quote:DISHOEK - In Dishoek is maandagmiddag 14.45 uur brand uitgebroken in het voormalige hotel aan de Kaapduinseweg. LATER MEER
gezien de voorspelling denk ik dat je geluk hebt als het droog blijftquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:31 schreef Menn0 het volgende:
Hey ik heb gehoord dat de vorige Summer Sessions bij Panta Rhei op het terras was vanwege de wind.
Als het weer meezit wordt er een proper beachparty gegeven, vóór het terras. Beterrrrrrr.
Heuh, das maf, ik was er toch echt niet (al was ik het wel van plan). Vergeten te gaanquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb Rabieluh gespot gisteren bij G2C.
Volgens mij was je er wel hoor....anders heb ik echt de verkeerde aangewezen! (al ken ik je al een hele poos haha)quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:55 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Heuh, das maf, ik was er toch echt niet (al was ik het wel van plan). Vergeten te gaan![]()
Morgen ben ik er dan wel bij.
Hahaha ik was al bijna bang dat ik gek aant worden was!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:52 schreef Rabieluh het volgende:
Ow wacht, mijn fout.
Ik was ff in de war met de groove to chill variant, was vergeten dat die op bellamy ook daarvan was, ik dacht dus die in pantha rei van langer geleden.
ik ben je metgezelquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:36 schreef Piles het volgende:
Ik voel me als Schouwenaar (is dat een woord?) wel een beetje in de minderheid
Ik ben hier als enige Tholenaar hoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:36 schreef Piles het volgende:
Ik voel me als Schouwenaar (is dat een woord?) wel een beetje in de minderheid
Ik meld me als 2equote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:56 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik ben hier als enige Tholenaar hoor.![]()
Sorry sgatquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:50 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
We kennen elkaar hoor,maar ze ontkend.![]()
Je moet het niet zo serieus opvatten Piles.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Hou jullie hobby's lekker voor je, daar ben ik niet zo benieuwd naar
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:33 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Je moet het niet zo serieus opvatten Piles.![]()
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:49 schreef Menn0 het volgende:
Hoe zit dat hier met de vasteland-zeeuwen trouwens?
Nee,van het hele eiland Tholen maar 3.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:33 schreef Menn0 het volgende:
Lol Don_Vanelli en waarom dan? Die eeuwige vete binnen Zeeland heb ik nooit echt begrepen.
Ik doelde op op gemeentes Sluis,Terneuzen,Hulst, Fredo55..zijn er van daar veel Fokkers die hier rondhangen?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:49 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Nee,van het hele eiland Tholen maar 3.![]()
Ik,Sabjeje en hondefokker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |