abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51078679
nou mooi is dat er ook weer uit
pi_51078918
Cora heeft samen met vrienden van Jaap talpa/tien geprobeerd te chanteren, wij willen geld, anders kom ik vrijdag niet naar huwelijk. Ze was erg tegen dit programma en talpa, vond dat talpa niet eerlijk was. Als geld er was, dan zou jaap eruit kunnen en zou hij de schulden kunnen betalen en nieuw leven beginnen. Als hij er nu uit gaat, heeft hij veel schulden. Dat was haar uitleg, smoes, weet t niet. Wat nicolaas er mee te maken heeft weet ik nog niet
pi_51079484
tvp

Wat een zooitje
  dinsdag 3 juli 2007 @ 01:29:31 #104
2018 PC eend
relativist
pi_51081904
quote:
Op maandag 2 juli 2007 21:24 schreef CoT het volgende:
Leuk verhaal voor in de media, Talpa afgeperst
Staat het al in de telegraaf of heeft een of ander shownieuws het opgepikt?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_51082347
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 01:29 schreef PC eend het volgende:

[..]

Staat het al in de telegraaf of heeft een of ander shownieuws het opgepikt?
Nee, maar het zal wel in de uitzending komen, het huwelijk gaat ook niet door
pi_51082476
De stem(men) van Cora en/of haar moeder tijdens de zeer lange streamlock.
Het geluid is flink versterkt en zo goed als mogelijk ontdaan van achtergrond geluid van de fontijn en omgevingsgeluid middels noise reduction:

Stemmen Cora en haar moeder tijdens streamlock

Ergens tegen het einde zegt (ik denk Cora): "heeee, tot vrijdag, dan drinken we er een borrel op!"
Wat gaat er vrijdag gebeuren? De bruiloft was toch afgelast?
Al het laatste nieuws via http://www.headliner.nl - Voetbal - Showbiz
  dinsdag 3 juli 2007 @ 04:16:56 #107
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_51082887
ff stukje van de buren geleend;

02-07-2007 21:13:28 Reageren - Quote - Profiel
mamaplientje28
mijn kanjer !!

ik heb tijdje geleden jelte gesproken en die zei toen al dat hele huwelijk gaat niet door....
hij en cora kende elkaar niet en was een grote nep show..
hij kende cora niet eens had der nog nooit van gehoord.
jelte is een geld wolf heeft mee gedaan aan deal or no deal en had veel geld nodig dus op zich zou het nog kunnen dat hij nu over de rug van jaap geld wil zien want zo misselijk is hij wel.
maar nee ik geloof niet dat dit huwelijk maar 1 uur echt is geweest

Ik geloof dus ook dat Jaap een groter aandeel erin had. Ik geloof niet dat hij onschuldig is, en niets wist!
Screw the future...
We're cold now!
Canadians for global warming
pi_51083223
jaap had er vorige week toch over dat hij vrijdag (of zaterdag) ergens bericht over zou krijgen of iets door ging ja of nee??
wat was dat???
  Admin dinsdag 3 juli 2007 @ 08:06:30 #109
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_51083409
quote:
Op maandag 2 juli 2007 23:31 schreef Just_4_fun het volgende:
Cora heeft samen met vrienden van Jaap talpa/tien geprobeerd te chanteren, wij willen geld, anders kom ik vrijdag niet naar huwelijk. Ze was erg tegen dit programma en talpa, vond dat talpa niet eerlijk was. Als geld er was, dan zou jaap eruit kunnen en zou hij de schulden kunnen betalen en nieuw leven beginnen. Als hij er nu uit gaat, heeft hij veel schulden. Dat was haar uitleg, smoes, weet t niet. Wat nicolaas er mee te maken heeft weet ik nog niet
Pas een heel klein beetje bijgelezen, maar wat is dit voor een kolderverhaal?!
Chanteren?
Afpersen?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 08:19:21 #110
184614 Olep
Semper Fi.
pi_51083517
23:10 - Jaap legt uit...
Jaap is weer ‘on speaking terms’ en wil graag iets met de mede-Miljonairs delen. “Cora is hier vanavond gekomen en mijn scenario, dat ik in mijn hoofd had, klopte”, legt Jaap uit. ”Er is veel over gesproken en ik ga Cora niet loslaten! Vrijdag gaat sowieso niet door en van mijn kant is het twijfelachtig of het ooit nog doorgaat!" Dan zijn we allemaal weer op de hoogte!

Bron: Tien.tv

Dus Jaap is nog steeds gek op Cora. Hij moet wel erg verliefd op haar zijn...
Fuck today, it's tomorrow.
pi_51083595
Talpa is zo liehief talpa is zo goed talpa kan Cora en de vriendenclub helemaal verpletteren met hun grote zakken met geld en advocaten maar het is dat talpa daar nu nog te lief voor is

Ook naar de grote lijfeigenen act gekeken? "het verhaal van Jaap'? Hoezo 'het verhaal van Jaap' ?

Het kan aan mij liggen , maar ik zie nog liever bewoners die in hun kots en drek rondwentelen dan dit opgelegde inlikgebeuren Wat een blamage voor Talpa. Wat een afgang voor deze opgedoekte zender.
pi_51083694
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 08:19 schreef Olep het volgende:
23:10 - Jaap legt uit...
Jaap is weer ?on speaking terms? en wil graag iets met de mede-Miljonairs delen. ?Cora is hier vanavond gekomen en mijn scenario, dat ik in mijn hoofd had, klopte?, legt Jaap uit. ?Er is veel over gesproken en ik ga Cora niet loslaten! Vrijdag gaat sowieso niet door en van mijn kant is het twijfelachtig of het ooit nog doorgaat!" Dan zijn we allemaal weer op de hoogte!

Bron: Tien.tv

Dus Jaap is nog steeds gek op Cora. Hij moet wel erg verliefd op haar zijn...
Hallo zeg, voor een huwelijk moet je nog altijd met zijn tweeen zijn. Dat Cora er niets voor voelt om belangenloos mee te werken is redelijk normaal. Hier is een zender die een Jaap exploiteerd en uitbuit, hij maakt KANS op een prijs, maar met wat pech (lees: sturing van 'achter', mensen die geen enkele rechte lijn hebben bewandeld en van wie we in alle eerlijkheid een zwalkend beleid mogen vaststellen) krijgt Jaap ook niets voor zijn deelname. Dus heeft Cora straks urenlang TV gemaakt voor de prijs van.... nul komma nul! Voor drie dagen met camera naar Egypte! ( driehonderd euro en voedselvergiftiging?)

Het lijkt mij niet meer dan redelijk dat een zender eerlijk omgaat met mensen die tv voor ze maken?
Maar het gezwalk en de exploitatie neemt ernstige vormen aan. Nu moesten Jaap en de medebewoners een verklarend gesprekje houden met een tekst die in grote lijnen al vaststond!

En altijd als er zulke waanzin komt zie je de verveling van sommige bewoners afdruipen. Natasja is hier namelijk helemaal niet zo goed in. Brian wel, toneel is voor hem nog niet verloren gegaan. Zoals altijd duikt hij in ieder sprankje nieuwe televisie maken en probeert er een kloppend verhaal van te bewerkstelligen. Amanda gaat daarin gedeeltelijk mee. De verbijstering van Nadia en Dennix was verhelderend.

Wat een farce! Wat een blamage! Wat een duistere regie!
  dinsdag 3 juli 2007 @ 08:50:58 #113
184614 Olep
Semper Fi.
pi_51083825
Als je van elkaar houdt dan hoef je toch niet perse geld te hebben om te trouwen.. Ik bedoel Cora wou niet trouwen als ze geen geld kreeg.. maar het kostte haar vooralsnog niks... Maar zoals nu ook duideljk wordt is Cora gemanipuleerd door anderen aldus Jaap.
pi_51084031
Tijdens het filmpje van Cora en haar moeder tijdens de streamlock hoor ik ook vooral gelach en wat vrolijk geklets, het hele blackmail verhaal is dus verzonnen, net als het huwelijk!
wie zichzelf kent, veroordeeld niemand!
  Admin dinsdag 3 juli 2007 @ 09:12:00 #115
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_51084106
Dat dat huwelijk niet door zou gaan konden we toch allemaal wel weten?!
Dat afpersingsverhaal is wel erg slecht ge-soapt hoor.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_51084133
idd, neuw dieptepunt IMHO
<Polytope> tetris is so unrealistic
http://vahlbara.myminicity.com/
pi_51084149
  dinsdag 3 juli 2007 @ 09:43:05 #118
149616 Frau.Pfeffertopf
heeft een eigen cheer smiley!
pi_51084713
Hier al gepost, maar toch ook nog even in dit topic deze quote aanhalen (afkomstig van tien.tv )

.
quote:
Als je dat filmpje ziet (luistert) van gisteravond van Jaap en Cora bij de buren, dan zie je helemaal duidelijk wat voor toneel er hier gespeeld wordt! Ze liggen helemaal in een deuk om een glas sinas! Onzin van die chantage! Lijkt me toch dat als je verloofde je zo'n streek levert je echt geen zin hebt om grapjes met haar te maken!!! Of zie ik dat nu helemaal verkeerd? Het is overduidelijk de stem van Cora, heel herkenbaar door haar accent. Zou dat gedrag van Jelte bij het bootcamp dan ook toneel zijn geweest? Om de kijkers te laten zien wie Jelte is, de zogenaamde raadsman van Cora? Wat dom van Tien dat ze Jaap zijn zender niet uit hebben gezet! Nu vallen ze door de mand. En ik blijf erbij, Jaap is een slechte acteur................aldus een betrouwbare bron
pi_51087018
Ik vraag me af wat er echt is aan de show. Volgens mij is het allemaal fake.
Xbox Live: koenpijl
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:19:38 #120
149616 Frau.Pfeffertopf
pi_51087186
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:14 schreef koen_pijl het volgende:
Ik vraag me af wat er echt is aan de show. Volgens mij is het allemaal fake.
Volgens mij zijn we daar nu wel met z'n allen over uit: het is 1 grote schijnvertoning. Ik begrijp niet dat mensen er daadwerkelijk geld voor over hebben om die streams te kunnen bekijken.
DGK heeft zijn beste tijd gehad.
pi_51088900
volgens een email die ik van cora kreeg klopt dit verhaal wel...
ze is ingestort toen ze hoorde dat jaap het contact tot na de kooi wilde verbreken...
en is met hangende pootjes langsgegaan...
maar of zij nu de waarheid spreekt? ik denk het wel...
ze heeft trouwens nu ook een geheimhoudingscontract met talpa getekend dus veel verdere informatie hierover zal er wel niet komen...
ze hadden trouwens al gepland de trouwerij over te doen na de kooi, zodat ze al hun vrienden en familie konden uitnodigen...
dit was voor cora gewoon tv maken voor talpa en daar wilde ze geld voor zodat ze na de kooi zonder de studieschuld van jaap een leven konden beginnen...
dit was oorspronkelijk een idee van de vriend van jaap en cora dacht jaap er een plezier mee te doen...
  dinsdag 3 juli 2007 @ 12:59:13 #122
184614 Olep
Semper Fi.
pi_51090594
Ehm. Mag ik vragen hoe jij Cora kent?
pi_51091288
via dezelfde internetsite waar jaap haar heeft ontmoet en ook ongeveer rond hetzelfde moment trouwens...
pi_51091354
quote:
Op maandag 2 juli 2007 23:05 schreef PC eend het volgende:

[..]

Hij speelde een schaker
tja, dus toen was het een acteur, dus een acteur
  dinsdag 3 juli 2007 @ 18:40:30 #125
149616 Frau.Pfeffertopf
pi_51102247
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:19 schreef EdwinHeijmen het volgende:
via dezelfde internetsite waar jaap haar heeft ontmoet en ook ongeveer rond hetzelfde moment trouwens...
En dat is?
pi_51109243
dat is niet belangrijk....
pi_51109381
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 21:37 schreef EdwinHeijmen het volgende:
dat is niet belangrijk....
Jawel, betrouwbaarheid enzo!
pi_51113970
ik ben betrouwbaar in wat ik zeg... ik heb zelfs mijn eigen naam als schermnaam.. maar vind het niet nodig om die site hier bekend te maken....
pi_51341500
Ik kijk geen streams, maar ik heb het eindelijk gezien, maar er was niks aan de hand.

Cora had gewoon tegen Talpa gezegd dat ze wat geld wilde vangen over die bruiloft, aangezien Talpa al tonnen over de rug van jaap heeft verdiend.
En je hebt ook nog iets als portretrecht, daar kan je sowieso ook wel een paar ruggen voor vragen als je met een GK-bewoner gaat trouwen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 10 juli 2007 @ 23:03:43 #130
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_51343533
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 23:28 schreef EdwinHeijmen het volgende:
ik ben betrouwbaar in wat ik zeg... ik heb zelfs mijn eigen naam als schermnaam.. maar vind het niet nodig om die site hier bekend te maken....
http://www.zeddnet.com?
Prrrrr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')