Het was een serieuze vraag.quote:Op zondag 1 juli 2007 03:16 schreef Harajuku. het volgende:
Ik word daar zó opgewonden van, hè. Ik bedoel, een stijve piemel!.
Geile sletquote:Op zondag 1 juli 2007 03:16 schreef Harajuku. het volgende:
Jij bent duidelijk niet goed geintegreerd.quote:
Mja, goede ideeen komen bij mij'snachts, en ik lig tot de middag in mijn kist, vandaar.quote:
Hoe is het D.quote:Op zondag 1 juli 2007 03:40 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
Mja, goede ideeen komen bij mij'snachts, en ik lig tot de middag in mijn kist, vandaar.
Was toch reeds diep in de 70tiger jaren dat je er nog een hebt gezien.quote:Op zondag 1 juli 2007 03:42 schreef Morwen het volgende:
Ligt aan het tijdstip, de ligging, lengte - breedtegraadAchja, wat denk ik, Goh een stijve.
Toen heb ik idd een kloppend lid van binnen mogen aanschouwen en nee, de plaatjes zijn niet om over naar huis te schrijven.quote:Op zondag 1 juli 2007 03:44 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Was toch reeds diep in de 70tiger jaren dat je er nog een hebt gezien.
Prachtige, trillende vleesboom.
mhz, onbesneden, trillende knuppel in een kleedhokje, no-enter bij jou?quote:Op zondag 1 juli 2007 03:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Toen heb ik idd een kloppend lid van binnen mogen aanschouwen en nee, de plaatjes zijn niet om over naar huis te schrijven.Geef mij maar de buitenkant, mits besneden
Alleen terroristen hebben een besneden penisquote:Op zondag 1 juli 2007 03:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Toen heb ik idd een kloppend lid van binnen mogen aanschouwen en nee, de plaatjes zijn niet om over naar huis te schrijven.Geef mij maar de buitenkant, mits besneden
Waarom zou je dat triest vinden? Het is niet dat die arme man daar iets aan kan doen.....quote:Op zondag 1 juli 2007 12:12 schreef erodome het volgende:
Ligt er nogal aan, daag ik uit en krijgt iemand daar een stijven van= ok!
Loop ik gewoon onschuldig rond zonder enige seksuele context=niet ok!
In een heel enkel geval zal ik het bedreigend kunnen vinden, maar in de meeste gevallen zal ik het vooral lachwekkend vinden.
In een sauna zal ik het triest vinden, in een parenclub zal ik er niet op of om van kijken(of het moet door mij veroorzaakt zijn bij iemand die ik wel zie zitten, dan ben ik zeer geinterresseerd)
laat het nu ook zo zijn dat een stijve kan opkomen zonder enige seksuele contextquote:Op zondag 1 juli 2007 12:12 schreef erodome het volgende:
Ligt er nogal aan, daag ik uit en krijgt iemand daar een stijven van= ok!
Loop ik gewoon onschuldig rond zonder enige seksuele context=niet ok!
In een heel enkel geval zal ik het bedreigend kunnen vinden, maar in de meeste gevallen zal ik het vooral lachwekkend vinden.
In een sauna zal ik het triest vinden, in een parenclub zal ik er niet op of om van kijken(of het moet door mij veroorzaakt zijn bij iemand die ik wel zie zitten, dan ben ik zeer geinterresseerd)
helemaal mee eensquote:Op zondag 1 juli 2007 11:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind zoiets vreselijk genant en zal direct een andere kant op kijken, in een sauna zou ik het zelfs intimiderend en dus hoogst ongewenst vinden. Ik kan me nog een tv-programma over een nudistencamping herinneren waar de mensen pretendeerden heel ruimdenkend te zijn, maar waar een man wegens een handicap een prothese in zijn penis had waardoor het leek alsof hij een eeuwige erectie had. Ze bleken niet zó tolerant te zijn op die camping. Er werd hem vriendelijk verzocht om zijn geslachtsdeel of te bedekken (op een nudistencamping hè) of te vertrekken.
Als mijn vriend een stijve heeft is dat natuurlijk iets totaal anders![]()
Nou, ik heb dus geen vriend. Ik word eerlijk gezegd ook niet opgewonden van het idee dat iemand rondloopt met een stijve.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:51 schreef Mivea het volgende:
Als het mijn vriend betreft, leuk!![]()
In een andere situatie kan ik er niet warm of koud van worden
Euhh ben je dan wel hetero ? :Squote:Op maandag 2 juli 2007 10:56 schreef AFX. het volgende:
[..]
Nou, ik heb dus geen vriend. Ik word eerlijk gezegd ook niet opgewonden van het idee dat iemand rondloopt met een stijve.
Sorry hoor. Maar ik vind dat ding zo ontzettend onaantrekkelijk.
Owwwkey ...quote:
Vieze hoerquote:Op zondag 1 juli 2007 03:16 schreef Harajuku. het volgende:
die dingen zien er gewoon gek uitquote:Op maandag 2 juli 2007 11:17 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Owwwkey ...Vind ik toch een beetje vreemd hoor
Vuile potquote:Op maandag 2 juli 2007 10:56 schreef AFX. het volgende:
[..]
Nou, ik heb dus geen vriend. Ik word eerlijk gezegd ook niet opgewonden van het idee dat iemand rondloopt met een stijve.
Sorry hoor. Maar ik vind dat ding zo ontzettend onaantrekkelijk.
En jij mag zeker wel met een natte kut rondlopen? En dan maar denken dat wij dat niet ruiken.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:45 schreef Karina het volgende:
Ik zit er niet echt op te wachten om een vent met een stijve te zien, ik word er nou niet echt opgewonden van, ik krijg eerder last van plaatsvervangende schaamte.
Beetje seksueel gefrustreerd en/of vrouwenhater? Ik ken nog wel iemand die het daar graag met je over zou willen hebben. Kunnen jullie elkaar helpen en samen schelden op de wonderlijke wereld van de kutquote:Op maandag 2 juli 2007 11:26 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
En jij mag zeker wel met een natte kut rondlopen? En dan maar denken dat wij dat niet ruiken.
Double standards
Tuurlijk wel... maar dan wel bij een 'slachtoffer' van eigen keuze, niet zomaar willekeurig welke vent...quote:Op zondag 1 juli 2007 22:07 schreef MouzurX het volgende:
Dus geen een vrouw vind het leuk dat ze dit "veroorzaken"?
Tja dat is misschien zo, maar het geeft toch het idee van vies goor geilertje die naar de sauna gaat om te gluren.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:07 schreef BreakSpear het volgende:
[..]
Waarom zou je dat triest vinden? Het is niet dat die arme man daar iets aan kan doen.....
Zelden, zelden, maar ok....quote:Op zondag 1 juli 2007 21:12 schreef flyck het volgende:
[..]
laat het nu ook zo zijn dat een stijve kan opkomen zonder enige seksuele context
Je kijkt er naar of niet, dat is je eigen keus.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:18 schreef erodome het volgende:
[..]
In alle gevallen geld dat ik er niet mee lastig gevallen wil worden.
Dat heb ik nou met vrouwen waar ik de tepels door een truitje zie. Zeg ga jij eens ergens anders opgewonden zitten wezen.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:28 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Tuurlijk wel... maar dan wel bij een 'slachtoffer' van eigen keuze, niet zomaar willekeurig welke vent...
Met lastig gevallen worden bedoel ik iemand die ermee loopt te pronken, opmerkingen geeft of andere maneiren gebruikt om de aandacht erop te vestigen.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:59 schreef Nick-Name- het volgende:
[..]
Je kijkt er naar of niet, dat is je eigen keus.
Als een man onverhoopt een erectie krijgt in een omgeving waar dat heel zichtbaar is, is dat onhandig voor hem. Wil je hier niet mee geconfronteerd worden dan is het beste deze omgevingen te mijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |