Yeah, vandaag praktijkexamen gehad en ben GESLAAGD!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:49 schreef Eveli het volgende:
Vandaag net hopelijk mn eennalaatste les gehad. Morgenochtend nog een en meteen daarna om ongeveer 10.00 uur praktijkexamen, 1ste keer. Hoop zo dat ik het haal.Mn rij-instructeur heeft er wel vertrouwen in, in ieder geval. Heb nu overigens zo'n 36 lessen gehad.
gefeliciteerd!!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:06 schreef Eveli het volgende:
[..]
Yeah, vandaag praktijkexamen gehad en ben GESLAAGD!!![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:39 schreef Fetai het volgende:
Yeah, geslaagd met 4 fouten (voor de theorie)![]()
Heb je al eens ooit eerder gereden, op een parkeerterrein ofzo?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:48 schreef CasB het volgende:
Eerste rijles gehad
Ik heb gestuurd, geremd, gas gegeven en geschakeld
M'n instructeur gokt dat ik 20 lessen nodig heb(van 1,5 uur)
Volgens mijn rijleraar was het gemiddelde 40 uur les. Jongens iets daaronder, meisjes iets daarboven.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:52 schreef nattermann het volgende:
[..]
Heb je al eens ooit eerder gereden, op een parkeerterrein ofzo?
20 lessen van anderhalf uur, dat komt neer op zo'n 30 lessen van 1 uur (sorry, heb geen wiskundeknobbel).
Dat is toch vrij weinig, niet?
30 is standaard. Ik ben niet buitengewoon, maar bij de eerste les wel op de ring geweest enzo.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:52 schreef nattermann het volgende:
[..]
20 lessen van anderhalf uur, dat komt neer op zo'n 30 lessen van 1 uur (sorry, heb geen wiskundeknobbel).
Nope, nog nooit gereden hiervoor. Daar stond de instructeur ook wel van te kijkenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:52 schreef nattermann het volgende:
[..]
Je gaat rondjes Hoogkerk rijden?quote:
Bedanktquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:58 schreef nattermann het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
17e mag ik weer 2 uurtjes lessen, bah wat duurt dat lessen lang![]()
Bij mij vroegen ze altijd iets van, wat doet dit knopje of waar zit het knopje voor dit en dat. En meer van dat soort (praktijk)dingen. Denk niet dat ze je feitjes uit het theorieboek gaat vragen en als je het niet weet maakt het ook niet zoveel uit.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:04 schreef dynamiet het volgende:
Zijn er nog feitjes die belangrijk zijn zoals profiel diepte etc? Vorige examen was 3 maanden geleden dus ik weet niet meer precies wat ik moest weten en ik ben het vergeten te vragen aan me instructeur.
Woensdag 2 uur lessen. Dat is bij mij ook wel de max, dan heb ik de omgeving ook wel weer gezienquote:Op maandag 16 juli 2007 19:56 schreef Remco_h het volgende:
morgen ook weer 3 uur lessen, overmorgen 2 uur en donderdag weer afrijden...
heb er zin in, ben wel benieuwd of dat t nog een beetje goed gaat na 3 weken geen rijles gehad te hebben
tijdens de cursus had ik 4 uur rijles per dag kleine koffie pauze na 2 uur.... ik vond dat erg prettig heb de hele provincie gezienquote:Op maandag 16 juli 2007 20:47 schreef Grulez het volgende:
[..]
Woensdag 2 uur lessen. Dat is bij mij ook wel de max, dan heb ik de omgeving ook wel weer gezien![]()
Kun je geen andere instructeur krijgen zolang?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:39 schreef Cyclonist het volgende:
Aargh m'n instructeur is een maand op vakantie, kan gewoon een maand niet autorijden! Dat word afzien..
* Kijkt paps lief aan of ik even een blokje om mag
Me too, maar geen zenuwenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:48 schreef BazzieK het volgende:
Morgen afrijden, begin toch wel een beetje te zenuwen nu![]()
Nee, 't is een één-mans-zaak.. Maergoed, dan hoef ik gelukkig ook niet teveel lessen te nemen,quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:04 schreef Eveli het volgende:
[..]
Kun je geen andere instructeur krijgen zolang?
Ach, ik heb nadat ik gezakt was 2 maand niet gereden (eindexamens enzo), daarna 2 lessen gehad en toen wel geslaagdquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:45 schreef Cyclonist het volgende:
[..]
Nee, 't is een één-mans-zaak.. Maergoed, dan hoef ik gelukkig ook niet teveel lessen te nemen,
kheb pas eind oktober een plaats kunnen krijgen voor m'n examen, niet normaal![]()
Dus 50+17+4 (die de meter te veel aangeeft) + 4 (correctie) = 75 op de teller binnen de bebouwde kom.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:59 schreef Turbo_Diesel het volgende:
Mijn eerste bon is al binnen![]()
Ik reed gecorrigeerd 17 km te hard waar 50 mocht...
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:59 schreef Turbo_Diesel het volgende:
Mijn eerste bon is al binnen![]()
Ik reed gecorrigeerd 17 km te hard waar 50 mocht...
De inhaalactie kostte me 90 euro..... maarja ik werd zo ziek van die gast...Was een tweebaans weg.. Een paar 100 meter voor de verkeerslichten...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:08 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Dus 50+17+4 (die de meter te veel aangeeft) + 4 (correctie) = 75 op de teller binnen de bebouwde kom.
Tja, dan vraag je er ook wel om. Was die duur ?
Ow ik heb ook wel eens door rood gereden, bij één van mijn eerste lessen, vond die van mij ook geen rampquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:16 schreef Meddo het volgende:
[..]rekel dat je der bent,
ik heb trouwens vandaag ook een "grotere" overtreding gemaakt, verkeerslicht sprong op oranje en ik trapte mijn rechterpedaal nog even door de bodem heen, vol door rood er overheen
Instructeur vond het gelukkig niet zo erg.
Nee die van mij ook niet, ze zullen wel korting krijgenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:19 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Ow ik heb ook wel eens door rood gereden, bij één van mijn eerste lessen, vond die van mij ook geen ramp.
Neh, volgens mij niet. Hij zei er ook nog iets bij van: ''Hier staat toch geen flitser.''quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:15 schreef Cyclonist het volgende:
[..]
Nee die van mij ook niet, ze zullen wel korting krijgen![]()
Waarna je een overstekende voetganger schepte...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:40 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Neh, volgens mij niet. Hij zei er ook nog iets bij van: ''Hier staat toch geen flitser.''.
Najah, niet echt. Er was uiteraard ook niemand in de buurt die ik omver kon rijdenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:41 schreef matthendriks het volgende:
[..]
Waarna je een overstekende voetganger schepte...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |