Goed zo Klark, uw kennismaking met het H topic heeft geresulteerd in de kerugkeer deze ochtendquote:Op woensdag 4 juli 2007 08:09 schreef klark het volgende:
goeiemorgen
Dat hoop ik ook voor je ja!quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:36 schreef Vlarp het volgende:
En het is buiten.. ik hoop echt dat hij partytenten enzo geregeld heeft
quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:36 schreef Vlarp het volgende:
En het is buiten.. ik hoop echt dat hij partytenten enzo geregeld heeft
Ik hoop dat hij ze dan ook stevig verankerd heeftquote:Opklaringen worden afgewisseld door buien, soms felle buien met onweer.
De offers die we moeten maken...quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:31 schreef Andyvie het volgende:
Pffff, stomme files in de ochtendMaar goed, het was wel een gezellige avond gisteravond
Alleen jammer dat je er dan zo vroeg weer uit moet omdat de ander moet werken
Nou, die had ik vanochtend dus.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:04 schreef NathaN het volgende:
Met een beetje geluk dus gratis lichtshow.
*spin*quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:33 schreef Sunjammer het volgende:
Dus je bent weer aaibaar?
Ja, voor de verhoudingen moet je naar de mouw kijken van diegene die ze vasthoudt, niet naar de benen van de andere soldaat.quote:
liggen ze dan niet zwaar op je maag ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:55 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja, voor de verhoudingen moet je naar de mouw kijken van diegene die ze vasthoudt, niet naar de benen van de andere soldaat.
En bovendien zijn het geen echte spinnen, maar meer tussen spin en schorpioen in.
En idd, ze vreten niet aan je als je slaapt (dat was de hoax, dacht ik)
Hoe dan ook, lekkere beestjes
Hangt er vanaf waar ze gaan liggen...quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:03 schreef Stroekie het volgende:
liggen ze dan niet zwaar op je maag ?
TehRockStar bedoel je ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:16 schreef Yurithemaster het volgende:
waar is de spam-homo heen?
bacon and spamquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:33 schreef DennisMoore het volgende:
Spam, spam, spam, lovely spam.
Juist SPAM!!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:58 schreef Sunjammer het volgende:
't Is net de A12 tijdens de spits.
SPUNK???quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
TehRockStar bedoel je ?
die spamt ons nu alleen nog maar vanuit spunk
www.spunk.nl of het laatste katern bladzijde 2 van de zaterdag krant van NRC Handelsbladquote:
Dan zal Jake van wege de kou zeker wel z'n broek aanhoudenquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vanavond Scissor Sisters i/d regen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |