Hoort je hemd niet in je broek!?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:36 schreef NathaN het volgende:
[afbeelding]
Duurde ff, maar dan toch: ik in pak.
Ik vond van niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:08 schreef Lightyear het volgende:
Hoort je hemd niet in je broek!?
En zie ik daar een horloge aan ketting?
![]()
Prrr.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:36 schreef NathaN het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:12 schreef wonderer het volgende:
Prrr.
Alleen die pet zou ik vervangen door een mooie hoed.
Een pet ook.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:17 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nee, een hoed vind ik onpraktisch. Moet je binnen weer afdoen en ergens laten...
Nee, hoor, die is prima op te houden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:21 schreef wonderer het volgende:
Een pet ook.
of oude knopenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:45 schreef DennisMoore het volgende:
Als je je pet ophoudt, gooien ze er kleingeld in?
Tja, ik moet toch ergens het geld vandaan halen om m'n auto te kunnen laten maken...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:45 schreef DennisMoore het volgende:
Als je je pet ophoudt, gooien ze er kleingeld in?
Dan is het maar goed dat jij niet in Spanje woont, want daar gelooft iedereen dat de maan gemaakt is van kaasquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
* vanitasvanitatumetomniava is in 'n kazige bui, en draait aldus Al Green - Simply Beautiful
Nou, ziet er best leuk uitquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:36 schreef NathaN het volgende:
[afbeelding]
Kazig in de zin van Barry White, maar dan beter. Hier is aldus Al Green - Simply Beautifulquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat jij niet in Spanje woont, want daar gelooft iedereen dat de maan gemaakt is van kaas![]()
Wat voor bier heb je nu weer op?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:35 schreef DennisMoore het volgende:
Kijkend naar de tv, afstandsbediening in je hand heel goed! Nieuwe batterijen d'r in als 't op is enzo. Hč? Ga maar lekker met je meisje naar de bioscoop toe mooie films kijken. Hč? Lekker in 't donker. In 't donker enzo, misschien ga je wel naar een Walt Disney-film. De Kleine Zeemeermin ofzo, lekker onder water met al die bubbels. Doe maar lekker die vis na. Hč? Ga maar lekker naar beneden, diep in de zee enzo. Kom dieper dan die zee, weetje? Kouwe straat!,
.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:36 schreef NathaN het volgende:
[afbeelding]
Ja da's oneerlijk, bij deze foto kunnen we geen oordeel vellen over de schoenen die eronder dat pak gedragen wordenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:33 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoek de honderdduizend verschillen..
Jasje open, hand in de broekzak, minder suffe stropdas, en minderquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:33 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
[afbeelding]
Zoek de honderdduizend verschillen..
En meer DVD's op de achtergrond.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:35 schreef DennisMoore het volgende:
Jasje open, hand in de broekzak, minder suffe stropdas, en minderkijken.
Zou al schelen.
Jasje open en hand in de broekzak? Nooit!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jasje open, hand in de broekzak, minder suffe stropdas, en minderkijken.
Zou al schelen.
Wat jij wil.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja da's oneerlijk, bij deze foto kunnen we geen oordeel vellen over de schoenen die eronder dat pak gedragen worden![]()
Ik kan zijn ribben tellen EN hij heeft zwembandjes... hoe krijgth ij dat voor elkaar?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:34 schreef DennisMoore het volgende:
http://gay.nl/casualboy
Geez, waarom wil iemand zo'n torso showen.
Goed zo Klark, uw kennismaking met het H topic heeft geresulteerd in de kerugkeer deze ochtendquote:Op woensdag 4 juli 2007 08:09 schreef klark het volgende:
goeiemorgen
Dat hoop ik ook voor je ja!quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:36 schreef Vlarp het volgende:
En het is buiten.. ik hoop echt dat hij partytenten enzo geregeld heeft
quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:36 schreef Vlarp het volgende:
En het is buiten.. ik hoop echt dat hij partytenten enzo geregeld heeft
Ik hoop dat hij ze dan ook stevig verankerd heeftquote:Opklaringen worden afgewisseld door buien, soms felle buien met onweer.
De offers die we moeten maken...quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:31 schreef Andyvie het volgende:
Pffff, stomme files in de ochtendMaar goed, het was wel een gezellige avond gisteravond
Alleen jammer dat je er dan zo vroeg weer uit moet omdat de ander moet werken
Nou, die had ik vanochtend dus.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:04 schreef NathaN het volgende:
Met een beetje geluk dus gratis lichtshow.
*spin*quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:33 schreef Sunjammer het volgende:
Dus je bent weer aaibaar?
Ja, voor de verhoudingen moet je naar de mouw kijken van diegene die ze vasthoudt, niet naar de benen van de andere soldaat.quote:
liggen ze dan niet zwaar op je maag ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:55 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja, voor de verhoudingen moet je naar de mouw kijken van diegene die ze vasthoudt, niet naar de benen van de andere soldaat.
En bovendien zijn het geen echte spinnen, maar meer tussen spin en schorpioen in.
En idd, ze vreten niet aan je als je slaapt (dat was de hoax, dacht ik)
Hoe dan ook, lekkere beestjes
Hangt er vanaf waar ze gaan liggen...quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:03 schreef Stroekie het volgende:
liggen ze dan niet zwaar op je maag ?
TehRockStar bedoel je ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:16 schreef Yurithemaster het volgende:
waar is de spam-homo heen?
bacon and spamquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:33 schreef DennisMoore het volgende:
Spam, spam, spam, lovely spam.
Juist SPAM!!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:58 schreef Sunjammer het volgende:
't Is net de A12 tijdens de spits.
SPUNK???quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
TehRockStar bedoel je ?
die spamt ons nu alleen nog maar vanuit spunk
www.spunk.nl of het laatste katern bladzijde 2 van de zaterdag krant van NRC Handelsbladquote:
Dan zal Jake van wege de kou zeker wel z'n broek aanhoudenquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vanavond Scissor Sisters i/d regen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |