Yeah, vandaag praktijkexamen gehad en ben GESLAAGD!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:49 schreef Eveli het volgende:
Vandaag net hopelijk mn eennalaatste les gehad. Morgenochtend nog een en meteen daarna om ongeveer 10.00 uur praktijkexamen, 1ste keer. Hoop zo dat ik het haal.Mn rij-instructeur heeft er wel vertrouwen in, in ieder geval. Heb nu overigens zo'n 36 lessen gehad.
gefeliciteerd!!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:06 schreef Eveli het volgende:
[..]
Yeah, vandaag praktijkexamen gehad en ben GESLAAGD!!![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:39 schreef Fetai het volgende:
Yeah, geslaagd met 4 fouten (voor de theorie)![]()
Heb je al eens ooit eerder gereden, op een parkeerterrein ofzo?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:48 schreef CasB het volgende:
Eerste rijles gehad
Ik heb gestuurd, geremd, gas gegeven en geschakeld
M'n instructeur gokt dat ik 20 lessen nodig heb(van 1,5 uur)
Volgens mijn rijleraar was het gemiddelde 40 uur les. Jongens iets daaronder, meisjes iets daarboven.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:52 schreef nattermann het volgende:
[..]
Heb je al eens ooit eerder gereden, op een parkeerterrein ofzo?
20 lessen van anderhalf uur, dat komt neer op zo'n 30 lessen van 1 uur (sorry, heb geen wiskundeknobbel).
Dat is toch vrij weinig, niet?
30 is standaard. Ik ben niet buitengewoon, maar bij de eerste les wel op de ring geweest enzo.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:52 schreef nattermann het volgende:
[..]
20 lessen van anderhalf uur, dat komt neer op zo'n 30 lessen van 1 uur (sorry, heb geen wiskundeknobbel).
Nope, nog nooit gereden hiervoor. Daar stond de instructeur ook wel van te kijkenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:52 schreef nattermann het volgende:
[..]
Je gaat rondjes Hoogkerk rijden?quote:
Bedanktquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:58 schreef nattermann het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
17e mag ik weer 2 uurtjes lessen, bah wat duurt dat lessen lang![]()
Bij mij vroegen ze altijd iets van, wat doet dit knopje of waar zit het knopje voor dit en dat. En meer van dat soort (praktijk)dingen. Denk niet dat ze je feitjes uit het theorieboek gaat vragen en als je het niet weet maakt het ook niet zoveel uit.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:04 schreef dynamiet het volgende:
Zijn er nog feitjes die belangrijk zijn zoals profiel diepte etc? Vorige examen was 3 maanden geleden dus ik weet niet meer precies wat ik moest weten en ik ben het vergeten te vragen aan me instructeur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |