Van sport.fok.nlquote:Tomasson kan naar Feyenoord
Door Jeroen (JJdJ1984) op dinsdag 3 juli 2007 07:51
Bron: Telesport
John Dahl Tomasson kan zijn voetbalcarrière vervolgen bij Feyenoord. Deze week besluit de speler van VfB Stuttgart waar hij gaat voetballen
De Deen speelde het afgelopen half jaar bij het ook geinteresseerde Spaanse Villareal. Tomasson speelde tussen 1998 en 2002 bij de Rotterdammers en nam afscheid met de UEFA Cup. De Deens international staat niet afwijzend tegen een terugkeer naar Nederland, Feyenoord en Bert van Marwijk in het bijzonder. Beiden hebben al contact gehad over een rentree in Rotterdam. Tomasson zal als hij voor Feyenoord kiest genoegen moeten nemen met wat minder salaris.
Inderdaad, het dubbele moet er gevraagd worden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
10, 11?
Als Chelsea en Real Madrid Drenthe graag willen hebben, ga je toch geen 10 miljoen vragen.![]()
Juist.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Inderdaad, het dubbele moet er gevraagd worden.![]()
ohoh wat erg!! 1 nieuwsbericht die dubbel is,en dat is die van drenthe,pfffff,je weet zelf ook wel dat de meesten naar de laatste page gaan en niet het hele topic doorlezen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:07 schreef DivineJester het volgende:
Anders lees je het topic even door Corona1972...
Optyfen met die jood.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:53 schreef Corona1972 het volgende:
Feyenoord wil nog steeds Denny Landzaat
dinsdag 03-07-2007-
Feyenoord heeft de hoop op Denny Landzaat nog allerminst opgegeven.
Het heeft zich voor de tweede keer bij diens zaakwaarnemer Sigi Lens gemeld. Bij de vorige pogingen van Feyenoord liet Landzaat weten dat hij liever bij zijn huidige club Wigan Athletic blijft.
De ex-AZ’er zou volgens Lens het gevoel hebben in het buitenland mislukt te zijn, als hij nu al zou vertrekken uit Engeland. Een buitenlands avontuur was vorig jaar voor international Landzaat nog een sportieve hartenwens.
bron: AD
Sjezus, anders kijk je even naar de PI!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:17 schreef Corona1972 het volgende:
[..]
ohoh wat erg!! 1 nieuwsbericht die dubbel is,en dat is die van drenthe,pfffff,je weet zelf ook wel dat de meesten naar de laatste page gaan en niet het hele topic doorlezen.
alleen dan idd. Maar ik schat Drenthe wel zo verstandig in dat hij iig nog één jaar blijft, verstandige carriëre planning heet dat. Niet je gek laten maken nav één goed toernooi, zoals Rigters.quote:
Ze zijn alledrie dubbel.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:31 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Sjezus, anders kijk je even naar de PI!
Oja, er zijn er trouwens 2 dubbel!
En de meesten lezen elke dag elke laatste pagina en lezen dus alsnog elke keer het nieuws vierentachtigduizend keer.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:17 schreef Corona1972 het volgende:
[..]
ohoh wat erg!! 1 nieuwsbericht die dubbel is,en dat is die van drenthe,pfffff,je weet zelf ook wel dat de meesten naar de laatste page gaan en niet het hele topic doorlezen.
Hij ligt toch goed in t legioen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:20 schreef TC03 het volgende:
Wat zouden jullie van Tomasson vinden? Ik sta er enigszins skeptisch tegenover. Hij is bepaald geen goaltjesdief, en ik weet niet of hij nou een meerwaarde is in vergelijking met bijvoorbeeld Slory.
Dat is me bij Drenthe nou nog niet echt opgevallen eigelijkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:24 schreef DouweEgbert het volgende:
Op één of andere manier denk ik toch dat Drenthe kiest voor het geld.
Het is een goede voetballer, maar loopt wel een beetje naast zijn schoenen.
Als hij komt, mag hij met Slory vechten om z'n plaats.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:20 schreef TC03 het volgende:
Wat zouden jullie van Tomasson vinden? Ik sta er enigszins skeptisch tegenover. Hij is bepaald geen goaltjesdief, en ik weet niet of hij nou een meerwaarde is in vergelijking met bijvoorbeeld Slory.
Je hebt Makaay al als afmaker en Tomasson kan voor de assist, opening ed zorgen plus 10 a 15 goals mee pikkenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:20 schreef TC03 het volgende:
Dat is misschien de reden van Bosz? Goedmakertje voor het legioen? Voetballend heeft hij bijzonder weinig gebracht de afgelopen 2 jaar...quote:
Precies!! Zo overdreven goed is die nani ook nou weer niet.. Op het Ek -21 viel ie aardig tegen anders!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:27 schreef Grulez het volgende:
Ik zou toch minstens 18 miljoen vragen voor Drenthe. Het is graag of niet. Als nani al 25 miljoen kost, zou ik me niet laten afschepen met 10 miljoen.
Waarom denk je dat Buijs gekomen is? Niet vanwege zijn talent hoorquote:
Dat is wel erg snel geconcludeerd, je eerste zin. We zien het wel in Manchester.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:29 schreef SupaMario het volgende:
[..]
Precies!! Zo overdreven goed is die nani ook nou weer niet.. Op het Ek -21 viel ie aardig tegen anders!
Sowieso 15quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Met Tomasson hal je 20 goals in huis hoor.
Nu nog iemand die ze de bal bezorgt...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:53 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Sowieso 15. En Makaay scoort ook aardig wat, net zoals Drenthe en De Guzman die waarschijnlijk ook wel wat doelpunten zullen scoren.
Gio en Slory kenne ook scoren. Gewoon kwestie van alles dichtbouwen achterin!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:53 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Sowieso 15. En Makaay scoort ook aardig wat, net zoals Drenthe en De Guzman die waarschijnlijk ook wel wat doelpunten zullen scoren.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:57 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Gio en Slory kenne ook scoren. Gewoon kwestie van alles dichtbouwen achterin!!
Gio vanaf het middenveld ken naar mijn mening echt wel scoren hoor. Heb jij hem ooit wel op het middenveld zien ballen vraag ik me inmiddels af!!quote:
Nee, ik volg het voetbal niet. Is dat belangrijk?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Gio vanaf het middenveld ken naar mijn mening echt wel scoren hoor. Heb jij hem ooit wel op het middenveld zien ballen vraag ik me inmiddels af!!
Echt niet. Tien, max.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Met Tomasson hal je 20 goals in huis hoor.
Duwd, REAL heeft intresse niet één of andere middelmatige kutclub, nee de grootste club op aarde...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:24 schreef DouweEgbert het volgende:
Op één of andere manier denk ik toch dat Drenthe kiest voor het geld.
Het is een goede voetballer, maar loopt wel een beetje naast zijn schoenen. Eerst zei hij absoluut niet te gaan vertrekken, maar tijdens zijn laatste interview zei hij dat ie het eens rustig ging bekijken.
doen ze goed tochquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:23 schreef Fetai het volgende:
Grote kans dat hij komt nu hij zegt Villareal of Feyenoord. Feyenoord is volgens mij nog echt flink op zoek naar een spits![]()
idd, er wordt je niet dagelijks een contract aangeboden door Real Madrid. Logisch dat hij erover gaat denken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:25 schreef DAMH het volgende:
[..]
Duwd, REAL heeft intresse niet één of andere middelmatige kutclub, nee de grootste club op aarde...
Aardig doelpunt tegen Juvequote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Gio vanaf het middenveld ken naar mijn mening echt wel scoren hoor.
Hij heeft patent op zulke afstandsschoten in de verre hoek:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:33 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Aardig doelpunt tegen Juve
http://www.youtube.com/watch?v=DfNmX2bf5uk
beter als barcelonaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
idd, er wordt je niet dagelijks een contract aangeboden door Real Madrid. Logisch dat hij erover gaat denken.
Al is het een schijtclub..
Nee, je vraagt minstens 18. Zo'n bedrag is natuurlijk nooit haalbaar en kom je uit tussen de 11 en 14 miljoen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
10, 11?
Als Chelsea en Real Madrid Drenthe graag willen hebben, ga je toch geen 10 miljoen vragen.![]()
Zelfs Sneijder gaat dat niet opbrengen, en ik schat Sneijder al verder in zijn ontwikkeling. Dus waar basseer je die 18 milj. op?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:27 schreef Grulez het volgende:
Ik zou toch minstens 18 miljoen vragen voor Drenthe. Het is graag of niet. Als nani al 25 miljoen kost, zou ik me niet laten afschepen met 10 miljoen.
Op Robben, die kostte dat en ik zou alleen Robben achtige bedragen bekijkenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:16 schreef DouweEgbert het volgende:
[..]
Zelfs Sneijder gaat dat niet opbrengen, en ik schat Sneijder al verder in zijn ontwikkeling. Dus waar basseer je die 18 milj. op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |