quote:Op maandag 2 juli 2007 19:46 schreef MUUS het volgende:
Wat gebruiken hier enorm veel mensen tuigjes eigenlijk..
Waarom zie ik ze dan praktisch nooit op straat? Zijn jullie stiekeme tuigjesouders?.
jij hebt wel een trauma hè, zit je soms thuis met een enkelband om of zo?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:52 schreef mike4141 het volgende:
[..]
![]()
@Serendips: Als je kinderen neemt, moet je de verantwoording dragen om op ze te letten.
Whats next, ze aan een boom binden voordat je op vakantie gaat![]()
dat verklaart een hoopquote:Op maandag 2 juli 2007 19:54 schreef mike4141 het volgende:
ja
met jullie?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat is het toch met jullie dat je de kinderen vast wil binden en in een kooi wil zetten thuis? Ik heb geen box, geen tuigje, maar wel een tweeling zonder problemen... en dat ze passief zijn kan ik niet echt zeggen...
Regelmatig ja, en ook in supermarkten, restaurants, in de stad... kan allemaal.quote:
ik heb geen tuigje, wel een box, en ook twee kinderen zonder problemen, wat nu?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:47 schreef Fogel het volgende:
Wat is het toch met jullie dat je de kinderen vast wil binden en in een kooi wil zetten thuis? Ik heb geen box, geen tuigje, maar wel een tweeling zonder problemen... en dat ze passief zijn kan ik niet echt zeggen...
Sarcasme heet zoiets...quote:
ik zie hier ook allemaal users ineens die ik echt nog nooit ergens tegen gekomen ben op fok, een soort tuigjes zeg maarquote:Op maandag 2 juli 2007 19:46 schreef MUUS het volgende:
Waarom zie ik ze dan praktisch nooit op straat? Zijn jullie stiekeme tuigjesouders?.
Omdat je nooit op straat komt?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:46 schreef MUUS het volgende:
en dan ben je alleen met ze of samen met je partner zodat je allebei op 1 kind kan letten?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Regelmatig ja, en ook in supermarkten, restaurants, in de stad... kan allemaal.
Dat is idd een veel gebruikt smoesje.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:31 schreef Ayvida het volgende:
[..]
Al heb je nog zoveel ervaring met kinderen, het blijven ándermans kinderen. Je eigen kinderen is toch een heel ander verhaal.
quote:Op maandag 2 juli 2007 19:23 schreef tbl1966 het volgende:
[..]
Da's fijn voor je, maar als je met die kinderen net zo 'goed' omgaat zoals je hier reageert dan snap ik dat die kinderen niet uit je zichtsveld lopen, die zitten in een hoekje te bibberend te wachten op je volgende 'aanval'.
En dat is idd een veel gehoorde opmerking van mensen zonder kinderen.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:19 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dat is idd een veel gebruikt smoesje.
nu ja, ik heb 2 kinderen en in mijn eentje op ze letten ging me destijds prima af, hoor, het kan wel, het is niet overal gevaarlijk en je hebt 2 handen, en ws ook wel een buggy bij je dan.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:17 schreef tbl1966 het volgende:
[..]
en dan ben je alleen met ze of samen met je partner zodat je allebei op 1 kind kan letten?
Lolz. Wie zegt dat ik geen kinderen heb?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:20 schreef Ayvida het volgende:
[..]
En dat is idd een veel gehoorde opmerking van mensen zonder kinderen.
Jijzelf.. op pagina vijf zei je dit:quote:Op maandag 2 juli 2007 20:23 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Lolz. Wie zegt dat ik geen kinderen heb?
Dus als je bezorgd bent om je kinderen en niet het risico wilt lopen dat ze ergens onder lopen of dat ze meegenomen worden door een stel gekken (ook die zijn er genoeg) ben je kansloos. Typisch de woorden van een man die zelf nog geen kinderen heeft.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:23 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Lolz. Wie zegt dat ik geen kinderen heb?
Ik weet het. Veel vrouwen zijn kansloos in deze maatschappij. Wel neuken, kinderen krijgen en dan maar lopen klagen dat ze het moeilijk en zwaar hebben.
Wat eerder vermeld werdt van die drieling. Dan is het eventueel nog te begrijpen.
Maar als je niet eens in staat bent om op je eigen kinderen te letten.. Tsja, dan moet je er niet aan beginnen.
En niet lopen janken over wel of geen kinderen hebben. Werkte zelf met 15 kinderen op het platteland.
En daar is wel groter gevaar dan vrachtwagens. Gek genoeg is er nooit iets met een kind gebeurd. Heel raar. Maar ja, je kan ze natuurlijk ook aan een tuigje knopen. Kunnen ze in een keer helemaal niets meer.
Iemand die ze wil gebruiken, fijn. Iemand die ze niet wil gebruiken, beter. Waarom? Tsja mening he.
Je weet nooit wat er rondloopt van vroeger he.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:27 schreef Ayvida het volgende:
[..]
Jijzelf.. op pagina vijf zei je dit:
"Ennuh. Ik heb zat kinderervaring -> 4 broertjes en 3 zusjes".
Als je zelf kinderen had gehad, had je dat wel gezegd, in plaats van je broertjes en zusjes te noemen als kinderervaring
Leeftijd jonger dan 1 tot 18.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:39 schreef tbl1966 het volgende:
[..]
Dus als je bezorgd bent om je kinderen en niet het risico wilt lopen dat ze ergens onder lopen of dat ze meegenomen worden door een stel gekken (ook die zijn er genoeg) ben je kansloos. Typisch de woorden van een man die zelf nog geen kinderen heeft.
Hoe oud waren die kinderen? We hebben het hier over peuters tussen de 2 en de 4 hè, niet over 8 of 9 jarigen of nog oudere kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |