Staat het al in de telegraaf of heeft een of ander shownieuws het opgepikt?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:24 schreef CoT het volgende:
Leuk verhaal voor in de media, Talpa afgeperst![]()
Nee, maar het zal wel in de uitzending komen, het huwelijk gaat ook niet doorquote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Staat het al in de telegraaf of heeft een of ander shownieuws het opgepikt?
Pas een heel klein beetje bijgelezen, maar wat is dit voor een kolderverhaal?!quote:Op maandag 2 juli 2007 23:31 schreef Just_4_fun het volgende:
Cora heeft samen met vrienden van Jaap talpa/tien geprobeerd te chanteren, wij willen geld, anders kom ik vrijdag niet naar huwelijk. Ze was erg tegen dit programma en talpa, vond dat talpa niet eerlijk was. Als geld er was, dan zou jaap eruit kunnen en zou hij de schulden kunnen betalen en nieuw leven beginnen. Als hij er nu uit gaat, heeft hij veel schulden. Dat was haar uitleg, smoes, weet t niet. Wat nicolaas er mee te maken heeft weet ik nog niet![]()
Hallo zeg, voor een huwelijk moet je nog altijd met zijn tweeen zijn. Dat Cora er niets voor voelt om belangenloos mee te werken is redelijk normaal. Hier is een zender die een Jaap exploiteerd en uitbuit, hij maakt KANS op een prijs, maar met wat pech (lees: sturing van 'achter', mensen die geen enkele rechte lijn hebben bewandeld en van wie we in alle eerlijkheid een zwalkend beleid mogen vaststellen) krijgt Jaap ook niets voor zijn deelname. Dus heeft Cora straks urenlang TV gemaakt voor de prijs van.... nul komma nul! Voor drie dagen met camera naar Egypte! ( driehonderd euro en voedselvergiftiging?)quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:19 schreef Olep het volgende:
23:10 - Jaap legt uit...
Jaap is weer ?on speaking terms? en wil graag iets met de mede-Miljonairs delen. ?Cora is hier vanavond gekomen en mijn scenario, dat ik in mijn hoofd had, klopte?, legt Jaap uit. ?Er is veel over gesproken en ik ga Cora niet loslaten! Vrijdag gaat sowieso niet door en van mijn kant is het twijfelachtig of het ooit nog doorgaat!" Dan zijn we allemaal weer op de hoogte!
Bron: Tien.tv
Dus Jaap is nog steeds gek op Cora. Hij moet wel erg verliefd op haar zijn...
quote:Als je dat filmpje ziet (luistert) van gisteravond van Jaap en Cora bij de buren, dan zie je helemaal duidelijk wat voor toneel er hier gespeeld wordt! Ze liggen helemaal in een deuk om een glas sinas! Onzin van die chantage! Lijkt me toch dat als je verloofde je zo'n streek levert je echt geen zin hebt om grapjes met haar te maken!!! Of zie ik dat nu helemaal verkeerd? Het is overduidelijk de stem van Cora, heel herkenbaar door haar accent. Zou dat gedrag van Jelte bij het bootcamp dan ook toneel zijn geweest? Om de kijkers te laten zien wie Jelte is, de zogenaamde raadsman van Cora? Wat dom van Tien dat ze Jaap zijn zender niet uit hebben gezet! Nu vallen ze door de mand. En ik blijf erbij, Jaap is een slechte acteur................aldus een betrouwbare bron
Volgens mij zijn we daar nu wel met z'n allen over uit: het is 1 grote schijnvertoning. Ik begrijp niet dat mensen er daadwerkelijk geld voor over hebben om die streams te kunnen bekijken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:14 schreef koen_pijl het volgende:
Ik vraag me af wat er echt is aan de show. Volgens mij is het allemaal fake.
En dat is?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:19 schreef EdwinHeijmen het volgende:
via dezelfde internetsite waar jaap haar heeft ontmoet en ook ongeveer rond hetzelfde moment trouwens...
Jawel, betrouwbaarheid enzo!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:37 schreef EdwinHeijmen het volgende:
dat is niet belangrijk....
http://www.zeddnet.com?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:28 schreef EdwinHeijmen het volgende:
ik ben betrouwbaar in wat ik zeg... ik heb zelfs mijn eigen naam als schermnaam.. maar vind het niet nodig om die site hier bekend te maken....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |