abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51358377
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 12:00 schreef DubzOne het volgende:

[..]

Slecht! Wanneer ik op een lege maag ga hardlopen daalt mijn suikerspiegel dusdanig dat ik behoorlijk duizelig etc. word... ik zorg echt altijd dat er iets van 'brandstof' in mijn maag zit voordat ik ga lopen!
ja ik had wel iets op, chocolademelk en handje amandelen, maar geen normaal ontbijt iig.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_51361144
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 13:30 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

ja ik had wel iets op, chocolademelk en handje amandelen, maar geen normaal ontbijt iig.
Als ik 's ochtends ga lopen zorg ik dat ik minimaal 2 a 3 boterhammen op heb...
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
pi_51361583
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 14:51 schreef DubzOne het volgende:

[..]

Als ik 's ochtends ga lopen zorg ik dat ik minimaal 2 a 3 boterhammen op heb...
halve liter melk + bambix + havermout
pi_51364853
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 15:03 schreef McGilles het volgende:

[..]

Waarschijnlijk nog beter!
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
pi_51365122
Maar ja, anyway, na een paar dagen rust vanavond weer er tegenaan, heb er zin in
Have fun...
pi_51365185
quote:

[..]

Als je van betonsmaak houdt

Ik mik er wel is low calorie ranja erbij voor deen schmaak.
pi_51365335
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 13:03 schreef Frautie het volgende:

[..]

Hoeveel reps/setjes doe je nu?
[..]
De bedoeling was 3 setjes van 15, maar ik heb nu besloten om het gewicht verder op te voeren.
Ik deed setjes met 80, 85, 85 laatste keer 80, 85, 90 en wil nu via 80, 90, 95 naar 80, 90, 100.
Hoeveelheid reps zie ik dan wel.
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:50:30 #283
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_51365490
quote:

[..]

Vergeet je (snelle) eiwitten niet bij je ontbijt kerel.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_51365602
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:50 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Mijn ontbijt bevat zo'n 32,5 gram eiwitten (17,5 uit melk en 15 uit havermout/bambix)

Moet ik dan nog snelle eiwitten toevoegen?
pi_51365638
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:50 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Zit toch eiwitten in melk, havermout en brinta (plantaardig)? Of mik je er nog whey doorheen?

Andere vraag:
heb ik BCAA's nodig om bijvoorbeeld eiwitten in bijv. kwark nog beter op te laten nemen. Of is alleen kwark voldoende?

Heb ik überhaupt BCAA's nodig naast mijn whey?
pi_51365975
Kan ik (beter gezegd; is het verstandig) om op de "rustdagen" alleen cardio te doen?

Dus dat ik bv maandag woensdag en vrijdag krachttraining doe, maar op dinsdag en donderdag alleen ga fietsen, rennen of roeien?
pi_51366093
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:04 schreef Repeat het volgende:
Kan ik (beter gezegd; is het verstandig) om op de "rustdagen" alleen cardio te doen?

Dus dat ik bv maandag woensdag en vrijdag krachttraining doe, maar op dinsdag en donderdag alleen ga fietsen, rennen of roeien?
Je lichaam heeft ook rust nodig om te herstellen en juist dan kan het goed de voedingsstoffen gebruiken. Als je een ecto bent, zou ik het niet doen.

Wil je vet verliezen, doen mits je voeding in orde is.
pi_51366631
ik kan zo ook mooie namen uitvinden die zo klinken dat iedereen ze nodig heeft :p pft bcaa's zitten genoeg in whey, de rest is geldklopperij
Only when close to death, you really feel alive
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:33:47 #289
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_51366837
Zo kilootje lasagna achter de kiezen

Heb me gisteren ook aangemeld voor sterkste man van Hardenberg Das 21 juli, 140kg deadliften, 70kg boomstam, 140kg powerwalk en laadonderdeel. Heb er zin an
ada fare stop stalking me
pi_51366871
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:33 schreef ivosnivo het volgende:
Zo kilootje lasagna achter de kiezen

Heb me gisteren ook aangemeld voor sterkste man van Hardenberg Das 21 juli, 140kg deadliften, 70kg boomstam, 140kg powerwalk en laadonderdeel. Heb er zin an
Zou ik ook zo mooi vinden om aan mee te doen, jammer genoeg zit in nog steeds met mijn gezeik met mijn knieen.
pi_51366923
is dat niet vrij licht allemaal? 140 kg deadlift klinkt niet echt 'strongest man' achtig. Desalnietemin bruut dat je meedoet Ivo, we horen de resultaten binnenkort
pi_51367207
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:08 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Je lichaam heeft ook rust nodig om te herstellen en juist dan kan het goed de voedingsstoffen gebruiken. Als je een ecto bent, zou ik het niet doen.

Wil je vet verliezen, doen mits je voeding in orde is.
Ik wil juist wel wat kwijt ja. Denk ook wel dat het kan, zeker als ik er geen last van krijg. En volgens die test zit ik het dichts bij mesomorph... Voor wat het waard is
pi_51367834
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:53 schreef McGilles het volgende:

[..]

Mijn ontbijt bevat zo'n 32,5 gram eiwitten (17,5 uit melk en 15 uit havermout/bambix)

Ja, de eiwitten uit melk zijn traag (caseine) en de eiwitten uit havermout zou ik niet eens helemaal meetellen.
Dat zijn namelijk plantaardige eiwitten, en die hebben over het algemeen een stuk slecht aminozuurprofiel dan dierlijke eiwitten.

Dus gewoon lekker wat whey erdoorheen doen.
pi_51367908
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 18:08 schreef DjMark het volgende:

[..]

Ja, de eiwitten uit melk zijn traag (caseine) en de eiwitten uit havermout zou ik niet eens helemaal meetellen.
Dat zijn namelijk plantaardige eiwitten, en die hebben over het algemeen een stuk slecht aminozuurprofiel dan dierlijke eiwitten.

Dus gewoon lekker wat whey erdoorheen doen.
Mee eens. Plantaardige eiwitten kun je niet daartoe tot rekenen. Ik ga er ook whey doorheen doen.

BCAA innemen voor de training etc is dus onzin. Thanks

@ivosnivo: suc6 in Hardenberg! Wanneer en waar is het precies. Het is hier in de buurt dus misschien dat ik nog ff ga kijken.
pi_51368628
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:04 schreef Repeat het volgende:

Cardio op rustdagen is zeker goed te doen! Het enige wat ik weleens lastig vind is om de dag na 'benen-dag' te gaan hardlopen. Dus dat probeer ik eigenlijk zoveel mogelijk te vermijden. Maar voor de rest is het prima te doen!
Last.fm
  woensdag 11 juli 2007 @ 23:21:44 #296
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_51379585
Ik zal me hier ook eens laten zien ben 6 maanden geleden begonnen met mij inschrijven bij de sportschool.
de eerste 2 maanden heb ik verpest door niet efficient te oefenen en niet echt op mijn voeding te letten
3 tot 4x in de week en voornamelijk krachttraining waarvan bankdrukken mijn favo is
gaat niet meer lang duren totdat ik 3 set van mn eigen gewicht kan drukken
zit momenteel op 55 kilo bankdrukken 10x en dan 3 sets
Spierballen beginnen echt te komen en borst spieren gaan ook goed , been en buik mag nog beter
happen naar de baas
  woensdag 11 juli 2007 @ 23:44:05 #297
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_51380330
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:53 schreef McGilles het volgende:

[..]

Zou het wel doen. 's Ochtends is je lichaam nog naw bezig met spierherstel alleen zullen er weinig eiwitten van je laatste maaltijd nog in je lichaam zitten. Daarom een handel snelle eiwitten en je lichaam kan weer even verder.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  woensdag 11 juli 2007 @ 23:57:21 #298
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_51380717
Ik heb trouwens ook even een vraag over de eiwit in name op een trainings dag.

Aangezien 3x in de week train lijkt mij het niet nodig om die andere dagen eiwitten te nuttigen oid
Meestal neem ik 2 uur voor het trainen 30 gram eiwitten en vlak na het trainen 30 gram eiwitten
Verder eet ik veel boterhammen met pindakaas en dergelijke en drink ik veel melk .
Nu rekende ik laats zo met eiwitten 2,5 gram eiwitten x 65 ( mijn gewicht ) = 162.5
162.5 x 0,75 ( er van uitgaan dat je 75% van je eiwitten uit dagelijkse voeding haalt ) = 121

162.5 - 121 = 41 eiwitten wat je dus naast voeding moet in nemen ( ik neem dus in feite 20 gram te veel op trainings dagen )

Klopt deze berekening want ik lees op internet overal andere zaken
happen naar de baas
pi_51381281
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 23:57 schreef Hijacking het volgende:
Ik heb trouwens ook even een vraag over de eiwit in name op een trainings dag.

Aangezien 3x in de week train lijkt mij het niet nodig om die andere dagen eiwitten te nuttigen oid
Meestal neem ik 2 uur voor het trainen 30 gram eiwitten en vlak na het trainen 30 gram eiwitten
Verder eet ik veel boterhammen met pindakaas en dergelijke en drink ik veel melk .
Nu rekende ik laats zo met eiwitten 2,5 gram eiwitten x 65 ( mijn gewicht ) = 162.5
162.5 x 0,75 ( er van uitgaan dat je 75% van je eiwitten uit dagelijkse voeding haalt ) = 121

162.5 - 121 = 41 eiwitten wat je dus naast voeding moet in nemen ( ik neem dus in feite 20 gram te veel op trainings dagen )

Klopt deze berekening want ik lees op internet overal andere zaken
Waar baseer jij die berekening dan op?! Je haalt niet 'zomaar' 121 gram eiwitten uit je dagelijkse voeding!
Wanneer je een normaal eetpatroon hebt (ontbijt, lunch, diner), met random voedingsproducten zal je denk ik rond de 50 a 60 gram eiwitten zitten per dag...
Last.fm
pi_51381861
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 23:44 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Zou het wel doen. 's Ochtends is je lichaam nog naw bezig met spierherstel alleen zullen er weinig eiwitten van je laatste maaltijd nog in je lichaam zitten. Daarom een handel snelle eiwitten en je lichaam kan weer even verder.
Zijn er ook niet-supplementen waar snelle eiwitten in zitten?
How you play the cards you are dealt is all that matters.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')