Wist je dat je dood kan gaan van niet-slapen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:41 schreef Solidius het volgende:
Sleep is for the weak!
No shit sherlock.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 03:17 schreef Mirri het volgende:
[..]
Wist je dat je dood kan gaan van niet-slapen?![]()
't was om half zes ook al voor achtenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 05:34 schreef Mirri het volgende:
En ik heb de nacht gewoon doorgehaald he![]()
Nog 9 nachten en ik balanceer op het randje van de dood.
Problem is; ik moet een telefoontje plegen voor 8 uur, en dat red ik nooit als ik in slaap val, dan word ik voor 11 uur niet meer wakker, ook niet met een wekker.
oh, hing kortgeleden de vlag en schooltas uit?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:31 schreef Mirri het volgende:
[..]
Idd, maar niet voor school, daar ben ik lekker van af![]()
![]()
Hehe, ik hou niet van voicemail insprekenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 07:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
't was om half zes ook al voor achten
quote:Tuesday:
Headline:
Some bright or sunny spells but further showers, occasionally heavy.
Today:
Showers from the start over southern parts but with some bright or sunny spells developing. Showers becoming quite widespread again by afternoon, locally heavy and thundery with a fresh westerly breeze. Maximum temperature 19 deg C (66 deg F).
Tonight:
The showers will tend to die away through the evening with many parts having a dry night with clear spells and a moderate westerly breeze. Minimum temperature 12 deg C (54 deg F).
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:00 schreef Bruce117 het volgende:
Het weer voor vandaag is wederom niet al te best
[..]
Ja, maar hier is goed nieuws, met foto:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:13 schreef Norrage het volgende:
Over onze opmerking gesproken gisteravond dat wimbledon geen aandacht besteedt aan Krajicek:
"The other ladies’ games were all third round ties, with Kuznetsova, Ivanovic, Krajicek, Vaidisova and Petrova all winning in straight sets"
Misschien moet je es met een dokter gaan pratenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
ben ik hier de enige die Serena lekker vind?
Je bedoelt die Bokito, die gisteren losgelaten werd op Centre court?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
Die met 30 kg overgewicht waarvan gisteren duidelijk werd dat haar benen het gewicht van dr ass absoluut niet verdragen? Die?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
Zouden op zich leuke statistieken zijn, maar er klopt geen klap van dat lijstje. Ik kan me zo 2 correcte challenges van Federer vlak na elkaar herinneren die een paar millimeter in waren. Sharapova had meerdere correcte challenges tegen Sugiyama en als ik me niet vergis Henman ook tegen Moya.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:29 schreef TheGeneral het volgende:
Hopelijk kan Soderling winnen van Nadal. Oh wat zou ik blij zijn.
Ook leuk dit:
[afbeelding]
Valt toch wel op hoe vaak men ernaast zit.
Misschien dat er nog eentje te vinden is die haar lekker vindt .quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
26, en ik heb gewoon mijn persoonlijke voorkeur die tijdelijk overeenkomt met het mode-beeld (strikt genomen ook al enigzins achterhaald, zie weigering dunne modellen, dove-reclame etc)quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:03 schreef OxygeneFRL het volgende:
Omg jullie houden echt allemaal maar van de perfecte maten 90-60-90 he? Jullie zijn dus gemiddeld 16 jaar doordat jullie nog een monotoon beeld hebben van de samenleving...veel suc6 in de toekomst kinderen.
Ik heb toch echt liever Serena dan een gratenpak tennister uit oostbloklanden die je soms ziet.
yes show itquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Had jij al ergens foto's en verslag gepost van je trip, Mindlight?
Ik vind haar ook wel okequote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
Verschillende smaken heet dat. Ik zou er niet aan moeten denken om naastquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:03 schreef OxygeneFRL het volgende:
Omg jullie houden echt allemaal maar van de perfecte maten 90-60-90 he? Jullie zijn dus gemiddeld 16 jaar doordat jullie nog een monotoon beeld hebben van de samenleving...veel suc6 in de toekomst kinderen.
Ik heb toch echt liever Serena dan een gratenpak tennister uit oostbloklanden die je soms ziet.
Had je al gelezen dat ik je tip heb opgevolgd met mn mail naar WD ?quote:
Iemand ??????quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:02 schreef kleinzusje het volgende:
Heeft iemand voor mij misschien een mp3 tje van de WD tune op de BBC ?
Nog niet, goed dat je het zegt, zal t gelijk ff regelen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Had jij al ergens foto's en verslag gepost van je trip, Mindlight?
Nee gemist, maar nette en vlotte reactiequote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Had je al gelezen dat ik je tip heb opgevolgd met mn mail naar WD ?
Kreeg binnen een uur antwoord en mag mailen om mn geld terug te krijgen.
Ga ik niet doen, maar de reactie vond ik netjes.
thx![]()
Haar tennis is fantastisch, een groot kampioene.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Serena
Haar tennis vind ik ook helemaal niets.
wat is TBA dan?/???quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:12 schreef Andiyan het volgende:
Wat spannend![]()
Ze spelen morgen op Wimbledon op vijf "S. Lands courts" om de achterstanden in te halen. Er spelen overigens alleen junioren op deze "mystery courts."
![]()
Nederland morgen:
4e partij baan 4:
Ladies' Inv. Doubles - Semis
Manon Bollegraf (NED)[2]/ Catarina Lindqvist (SWE)[2] v. Annabel Croft (GBR)/Jo Durie (GBR)
3e partij baan 7:
Mixed Doubles - 1st Rnd.
Martin Damm (CZE)/Michaella Krajicek (NED) v. Andrei Pavel (ROU)/Andreea Ehritt-Vanc (ROU)
1e partij baan 9:
Girls' Singles - 1st Rnd.
Irina Begu (ROU) v. Arantxa Rus (NED)
1e partij baan 14:
Ladies' Doubles - 2nd Rnd.
Michaella Krajicek (NED)/Agnieszka Radwanska (POL) v. Andrea Hlavackova (CZE)/Sandra Kloesel (GER)
4e partij baan 15:
Boys' Singles - 1st Rnd.
Ty D Trombetta (USA) v. Tim Van terheijden (NED)
3e partij S. Lands court 17:
Boys' Singles - 1st Rnd.
Vladimir Ignatic (BLR)[1] v. Thomas Schoorel (NED)
TBA:
Gentlemen's Inv. Doubles - Semis
Pat Cash (AUS)/Richard Krajicek (NED) v. Goran Ivanisevic (CRO)/Cedric Pioline (FRA)
Omdat het gaat om 3 euro en ik te lui benquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:31 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
Nee gemist, maar nette en vlotte reactie![]()
Waarom doe je het niet?
oww 3 euroquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Omdat het gaat om 3 euro en ik te lui ben![]()
Tis een heel gedoe: mailen, gegevens invoeren.....pfff
![]()
Ik vond jouw punt zo goed, dat de schuld ook bij hen ligt omdat ze de datum niet hadden geblockt. En die nette reactie is wat mij betreft prima zo.
is dat een demostratie partij dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:35 schreef mitt het volgende:
To Be Announced.
Kan ook van de senior tour zijn. TBA doelt volgens mij meer op welke baan er gespeeld gaat worden.quote:
Het is dus alles behalve afgetraindquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:47 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb respect voor vrouwen die zo hun lichaam hebben getraind en donkere mensen hebben nou eenmaal sterker ontwikkelde spieren dan anderen. Ik vind het heerlijk om te zien![]()
![]()
Bij mij ook altijd, voor 't 5e jaar achtereenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:04 schreef Norrage het volgende:
Maar het is altijd tijdens tentamenweken...
quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, en het is donker. Herhaling van gisteren
.
BBC zendt Mauresmo uit, RTL jankovic.quote:Ronde 4
J. Henin (Bel,1) - P. Schnyder (Zwi,15) 6-2 6-2
D. Hantuchova (Slw,10) - S. Williams (VS,7) 2-6 7-6 2-6
J. Jankovic (Ser,3) - M. Bartoli (Fra,18) -
L. Granville (VS) - M. Krajicek (Ned,31) 3-6 4-6
A. Ivanovic (Ser,6) - N. Petrova (Rus,11) -
N. Vaidisova (Tsj,14) - A. Mauresmo (Fra,4) -