Op mn werk zit een andere jonge blom, vandaag voor het eerst. Ga s proberen kennis te maken van de weekquote:Op maandag 2 juli 2007 10:47 schreef OA het volgende:
[..]
Je hebt haar gewoon meegenomen naar je werk?!!![]()
En zij versnippert nu voor je!?![]()
Oh, geen 13.. Nou ja, 19 dan ofzo...![]()
neem een bak koffie meequote:Op maandag 2 juli 2007 10:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Op mn werk zit een andere jonge blom, vandaag voor het eerst. Ga s proberen kennis te maken van de week![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 10:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Op mn werk zit een andere jonge blom, vandaag voor het eerst. Ga s proberen kennis te maken van de week![]()
We zijn al officieel voorgesteld met handje geven. Koffie komt zeer binnen kortquote:
aah, kijk aanquote:Op maandag 2 juli 2007 10:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We zijn al officieel voorgesteld met handje geven. Koffie komt zeer binnen kort![]()
Hoiquote:
Zomaar. Gewoon een blij gezicht is toch leuk!quote:
Dat is waarquote:Op maandag 2 juli 2007 11:17 schreef OA het volgende:
[..]
Zomaar. Gewoon een blij gezicht is toch leuk!![]()
Hoe kan ik jouw dag mooier maken? Met een kop koffie?quote:
dat is een mooi beginquote:Op maandag 2 juli 2007 11:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoe kan ik jouw dag mooier maken? Met een kop koffie?
Ontbijt?quote:
En hoe lang moest je daar voor bellen? Een uur?quote:Op maandag 2 juli 2007 11:48 schreef indahnesia.com het volgende:
Nou, da's ook niet duur voor zo'n lang telefoongesprek. Betaal maar 5 eurocent (omgerekend) naar nummers van hetzelfde netwerk
Ik heb ze toch liever onder spanningquote:
Ik heb alleen het unplugged album bij mequote:Op maandag 2 juli 2007 11:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb ze toch liever onder spanning![]()
Oh toch niet! 1 nummer onder spanningquote:Op maandag 2 juli 2007 11:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb alleen het unplugged album bij me
Berlijn was zeker gaaf ja. Maar vooral het vroegere Oost - Berlijn trok me erg aanquote:Op maandag 2 juli 2007 11:59 schreef crossover het volgende:
Berlijn is wel een toffe stad he? Ben er ook 2 keer geweest.
Ze hebben nogal wat mcdonalds daar
Tsja het symbool van Berlijn hequote:Op maandag 2 juli 2007 12:03 schreef crossover het volgende:
Die beren die overal staan zijn ook cool trouwens.
nee, dat is bij mijn provider vanaf de eerste seconde al zo, en dan zelfs nog gewoon prepaid ookquote:Op maandag 2 juli 2007 11:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En hoe lang moest je daar voor bellen? Een uur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |