Ja het IS een serieus topicquote:Op maandag 2 juli 2007 20:10 schreef Sebasser het volgende:
Het was dus toch een serieus topic? ofwat?
Oordeel zelf, lees de soap begin bij "heb ik het verkloot part one!!"quote:Op maandag 2 juli 2007 20:10 schreef Sebasser het volgende:
Het was dus toch een serieus topic? ofwat?
quote:Op maandag 2 juli 2007 20:17 schreef existenz het volgende:
Ik heb de moeder gezwaffeld en haar jonge zusje anaal gepenetreerd en vervolgens de bank ondergezeken. En toen was alles weer ok.
Hahaha.. Ik zie het al helemaal voor me... komt ze ladderzat bij hem thuis en zegt ...quote:Op maandag 2 juli 2007 20:14 schreef l3laster het volgende:
hehe z'n girl kwam gewoon naar zijn thuis pakte hem terug door zijn woonkamer onder te kotsen
Hey , draai eens een plaatje!quote:Op maandag 2 juli 2007 20:26 schreef -Sandstorm- het volgende:
Waar is deel 2 ? van dat topic. Link !
gewoon hier: Heb ik het verkloot? #2quote:Op maandag 2 juli 2007 20:26 schreef -Sandstorm- het volgende:
Waar is deel 2 ? van dat topic. Link !
Negative:quote:
Indd, get a lifequote:Op maandag 2 juli 2007 21:59 schreef ursel het volgende:Vraag me af wat zieliger is, Seventh-Heaven, of alle fokkertjes die wanhopig op een update wachten..
boeiendquote:Op maandag 2 juli 2007 21:59 schreef ursel het volgende:Vraag me af wat zieliger is, Seventh-Heaven, of alle fokkertjes die wanhopig op een update wachten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |