Ik wou 't net gaan posten, damnquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Iemand al opgevallen dat Bartoli als een gehandicapte opslaat?
quote:
Ja, erg vreemd..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Iemand al opgevallen dat Bartoli als een gehandicapte opslaat?
Er zat dan ook echt helemaal geen ruimte meer tussen.quote:
Ik heb juist liever dat Jankovic een gevecht moet leveren om te winnen. Anders gaat zij straks topfit de kwartfinale in terwijl Krajicek uitgeput is van alle enkel-/dubbel-/mixed dubbel partijen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, erg vreemd..
Ana sloopt Petrova.
Laat Janko ook maar opschieten, dan kan Rafa de baan weer op.
RTL heeft de beschikking over 3 zenders. En toch vinden ze het nodig Wimbledon te onderbreken voor RTL Z terwijl op RTL 5 gewoon Tell-Sell reclames worden uitgezonden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:33 schreef Ambrosius het volgende:
En we missen een rebreak van Bartoli ondertussen.
We willen caps zien van upskirt momenten, niet van oude verlepte umpires.quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
We willen caps zien van upskirt momenten, niet van oude verlepte umpires.![]()
Maar 1 iemand die dat kan is HiDiHoquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:42 schreef Ivoos het volgende:
Is er een manier om via de site van wimbledon, live te kijken, zonder zeg maar ponden te verliezen?
Waar haal je dat vandaan? Want het lijkt me sterk eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:43 schreef Cerubo het volgende:
Fed morgen de QF, Nadal moet nog z'n 3e ronde afmaken
Sorry, moest even wat frustratie kwijtquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan? Want het lijkt me sterk eigenlijk.
Hou trouwens aub op met die caps van BB.
Ik kreeg net een smsje van 'm dat ie warm gehouden wil worden door ene kleinzusjequote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:46 schreef kleinzusje het volgende:
En weer moet mn schatje wachten, bibberend in de kleedkamer.............![]()
Maar PHM gaat hem gewoon vegen! Hup Mathieu!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:46 schreef kleinzusje het volgende:
En weer moet mn schatje wachten, bibberend in de kleedkamer.............![]()
Hier heb je ze:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:53 schreef TheDutchMachiavell... het volgende:
Een eendenfamilie speelt de hoofdrol op het tot nu toe verregende tennistoernooi op Wimbledon. Vanwege de constante uitval van wedstrijden staan de kranten vol met berichten over Roger Featherer, Andy Rodduck, Boris Beaker en John Quackenroe.![]()
http://www.nu.nl/news/113(...)ig_op_Wimbledon.html
Ik kom er aanquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:50 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
Ik kreeg net een smsje van 'm dat ie warm gehouden wil worden door ene kleinzusje
Niet dus, 5-5quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |