka Radwanska (POL) v. Andrea Hlavackova (CZE)/Sandra Kloesel (GER)
4e partij baan 15:
Boys' Singles - 1st Rnd.
Ty D Trombetta (USA) v. Tim Van terheijden (NED)
3e partij S. Lands court 17:
Boys' Singles - 1st Rnd.
Vladimir Ignatic (BLR)[1] v. Thomas Schoorel (NED)
TBA:
Gentlemen's Inv. Doubles - Semis
Pat Cash (AUS)/Richard Krajicek (NED) v. Goran Ivanisevic (CRO)/Cedric Pioline (FRA)
Omdat het gaat om 3 euro en ik te lui benquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:31 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
Nee gemist, maar nette en vlotte reactie![]()
Waarom doe je het niet?
oww 3 euroquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Omdat het gaat om 3 euro en ik te lui ben![]()
Tis een heel gedoe: mailen, gegevens invoeren.....pfff
![]()
Ik vond jouw punt zo goed, dat de schuld ook bij hen ligt omdat ze de datum niet hadden geblockt. En die nette reactie is wat mij betreft prima zo.
is dat een demostratie partij dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:35 schreef mitt het volgende:
To Be Announced.
Kan ook van de senior tour zijn. TBA doelt volgens mij meer op welke baan er gespeeld gaat worden.quote:
Het is dus alles behalve afgetraindquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:47 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb respect voor vrouwen die zo hun lichaam hebben getraind en donkere mensen hebben nou eenmaal sterker ontwikkelde spieren dan anderen. Ik vind het heerlijk om te zien![]()
![]()
Bij mij ook altijd, voor 't 5e jaar achtereenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:04 schreef Norrage het volgende:
Maar het is altijd tijdens tentamenweken...
quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, en het is donker. Herhaling van gisteren
.
BBC zendt Mauresmo uit, RTL jankovic.quote:Ronde 4
J. Henin (Bel,1) - P. Schnyder (Zwi,15) 6-2 6-2
D. Hantuchova (Slw,10) - S. Williams (VS,7) 2-6 7-6 2-6
J. Jankovic (Ser,3) - M. Bartoli (Fra,18) -
L. Granville (VS) - M. Krajicek (Ned,31) 3-6 4-6
A. Ivanovic (Ser,6) - N. Petrova (Rus,11) -
N. Vaidisova (Tsj,14) - A. Mauresmo (Fra,4) -
S. Kuznetsova (Rus,5) - T. Paszek (Oos) -
V. Williams (VS,23) - M. Sharapova (Rus,2) -
Ik wou 't net gaan posten, damnquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Iemand al opgevallen dat Bartoli als een gehandicapte opslaat?
quote:
Ja, erg vreemd..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Iemand al opgevallen dat Bartoli als een gehandicapte opslaat?
Er zat dan ook echt helemaal geen ruimte meer tussen.quote:
Ik heb juist liever dat Jankovic een gevecht moet leveren om te winnen. Anders gaat zij straks topfit de kwartfinale in terwijl Krajicek uitgeput is van alle enkel-/dubbel-/mixed dubbel partijen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, erg vreemd..
Ana sloopt Petrova.
Laat Janko ook maar opschieten, dan kan Rafa de baan weer op.
RTL heeft de beschikking over 3 zenders. En toch vinden ze het nodig Wimbledon te onderbreken voor RTL Z terwijl op RTL 5 gewoon Tell-Sell reclames worden uitgezonden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:33 schreef Ambrosius het volgende:
En we missen een rebreak van Bartoli ondertussen.
We willen caps zien van upskirt momenten, niet van oude verlepte umpires.quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
We willen caps zien van upskirt momenten, niet van oude verlepte umpires.![]()
Maar 1 iemand die dat kan is HiDiHoquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:42 schreef Ivoos het volgende:
Is er een manier om via de site van wimbledon, live te kijken, zonder zeg maar ponden te verliezen?
Waar haal je dat vandaan? Want het lijkt me sterk eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:43 schreef Cerubo het volgende:
Fed morgen de QF, Nadal moet nog z'n 3e ronde afmaken
Sorry, moest even wat frustratie kwijtquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan? Want het lijkt me sterk eigenlijk.
Hou trouwens aub op met die caps van BB.
Ik kreeg net een smsje van 'm dat ie warm gehouden wil worden door ene kleinzusjequote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:46 schreef kleinzusje het volgende:
En weer moet mn schatje wachten, bibberend in de kleedkamer.............![]()
Maar PHM gaat hem gewoon vegen! Hup Mathieu!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:46 schreef kleinzusje het volgende:
En weer moet mn schatje wachten, bibberend in de kleedkamer.............![]()
Hier heb je ze:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:53 schreef TheDutchMachiavell... het volgende:
Een eendenfamilie speelt de hoofdrol op het tot nu toe verregende tennistoernooi op Wimbledon. Vanwege de constante uitval van wedstrijden staan de kranten vol met berichten over Roger Featherer, Andy Rodduck, Boris Beaker en John Quackenroe.![]()
http://www.nu.nl/news/113(...)ig_op_Wimbledon.html
Ik kom er aanquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:50 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
Ik kreeg net een smsje van 'm dat ie warm gehouden wil worden door ene kleinzusje
Niet dus, 5-5quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |