Ik zal in ieder geval voor het eerst de film afkijken denk ik tijdens de openingsavond. En ik ben hiervoor al 6 keer geweest ongeveer.quote:Op zondag 2 september 2007 17:56 schreef MargotTenenbaum het volgende:
Pff, er zitten gewoon films in het programma die al op IFFR te zien waren in februari. Lame. Dat ze als openingsfilm de docu over Blof hebben gekozen vind ik ook niet slim. Misschien hopen ze dat een keer niet de halve zaal wegloopt tijdens de openingsavond?
Inderdaad, nogal jammer.quote:Op zondag 2 september 2007 18:02 schreef Toad het volgende:
Frapante eraan is ook dat Blof nog een exclusieve voorpremiere heeft in Amsterdam, nog voor FBTS dus.
Je zit anders zo in Zeeland hoor. Tenzij je in Friesland o.i.d. woont, dan is het wel wat langer rijden maar dat moet je er maar voor over hebben. Bovendien is Zeeland veel leuker dan die hektische randstad.quote:Op zondag 2 september 2007 18:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Waarom moet het nou in zo'n uithoek van het land?
Ik weet niet of Keira Komt. Maakt me niet zo veel uit, of is ze nog single. Dan kan ik mijn charmes misschien wel op haar loslaten.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:59 schreef MargotTenenbaum het volgende:
Ik heb ook gehoord dat Keira Knightley komt, of is dat een wild gerucht? Kan het me haast niet voorstellen.
Heb jij al een programma gemaakt, Daan?
Ik denk inderdaad dat er genoeg mensen zijn die de film niks gaan vinden!quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:52 schreef Da_Sandman het volgende:.
Superavond gehad zeg...Film is prachtig, al kan ik me voorstellen dat anderen dat niet gaan vinden. De manier waarop Dansen Aan Zee in beeld is gebracht, ontroerend zelfs...
Wie was die Shane nou ook alweer Niek?quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:59 schreef nieky het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat er genoeg mensen zijn die de film niks gaan vinden!
En dansen aan zee, inderdaad...kippevel momentje.
Shane is die gast van de Ieren zeg maar....heerlijke vent...vind ik dan hequote:Op zaterdag 15 september 2007 12:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wie was die Shane nou ook alweer Niek?
* Da_Sandman staat op de foto metLiesbeth Kamerling
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |