quote:Op zondag 1 juli 2007 09:27 schreef Inukshuk het volgende:
Meurning;
Wat ik zo her en der heb gelezen op enkele sites (nowlive, tien, vol) is dat Cora's raam is ingegooid,en de bruiloft niet door zou gaan, en dat Jaap naar Cora zou komen voor een bezoekje. Tja, waarheid, of dom gelul, who knows?![]()
Ik vond het nog kanslozer dat ze elkaar nog maar net voor de start van het programma hadden ontmoet, elkaar amper kennen en in dgk gaan trouwen. Ik vond het pure publiciteitsgeilheid.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:04 schreef dreugkleut het volgende:
Vrij kansloos eigenlijk ook als je gaat trouwen in zo'n programma.
Zou me niks verbazen als Cora toch niet meer wil, omdat ze toch wel inziet dat ze zichzelf gigantisch voor lul zet.
ze kenden elkaar al een tijdje voor de kooi hoor.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond het nog kanslozer dat ze elkaar nog maar net voor de start van het programma hadden ontmoet, elkaar amper kennen en in dgk gaan trouwen. Ik vond het pure publiciteitsgeilheid.
Maar ik hoop wel dat alles goed met haar gaat![]()
Mensen die zoiets doen op basis van een spelop televisie zijn rijp voor een rechtelijke machtiging.quote:Op zondag 1 juli 2007 10:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Vrij kansloze actie wanneer het waar is dat ze bij Cora haar ruiten hebben ingegooid.
quote:11:31 - Zware nacht voor Jaap...
Jaap heeft gisteravond flink wat tranen gestort. De Miljonair was aardig overstuur, maar wil niet loslaten waarom. “Ik heb hem nog nooit zo overstuur gezien”, zegt Natasia bezorgd tegen Amanda en Brian. De drie tasten in het duister over de reden. “Ik vind het zo erg voor Jaap”, zegt Amanda meelevend. “Het heeft te maken met Cora, maar je weet het gewoon niet. Het kan echt van alles zijn, schat!”, speculeert Natasia. Zal Jaap zijn mede-Miljonairs vandaag wel in vertrouwen nemen?
2 of 3 maand jaquote:Op zondag 1 juli 2007 11:38 schreef Mr_Scofield het volgende:
[..]
ze kenden elkaar al een tijdje voor de kooi hoor.
Heeft jaap zelf uitgelegd;)
Hoop niet dat ie alsnog met een dooie mus blij blijkt gemaakt... zou erg sneu zijnquote:Op zondag 1 juli 2007 09:50 schreef goudenzooi het volgende:
Hallo weet iemand wat er vanacht aan de hand was met jaap![]()
Wat als een gezelllig vrijgezellen feestje begon eindigd in een huilende en schreeuwende Jaap. Wat is er toch aan de hand met Jaap?
misshien gaan ze toch niet trouwen![]()
Dat zou best eens kunnen...quote:Op zondag 1 juli 2007 12:30 schreef schatje het volgende:
Hij was ook niet blij omdat ie van de Febo dingen tegen zijn zin moest doen.
En ramen ingooien bij Cora? Zou dat het gevolg zijn van Brian die het adres noemde van haar?
Nee das waar, maar hoe jaap zich gedurende zijn hele verblijf in de kooi opstelt is al verre van mooi.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:48 schreef Inukshuk het volgende:
Het zou mij niets verbazen dat Cora niet meer wil. Hoe Jaap zich heeft neergezet met Dennis de afgelopen week was verre van mooi. Er zijn vast heel veel mensen van over de zeik geweest hoe hij zich gedroeg t.o.v. de groupies, naar lieke en ik denk zelfs ook naar Natasia toe.
Cora is dan makkelijker te bereiken dan Jaap wanneer iemand een tegenaktie wil houden.
Brian ging al snuivend van woede naar beneden om het adres van Cora geschreven in een notitieboekje te halen.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:46 schreef Sonique het volgende:
[..]
Een adres roepen is niet iets wat je zomaar doet, zeker niet als je weet dat dit uitdrukkelijk verboden is. daar heeft hij over nagedacht...
Hoe zat dat toen dan? De streams worden toch met een vertraging uitgezonden? Dus dan kan de regie hem wegzappen...quote:Op zondag 1 juli 2007 12:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Brian ging al snuivend van woede naar beneden om het adres van Cora geschreven in een notitieboekje te halen.
Volgens een streamer komt hij aan dat adres door in de post van Jaap te snuffelen.
Dat snap ik dus ook totaal niet. En Jaap heeft al meerdere keren aangegeven (bv. in gesprek met Natasia) dat hij ontzettend twijfelt etc. etc. Of zou dat gewoon bij een huwelijk horen.. Ik weet het niet, ik snap Cora's drijfveer (en eigenlijk ook die van Jaap) in het geheel niet (naja buiten de mediageilheid -die voor hen blijkbaar verkeerd afloopt nu- dan). Stel, ze houden echt van elkaar, kan trouwen altijd nog.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond het nog kanslozer dat ze elkaar nog maar net voor de start van het programma hadden ontmoet, elkaar amper kennen en in dgk gaan trouwen. Ik vond het pure publiciteitsgeilheid.
Maar ik hoop wel dat alles goed met haar gaat![]()
Ik denk dat ze het kots-rollen, schijt opvreten en de pearde-keutels-werpen akties wel kon accepteren, maar hoe Jaap zich heeft neergezet de afgelopen dagen naar bepaalde vrouwen toe heeft bij veel mensen toch kwaad bloed gezet. Dit denk ik hoor, niets is zoals het lijkt.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:55 schreef dreugkleut het volgende:
[..]
Nee das waar, maar hoe jaap zich gedurende zijn hele verblijf in de kooi opstelt is al verre van mooi.
In de kots rollen, kotsen, schijten, met paardenpoep gooien, gasten bekogelen met eieren. Hij heeft er zijn beroep van gemaakt. Dus ik denk niet dat Cora het gedrag naar de Groupies toe zo erg vindt.
Ze zei altijd dat ze Jaap los ziet van het gebeuren in de Kooi.
Maar goed dat wijf is natuurlijk niet helemaal honderd.
Idd.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:42 schreef Black_king het volgende:
Natasja: "Anders ga je toch alléén naar Egypte"
Ik denk dat Cora de handdoek in de ring gegooid heeft vwb DGK.
Ik heb alleen het eerste gezien van Brian die naar beneden ging om het Cora's adres te halen. De Febo greep pas in toen Jaap dreigde het adres van Brian's moeder te publiceren op zijn site. Toen waren er inmiddels al meer dan 5 minuten verstreken.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:24 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Hoe zat dat toen dan? De streams worden toch met een vertraging uitgezonden? Dus dan kan de regie hem wegzappen...
MISSCHIEN WAS DAT WEL EEN GEINTJE.....quote:Op zondag 1 juli 2007 16:36 schreef complottheorie het volgende:
Kijk na deze link op YOUTUBE,en luister goed wat er aan het einde van dat gesprek gezegd word,....
Horen jullie wt hij zei? Cora weet niet dat het allemaal nep is....even later.... Ik ben gewoon ingehuurd hier....hij bevestigt de vermoedens ........
http://www.youtube.com/watch?v=mbvYD7o8jkg
ZOU HET DAAR MEE TE MAKEN HEBBEN.....DAT HIJ ZIJN MOND VOORBIJ HEEFT GESPROKEN,....IK WEET HET NIET....INIEDERGEVAL HET IS WEL VAAG WAT JAAP ZEGT......
Dus misschien heeft het niks met Brian te maken?quote:Op zondag 1 juli 2007 17:03 schreef FireFoz het volgende:
jaap ging het zojuist vertellen, gaat het beeld weg :/
neppe zooi zeg
hij zei dat cora zichzelf heel erg in gevaar heeft gebracht...en dat ze het niet aan kan
zelfmoordpogin:?
Het feit dat de redactie niet ingrijpt, duidt er wellicht op dat 'het depressief zijn' een opdracht is van achter?quote:Op zondag 1 juli 2007 17:26 schreef FireFoz het volgende:
(...) iets later in de slaapkamer met een open schaar bij zijn polsen. (...) Wanneer grijpt de redactie in voordat het te laat is, want dit is toch een teken dat hij er psychisch er doorheen is.
Niet in Brielle, voor de gegevens moet je Brian even bellenquote:Op zondag 1 juli 2007 21:43 schreef SmeerCaas het volgende:
Is er imiddels meer duidelijkheid omtrent het Cora / Jaap verhaal van afgelopen nacht?
Waar woont Cora eigenlijjk? Ook in Brielle? Is er iets bij haar thuis gebeurd?
ja Jaap is een acteur daarom is ie de 1e 8 weken alleen maar met zn gewicht bezig geweest en heeft ie zich niet bemoeit met de show.. hij heeft ook in een geheime basis van John de Mol acteerlessen gevolgd, zn vrienden van gister zijn gewoon medewerkers van het programma, maar dat zou meteen opvallen dus moest er 1tje boos weglopen.. als je de leader achterste voren afspeelt dan hoor je duidelijk Jaap is een acteur..quote:Op zondag 1 juli 2007 21:58 schreef Sambal_HOT het volgende:
Als er iets met haar huis was gebeurd dan zou dat echt wel in de krant hebben gestaan.
Dat is nieuws dat niet verzwegen kan worden.
Dit is allemaal acteerwerk. Er zitten wel 'echte' mensen (hoop ik) in, maar er zitten ook een paar acteurs tussen.
Eentje daarvan is natuurlijk Japio. Kijk hoe die jongen zich gedraagd. Wat is mooier nieuws voor een programma zoals een persoon als Jaap. Omdat hij de ransjaap uithangt komt DGK in het nieuws. Vergeet niet dat John de Mol het programma wereldwijd wil verkopen...
Ach DGK werkt nu tot een climax en dat is het huwelijk. Dit acteerwerk van gisteren is natuurlijk om het huwelijk wat spannender te maken.
Ik ben niet Para, maar er kloppen gewoon heel veel dingen niet in het programma.
Maakt mij niet veel uit want ik kijk het programma toch wel. Laat mij maar lekker in de waan dat dit echt zou kunnen zijn. Dit is een Soap zoals een Soap zou moeten zijn, niet meer en niet minder...
ik hoor toch meer iets van: Jaap is weg door de achterdeurquote:Op zondag 1 juli 2007 22:24 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja Jaap is een acteur daarom is ie de 1e 8 weken alleen maar met zn gewicht bezig geweest en heeft ie zich niet bemoeit met de show.. hij heeft ook in een geheime basis van John de Mol acteerlessen gevolgd, zn vrienden van gister zijn gewoon medewerkers van het programma, maar dat zou meteen opvallen dus moest er 1tje boos weglopen.. als je de leader achterste voren afspeelt dan hoor je duidelijk Jaap is een acteur..
en zo zijn er nog legio voorbeelden
waarom dan al die streamlocks?quote:Op zondag 1 juli 2007 16:46 schreef dreugkleut het volgende:
Trouwens als Jaap eerst 3 uur achter is geweet, en vervolgens het huis weer binnenkomt en deze dingen gaat zeggen. Dan is het duidelijk dus spel van hem.
Anders had achter wel tegen hem gezegd dat ie zijn smoel moest houden als ie weer in het huis komt.
De redactie speelt dus met de kijkers en Jaap acteert hier dus gewoon.
100% mee eens. Zeg gewoon dat je daar bent voor de winst!! Geloof mij, dat scheinheilig mens blijft echt nog wel langer dan 3 maanden hoor...quote:Op zondag 1 juli 2007 23:59 schreef goudenzooi het volgende:
jaap zit toch weer achter ?
ik zou het wel vreemd vinden als hij nu ineens weg moet van rtl, ze nemen alles toch over dus ook Jaap . dan mogen ze van mij de rest er ook wel uitstampen ,vooral natasia een moeder die de mogelijk heeft om voor haar kinderen te zorgen moet dat doen en niet in een huis gaan zitten met 7 andere gekken, .er zijn genoeg moeders en vaders die niet voor hun kinderen kunnen of mogen zorgen. ik vind de terror van jaap niks vergeleken met dat van natasia je laat je kinderen toch niet achter om grotere tieten en een strakke buik te krijgen ..zij is nog zieker dan jaap![]()
hier klopt echt helemaal niks van. volgens die site zijn nummer 17 en 18 de zussen van jaap, waar ik hem nooit over heb gehoord. Van een overleden broer is helemaal niks terug te vinden. Dus of deze site is nep, of het hele verhaal wat jaap ophangt is nep. Ook vind ik die jeugdfoto, die erbij staat opvallend. Er was alltijd verklaard dat jaap vroeger slank was, dit is een foto van een toch wel mollig ventje. Ik denk dat die site niet helemaal goed is.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:44 schreef goudenzooi het volgende:
http://jmvanotterlo.nl/parentelenprive/000003.htm#p565
fammilie van otterlo
dat lijkt me sterk. dan zouden ze eerder de regels dusdanig aanpassen dat ie er makkelijk uitgeschopt kan worden.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:02 schreef dreugkleut het volgende:
Volgens mij weet ik nu waarom Jaap zo van slag is.
RTL 5 wil hem niet hebben!
Hij mag nog met die kroket trouwen en daarna mag ie op hoepelen, en Briele weer onveilig maken.
Rtl5 wil namelijk een beschaafdere Gouden Kooi, en die Jaap past daar niet in, of gaat Jaap dan weer dieeten?
quote:Op maandag 2 juli 2007 16:46 schreef jakester het volgende:
Jaap's echte naam is Jaap Amesz.. al die domme huisvrouwtjes die op het Tien forum posten geloven echt dat van Otterlo zijn achternaam is.. en hij lacht zit natuurlijk rot![]()
kloon ofzoquote:Op maandag 2 juli 2007 10:48 schreef RSie het volgende:
goddomme mensen,.. hoe vaak moet er nog gezegd worden dat Jaap NIET van Otterloo van zijn achternaam heet.
blader zijn bewonerstopics eens door.
jaa heet Amesz dus NIET van Otterloo.
laat dat nou voor eens en voor altijd duidelijk zijn. dit is zelfs via de website van Jaap van Otterloo bekend gemaakt.
quote:Op maandag 2 juli 2007 18:56 schreef Just_4_fun het volgende:
Ze praten nu over wat er aan de hand is tussen Jaap & Cora op de streams.![]()
Fijn dat jullie dit even hier meldenquote:Op maandag 2 juli 2007 19:02 schreef lillkiss het volgende:
nu is alles wel duidelijk..
Graag gedaanquote:Op maandag 2 juli 2007 19:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
[..]
Fijn dat jullie dit even hier melden![]()
Maar er niet bij vertellen wat er dan is![]()
jaap heeft ooit verteld dat ze 4 mnd chatten en daarvan 3 weken fysiek gezien en toen moest hij dgk in .quote:Op zondag 1 juli 2007 11:38 schreef Mr_Scofield het volgende:
[..]
ze kenden elkaar al een tijdje voor de kooi hoor.
Heeft jaap zelf uitgelegd;)
Eh okequote:Op maandag 2 juli 2007 21:39 schreef Summers het volgende:
[..]
jaap heeft ooit verteld dat ze 4 mnd chatten en daarvan 3 weken fysiek gezien en toen moest hij dgk in .
Hij zal eerst de shock moeten verwerken en pas daarna zal 'ie alles op een rij kunnen zetten.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:38 schreef dreugkleut het volgende:
Die cora is nog debieler dan ik al dacht.
Dat mens spoort van geen kanten man, met die vette zeug trouwen, en ook nog effe Talpa afpersen.
Wat een vieze vuile geldwolf is dat zeg. En nu is het voor Jaap toch ook duidelijk dat ze het voor het geld doet en niet voor hem? En daar heb ik hem nog niet over gehoord.
Meen me te herinneren, dat J.aap in de introductie vermeld staat als zijnde geboren in sept.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:44 schreef goudenzooi het volgende:
http://jmvanotterlo.nl/parentelenprive/000003.htm#p565
fammilie van otterlo
Tjonge, er gaat iets echt grondig mis, ben razend benieuwd naar de afloop.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:07 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Meen me te herinneren, dat J.aap in de introductie vermeld staat als zijnde geboren in sept.
Een maagd dus.
In deze link (stamboomonderzoek? ) staat, dat hij geboren is op 7 december 1982.
Een boogschutter. Tis maar een klein verschil, maar wel bijzonder om te ontdekken.
By the way. Streamlocks. Bespreking, einde Gouden Kooi?
hey sherlock, die hele site is bullshit, want Jaap heet Amesz, en geen van Otterlo.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:07 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Meen me te herinneren, dat J.aap in de introductie vermeld staat als zijnde geboren in sept.
Een maagd dus.
In deze link (stamboomonderzoek? ) staat, dat hij geboren is op 7 december 1982.
Een boogschutter. Tis maar een klein verschil, maar wel bijzonder om te ontdekken.
By the way. Streamlocks. Bespreking, einde Gouden Kooi?
Hij speelde een schakerquote:Op maandag 2 juli 2007 22:57 schreef Spyderman het volgende:
Voor wie het nou nog niet gelooft Jaap is een acteur en heet Amesz chek deze link maar.
http://www.hethoutenpaard.nl/HHP_oudleden.htm![]()
![]()
![]()
Staat het al in de telegraaf of heeft een of ander shownieuws het opgepikt?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:24 schreef CoT het volgende:
Leuk verhaal voor in de media, Talpa afgeperst![]()
Nee, maar het zal wel in de uitzending komen, het huwelijk gaat ook niet doorquote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Staat het al in de telegraaf of heeft een of ander shownieuws het opgepikt?
Pas een heel klein beetje bijgelezen, maar wat is dit voor een kolderverhaal?!quote:Op maandag 2 juli 2007 23:31 schreef Just_4_fun het volgende:
Cora heeft samen met vrienden van Jaap talpa/tien geprobeerd te chanteren, wij willen geld, anders kom ik vrijdag niet naar huwelijk. Ze was erg tegen dit programma en talpa, vond dat talpa niet eerlijk was. Als geld er was, dan zou jaap eruit kunnen en zou hij de schulden kunnen betalen en nieuw leven beginnen. Als hij er nu uit gaat, heeft hij veel schulden. Dat was haar uitleg, smoes, weet t niet. Wat nicolaas er mee te maken heeft weet ik nog niet![]()
Hallo zeg, voor een huwelijk moet je nog altijd met zijn tweeen zijn. Dat Cora er niets voor voelt om belangenloos mee te werken is redelijk normaal. Hier is een zender die een Jaap exploiteerd en uitbuit, hij maakt KANS op een prijs, maar met wat pech (lees: sturing van 'achter', mensen die geen enkele rechte lijn hebben bewandeld en van wie we in alle eerlijkheid een zwalkend beleid mogen vaststellen) krijgt Jaap ook niets voor zijn deelname. Dus heeft Cora straks urenlang TV gemaakt voor de prijs van.... nul komma nul! Voor drie dagen met camera naar Egypte! ( driehonderd euro en voedselvergiftiging?)quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:19 schreef Olep het volgende:
23:10 - Jaap legt uit...
Jaap is weer ?on speaking terms? en wil graag iets met de mede-Miljonairs delen. ?Cora is hier vanavond gekomen en mijn scenario, dat ik in mijn hoofd had, klopte?, legt Jaap uit. ?Er is veel over gesproken en ik ga Cora niet loslaten! Vrijdag gaat sowieso niet door en van mijn kant is het twijfelachtig of het ooit nog doorgaat!" Dan zijn we allemaal weer op de hoogte!
Bron: Tien.tv
Dus Jaap is nog steeds gek op Cora. Hij moet wel erg verliefd op haar zijn...
quote:Als je dat filmpje ziet (luistert) van gisteravond van Jaap en Cora bij de buren, dan zie je helemaal duidelijk wat voor toneel er hier gespeeld wordt! Ze liggen helemaal in een deuk om een glas sinas! Onzin van die chantage! Lijkt me toch dat als je verloofde je zo'n streek levert je echt geen zin hebt om grapjes met haar te maken!!! Of zie ik dat nu helemaal verkeerd? Het is overduidelijk de stem van Cora, heel herkenbaar door haar accent. Zou dat gedrag van Jelte bij het bootcamp dan ook toneel zijn geweest? Om de kijkers te laten zien wie Jelte is, de zogenaamde raadsman van Cora? Wat dom van Tien dat ze Jaap zijn zender niet uit hebben gezet! Nu vallen ze door de mand. En ik blijf erbij, Jaap is een slechte acteur................aldus een betrouwbare bron
Volgens mij zijn we daar nu wel met z'n allen over uit: het is 1 grote schijnvertoning. Ik begrijp niet dat mensen er daadwerkelijk geld voor over hebben om die streams te kunnen bekijken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:14 schreef koen_pijl het volgende:
Ik vraag me af wat er echt is aan de show. Volgens mij is het allemaal fake.
En dat is?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:19 schreef EdwinHeijmen het volgende:
via dezelfde internetsite waar jaap haar heeft ontmoet en ook ongeveer rond hetzelfde moment trouwens...
Jawel, betrouwbaarheid enzo!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:37 schreef EdwinHeijmen het volgende:
dat is niet belangrijk....
http://www.zeddnet.com?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:28 schreef EdwinHeijmen het volgende:
ik ben betrouwbaar in wat ik zeg... ik heb zelfs mijn eigen naam als schermnaam.. maar vind het niet nodig om die site hier bekend te maken....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |