abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51076184
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:26 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik geloof wel dat je zwangerschap niet verzonnen is hoor!
Het komt gewoon soms zo over doordat sommige dingen erg overdreven lijken, denk ik.
Maar naar aanleiding van de post dat iemand schreef dat ze gedacht had dat de hele zwangerschap bij elkaar was gegoogled zei je:
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:14 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Dat idee heb ik ook al gehad, maar het kan niet he, met die foto's?
Kleintje is in elk geval niet de enige die tegenstrijdigheden post
pi_51076254
oeh oeh, scherp
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_51076405
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:31 schreef Smoezie het volgende:

[..]

Maar naar aanleiding van de post dat iemand schreef dat ze gedacht had dat de hele zwangerschap bij elkaar was gegoogled zei je:
[..]

Kleintje is in elk geval niet de enige die tegenstrijdigheden post
Ja, ik zei dat ik het niet dacht omwille van die foto's, maar moesten er geen foto's zijn...
  maandag 2 juli 2007 @ 22:36:15 #64
3744 Kleintje
op en top!
pi_51076415
Weet niet hoe lang jullie er nog over door willen 'zagen'.
Maar ik ben er voor vandaag klaar mee.
Ik ga nog wat drinken en dan heerlijk mijn bedje in.

Laat alles nog wel even door mijn hoofd rondgaan en dan ga ik eens nadenken of ik er verder iets mee wil doen.
Het ontneemt me iig wel een beetje de gezelligheid van gezellig posten hoe het gaat enzo.
  maandag 2 juli 2007 @ 22:37:33 #65
11682 Moonah
Jolie femme
pi_51076494
Welterusten Kleintje!
Laat je de lol niet ontnemen hoor. Je kunt het toch nooit bij iedereen goed doen (hoeft toch ook niet?).
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_51076533
Van mij hoeft het ook niet hoor, je mag posten wat je wil.
pi_51076556
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:32 schreef lcicle het volgende:
oeh oeh, scherp

Maar even serieus, er moet gewoon een goede tussenweg gevonden zien te worden (yeah, like if...! ) tussen rustig wat mogen zeggen als iets overdreven overkomt, of iemand bijna afbranden. Dat lijkt nogal eens moeilijk hier, die tussenweg Beetje inlevingsvermogen dat iedereen anders is en reageert, beetje adem-in-adem-uit-kwaliteiten als iemand zich ergens aan ergert, hier en daar een tikkie negeren als iets niet helemaal in je straatje past.

En bij twijfels of ergernissen, gewoon achter de schermen even roddelen wil ook wel eens opluchten
(Kleintje, dit gaat niet over jou, overigens! )
pi_51076741
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:36 schreef Kleintje het volgende:
Het ontneemt me iig wel een beetje de gezelligheid van gezellig posten hoe het gaat enzo.
Dat kan ik me helemaal voorstellen Kleintje!
Ik hoop dat je een goede nachtrust hebt en maak je niet druk om het forum hier..

Ik begrijp helemaal als mensen reageren met 'mag het gezeur wat minder', maar het gevolg daarvan is wel dat men zich minder welkom voelt op het forum.
  maandag 2 juli 2007 @ 22:44:35 #69
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_51076825
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:42 schreef lcicle het volgende:

[..]

Dat kan ik me helemaal voorstellen Kleintje!
Ik hoop dat je een goede nachtrust hebt en maak je niet druk om het forum hier..

Ik begrijp helemaal als mensen reageren met 'mag het gezeur wat minder', maar het gevolg daarvan is wel dat men zich minder welkom voelt op het forum.
Ik zou dat persoonlijk niet eens hebben vanwege het 'gezeur om het zeiken', maar wel over dat er getwijfeld wordt aan je zwangerschap. Ben je blij dat je zwanger bent, wordt je tussen de regels door neergezet als zijnde fantast.. Kan me heel goed voorstellen dat de lol er dan wel af is..
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_51076878
En euh, ik moet de eerste vrouw nog tegenkomen die niet/nooit zeurt hoor
Kleintje, laat het niet teveel in je hoofd rondgaan (makkelijk gezegd, weet ik). Je hebt veel belangrijker dingen aan je hoofd
pi_51076934
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:44 schreef Ireth het volgende:

[..]

Ik zou dat persoonlijk niet eens hebben vanwege het 'gezeur om het zeiken', maar wel over dat er getwijfeld wordt aan je zwangerschap. Ben je blij dat je zwanger bent, wordt je tussen de regels door neergezet als zijnde fantast.. Kan me heel goed voorstellen dat de lol er dan wel af is..
Jij zat dus ook met kromme tenen en plaatsvervangende schaamte?
  maandag 2 juli 2007 @ 22:48:16 #72
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_51076980
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:47 schreef Smoezie het volgende:

[..]

Jij zat dus ook met kromme tenen en plaatsvervangende schaamte?
Er ontsnapte bij mij een "autch..." tijdens het lezen...
  maandag 2 juli 2007 @ 22:49:50 #73
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_51077035
sluit zich bij smoezzie/ireth aan

ach weet je wat het is.. tis al veelstelang stil geweest hier, dus er moet toch weer iets gezocht worden
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 2 juli 2007 @ 22:49:57 #74
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_51077040
Euhm, als ik even mijn hoofd in dit wespennest mag steken . Ik snap het wel een beetje hoor.
Degenen die al jaar en dag meelezen in de zwangerschapsreeks weten ook dat Kleintje altijd gezegd heeft niet zwanger te mogen worden vanwege een hersenbloeding.
Dus ik kan me de verbazing wel voorstellen.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_51077083
Iedereen is gewoon op z'n hoede naar aanleiding van het 'geval' van laatst
verzonnen zwangerschap (enzo) op ander forum
  maandag 2 juli 2007 @ 22:51:48 #76
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_51077108
ja maar om telkens oude koeien uit de sloot te halen is toch niet nodig?
Misschien dikten mensen vroeger nog wel iets aan, om ze daar jaar/jaren later op terug te pakken en zo kattig te doen is toch onnodig?
  maandag 2 juli 2007 @ 22:54:49 #77
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_51077243
Ik denk niet dat het een geval van oude koeien is, meer van dingen die niet lijken te kloppen, danwel aangedikt zijn. Dat heb ik wel met meer users hoor, maar ik kijk wel link uit om daar een opmerking over te maken .
pi_51077265
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:50 schreef lcicle het volgende:
Iedereen is gewoon op z'n hoede naar aanleiding van het 'geval' van laatst
verzonnen zwangerschap (enzo) op ander forum
Maar Kleintje stond toch al veel eerder met gezicht en zwangere buik op de foto hier dan dat dat verhaal boven tafel kwam van dat andere forum? Dan valt er wat haar betreft toch niets (meer) op z'n hoede te zijn?
  maandag 2 juli 2007 @ 22:55:52 #79
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_51077302

ik weet nog dat mensen niet geloofden dat ik in het zkh lag destijds gelukkig had ik bewijs
pi_51077366
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:49 schreef Leah het volgende:
Euhm, als ik even mijn hoofd in dit wespennest mag steken . Ik snap het wel een beetje hoor.
Degenen die al jaar en dag meelezen in de zwangerschapsreeks weten ook dat Kleintje altijd gezegd heeft niet zwanger te mogen worden vanwege een hersenbloeding.
Dus ik kan me de verbazing wel voorstellen.
Oke, dat wist ik dan weer niet, maar er zijn er hier wel meer users die dingen hebben geroepen en nu toch zwanger zijn of willen worden. Niet iedereen zal dat (hoeven) begrijpen. Maar om dan meteen maar hardop te roepen dat er gedacht werd dat alles aan elkaar gegoogled was gaat wel erg ver, toch?
  maandag 2 juli 2007 @ 22:58:53 #81
11682 Moonah
Jolie femme
pi_51077448
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:55 schreef Smoezie het volgende:

[..]

Maar Kleintje stond toch al veel eerder met gezicht en zwangere buik op de foto hier dan dat dat verhaal boven tafel kwam van dat andere forum? Dan valt er wat haar betreft toch niets (meer) op z'n hoede te zijn?
Het ging míj er iig niet om dat ik haar zwangerschap zou betwijfelen, geen moment aan gedacht.
En voor zover ik meekrijg wordt daar in het algemeen toch niet aan getwijfeld?
Want dát lijkt me wel een rotgevoel...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 2 juli 2007 @ 22:59:00 #82
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_51077453
Gaat misschien ver, is wèl eerlijk.
pi_51077626
Maar (op het gevaar af dat ik doorzaag), als het om EERLIJK gaat, dan zou het hier binnen de kortste keren een helse catfight worden. Want als je onder de noemer 'eerlijkheid' maar alles kunt en mag posten, dan is er geen houden meer aan. Dan wordt er gekwetst tot en met. Ik twijfel ook aan een verhaal, maar het zou ronduit ongelofelijk kwetsend voor diegene zijn als ik dat hier maar gewoon op het forum zou roepen. Ook al is het eerlijk, vanuit mijn gevoel. Er moet - en ik hoop dat je dat met me eens kunt zijn - wel een grens zijn tussen eerlijk en kwetsend. En die vind ik momenteel nogal vaag.
  maandag 2 juli 2007 @ 23:04:07 #84
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_51077681
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:58 schreef Moonah het volgende:
En voor zover ik meekrijg wordt daar in het algemeen toch niet aan getwijfeld?
Want dát lijkt me wel een rotgevoel...
'wordt' misschien niet meer, maar wel 'werdt' en om dat te lezen terwijl je je kindje in je buik voelt buitelen en je bomvol hormonen zit en onzeker bent en weet ik het allemaal is gewoon een heule grote "Autch!".

Nu is Kleintje het lijdende onderwerp, maar voor wie dan ook is zoiets niet leuk om te lezen...
  maandag 2 juli 2007 @ 23:05:05 #85
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_51077727
quote:
Op maandag 2 juli 2007 23:02 schreef Smoezie het volgende:
Maar (op het gevaar af dat ik doorzaag), als het om EERLIJK gaat, dan zou het hier binnen de kortste keren een helse catfight worden. Want als je onder de noemer 'eerlijkheid' maar alles kunt en mag posten, dan is er geen houden meer aan. Dan wordt er gekwetst tot en met. Ik twijfel ook aan een verhaal, maar het zou ronduit ongelofelijk kwetsend voor diegene zijn als ik dat hier maar gewoon op het forum zou roepen. Ook al is het eerlijk, vanuit mijn gevoel. Er moet - en ik hoop dat je dat met me eens kunt zijn - wel een grens zijn tussen eerlijk en kwetsend. En die vind ik momenteel nogal vaag.
Ik was ff zoekende naar woorden, maar sluit me hier maar ff bij aan!
  Milf maandag 2 juli 2007 @ 23:05:17 #86
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_51077731
quote:
Die lijn is ook erg vaag. Maar ik kan mij sommige uitspraken hier heel goed voorstellen. Er zijn mensen hier die meer dingen met bepaalde users hebben meegemaakt en tja, dan geloof je alles niet meer zo 1 2 3. Er is wel degelijk een grens, en ik hoop dat mensen zelf het fatsoen hebben om in te zien wat die grens is. .
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_51077737
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:59 schreef Leah het volgende:
Gaat misschien ver, is wèl eerlijk.
Ben ik met je eens!
Je hebt in elk geval een reden voor je twijfels, komt niet zomaar uit de lucht vallen. Persoonlijk zou ik het niet kwetsend vinden wanneer iemand denkt dat ik geen mams ben ofzo. Want ik denk niet dat ik aanleiding geef tot zulke gedachten.
  Milf maandag 2 juli 2007 @ 23:06:16 #88
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_51077778
quote:
Op maandag 2 juli 2007 23:04 schreef Ireth het volgende:

[..]

'wordt' misschien niet meer, maar wel 'werdt' en om dat te lezen terwijl je je kindje in je buik voelt buitelen en je bomvol hormonen zit en onzeker bent en weet ik het allemaal is gewoon een heule grote "Autch!".

Nu is Kleintje het lijdende onderwerp, maar voor wie dan ook is zoiets niet leuk om te lezen...
Dat klopt.

En ik zou ook willen verzoeken aan iedereen om het in zijn algemeenheid te houden vanaf nu. .
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  maandag 2 juli 2007 @ 23:06:59 #89
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_51077810
quote:
- en ik hoop dat je dat met me eens kunt zijn -
Kan ik hoor . Ook hier hang ik verder geen oordeel aan .
Het is ook moeilijk om die tussenweg te vinden tussen eerlijk en kwetsend. Maar er stond in mijn ogen niet voor niets een bij.
Maar goed, daar kom je niet uit..
pi_51077825
quote:
Op maandag 2 juli 2007 23:05 schreef nikky het volgende:
Er is wel degelijk een grens, en ik hoop dat mensen zelf het fatsoen hebben om in te zien wat die grens is. .
Dat hoop ik ook Dat is eigenlijk ook wat ik wilde zeggen. Ik heb er alleen een langer verhaal voor nodig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')