Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:49 schreef Menn0 het volgende:
Hoe zit dat hier met de vasteland-zeeuwen trouwens?
Nee,van het hele eiland Tholen maar 3.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:33 schreef Menn0 het volgende:
Lol Don_Vanelli en waarom dan? Die eeuwige vete binnen Zeeland heb ik nooit echt begrepen.
Ik doelde op op gemeentes Sluis,Terneuzen,Hulst, Fredo55..zijn er van daar veel Fokkers die hier rondhangen?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:49 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Nee,van het hele eiland Tholen maar 3.![]()
Ik,Sabjeje en hondefokker.
Ben jij ooit in de 'rest' van zeeland geweest?quote:
Om de simpele reden dat mensen uit Zeeuws-vlaanderen qua taalgebruik dichter bij het Vlaams staan dan bij het Zeeuws / Nederlands. Buitenom dat is het onlogisch dat het bij Nederland hoort, want het heeft niet eens een directe verbinding met Nederlandquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:33 schreef Menn0 het volgende:
Lol Don_Vanelli en waarom dan? Die eeuwige vete binnen Zeeland heb ik nooit echt begrepen.
Maar vanaf die kruising bij Goes mag je toch echt 100quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:31 schreef Piles het volgende:
Nee, van Goes tot Zierikzee is het hele eind 80, dus overal!
Zelfs op het stuk 4-baansweg
Echt nietquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:50 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Maar vanaf die kruising bij Goes mag je toch echt 100
Tering, ik rijd in Nederland meestal niet meer dan 40 km/h te hard, maar dat had me dáár dus m'n rijbewijs gekost als ze controleerdenquote:
En jij en Vava zijn van die mensen die de hele Zeelandbrug 65/70 rijden, net zo ergquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:29 schreef Don_Vanelli het volgende:
Maar jij bent dan ook een crimineel![]()
Maar 80 is al zo langzaam op die brug, en dan heb je van die mensen die bang zijn om geflitst te worden, en dan gaan ze 70 rijdenquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:34 schreef Don_Vanelli het volgende:
Het verschil tussen 70 per uur of 110 (40 km/h te hard) is nogal groot he
Plus, ik heb nog nooit op de Zeelandbrug gereden
Nah, Peet heeft nog geen rijbewijs. Delft-Zeeland heeft twee stukken trajectcontrole dus te hard rijden is daar gewoon geen optie (A13 ook 80 km/hquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:32 schreef Piles het volgende:
[..]
En jij en Vava zijn van die mensen die de hele Zeelandbrug 65/70 rijden, net zo erg
Kut, ik heb je er zelfs mee gefeliciteert toenquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:51 schreef Don_Vanelli het volgende:
Ehh, ik heb wel degelijk mn rijbewijs, maar ik heb nog niet over de zeelandbrug gereden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |