quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:23 schreef Socios het volgende:
Klopt het dat de McKroket als ´ie een ´euroknaller´ is, kleiner is dan normaal?
Of is jouw honger groter dan normaal?quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:23 schreef Socios het volgende:
Klopt het dat de McKroket als ´ie een ´euroknaller´ is, kleiner is dan normaal?
Waarom kan dat niet? Bij elke macdonalds krijg ik alles voor elkaar.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:25 schreef Houtspeer het volgende:
Laatst een klant gehad die een quarter pounder wilde maar hij wilde bigmac saus ipv kethup en tomaten erop. Ik zeg dat dat niet mogelijk is, werd hij superboos, zo van: het is niet moeilijk hoor, je zegt tegen die gast in de keuken dat ik dat wil en het is binnen 2 minuten klaar.
Hij kreeg na een discussie een normale QP en als grap vroeg ik of hij er een rietje bij wilde, vond hij niet bepaald grappig. "Ik kom nooit meer naar deze mac"
Nou voor zover ik weet krijg je dat nergens voor elkaar...quote:Op woensdag 12 september 2007 00:04 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Waarom kan dat niet? Bij elke macdonalds krijg ik alles voor elkaar.
dat denk ik ook, mijn vriend wilde kleine uitjes op zijn QP, dat kon niet. Dan maar zonder uienquote:Op woensdag 12 september 2007 00:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou voor zover ik weet krijg je dat nergens voor elkaar...
Jah naja in zekere zin wel... het nadeel van Burger King is voor mij dat je daar onwijs lang moet wachten tot je bestelling klaar, dan wel compleet, isquote:Op donderdag 13 september 2007 19:10 schreef Erosjuhhh het volgende:
Voordeel van de burger king imo
kan je zelfs de king junior(2x cheese, 1 x bacon) nog bestellen, terwijl hij niet meer op de kaart staat
quote:
Waarom mag er geen eervolle vermelding zijn van de wonderschone nes controller?quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:11 schreef MissHobje het volgende:
offtopic posts weggehaald!
Altijdquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:36 schreef Niek. het volgende:
Maar geld dat dan alleen op werkdagen of is het ook dat je op een vrije zaterdag langsgaat en dan voor met 50% korting eten kunt kopen?
Is volgens mij bij elke mcdonalds ondernemer verschillend.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:26 schreef Houtspeer het volgende:
Ik eet ook bij de mac tijdens pauzes, ik heb maar 1 keer per week pauze dus zo ongezond is het niet.
Maar ik heb 75% korting en ik mag alles kopen wat ik wil, dus ook menu's.
Wat raar dat magnifor een andere regeling heeft.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:38 schreef Aibmi het volgende:
[..]
AltijdWordt dan ook gretig gebruik van gemaakt. Overigens werk ik zelf niet bij de mc, heb wel wat vrienden die het doen(bij de mc in Beuningen).
Dan lijkt het me dat het regionaal beleid overal anders isquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:23 schreef Remzz het volgende:
[..]
Bij mij niet hoor, alleen een half uur voor en nadat je werkt. Ik krijg trouwens ook 50% op alles behalve menu´s en euroknallers.
cheeseburgers? dat is gewoon McDonalds kethup van de heinz met mosterd...quote:Op zondag 16 september 2007 00:14 schreef steve2003 het volgende:
Wie weet hoe je die sausjes maakt? (van de Big mac, Big Tasty, en de cheeseburgers vooral..)
Die zijn
quote:Op zaterdag 15 september 2007 09:32 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Dan lijkt het me dat het regionaal beleid overal anders is
Zijn ze er al?quote:Op zondag 9 september 2007 17:10 schreef Xuavis het volgende:
[..]
Als het goed is komen de potatoes deze maand weer in het assortiment..
Is ook het enige wat ik bij de Mac eet, maar dan met zoetzure saus, cola en frietjes natuurlijk.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:34 schreef Niek. het volgende:
[...nuggets...]
De enige dingen die ik echt lekker vind bij de mc, samen met wat barbecue saus en cola...
quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:11 schreef MissHobje het volgende:
offtopic posts weggehaald!
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:08 schreef Houtspeer het volgende:
Zijn de van Domino's gestolen aardappelen er al?
Terugbrengen?!quote:Op woensdag 19 september 2007 23:00 schreef Qwea het volgende:
afgelopen zaterdag mc donalds gehad. Er zit wel verschil in de burgers bij de vestigingen zeg. De mchicken mythic salsa was in Meppel heerlijk, en hier in emmen niet te vreten
Nee, dan Frikandellen....quote:Op donderdag 20 september 2007 15:15 schreef QuarK het volgende:
Kan me echt niet voorstellen dat mensen nog steeds McNuggets (of junkfood in het algemeen) willen eten... In deze tijd waarin je niet ontkomt aan een kennis over hoe de foodindustrie werkt wil je toch geen gefrituurde meat slurry eten?
Tot pulp vermalen restvlees, paneren & frituren en mensen er grof voor laten betalen..![]()
kipnuggets zijn gemaakt van kipfilet...quote:Op donderdag 20 september 2007 15:15 schreef QuarK het volgende:
Kan me echt niet voorstellen dat mensen nog steeds McNuggets (of junkfood in het algemeen) willen eten... In deze tijd waarin je niet ontkomt aan een kennis over hoe de foodindustrie werkt wil je toch geen gefrituurde meat slurry eten?
Tot pulp vermalen restvlees, paneren & frituren en mensen er grof voor laten betalen..![]()
Er staat toch echt dat nuggets er van gemaakt worden... maar dan nog.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:39 schreef Xuavis het volgende:
[..]
kipnuggets zijn gemaakt van kipfilet...
Mijn god!quote:Op maandag 30 juli 2007 23:30 schreef Houtspeer het volgende:
Oh sorry, ik verwarde je met michelangeloooo. Maar dat verandert de zaak niet.
Wat jij doet is nog altijd eerder stelen dan dat het jouw goede recht is dat je gratis een nieuwe broodje krijgt. Echt diep triest.
Nee dat heet goeie marketing geloof ik.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:00 schreef Camplo het volgende:
[..]
Mijn god!
Moraalridder!
Een burger van 20 cent verkopen voor 2.95 euro is zeker niet stelen!
quote:Op donderdag 20 september 2007 15:15 schreef QuarK het volgende:
Dat is juist het enige wat ik nog bij de Mac haal!quote:Op vrijdag 21 september 2007 02:41 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ook niet. Als ze nou nog lekker zouden smaken oke, maar nuggets zijn zo saai
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:08 schreef Houtspeer het volgende:
Zijn de van Domino's gestolen aardappelen er al?
maar hoort het al op de borden te staan? volgens mij hebben ze dat hier er nog niet op staan in ieder geval...quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:48 schreef Remzz het volgende:
[..]
Er is een probleem met de zakjes, bij een supersize menu krijg je een medium bakje patatoes mee, en bij een medium menu ook daar kwamen veel klachten op dus daar zijn ze nu iets op aan het verzinnen.
Als ´ie nu maar genoeg geld mee genomen heeft...quote:Op zondag 23 september 2007 14:36 schreef Frankvbr het volgende:
hier 2,95
quote:Op zondag 23 september 2007 14:37 schreef LasTeR het volgende:
KFC!
Bij de Mac op de Coolsingel op maandag en dingsdag ¤ 2,-quote:Op zondag 23 september 2007 14:19 schreef Darklight het volgende:
hoeveel kost een McChicken?
Hey, die had ik ook op daar!quote:Op zondag 23 september 2007 15:48 schreef Socios het volgende:
Wat dat die ene met die witte saus? Die had ik laatst op de Munt in Amsterdam, maar vond ik tegenvallen...
Waarom heeft mijn manager niks van die potatoes gehoord dan? Of is het een regioproduct?quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:48 schreef Remzz het volgende:
[..]
Er is een probleem met de zakjes, bij een supersize menu krijg je een medium bakje patatoes mee, en bij een medium menu ook daar kwamen veel klachten op dus daar zijn ze nu iets op aan het verzinnen.
Hier hangt een poster in de crewroom over die patatoes, staat zo onder van: "Vanaf 10 september als blijvende keuze in H.M en menus". Nieuwe frietapparaat etc maar de patatoes komen niet binnen hierquote:Op zondag 23 september 2007 21:08 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Waarom heeft mijn manager niks van die potatoes gehoord dan? Of is het een regioproduct?
en dat weet je niet, voordat je de mac binnen loopt?!quote:Op maandag 24 september 2007 08:33 schreef vats het volgende:
Vrijdagavond voor het eerst in tijden mac op. had een of andere nieuwe orient burger in een pita broodje.
Broodje was erg lekker, de saus was matig en de burger was slecht, geperst vlees wat zo ongeveer geen structuur meer over heeft. Gemiste kans want het idee is erg lekker.
Heb ook nuggets op en dat blijft kippenseperatorvlees, dus slecht, sauzen smaken allemaal ook erg flauw.
Patat, vet en zout met weinig aardappel.
Mijn cijfer een 4 voor deze maaltijd.
quote:Op maandag 24 september 2007 18:19 schreef Socios het volgende:
De ene keer is het spul beter dan een andere keer...
Nou ja soms wel, als je de pech hebt om een broodje te kopen die al een tijdje daar staat dan is het natuurlijk minder lekker dan een broodje wat net klaar is.quote:Op maandag 24 september 2007 19:10 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat kan haast niet hoor, bijna alle procedures en producten zijn elke dag al jaren hetzelfde....
quote:Op maandag 24 september 2007 21:20 schreef Socios het volgende:
Ja, bijvoorbeeld, verder smaken de McShakes ook niet altijd hetzelfde etc.
quote:Op maandag 24 september 2007 22:11 schreef Niek. het volgende:
En de mcflurrys ook niet altijd, de een doet er meer van dat spul in dan de ander.
Ik heb helaas toch echt al een paar keer gehad dat ik een beker met vrijwel alleen ijs had.... Maar over het algemeen zijn ze erg lekkerquote:Op maandag 24 september 2007 23:00 schreef Remzz het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in valt mij ook op soms zijn ze wat sterker van smaak dan anders....
[..]
Dat is in principe wel elke gelijk...
Had dit nou niet gezegdquote:Op zondag 23 september 2007 17:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Bij de Mac op de Coolsingel op maandag en dingsdag ¤ 2,-
ligt niet alleen aan de machine maar ook aan hoe de siroop afgestelt isquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:42 schreef Frankvbr het volgende:
ligt bij shake machine aan wel meer dingen.
We hebben op het moment 3 verschillende shake apparaten. En de ene is nou eenmaal zoeter dan de andere.
Omdat het post-mix cola is(siroop en water en koolzuur worden later toegevoegd), ik vind het trouwens lekkerder dan uit fles/blikjequote:Op woensdag 26 september 2007 21:14 schreef Fastmatti het volgende:
Waarom is de cola niet zo lekker als uit bijvoorbeeld een blikje?
Dus mcdonalds krijgt poeder geleverd waar dan zelf cola van word gemaakt?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:17 schreef Remzz het volgende:
[..]
Omdat het post-mix cola is(siroop en water en koolzuur worden later toegevoegd), ik vind het trouwens lekkerder dan uit fles/blikje
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:20 schreef Niek. het volgende:
[..]
Dus mcdonalds krijgt poeder geleverd waar dan zelf cola van word gemaakt?
nee siroopquote:Op woensdag 26 september 2007 21:20 schreef Niek. het volgende:
[..]
Dus mcdonalds krijgt poeder geleverd waar dan zelf cola van word gemaakt?
quote:Op woensdag 26 september 2007 19:39 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
ligt niet alleen aan de machine maar ook aan hoe de siroop afgestelt is
quote:Op donderdag 27 september 2007 00:13 schreef Litso het volgende:
[..]
Dan is jullie onderhoudsmanager een prutser want dan is de machine niet goed gecalibreerd
Echt wel!quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:24 schreef Simsfan88 het volgende:
Die egg mcmuffin ziet er echt goed uit, maar ik kom niet heel vaak bij de Mac, en altijd als ik er ben pak ik toch wat anders.![]()
Zijn die dingen te eten ofniet?![]()
Dat kloptquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:47 schreef Brechtje het volgende:
Alles is lekker bij de mac behalve de big tasty.
Eensch.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:47 schreef Brechtje het volgende:
Alles is lekker bij de mac behalve de big tasty.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |